Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Za mě velké zklamání. Oblečení je moc hezké, ale střih absolutně nesmyslný. Oblečení mělo být rostoucí, ale obě děti měly rukávy a nohavice tak dlouhé, že se nedaly ani zahnout, přitom velikost byla zvolená správně, protože na tělo to měli akorát na délku i na šířku, takže by to ani nebylo rostoucí, jak je uváděno, protože by z toho vyrostli dříve než by jim byly rukávy dobré. Vrátili jsme se zpátky k ověřené značce.

    Reakce obchodu Unuo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu, ačkoli je nám velmi líto, že vaše zkušenost s naším oblečením nebyla uspokojivá.

    Vaše poznámky ohledně střihu jsou pro nás důležité a budeme se snažit zlepšit naše výrobní procesy tak, aby se situace jako tato již neopakovala. Chceme zajistit, aby naše oblečení bylo nejen vizuálně atraktivní, ale také pohodlné a funkční pro děti.
    Je nám líto, že jsme nedokázali splnit vaše očekávání a že jste se museli vrátit k jiné značce. Vaše spokojenost je pro nás prioritou, ačkoli se to tentokrát nepovedlo, doufáme, že nám v budoucnu dáte další příležitost ukázat, že jsme se z vaší zpětné vazby poučili a že jsme schopni vám nabídnout lepší služby.
    Pokud byste měl(a) další připomínky nebo pokud bychom vám mohli jakkoli pomoci, neváhejte nás kontaktovat. Vaše názory jsou pro nás cenné a pomáhají nám stát se lepšími.

    Váš tým unuo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mají jen jednu možnost dopravy a do Zásilkovna, která neposkytuje telefonné číslo na kuríra, který nám volal z utajeného čísla. Telefon jsme nestihli zdvyhnout, a zároveň jsme nemohli volat nazpět. V emailu bylo, že zásilku můžeme přesměrovat na www stránce, ale tam taková možnost nebyla, když jsme volali do centra, zdvyhnul to robot, který nám opakovaně tvrdil, že musíme nadiktovat 10 místné číslo zásilky, ale v emaily bylo jen 8 místné číslo.
    • Kurír se neobtěžoval balík doručit a rovnou ho hned vrátil. Balík neuložil na výdajné místo ani nebylo možné se s ním spojit.
    • Namísto aby obchod problém vyřešil a mi jsme dostali objednané zboží, tak objednávku zrušil. Čekáme na vrácení peněz, které nám řekli, že vrátí hned jak se vrátí balík, no balík se už vrátil, ale peníze zatím ne. Asi na nás zapoměli.

    Buďte vstřícnější k zákazníkovi, není to jen o penězích.

    Rozšiřte možnosti dopravy.

    Reakce obchodu Unuo.cz

    Dobrý den,

    Je nám velmi líto, že vaše zkušenost s naší dopravou nebyla uspokojivá. Omlouváme se za veškeré nepříjemnosti, které jste kvůli tomu museli zažít.

    Chci vás ujistit, že vaše zpětná vazba je pro nás velmi cenná a budeme se snažit zlepšit procesy tak, aby se situace jako tato již neopakovala. Při komunikaci se Zásilkovnou jsme však zjistili, že byla vámi špatně zvolená adresa a kurýr se vám nemohl dovolat a proto nastaly veškeré komplikace.

    Pokud jde o vracení peněz, chci vás ujistit, že se o to co nejdříve postaráme. Prosím, dejte nám ještě trochu času na vyřízení tohoto procesu a ujistěte se, že peníze budou brzy na vašem účtu.

    Pokud budete mít jakékoli další dotazy nebo potřebujete další pomoc, neváhejte nás kontaktovat. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a uděláme vše pro to, abychom si vaši důvěru znovu získali.

    Váš tým unuo. cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychlá komunikace

    Moc neřeší, když zásilkovna protahuje doručování

    Reakce obchodu Unuo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi, mrzí nás, že nemáte úplně dobrou zkušenost, nicméně vynaložíme veškerou svou píli a energii na to, aby se vám u nás dobře nakupovalo a rádi jste se k nám vraceli.

    Váš tým unuo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá doručovací doba, čekám na zboží už 10 dní a stále nedorazilo.

