Přihlásit se a přidat příspěvek
  • I've ordered a bike for my son. In the package were missing parts and the wheels were not compatible with the frame. Absolutely cheaters. Try to avoid this company.

  • Je to dva týdny co jsem objednal zboží. Prý 3-5 dní a zboží dorazí. Nikdo nereaguje. Dluží mi peníze.

  • VidalXL mi měsíce dluží částku 12900 nereaguji za sedačku. Chtěla bych se připojit k hromadnému trestnímu oznámení.

    • nápodobně. Již jste se domluvila s ostatními? Jak to dále pokračuje ?

  • podávám hromadné trestné oznámení takže pokud se někdo chce přidat napište na email je nas už 35 . objednala jsem chodítko a zaplatila do dnes chodítko ani peníze nikde nereagují na email místo toho píše jejich automat už mě to nebaví a jsem naštvaná jelikož si z rodičáku nemužu toho tolik dovolit tak proto to řeším už jsem i jejich stránku všude zveřejnila a budu pokračovat protože tohle je hnus okrádat lidi

    • Dobrý den, mám podobně špatnou zkušenost, ráda bych se připojila, kam mám prosím Vás napsat? Děkuji

    • dobrý den, mám stejnou zkušenost, již to řeším tři týdny vrácení zboží a nikdo mi nevolá. Prosím o kontakt na vás a ráda bych se připojila k trestnímu oznámení. Na tel. lince jsou sice příjemní, slečna se to snažila posunout dál, ale nikdo již to pak asi neřešil.

  • Naprosto strašná zkušenost.
    Zboží dorazilo nekompletní. Ani po měsíci nebyli schopni dodat zbylé díly. Část zahradního nábytku, kterou jsem dostala bylo beztak nefunkční. Box na polštáře, aby na ně nepršelo, prosakuje vodu, takže uložené věci máte vlhké a plesnivé nebo rovnou plavou ve vodě.
    Sedačka dorazila jen část. Poté, co slíbili doposlat zbylé díly, jsem po 2 týdnech vyhodila kartonové krabice, jelikož mi zabíraly půlku obýváku a když se snažím nefunkční zboží vrátit, tak nechtějí odvézt, jelikož na to nemám krabice.
    Za 12 tisíc nemám nic kompletního a použitelného.
    Již nikdy si tam nic nekoupím a rozhodně nedoporučuji. Jsem zvědavá, zda si svoje zboží nějak odvezou a peníze mi vrátí.

  • objednávka #0420000175939 - Peníze už několik dní mají a žádná komunikace od nich nepřichází. Jsou to legální zloději, kteří se nestydí za bílého dne na veřejném místě lidi okrást. V tomto případě jim to veřejné místo zprostředkuje HEURÉKA, tak že se dá říct, že na tom okrádání má také svůj podíl. S pozdravem Jiří Vičík, [email protected], mob.702551751

  • ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI.

    Je to zlodějina nějvětšího stupně. Volal jsem na jejich telefoní číslo jak to vypadá s mojí zásilkou kde mi pán řekl že se dnes bude odesílat. Po přečtení recenzí jsem viděl asi 98% negativních recenzí a rozhodl se tam zavolat a požadovat zrušení a vrácení peněz. Pán mi následně sdělil že objednávka už vlastně odešla a nelze peníze vrátit. Samozřejmě potvrzovací e-mail od nějké dopravky překvapivě nikde. Opravdu zde neobjednávejte.

    Dávám sem číslo mojí objednávky kdyby se k tomu chtěl někdo z určitě velmi dobrým úmyslem z obchodu vyjádřit.

    0420000164859

  • NEDOPORUČUJI !
    Zboží označené skladem (doručení 3-5 pracovnících dní), skladem není. Telefonní kontakt nefunguje. Na FB sice komunikují, ale se stále stejnou odpovědí, že se zboží předává dopravci.

  • Dobrý den,jsem silně rozhořčena nad komunikací vida xl.Do dnešního dne se mi nikdo neozval,ani objednaná zásilka nedorazila.Číslo objednávky 0420000151720.Podle recenzímám obavy ,aby vůbec něco přišlo.Tesařová

    • Dobrý den,

      jsem na tom stejně, dorazila vaše objednávka od napsáni recenze?

  • Tento obchod mě okradl o 2.250 CZK. Po převodu peněz mě zboží nedodali a nereagují na jakoukoliv komunikaci. Jo, jednou se mě ozvala jakási Slověna, že to pořeší a tím to skončilo. Jsou to podvodníci. Pozavírat je. Bohužel je to zahraniční obchod a člověk na ně moc nemůže. A škodí na našem trhu dál. Nic u nich nekupujte! A hlavně jim neplaťte kartou na jejich platební bráně. Mají to naprogramované na vlastním webu a není pro ně problém se pak dostat k vašim penězům. Nejhorší hrůza nakupování za celý můj život.

  • Stejne u me provedl jsem objednavku bez cisla kominukace nejdriv zmatecna ted se odmlceli uplne zkousim vyresit u sve banky chargeback ale bude to nadlouho schvalne jsem nasel a mailem kontaktoval ten jejich soud v holandsku na ktery se odkazuji na svych strankach melo by to byt [email protected], tak uvidime .

