• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 7 dni a nic, objednavka nezpracovana, ale dotazníky chodí

    Reakce obchodu Velo-centrum.cz

    Dobrý den,
    Velice se omlouváme, Vaše objednávka přišla před velikonočními svátky, do toho jsou plné servisy kol na sezónu. Nedopatřením se Vaše objednávka nedostala na správné místo k doplnění chybějících položek pro kompletaci objednávky a její úspěšné dokončení.

    Team Velocentrum Voleský

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Boty, které mi přišli byly již použité, to je nepřijatelné.
    Emailem se nedá s obchodem spojit.

    Reakce obchodu Velo-centrum.cz

    Se zákazníkem jsme se spojili a vše si vysvětlili.

    Peníze za zboží byly vráceny.
    Drobné otlaky na podrážkách silničních treter byly způsobeny vyzkoušením na podlaze v prodejně předchozím zájemcem.
    Kufry (zámky) nebyly nikdy namontovány.
    V žádném případě se nejedná o použité zboží.

    Team Velocentrum Voleský

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • It is not possible to return the bike if you just received it and rode it for 2-3kms. On their website they say it otherwise.

    On their website they say all the product can be returned but they refused to take the bike back even if its still brand new, after trying it for a 2-3kms ride.

    Reakce obchodu Velo-centrum.cz

    Dobrý den,
    stalo se něco nestandartního, patrně došlo k chybě způsobené nepochopením telefonního hovoru.
    Se zákazníkem už jsme v kontaktu a situaci řešíme.

    Velocentrum Voleský

    Good day,
    something unusual happened, probably an error caused by a misunderstanding of the phone call.
    We are already in contact with the customer and are resolving the situation.


    Velocentrum Voleský

  • Ačkoliv bylo avizována dodávka zboží před několik dny, zboží bez omluvy nedorazilo a musel jsem sám oslovit dodavatele, aby mi laskavě sdělili, co se s dopravou děje.

    Reakce obchodu Velo-centrum.cz

    Dobrý den, moc nerozumíme vaší recenzi. Kolo jste chtěl nejdříve převést na prodejnu do Prahy. Potom jste si násladně udělal objednávku přes e-shop. Platba byla převodem kolo jsme poslali následující den 4.3.2022. Jelikož se jednalo o elektrokolo, tak se dodávka může zpozdit. Objendávka byla doručena na adresu 9.3.2022. Na váš dotaz ohledně dopravy jsme vám poslali veškéré podklady ke sledovaní. Děkoval jste ještě za rychlou odpověd.
    Pěkný den
    Velocentrum

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    There was no documentation for the bike, as a rule, instructions should be included with the bike, nipples for tubeless tires and more, but this was not. The box is generally from another bike model. Frayed frame.

    Reakce obchodu Velo-centrum.cz

    Dobrý den, kola se posílají vetšinou v jiných krabicích. Neschraňujeme vždy původní krabici. Bezdušové ventilky a manuál Vám odesíláme. Pěkný den Velocentrum

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychle objednání
    • komunikace s obchodem po mob.
    • dobrý ceny
    • Dlouhá doba dodání objednáno 29.3 zboží dodáno 13.4 .Cca 9dní pracovních.Když byli Velikonoce.Po týdnu když jsem zavolal,jsem se dozvěděl,že mojí objednávku teprve začnou zpracovávat.Na e-shop dost dlouhý proces.Pokud by na stránkách obchodu by bylo napsáno,že obchod má dovolenou od -do,nebo mě někdo informoval bud telefonicky nebo mailem,že dodání objednávky se protáhne respektoval bych to.Bohužel,nefungovalo ani nabízena kontrola pohybu objednávky na stránkách ...musel jsem volat a zjištovat kde se zboží v danou chvíli nachází.

    Věřím,že šlo jen o schodu blbých náhod a obchod a služby funguji dobře.Já to osobně mám 50 na 50%.

