Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné.
    • Velice špatná komunikace se zákazníkem.Při reklamaci zdlouhavé jednání o vrácení peněz.

    V tomto obchodě jsem nakupoval poprvé a naposled.
    Tento obchod nedoporučuji.......

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace se zákazníkem
    • žádné
    • Dokud neobdržím objednané zboží, tak se nemá cenu vyjadřovat, zatím samé -----------------

    Vy se ptáte na spokojenost zákazníka a já jsem doposud objednané zboží neobdržel. Takže nevím jestli je to výsměch zákazníkovi nebo co s tím je sledováno. Obdržím vůbec někdy objednané zboží??

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží v e-shopu označeno jako skladem. Za dva dny telefonát, že zboží skladem není a již nebude k dispozici..

    • nic
    • žádná komunikace

    zboží mělo být dodáno do třech dnů, když jsem tam volal jak je to se zbožím tak se vymlouvali že zapomněli zavolat a minimální odběr je 10kg a na internetu bylo napsáno 1kg raději tam už nikdy

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • nemam problem
    • nevím

    já spokojen

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné výhody nenabízí, protože zboží vůbec nedorazilo a ani se nikdo neozval.

    Nevím, protože zboží vůbec nedorazilo a to jsem uskutečnila objednávku už 9.9., objednávka byla potvrzena a do dnešního dne mě nikdo nekontaktoval, email nenapsal,...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikují se zákazníkem po týdnů jsem si musel zavolat sám co je s mou objednávkou

    V tomto obchode jsem nakupoval naposled

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Žádné, pokud má některé zboží levnější tak na webu píšou skladem a po 6 dnech od obědnávky telefon že objednaný produkt nemá.
    • komunikaci( ne emaili neodpovídá), přehlednost zboží které je skutečně skladem

    poprvé a naposledy a doufám že snimi nebudu muset řešit žádnou reklamaci.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neodpovídání na komunikaci

    Nepředvídatelný

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zbozi dorazilo po 6 dnech PPL,pri telefonickem dotazu,arogantni jednani a po doruceni jsem zjistil ze i lhani(bylo receno ze zbozi bylo odeslano prestoze to nebyla pravda).Cloveka ktery byl na telefonu bych okamzite vyrazil ze zamestnani kazi jmeno jinak dobre zavedenemu kramu pro rybare.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Více popsat zboží-výrobky

    Objednávka dětského prutu mě sklamala pro vnoučka.Výroba z Číny a podobný rybářský prut jsem viděla v prodejně v Praze za 169Kč.
    Rebljanová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná komunikace,prostě na nic

    no coment

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • pozdni dodaci lhuta, nekomunikace se zakaznikem

    leda osobne nakoupit, e shop nedoporucuji jsou daleko lepsi kde vam zasilku odesilaji druhý den

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • velmi špatná komunikace
    • dlouhá dodací doba

    špatná informovanost zákazníka ze strany obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • zboží nabízené na e-shopu není skladem
    • Arogantnost majitele obchodu.
    • Neochota.

    Rozhodně nedoporučuji nákup v tomto obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • asi ceny to ostatní nula
    • -Úplně jiné rozměr než ve skutečnosti výrobek má. -Arogantní jednání při vyřizování reklamace -prodávající nazývá reklamujícího PUMPRDLÍKEM, když si dovolí podotknout že výrobek je o 30 cm menší, dostanete odpověď že pár centimetrů nehraje roli

    -nevyhovující -nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Spatna komunikace, spatne provedeny web co se tyce skladovych zasob