  • Vcera jsem zaplatila stul. Neprisel mi zadny email s potvrzenim, pry kvuli upgradu jim nejde odesilat (vsimla jsem si, ze je tu vic takovych pripadu). Uhanim je pres emaily cely den a musim rict, ze reaguji. Ovsem nic nerikajici odpovedi, na moje jmeno objednavku neeviduji, mam poslat cislo objednavky (kde ho mam vzit, kdyz mi neprislo ?), osoba odpovida jako robot, funkce zpetne volani- do 8 dnu mi zavolaji. cele to pusobi jako podvod.
    Ted se budu chvili popotahovat a doufat, ze se mi podari zrusit objednavku. Otresna zkusenost. Rozhodne nedoporucuji.

    I ja budu resit s COI, jak zde nekdo zminuje

  • Dobrý den, minulý týden jsem objednala a zaplatila zboží. Dosud jsem neobdržela potvrzovací e-mail. Telefonní číslo je nefunkční a na e-mail nikdo nereaguje.
    Nevím co teď očekávat :-(

  • Zahradní nábytek z akácie - nákup zprostředkovaně přes Alzu pod značkou Shumee - jen další zprostředkovatel, ovšem výrobek původně z VidaXL- dle potisku na krabici, navíc ho nabízí i přímo na svém webu a jelikož Vida ani Alza negativní recenze nemusí zveřejnit, píši sem: kvalita zpracování - design pěkný, ale řemeslně odfláknuté, křivě navrtané, některé ks špatně vyfrézované - nemožné sestavit, nábytek v krabici neprobalen kartony, jen 2 ks tenkého papíru, tudíž přišel pomlácený, nebyla mi vrácena celá částka - 20% dolů za užívání, ačkoliv nábytek se sestavit nedal, natož aby se dal užívat a to jsme ho zaslali zpět hned druhý den po doručení.

  • Před několika lety jsem se tam koupil lis na mošt. Dřevěný koš měl v sobě díry prožrané nějakými červy. Tehdy jsem se dohodl na slevě a koš si opravil. Nemůžu říct, že bych nakonec byl úplně nespokojený. Teď jsem si chtěl koupit nějaký jiný výrobek, ale nemohl jsem z nich za nic na světě dostat celkem jednoduché upřesnění technických detailů. Nakonec ho zdražili, ale přiznám se, že pod dojmem hlavně zkušeností zde bolestně prezentovaných jejich zákazníky mne to od koupi definitivně odradilo.

    • Jo ještě jsem se napsat jak je možné že něco takového může fungovat v té podělané unii, která smolí takové kraviny o tom, jak mají být ohnuté banány a kdesi cosi

  • Podvodna firma pozor! Objednali sme zahradny nabytok, ktory prisiel cely polamany. Nabytok v hodnote 5000 KC nechceli zobrat spat +nam ponukli ze nam vratia 1350 KC.

  • Objednal jsem si dřevěné lehátko. To co přišlo, byl jeden velký hnus. Dřevěné fošny byli vlhké a plesnivé. V tomto obchodě už nikdy NIC.

  • Dobrý den,
    za mne, nejhorší podvodný obchod který jsem kdy zažil!!!!
    Kopil jsem Klubové křeslo bílé, umělá kůže. Krabice špinavá, místy poškozená, ale křeslo se zdálo býti v pořádku, až na mírně zažloutlou barvu a některé knoflíky, mírně odstávaly od materiálu. Po druhém dni používání, odpadl jeden a pak šel jeden za druhým. Křeslo se začalo párat a stejně dopadlo druhé zboží ( teplem poháněný ventilátor na kamna 5 lopatek černý), který fungoval pouze dva dny. Čtyři měsíce se snažím výrobek reklamovat a vždy mi přijde odpověď:
    (Děkujeme, že jste nás kontaktovali ohledně vašeho znepokojení ohledně objednávky. Omlouváme se za nepříjemnosti, které vám to způsobilo.
    Chcete-li se vyhnout budoucím problémům, můžete nám poskytnout číslo vaší objednávky, abychom mohli váš problém správně vyřešit?
    Děkujeme, že jste nás kontaktovali ohledně položky, kterou chcete vrátit. Upřímně se omlouváme za nepříjemnosti, které vám to způsobilo. Ujišťujeme vás, že vám tento problém pomůžeme vyřešit.
    Obdrželi jsme váš e-mail a převedli jsme ho do našeho oddělení eskalací.
    Specializují se na řešení případů, jako je váš, a udělají vše pro to, aby vám poskytli odpověď do 24 pracovních hodin.
    Vaše trpělivost a porozumění v této věci jsou vysoce ceněny. Pokud máte další dotazy, neváhejte nás kontaktovat, rádi vám pomůžeme) a tak je to pořád dokola.
    Už jsem se smířil s tím, že přijdu o peníze, ale snad po tomto komentáři si budoucí zákazníci dají pozor.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Pŕišlo mi objednané zboži , které nebylo kompletní. Napsal jsem email na VidaXL, že bych chtěl dodat zbytek zboží které jsem si zaplatil. Mezítím jsem chybějící díl nahradil něčím jiným. Byla mi poskytnuta sleva.