-
Nedoporučuje obchod
- Dobrá komunikace
Ale z obchodu mi zavolali, omluvily se a dali slevu 5% na další nákup.
Reakce obchodu Váš Ráj
děkujeme za reakci, Pro upřesnění doplním, že se jednalo o poslední kus zboží skladem u dodavatele. Po objednání nám zboží na expedici sice přišlo, ale bylo poškozené. Nebylo možné ho odeslat a další kusy již k dispozici nebyly. Za stav zboží na externích skladech nemůžeme odpovídat a tato situace se někdy stane. Za chybu jsme se omluvili a nabídli jsme kompenzaci. Ještě jednou se omlováme...
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Cena
- Doprava
Reakce obchodu Váš Ráj
Za chybu v dopravě se omlouváme. Po zkontaktování se se zákaznicí jsme zjistili, že problémem proč nedoporučuje náš e-shop, bylo selhání přepravce Česká pošta, která "Balík do ruky" nedoručila zákaznici na adresu, ale ho nechala uložený na poště. Následně si ho zákaznice musela převzít osobně na poště. Českou poštu jsme poždali o vysvětlení a odpověď zákaznici zašleme.
Podotýkáme, že zásilka byla odeslána a doručena v souladu s termíny uváděnými v popisu zboží - Odesíláme do 3-5 pracovních dnů, doručení do 4-7 pracovních dnů dle vybraného přepravce. Objednávka byla odeslána dokonce o den dříve - již druhý pracovní den a doručena již na čtvrtý pracovní den po vytvoření objednávky. Zásilka při doručení nebyla nijak poškozena. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- cena
- dodání
Reakce obchodu Váš Ráj
Za chybu v dodání zásilky se omlouváme, ale vznikla nešťastnou shodou okolností jako na naší straně, tak i na straně přepravce. V době přepravy byl navíc státní svátek a tak misto doručení v úterý do poštomatu, byla zásilka doručena ve čtvrtek kurýrem na adresu zákazníka. Na tuto chybu v přepravě jsme však zákazníka telefonicky předem upozornili a ještě jednou se mu i touto cestou omlouváme.
-
Nedoporučuje obchod
- asi výběr
- že po týdnu co mají platbu najednou všechno zruší a vy přijdete o vánoční dárek který už čekáte v kaslíku
raději nakupte jinde
Reakce obchodu Váš Ráj
Dobrý den,
Vaše negativní zkušenost s naším e-shopem nás mrzí, a samozřejmě se za nedostatek zboží omlouváme.
Důvod Vaší negativní reakce bychom však rádi vysvětlili i ostatním čtenářům této recenze. Jednalo se o poslední kus zboží, který nebyl na našem skladě, ale byl na skladě našeho dodavatele s dostupností odeslání 3-5 dní. Po 3 dnech nám bylo zboží od dodavatele doručeno, ale zjistili jsme že je poškozená barva. Jelikož se jednalo o poslední kus, tak nebylo možné dodání jiného zboží. Zákaznici jsme zavolali, omluvili se jí, nabídli jako kompenzaci slevu na jiný nákup a objednávku zrušili.
Na našem skladě máme běžně cca 1800 druhů zboží a cca 2500 druhů nabízíme ze skladů našich dodavatelů. Při těchto výrobcích, a hlavně při posledních kusech, neumíme předem garantovat 100% dostupnost. Proto máme v obchodních podmínkách uvedeno, že při posledních kusech doporučujeme platbu za zboží / při platbě předem / udělat až po potvrzení dostupnosti zboží a ne hned po odeslání objednávky. Tímto se předejde právě problémům, které popsala zákaznice ve svém hodnocení.
Je pro nás smutným zjištěním, že navzdory několika stovkám perfektně vybavených objednávek a spokojených zákazníků, kladná hodnocení se uvádějí pouze sporadicky. Zato negativní zkušenosti, za několik nevyřízených objednávek můžeme v hodnocení očekávat téměř s jistotou ..... -
Nedoporučuje obchod
- dobrá cena i kvalita obdrženého zboží
- komunikace
Z obchodu mi několik dní nepřišlo žádné potvrzení objednávky. Až pak, když jsem si jej objednala na jiné stránce, mi přišla informace o doručení od zásilkové služby.
Reakce obchodu Váš Ráj
Dobrý den. Vzniklá situace nás mrzí, ale po vytvoření objednávky Vám byly zasílány automaticky generované e-mailové zprávy s potvrzením objednávky. Ještě týž den bylo e-mailem zasláno potvrzení o dostupnosti zboží. Následně, 3 dny po objednávce byla zásilka v souladu s uváděnou dostupností, odeslána. Současně byl zaslán e-mail s oznámením o odeslání zásilky. Někdy se tyto automaticky odesílána oznámení dostanou do nevyžádané pošty a zákazník si jich nevšimne. Proto bývá nutná kontrola nevyžádané pošty a to nejen ve Vašem počítači, ale i na serveru poskytovatele e-mailové služby. Vaše hodnocení nás mrzí, ale naší snahou je poskytovat kvalitní služby.
Na závěr ještě podotýkáme, že zboží bylo zákaznici doručeno v termínech v souladu s obchodními a přepravními podmínkami a negativní zkušenost je za nedoručení informačních zpráv.