• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nabízel zboží skladem, po objednání a zaplacení se nic nedělo. Další den jsem volala co je s objednávkou, že nemám ani potvrzení a bylo mi řečeno, že granule nemají. Peníze mi vrátí na účet. To se taky stalo, peníze mám zpět, ale já potřebovala granule.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Trvalo jim 14 dní od mé objednávky (zboží inzerovaného na jejich stránkách), než mi suše oznámili, že toto zboží nemají a mít nebudou.

    • velmi obtížná komunikace s dopravcem, nepříjemné jednání s řidičem. neochota časového se přizpůsobení se potřebám objednatele, jsem zaměstnaná, v oznámení uveden čas do 15.hod,tlak na to,abych si zásilku převzala již ve 13.hod.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhé čekání na doručení objednávek.

    Už si u nich zboží nekoupim.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízí zboží a po zaplacení nedodá, že není skladem.

    Reakce obchodu Veterinární obchod

    Dobrý den,
    někdy se může stát při objednání zboží přes Heuréku, že Heuréka nemá aktuální data o stavech naších skladů.
    Heuréka si několikrát denně aktualizuje tyto informace. Když se u nás něco změní Heuréka to bude mít aktualizované za nějakou dobu.
    Mrzí nás, že se Vám toto stalo, ale s tím nemůžeme nic dělat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží nebylo na skladě

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednak jsem, obchod mi odepsal, že zboží nemají, tak jsem objednávku zrušil a objednal jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ačkoli zboží bylo napsáno, že je skladem, přišel mi email, že zboží již nemají a to jsem již čekala 5 dní na doručení. Je to nespolehlivé. Objednávka mi byla potvrzena a zboží není. Nejsem spokojena a z tohoto důvodu Váš obchod známím nedoporučuji. Jendrichovská

    Reakce obchodu Veterinární obchod

    Dobrý den,
    Vaše zkušenost s naším obchodem nás velice mrzí.
    Objednávala jste konzervy Perrito, které již několik měsíců skladem nemáme a nemají je ani distributoři.
    Na stránkách obchodu je u všech konzerv Perrito uvedeno, že nejsou skladem. Možná jste si to spletla s jiným obchodem.
    Objednávku jste provedla 17.11.. Snažili jsme se u distributorů zboží pro Vás zajistit, ale bohužel ani distributoři ho nemají. Proto jsme Vás 19.11. o tomto stavu informovali.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Na internetu meli zbozi skladem, bohuzel jej vubec nemeli. Objednavku jsem zrusila.

    Reakce obchodu Veterinární obchod

    Dobrý den,
    objednávala jste pochoutky REDA u kterých máme dlouhodobě uvedeno, že nejsou skladem.
    Nejspíš jste se musela přehlédnout.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • uhrazeno 20.12. zatím nedorazilo-asi někde na dně Ježíškova pytle

    Těžko hodnotit zboží

    Reakce obchodu Veterinární obchod

    Dobrý den,
    omlouvám se za vzniklé potíže.
    Zboží jste objednal a zaplatil jak uvádíte v pátek 20.12. po 22té hodině. V pondělí 23. jsme objednávku začali řešit a byla nachystána k předání dopravci následující pracovní den 27. Před svátky a i o nich jsou kurýrní služby velice přetížené a Vaše objednávka se zatím nepodařila předat dopravci. Předpokládám, že bude vyexpedována dnes.
    Na stránkách obchodu uvádíme dobře viditelnou informaci o omezeném provozu:
    Obchod přes Vánoční svátky funguje v omezeném provozu.
    Pravidelné expedice objednávek bude od 6.1.2020.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nebylo na skladě, mělo být naskladněno asi do týdne.Ani po 14 dnech se již obchod neozval.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dlouhá dodací lhůta

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nespolehlivý dopravce GLS CZ. V den dodání dopravce nedodal zboží ani nereagoval na telefon. Následují den nebyl kurýr na příjmu, ozval se po hodině. V domluvený čas dopravce nepřijel. Po zavolání a domluvě nového času dodání opět nedoručeno.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Až po mé urgenci jsem byla vyrozuměna o zrušení mé objednávky .