    Reakce obchodu Unuo.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí vzniklá situace, ale balíček byl poslán hned první následující pracovní den, a chyba vznikla na straně dopravce. Náhradní balíček byl již odeslán.

    Doufáme, že se vám bude u nás i nadále dobře nakupovat :)

    Váš tým unuo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obchod se prezentuje jako rodinná firma, přestože již nějakou dobu není. Prodává své zboží v Decathlonu za výrazně nižší cenu.
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Je mi strasne lito, ze uz nebudu podporovat “rodinny obchod” ale spolecnost Babise. Timto u vas bohuzel nebudu uz nakupovat :/
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nohavice sa roztrhli hneď pri prvom použití, pri menšom páde. Materiál je málo odolný vzhľadom na to, že je určený na vonkajšie použitie.

    Reakce obchodu Unuo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši reakci a je nám to velice líto. Kalhoty jsou ze softshellu a i když se jedná o funkční materiál, tak bohužel ani ten nedokáže odolat tvrdému nárazu nebo kamínkům.
    Vynaložíme veškerou svou píli a energii na to, aby se Vám u nás i nadále dobře nakupovalo a rádi jste se k nám vraceli.

    Jsme opravdu velmi rádi, že se Vám u nás líbí :-)

    Váš tým unuo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Koupila jsem punčocháče( bambusové legíny), které po velmi krátké době měly průhlednou látku a stály nemalé peníze... Tahle investice se nevyplatila...

    Reakce obchodu Unuo.cz

    Dobrý den,
    velice děkujeme za Vaše ohodnocení.
    Je možné, že se jednalo o vadný kus.. :-( Určitě prosím vyplňte reklamační formulář prosím.
    Vynaložíme veškerou svou píli a energii na to, aby se Vám u nás i nadále dobře nakupovalo a rádi jste se k nám vraceli.

    Jsme opravdu velmi rádi, že se Vám u nás líbí :-)

    Váš tým unuo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tovar som zaplatila, bohuzial nic mi neprislo dodnes. Na obchod a ich praktiky budem upozornovat SOI.

    Reakce obchodu Unuo.cz

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí, že nejste spokojená s našimi službami, nicméně objednávku jsme vyexpedovali již 4.7. 2022, tedy nastalé zpoždění je vinou dopravce a nemáme na něj bohužel žádný vliv. I tak ale věříme, že zásilka brzy dorazí a dopravce již nebude mít žádné další zpoždění.
    Přejeme krásný den,
    Váš tým unuo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Den po velkem a masivne propagovanem vyprodeji, byly obe zakoupene bundy dohromady o 250 Kc levnejsi! To opravdu nastve, kdy udelate objednavku za 4300. Resila jsem a v podstate se mi vysmaly, ze jsem si nevybrala az tak zadany vzor a ze si muzou ceny nastavovat jak chteji. Tudiz produkty hodnotim jako dobre, ale zakaznicky servis jako priserny. Veskera komunikace s nimi zanechala takovou pachut nad celou objednavkou, ze tuto neprijemnou zkusenost nemam zajem uz znovu opakovat.

    Reakce obchodu Unuo.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, že nejste s naším zákaznickým servisem spokojená.. :(
    Máme zde na Heurece 99% spokojených zákazníků a zákaznický servis je je u nás jeden z nejlepších oddělení, který máme... :) Děláme vše možné i nemožné, abychom všem vyšli vstříc a byli s námi spokojeni.
    Avšak tisíc lidí tisíc chutí.. Ceny našich výrobků nastavujeme dle naší interní cenové politiky, tak jako každý eshop.
    Předem děkujeme za pochopení a přejeme Vám krásné začínající léto.
    Váš tým Unuo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Doručena jina velikost zboží...nemám moc prostor řešit vrácení a kalhoty jsme dost urgentne potrebovali

    Reakce obchodu Unuo.cz

    Dobrý den,

    velice děkujeme za Vaše ohodnocení. Moc nás mrzí Vaše zkušenost.. :-( Opravdu se nám to často nestává... avšak někdy se i mistr tesař utne.. :-( Vynaložíme veškerou svou píli a energii na to, aby se Vám u nás dobře nakupovalo a rádi jste se k nám vraceli.