    Reakce obchodu Velo-centrum.cz

    Dobrý den, omlouváme se za delší dobu vyřízení Vaší objednávky, bylo to jak jste popsal, šlo o více negativních faktorů, které Vaši objednávku protáhli. Sešli se nám dvě objednávky na jedno kolo, byl prodloužený víkend a druhé kolo, které bylo na cestě od dodavatele přišlo na jinou prodejnu, než na tu, kde jsme řešili objednávku. Ještě jednou se moc omlouváme především za to, že jsme Vás lépe neinformovali o celém dění objednávky. Děkujeme za recenzi a přejeme hezký den, Tým Velocentrum Voleský.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod zrušil objednávku, aniž by mě kontaktoval s vysvětlením. Po urgenci mi byla slíbena náhradní nabídka, ale už se nikdo neozval. Zklamání.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Dodané kolo nebylo smontované ani seřízené, rovnou z výroby a to nebyl levný kousek! Nastaly pak problémy při jízdě, kolo jsem pak musela zavézt do cykloservisu, protože do Prahy ani Pardubic jsem to neměla kousek. Prodejce se ohrazoval, že po 2 měsících mám nárok na zdarma záruční servis- na kompletní seřízení kola po zajetí kola. Samozřejmě z logiky věci nejde 2 měsíce jezdit na NESEŘÍZENÉM kole, to je na zničení.

    Reakce obchodu Velo-centrum.cz

    Dobrý den, Po obdržení objednávky jsme kolo vybalili, zkontrolovali, seřídily a dle potřeby lépe než z výroby zabalili do vhodného obalu a odejmuli pouze pření kolo a řidítka. Není od nás odesláno kolo, které by nebylo nejdříve sestavené, seřízené a odzkoušené.
    V případě, že je kolo poškozeno vlivem přepravy, je třeba řešit toto neprodleně reklamací.

    Garanční prohlídka je standartní proces, který je zákazník povinný podstoupit po ujetí 100-200km ,nebo období do 2 měsíců od zakoupení kola.

    Vlivem počátečního používání se komponenty usadí a kolo je třeba doseřídit.

    Team Velocentrum Voleský

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Absolutni nekomunikace, pouze potvrzujici email generovany robotem o prijeti objednavky. Je to jiz cca 10dni a stale zadna reakce ani na dotaz pres email, jaky je stav objednavky..

    Reakce obchodu Velo-centrum.cz

    Zákaznici jsme se snažili telefonicky kontaktovat, uvědomit ji o nedostatku objednané zboží na našem skladu, bohužel se nám to opakovaně nedařilo.

    Zboží jsme si zajistili od dodavatele, bohužel to pár dnů trvalo. Situace je na trhu v tuto chvíli komplikovaná.

    Následně bylo zboží připravené k odběru v prodejně. Bohužel jsme už zákaznici vědět nedali.

    Zákaznice si nakonec odebrala požadované zboží v jiné barvě. Velice se omlouváme za vzniklé potíže.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Pri objednávce nebylo zbozi skladem, i kdyz bylo nabízené na webu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Co jsem objednal tak nemeli

    Reakce obchodu Velo-centrum.cz

    Dobrý den,
    objednal jste si boty které nebyli už skladem ( na eshopu byli na DOTAZ )jednalo se o výprodej bot staršího modelu. Na prodejně jsem Vám řekl, že se už nedají sehnat. Následně jste si udělal objednávku na víc položek a vyzvedl jste si jenom jednu věc šátek.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží které je na stránkách již není skladem
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    žádná komunikace ze strany obchodu, zboží není k dispozici ani po 10-ti dnech od nákupu, přestože bylo inzerováno jako skladem

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kazdy si musi vybrat sam.
    • Objednal jsem dva retezy na kolo. Zadna odezva po vice jak 10-ti dnech. Koupil jsem jinde. Chci jezdit a ne cekat na nahradni komponent s nejistotou. Dorazi? Nedorazi?

    Ja nevim co k tomu dodat. Objednane zbozi nedorazilo ani po 10-ti dnech. Zbozi bylo skladem tusim v Pardubicich? Chtel jsem ho vyzvednout v Praze na pobocce. Mozna lidska a treba i pochopitelna chyba, nevim. Stane se. Objednal jsem proste a jednoduse jinde.

    Reakce obchodu Velo-centrum.cz

    Dobrý den, omlouváme se Vám za dlouhou čekací dobu, na objednané zboží. Na vině je lidský faktor. Kolega z pražské pobočky Vás nekontaktoval. Kolega byl potrestán a už se taková chyba nebude opakovat. Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den Velocentrum

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží prý skladem,ale uplynulo 10 dní a ještě nedorazilo. Po týdnu prodejce reaguje na dotaz pouze informací,že za pár dní přijde...