    Reakce obchodu Veterinární obchod

    Dobrý den,
    paní doktorka se Vám snažila během té doby několikrát dovolat o nedostupnosti Vámi objednaného zboží. Bohužel se Vám nikdy nedovolala. Následně reagovala emailem na zaslaný dotaz na obchod.
    Vzniklá situace nás mrzí.

    Veterinární obchod ANVET

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    zboží jsem objednala skoro před měsícem,objednávka byla přijata,granule ale nedorazily ani mail,ani tel.ani sms.Takže již objednávat rozhodně nebudu!

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Spolupráce s dopravcem. V den, kdy poslali sms, ze přivezou zboží,nedorazili, aniž by dali vědět. Rudíž jsem cele odpoledne čekala zbytečně. Druhý den neposlali sms, takže jsem musela sama volat a zjistit, kdy dorazí.

    Reakce obchodu Veterinární obchod

    Dobrý den,
    velice nás mrzí Vaše zkušenost s dopravcem. Je to ojedinělý případ, netušíme, proč daný den kurýr nepřijel. V našem zájmu je, aby s dopravou zboží nebyl problém, proto danou situaci u dopravce prověříme a budeme požadovat vysvětlení a případnou nápravu.
    Za vzniklý problém se Vám velice omlouváme, i když nevznikl na naší straně.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neznám výhody tohoto obchodu.
    • V nabídce mají zboží, které ve skutečnosti nemají skladem a tedy nemohou dodat.
    • Nesmyslný způsob potvrzení objednávky.

    Pokud nechcete ztrácet drahocenný čas, najděte si jiný internetový obchod, kdy na druhý den po objednání máte informace o tom že zboží bylo odesláno a nejpozději další den je zboží na místě.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • žádné
    • komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    S obchodem jako takovým v podstatě žádný problém, vzhledem k tomu, že na internetu nakupuji dost často, mohu posoudit, že jsou trochu pomalejší než jiné internetové obchody, ale to není tak hrozné jako doprava. Obchod nabízí pouze dopravu přes GLS a mém případě to fungovala takto - v 6,13 sms,že zboží přivezou v 8-10 hod., odpověděla jsem , že budu doma ve 14 hodin. Na to žádná reakce, druhý den jsem tedy volala na GLS a dozvěděla jsem se, že v místě mého bydliště jezdí vždy pouze v 8-10 hodin!!! a vzhledem k tomu, že jsem nebyla připravena převzít zboží, když mi přišla sms, další šanci budu mít za 3 dny ve stejnou dobu a ať si to nějak zařídím. Doporučuji tedy všem při použití služby GLS si zjistit, kdy bude firma v místě Vašeho bydliště ochotná zboží přivézt, nepočítejte s tím,že se nějak přizpůsobí Vašim časovým možnostem.

    Reakce obchodu Veterinární obchod

    Je mi moc líto Vaší zkušenosti s kurýrní službou GLS. Vždy záleží na konkrétních lidech. Od jiných klientů máme informace s ochotou přizpůsobení času doručení. Momentálně jednáme s firmou DPD a v blízké době budeme nabízet na výběr z těchto dvou společností.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace se zákazníkem. Ani po pěti dnech od objednávky mi nebyly schopni sdělit, kdy objednané zboží bude k dodání.

    Myslím, že tomuto eshopu nezáleží na zákazníkovi. Když jsem volala, jak to vypadá s mou objednávkou, bylo mi řečeno, že mi v poledne dají vědět jak to vypadá. Nikdo se neozval. Volala jsem tedy znovu a bylo mi řečeno, že to musí zjistit u dodavatele a do večera mi dají vědět a opět se nikdo neozval. Po té jsem objednávku stornovala a granule objednala jinde, kde mi je přivezli hned druhý den od objednávky.

    Reakce obchodu Veterinární obchod

    Omlouváme se klientce za zdlouhavé řešení jejího požadavku. Řešení této objednávky bylo v čase personálních změn a zřejmě nedošlo k optimálnímu předání informací. Na názoru zákazníka nám velmi záleží a uděláme vše pro to, aby tato situace již nenastala.