Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den, Áďo, pokud jste měl špatné zkušenosti s nákupem u nás, budeme rádi za vaše konkrétní stížnosti, které prosím zašelete na e-mail [email protected], kde se jimi budeme zajímat a případně přijmeme opatření k jejich nápravě k vaší příští spokojenosti nebo i dalších zákazníků. Tímto děkujeme za vaši pomoc, které si velmi vážíme.

    Petr Vaněk
    Uni-Nářadí.cz

  • Mám stejně špatné zkušenosti, nakupoval jsem u nich prostě naposledy. Těch pár ušetřených korun za ty nervy nestojí.
    Áďa.

  • Tento eshop je jeden z nejhorších v ČR. Pokud jen trochu můžete, nakupte jinde!

  • Dobrý den, je to hobby třída německé profi značky a nářadí Holzmann. P.Vaněk, Uni-Nářadí.cz

  • Dobrý den kde se prosím vyrábá křovinořez Zipper ?

  • Tým Uni-Nářadí.cz: KECY v KLECY děláte jen potíže

  • S horším e-shopem jsem se ještě nesetkal! Objednal jsem si výrobek :Pila pokosová BT-SM 2131" za příznivou cenu a zaplatil jsem předem. Po třech dnech jsem se musel ozvat, že nedorazil žádný email o vypravení atd. Na telefonní lince mi sdělili že teď jsou na obědě a že zavolají, nezavolali. Do druhého dne dorazilo úplně jiné zboží Einhell TH-SM 2131 Dual (to by až tak nevadilo, jedná se o novější model) ale v naprosto odrbané 10x přelepené krabici, jako by cestovala po všech koutech. V krabici jsem našel pilu bez původního balení (jen bublinky) a nekompletní. Bez svorky, byl poškozený laser pily, bez návodu, natož českého. Co je nejhorší, že pila byla POUŽITÁ (opotřebený kotouč, místy poškrábaná, piliny v laseru atd.).
    S takovým přístupem jsem se ještě nesetkal. V žádném případě nedporučuji nic na tomto shopu UNI-nářadí kupovat. Ano, možná to byl omyl, ale v recenzi od někoho jiného jsem našel podobné zkušenosti. Ty peripetie se znovu zabalením a vrácením zboží o toma ni nemluvím. Nový výrobek jako omluvu mi samozřejmě nenabídli, z toho usuzuji, že je to u nich běžná praxe.
    Znovu opakuji nic u nich NEBRAT, vyhnout se obloukem!!!

  • Zapoměl jsem jméno, tedy Fink Jihlava.

  • Musím e-shop jednoznačně pochválit.
    Objednal jsem zboží (Einhell BT-BD 701) v sobotu a již v úterý mi jej PPL dovezlo. Cena bezkonkurenčně nejlepší 4.213 oproti další nejlevnější 5.339. V obchoďáku jsem ji viděl dokonce myslím přes 7000. I když se obal při převzetí nezdál poškozen, v balení došlo patrně k posunu těžkých dílů a když jsem bednu rozbaloval všiml jsem si, že praskla plastová objímka krytu vřetene. (mimochodem hloupost kterou stejně u většiny poletí do skříně po 10 minutách používání). Napsal jsem mail do eshopu, a přišla odpověď "zda mi bude postačovat, když mi objímku pošlou novou". No jak by ne! . Objímka přišla za pár dní v balíčku důkladně zabalená v bublinkové folii.

    Za mě tedy, SKVĚLÝ NÁKUP a SUPER OBCHODNÍK.

    Děkuji...

  • Vážení zákazníci, děkujeme vám za vaše informace, které zde uvádíte jako naše chyby ohledně skladovosti, informačních e-mailech a komunikaci. Mohu vás jako vedoucí pracovník zákaznického servisu ubezpečit o pozitivních změnách v našem týmu, způsobu vyřizování objednávek i reklamací a správného a včasného uvádění informací o dostupnosti zboží. Pokud by jste kdykoliv v budoucnu měli jakékoliv negativní zkušenosti s naší obsluhou internetového obchodu, neváhejte mne kontaktovat na adrese [email protected], kde se budu vašimi náměty neprodleně zabývat a řešit je. Velmi vám děkuji za spolupráci při zlepšování našich služeb.

    P.Vaněk,
    vedoucí pracovník zákaznického servisu,
    Uni-nářadí.cz

  • Naprosto souhlasím, s ničím podobným jsem se na e-shopech naštěstí nesetkal. Na webu mají info, že zboží (pila) je skladem, pak mi volají, že jako náhodou skladem není a nabízejí mi jiné zboží (místo německého výrobce Čínu) a na webu nechají zboží skladem dál. Po urgencích trvajících tři týdny změní status na "do týdne". Na maily více méně nereagují, při telefonické rozhovoru jsem měl pocit, že je obtěžuji a nejevili vůbec snahu situaci řešit. Jen dělají ostudu ostatním e-shopům.

  • Adam Schröfel: Mam stejný názor,taky je to nejhorší obchod s jakým jsem se setkal. Martin Dufek

  • S přehledem nejhorší eshop, který jsem použil. Zboří (ostřička Einhell) nepřišlo, i když mi již dávali informaci, že ho má přepravní služba. Po urgenci mailem bez reakce. Po urgenci telefonem mi řekli, že se zboží rozbilo (soudě podle ostatních hodnocení zřejmě výmysl) a že bude koncem týdne. Je konec dalšího týdne a pořád nic. Opravdu se nevyplatí si kvůli těm pár korunám dělat vrásky a ztrácet čas. je tu spousta lepších obchodů. Nedejbože jim zaplatit předem...

  • Dne 21.10.2013 jsme si u této firmy objednali elektrické topení v hodnotě 1400,- a zboží nikde. Zeptali jsme se tedy téměř po měsíci kde je problém a bylo nám odpovězeno, že produkt byl vyprodán a že ho teď mají skladem, ale za úplně jinou cenu(+500,-).
    S touto cenou jsme souhlasili a opět nám bylo odpovězeno, že topení zase opět nemají a nabídli nám úplně jiné. Samozřejmě topení mají skladem, ale zase za úplně jinou cenu(+ dalších 500,-). Při telefonickém rozhovoru bylo na prodejci vidět jeho nezájem celou věc řešit. Zdá se vám to jako korektní jednání?

  • Zdenek: Dobrý den, Zdeňku, náš obchod je zcela legitimní internetový obchod kde uvádíme relevantní informace a snažíme se o kvalitní zákaznický servis vrámci možností a zároveň zůstávat jeden z nejlevnějších prodejců na trhu.

  • Dne 12.3. jsem si objednal sekačku Sekačka motorová BG-PM 46 S, vedenou skladem.Obchodník deklaruje vyskladnění 24-48 hodin.
    Jak to,že do 14 dnů jsem nic neobdržel.Proč si ze zákazníků dělají srandu?

  • Ceny mají super, akorát mě děsí, že v recenzích nacházím tolik negativních reakcí. Na druhou stranu hodně zákazníků to doporučuje a je spokojených..

    chtěl bych u nich něco koupit a nejsem si úplně jistý