Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Do dnes zboží nedorazilo i přes reklamaci dodací doby.

    Reakce obchodu Velký Košík

    Dobrý den, altán je na objednávku a již zítra bychom měli zboží přijímat na sklad a poté bude co nejdříve expedován. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi se po 2 tydnech zatim ani nebali,nemohu tedy nijak hodnotit

    Reakce obchodu Velký Košík

    Dobrý den, dva produkty z Vaší objednávky jsou na objednávku, kde je čekací doba cca 20 dní. Pokud byste již nechtěla čekat, můžete zavolat na zákaznické centrum na tel. 245 008 200 a kolegové Vám pomohou. Děkujeme za pochopení.

  • Už od 18.4. čekám na dodání zboží. Když ho není dostatek, ať ho nenabízejí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Stále čekám

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Proč nabízíte něco co nemáte?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží mi bylo doručeno pouze částečně, bez upozornění, že zboží nebude doručeno
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    zboží stále nedorazilo bez komunikace

    Reakce obchodu Velký Košík

    Dobrý den, Vaše objednávka se vyřizuje, bohužel krmítko pro ptáky bylo vyprodáno a čekáme na doskladnění zboží. Pokud máte nějaké dotazy můžete kontaktovat naše zákaznické centrum na e-mail [email protected], nebo telefonicky na čísle 245 008 200. Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    NA OBJEDNÁVKU ČEKAM UŽ TŘETÍ TÝDEN A DALŠÍ 3 TÝDNY BUDU PRÝ JESTĚ ČEKAT-- BYLO MI SDĚLENO PŘÍ. TELEF. HOVOR. LK

    Reakce obchodu Velký Košík

    Dobrý den, ano, jelikož závěsný sušák na prádlo je na objednávku, proto se na něj déle čeká. Vždy u výrobku píšeme jaká je cca doba doručení a zde je to kolem 20 dní. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel zboží mi nebylo doručeno. V objednávce byly i dárky k velikonocům.

    Reakce obchodu Velký Košík

    Dobrý den, to nás mrzí, ale dvě položky ve Vaši objednávce byly "Na objednávku" a déle se na ně čeká, proto jsme nemohli objednávku vyexpedovat. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zboží mi zatím nebylo doručeno a nepřišel mi email proč. Po zavolaní mi bylo řečeno, že jedna z položek je objednaná a čekají na ni, operátorka mi oznámila datum doručení, nestalo se tak, ani zpráva nepřišla. Opět telefon, slib, že budou volat

    Reakce obchodu Velký Košík

    Dobrý den, Vaše objednávka se vyřizuje. Přesně jak píšete, jedna z položek je "Na objednávku", proto musíme čekat, až nám jí dodavatel dodá a je možné, že se termín doručení posunul. Kolegové Vám určitě dají vedět, až se položka naskladní a Vaše objednávka se bude expedovat. Děkujeme za pochopení.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Proč zboží nabízí, když je nedostupné

    Reakce obchodu Velký Košík

    Dobrý den, mrzí nás Vaše nespokojenost. Již Vás kontaktovala naše zákaznická podpora aby s vámi situaci řešila. Zboží jsme mezitím naskladnili a nyní je na cestě k Vám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednával jsem již jednou z kraje letošního roku stejné zboží a po třech týdnech mi byla objednávka zrušena. Jestli se to stane podruhé, tak na tento obchod zanevřu a nebudu ho nikomu doporučovat. Naopak.

    Čekám již tři týdny a nikdo se mi neozval a nevím v jakém stavu je má objednávka. Objednával jsem již jednou z kraje letošního roku stejné zboží a po třech týdnech mi byla objednávka zrušena. Jestli se to stane podruhé, tak na tento obchod zanevřu a nebudu ho nikomu doporučovat. Naopak.

    Reakce obchodu Velký Košík

    Dobrý den, vámi objednané zboží je na cestě od dodavatele a bude přijímáno k nám na sklad tento čtvrtek. Poté ihned expedujeme. Objednal jste zboží s delší dodací lhůtou, které musíme zajišťovat ze zahraničí. Každopádně si bereme kritiku k srdci a pokusíme se informovanost o zpracovávání zboží s dlouhou dodací lhůtou vylepšit. Děkujeme za zpětnou vazbu a doufáme, že s dodávkou budete spokojený.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Obchod v pohodě ,ale zboží nic moc,málo svítí, mám lepší solární svítidla

    Reakce obchodu Velký Košík

    Dobrý den, mrzí nás vaše nespokojenost. Z vašeho hodnocení bohužel není zřejmé, zda povaha hodnocení vychází z výkonu osvětlení, nebo z něčeho jiného. Může se jednat o vadný kus a problém by šel vyřešit reklamací. Každopádně připomínáme i nárok na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dní. Děkujeme za vaše hodnocení a věříme, že neztrácíme vaši přízeň :-)

    • Nechápu přístup obchodu.Přesto ,že mnou objednané zboží nedodal,nadále jej má v nabídce.Podnikal jsem,ale toto bych si nikdy vůči zákazníkům nedovolil Se

    Reakce obchodu Velký Košík

    Dobrý den, vitrína kterou jste si vybral je na objednávku, proto se na ni déle čeká, než nám dorazí od dodavatele. Pokud chcete zjistit stav objednávky a platby prosím zavolejte na naše zákaznické centrum na tel. 245 008 200, kde Vás kolegové informují. Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    zklamání

    Reakce obchodu Velký Košík

    Dobrý den, to nás mrzí, že jste byla zklamaná. Situaci jsme již s Vámi řešili, v případě nejasností můžete kontaktovat naše zákaznické centrum na e-mail [email protected], nebo telefonicky na čísle 245 008 200. Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhá doba dodání

    Reakce obchodu Velký Košík

    Dobrý den. Mrzí nás zpoždění zásilky, ale Vaši objednávku jsme již expedovali. Doufáme tedy, že Vám bude brzy doručena. Za způsobené komplikace se velmi omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží zatím není údajně skladem, tak budu dále čekat

    Reakce obchodu Velký Košík

    Dobrý den, květináče které jste si vybrala jsou na objednávku, proto se na ně déle čeká, než nám dorazí od dodavatele. Pokud chcete zjistit stav objednávky a platby prosím zavolejte na naše zákaznické centrum na tel. 245 008 200, kde Vás kolegové informují. Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Strašný Šmejd

    NEKUPUJTE!!!Nepřesně uřezané příčky,dvířka nedrží zavřená,špatný celkový dojem.NEKVALITNÍ Zboží

    Reakce obchodu Velký Košík

    Dobrý den, mrzí nás, že jste nebyl s objednávkou spokojen. Za kvalitou našeho zboží si stojíme a je možné, že jste obdržel vadný kus. Můžete kontaktovat naše zákaznické centrum na e-mail [email protected], nebo telefonicky na čísle 245 008 200. Doufáme, že byl jinak Váš nákup u nás bezproblémový a že Vám to v budoucnosti budeme moci vynahradit opravdu krásným a kvalitním produktem.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    již jsem urgovala doručení, bylo mi přislíbeno odbavení, které už je zase po termínu. Nevím, proč není zboží stále odbavené!

    Reakce obchodu Velký Košík

    Dobrý den, dva produkty které jste si vybrala jsou na objednávku, proto se na ně déle čeká, než nám dorazí od dodavatele. Mrzí nás, že dlouho čekáte, pokud však chcete zjistit stav objednávky a platby prosím zavolejte na naše zákaznické centrum na tel. 245 008 200, kde Vás kolegové informují. Děkujeme.