    Tým UNUO

  • Objednávku jsem zadala 19.8.2021, dnes je 27.8. a zboží hodnotit nemohu, protože dosud mi nic nepřišlo.

    Reakce obchodu Unuo.cz

    Dobrý den, od nás odešla zásilka již 19.8. dle, informačního emailu, který odesíláme ihned po předání dopravci. Dle našich informací od České Pošty, jste dostala vyrozumění formou SMS a emailu o uložení balíčku na poště, kam se máte prosím dostavit balíček zkontrolovat jelikož byl bohužel poškozen při přepravě. V případě dalších komplikací se neváhejte ozvat přímo nám na [email protected] nebo chat naší zákaznické linky. Děkujeme Tým Unuo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • kvalitní oblečení

    Příšerný zákaznický servis, kdy "jedna ruka neví, co dělá druhá".
    Objednala jsem si zboží s poznámkou, že mají zaslat až po doobjednávce. I přes moji telefonickou urgenci v reakci na jejich email o zabalení zboží a připravení k expedici, mi zboží zaslali bez doobjednávky. Doobjednávku mi pak sice zaslali na jejich náklady, ale na pobočku zásilkovny x km vzdálenou, i když jsem jim jasně v telefonu sdělila, že to chci stejným způsobem jako původní objednávku tj. poštou na adresu! Neuvěřitelné. Nevím, zda mi za tyto komplikace to zboží vůbec stojí :-/

    Reakce obchodu Unuo.cz

    Dobrý den,

    velice děkujeme za Vaše ohodnocení. Je mi líto této komplikace. Vše jsem prošetřila, kolegyňka chtěla situaci rychle vyřešit a zaslat Vám balíček v co nejkratší době. Bohužel došlo k záměně dopravce. Pokud zásilku nepřevezmete, nic se neděje. Vrátí se a pošleme znovu. kolegyňka je tu nová a tato nesrovnalost ji velmi mrzí. Vynaložíme veškerou svou píly a energii na to, aby se Vám u nás i nadále dobře nakupovalo a ráda byste se k nám vracela.

    Přejeme ať Vašim ratolestem naše oblečky sluší a potěší na těle i duši.

    Váš tým unuo.cz

    Upravit reakci

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží doteď nemám...ani zprávu, že je v zásilkovně

    Reakce obchodu Unuo.cz

    Dobrý den,

    je nám to velice líto, ale balíček od nás odešel ve standardní lhůtě včetně čísla zásilky ke sledování. Bohužel se nejedná o chybu z naší strany, ale o chybu dopravce. Jakmile kolegyňky v expedici předají balíček dopravci, není již v objemu naší expedice ohlídat, zda zásilku dopravce opravdu doručil. Moc nás tedy mrzí, že Vás Zásilkovna neinformovala, ale pokud nemáte o zásilce delší dobu informace nebo nemůžete dohledat přes systém sledování, je možné nás kontaktovat přes chat, telefon nebo přes e-mail. Určitě můžeme vyzjistit, kde se balíček nachází i z naší strany a případně Zásilkovnu urgovat. Mrzí nás Vaše špatná recenze, ale mohli jsme to dříve vyřešit touto cestou.

    Děkujeme za pochopení.

    Tým unuo.cz

  • Je to nkolikaty nakup, drive vse v poradku, rychle dodani i okamzita komunikace, ale tentokrat zbozi nemam po 11 dnech od objednani a na muj dotaz pred 6 dny nikdo neodpovedel

    Reakce obchodu Unuo.cz

    Dobrý den.

    veliká omluva. Došlo k nedopatření, kde byl balíčku dán status rozchystaná. To znamená, že se čekalo na doobjednávku. Jednalo se o schodu jmen :( Jelikož jste psala na automat, tak nám zprávička zapadla:( Jako omluvu Vám posílám slevový voucher emailem.
    Snad nám i nadále zachováte svou přízeň.