    Reakce obchodu Velo-centrum.cz

    Dobrý den,
    zboží nebylo dodáno v termínu od dodavatele. Proto jsme nemohli doručit zboží do Vámi určeného termínu. A vy sám jste objednávku e-mailem zrušil.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Objednané horské kolo nebylo patřičně seřízeno (v náboji předního kola vrzaly brzdové čelisti, přední kolo šmajdalo), po vrácení kola do obchodu k seřízení, bylo seřízeno, avšak, chyba se nadále vyskytuje.

    Zaujala mě značka Specialized a Superior.
    Při příštím nákupu si kolo stoprocentně prohlídnu.
    Obchod bych doporučil, ale taktéž doporučil stoprocentní prohlídku při převzetí.

    Reakce obchodu Velo-centrum.cz

    Dobrý den pane Sokolíku,
    kolo, které jste si vyzvedl na prodejně bylo seřízeno mechanikem. Při vyzvednutí Vám bylo doporučeno vyzkoušení kola a nastavení výšky sedla. Této možnosti jste nevyužil. U nového kola dochází při používání k dosednutí komponentů (přehazovačka, přesmykač, brzdy, výplety.... Proto je u každého kola garanční prohlídka zdarma při které kolo celé projdeme a seštelujeme nedostatky kola. U některých kol se může dosednutí projevit dříve u některých později. Na Vašem kole se začal škrtat kotouč o brzdové destičky a došlo k povolení předního výpletu. Obě vady jsme odstranili a informovali Vás o postupu odstranění vad.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cena
    • neschopnost doručit zboží včas a za rozumné peníze

    Jízdní kola specialized nelze přepravovat jinak než vlastní dopravou nebo osobní vyzvednutí na prodejně - požadavek výrobce. Cena nákupu nad 5000= doprava zdarma, ovšem neplatí pro jízdní kola. Cenu dopravy přes velo centrum není možné ani po týdnu s přesností určit= neměl jsem čas se na to podívat...no to máte 160km..no tak to bude 900kč. Na otázku proč tolik mi bylo sděleno, že přece musím zaplatit i cestu zpět řidiči. Doteď jsem žila v tom, že se platí za přepravu zboží a ne někomu dalšímu, aby se dostal zpět..i to je sporné kam vlastně řidič dále pojede? I kdybych za dopravu zaplatila:..no hmmm... tak stejně Vám to kolo můžeme dovézt tak za 14 dní...teď máme auto v zahraničí... takže díky, stornujte to..a nashle.

    Reakce obchodu Velo-centrum.cz

    Dobrý den,
    dle obchodních podmínek: V případě objednávky nad 5000,-Kč poštovné a balné neúčtujeme.
    Vzhledem k tomu, že výrobce Specialized neumožňuje posílat kola poštou ( z důvodu, správného nastavení a seřízení kola mechanikem ), proto nabízíme vlastní dopravu ( Doručení kola firmou Velocentrum - CENA DLE DOHODY - vzdálenost ).
    Z toho důvodu Vám byla účtována částka 900,- za dopravu. Cesta je účtována k Vám a zpět na prodejnu. Nejedná se přepravní službu ( PPL ), ale kola rozvážíme vlastním autem. Kolo jsme mohli z důvodu vytíženosti dovézt do týdne, protože mechanik byl na školení ve Specialized, což jsem Vám říkal do telefonu.
    S pozdravem
    Specialiezd Velo-centrum


  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod vůbec nereagoval.Přišlo pouze vyrozumnění o zaregistrivání objednávky. Zboží nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Když hrdinně vyčkáte pár dní na nějakou reakci obchodu, která ale samozřejmě přijde až po Vaší urgenci, protože pár dní se nic neděje, dozvíte se, že věc skladem není, ale můžete si zvesela koupit úplně jinou.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nebyl jsem informován o stornování objednávky. Na internetových stránkách bylo nabízeno zboží (označené jako okamžitě dostupné), které se již nevyrábělo a tedy dostupné již nebylo...

    Nebyl jsem informován o stornování objednávky. Na internetových stránkách bylo nabízeno zboží (označené jako okamžitě dostupné), které se již nevyrábělo a tedy dostupné již nebylo...

    Reakce obchodu Velo-centrum.cz

    Dobrý den,
    jelikož ten den i následujcí jsme, Vám volali ohledně objednávky a vy jste nebral telefon. Tak jsme Vám to bohužel nemohli zdělit. Volali jsme z čísla 601 381 561. Na vaše uvedené v objednávce.