    Děkujeme

    šťastný tým unuo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • rychlé jednání, dobré zabalení
    • nekvalitní gumy v kalhotách
    • žmolkující ponožky po prvním praní

    Zakoupila jsem ve velikosti 122/128 softshellové kalhoty bez zateplení. Bohužel ještě před prvním nošením jsem je musela upravit. Guma v kalhotách jsou nekvalitní resp. ty úplně nejobyčejnější na trhu, silné, v dané velikosti krátké na obvod pasu. Vzhledem k tomu, že kalhoty stojí cca 500- Kč bych předpokládala jinou kvalitu gumy v kalhotách či alespoň,aby guma odpovídala velikosti pasu na výšku postavy.

    Bunda je pěkná a doufejme ,že splní účel jako předchozí výrobky.

    Dále jsem kupovala ponožky, opět rozporuplný pocit. Jsou příjemné, velikost odpovídá tabulce, ale po prvním praní žmolkují. U ponožek za 69,- Kč bych to po prvním praní nečekala.

    Pozn. Dítě není tlusté ani obézní.

    Reakce obchodu Unuo.cz

    Dobrý den,

    věřte, že kupujeme nejkvalitnější pevné gumy vyráběné v České republice, které opravdu zaručí dlouhou elasticitu. Dítě je každé opravdu hodně jiné a tak nemůžeme gumu nastavit univerzálně, jeden můj syn má například o 10 cm v pase méně, než je průměr a druhý o 30 více. Co se týká ceny, patříme mezi nejlevnější české výrobce, ale samozřejmě chápu, že zboží šité v Číně může stát i méně. Ponožek prodáváme stovky kusů týdně a po pravdě, to je první negativní recenze, pokud vám žmolí, pošlete nám prosím fotečky a postoupíme k reklamaci. Bambus je přírodní materiál a mezi jeho vlastnosti patří, že po praní se naopak extrémně sráží, ale díky své enormní pružnosti je schopen se vrátit do původní délky ihned po natáhnutí na nohu. Mezi jednu z vyjímečných vlastností kterou má je, že je extrémně jemný díky krátkým vláknům, která se trochu "zchundelatí" po praní, ponožky získávají teprve na jemnosti. Pokud však s našimi výrobky nejste spokojená je nám to moc líto a je možné je samozřejmě v zákonné lhůtě vrátit do 14 dnů a nebo vyreklamovat. Petra Plemlová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Přišel jen email o hodnocení obchodu, ale 10 dní ani zmínka od potvrzení platby.

    Reakce obchodu Unuo.cz

    Dobrý den, Vaše platba je přijata a objednávka se chystá. Moc se omlouváme, ale emaily o platbě rozesílá systém automaticky. Doporučujeme proto zkontrolovat složku pro nevyžádanou poštu, spam atp. zda se email někam nezatoulal, protože máme zkušenost, že se tam se většinou dohledá. V případě dalších informací týkajcích se objednávky, kontaktujte kolegyni Klárku: +420 774 466 668.

    Vaše JULČA!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží super
    • Komunikace se zákazníkem katastrofa, po telefonu jsem byla odkázaná na e-mail, na kterém jsem se po osmi dnech a třech e-mailech nedočkala odpovědi.

    Reakce obchodu Unuo.cz

    Dobrý den, moc se omlouváme za komplikaci vzniklou při požadované výměně. Bohužel se Vaše odpověď na náš automatický email zatoulala do složky s automatickými emaily, kde se snadno přehlédne. Za situaci se moc omlouváme, již jsem na Váš email zareagovala a vše dáme do pořádku tak, abyste byla s velikostí spokojená.

    Vaše JULČA

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Originalni nabidky
    • Prisla mi jina velikost kalhot,na dotaz o vymenu nikdo dosud nereagoval.

    Reakce obchodu Unuo.cz

    Dobrý den, velice se omlouváme. Váš email jsme dohledali po této recenzi ve spadlých zprávách. Kolegyňka Vám již píše email. Pěkný den

    Vaše UNUO

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • doručeny jiné ponožky, než objednané

    reklamaci jsem neuplatnila, pouze jsem napsala mail, doručené ponožky byly levnější, než jsem zaplatila, čekala bych aspon omluvu, ale obchod nereagoval

    Reakce obchodu Unuo.cz

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za případnou chybičku, je možné že jste odpovídala na automatický mail a nic se k nám tedy nedosalo, kolegyně v pondělí vše ověří a ozve se vám.

    děkuji Petra