Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po tydnu od objednani pracovniho stolu, nic, zadny email , zadna informace o dodani ci zpozdeni. Po telefonickem hovoru 7 dni od objednani) mi bylo na informacni lince sdeleno, ze zrejme nebyl stul skladem. Na webu ovsem stul skladem byl. Bohuzel printscreeny webovych stranek jsem si neudelala. Pozadala jsem o vraceni penez a zruseni objednavky. Zatim reakce zadna po 24 h od ustniho zruseni a odeslani emailu o zruseni. Firmu nedoporucuji, nemaji chovani.

    Reakce obchodu uni-max

    Dobrý den,
    omlouvám se za komplikace. 20.4., v den objednání, opravdu stůl nebyl skladem. Informaci o dostupnosti uvádíme u každého produktu na našem e-shopu. zkontrolovali jsme logy a informace na e-shopu byly pravdivé. Naskladnění očekáváme v horizontu 2 týdnů. Zpoždění tedy žádné nenastalo - mylně jsme se domnívali, že jste o nedostupnosti stolu informovaná.

    Informaci o zrušení objednávky jsme od Vás telefonicky převzali 29.4. - operátorka Vám storno potvrdila a přímo v hovoru Vám přislíbila vrácení peněz. Mylně jsme se domnívali, že Vám toto potvrzení stačí. Požadavek na vrácení platby vidím - operátorka Vaše přání neignorovala, a finanční oddělení jej v nejbližších hodinách zpracuje, nemějte prosím obavy.

    S pozdravem,
    Martin Svoboda
    Team uni-max

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    14 dní čekám na fakturu

    Reakce obchodu uni-max

    Dobrý den,
    faktura bývá zasílána e-mailem při expedici objednávky. Pokud Vám nedorazila, pak se omlouváme a přeposíláme ji znovu. Kdykoliv si o ni můžete požádat. Doporučuji Vám také zkontrolovat v e-mailové schránce složky se spam poštou apod.

    S pozdravem,
    Martin Svoboda
    Team uni-max

    uni-max je Váš dodavatel nářadí a dílenského vybavení již více než 25 let

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Špatný dopravce.

    Objednáno 8,4,2024. Dnes 19,4.2024 dosud nedoručeno!!!

    Reakce obchodu uni-max

    Dobrý den,
    omlouváme se, pokud vznikly nějaké komplikace při doručování. Dle informací od dopravce se Vám snažil zásilku 2x marně doručovat, načež nám jí navrátil zpět. Můžeme zásilku předat jinému dopravci a pokusit se ji doručit znovu (např. DPD), případně ji stornujeme. Dejte nám prosím info a my se dle toho zařídíme. Děkuji.
    S pozdravem,
    Martin Svoboda
    Team uni-max

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Při objednávání zboží bylo uvedeno, že je skladem - objednávka 5.4.2024, po následném dotazu uvedeno, že zboží bohužel není skladem, jakmile naskladní, budu informována (zatím nic :-( )

    Reakce obchodu uni-max

    Dobrý den,
    velice se omlouváme. Situaci jsem ověřoval přímo u dodavatele a naskladnění očekáváme do 29.4. Chápu, že jsme Vám mohli způsobit nepříjemnosti a proto si dovolím Vám uplatnit 10% slevu na zboží.

    S pozdravem,
    Martin Svoboda
    Team uni-max

    Váš dodavatel nářadí a dílenského vybavení již více než 25 let

  • zboží zatím nedorazilo, nemohu hodnotit

  • Nemohu posuzovat když nemám co.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Strašná komunikace k ničemu nevedoucí, stále výmluvy na "SYSTEM"!!!

    Reakce obchodu uni-max

    Dobrý den,
    omlouváme se za možné zdržení. V každém případě však vidíme zásilku na stránkách dopravce (s pracovní plošinou) jako doručenou. Pokud ji opravdu nemáte, ozvěte se nám prosím na [email protected], abychom situaci prověřili. Děkuji.
    S pozdravem,
    Martin Svoboda
    Team uni-max

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena
    • Zboží stále nedorazilo
    • Ze strany prodejce žádná komunikace
    • Klamání o dostupnosti zboží. K danému produktu bylo uvedeno skladem,ale že by příprava k balení trvala 13 dní se mi nezdá.

    Po obdržení potvrzení objednávky mi po 7 dnech přišla žádost k hodnocení obchodu a výrobku. Od té doby se prodejce již neozval. Dnes jsem si sama musela zjistit stav objednávky.
    Osoba,se kterou jsem mluvila,mi řekla,že daný produkt není a nebude cca 3 měsíce a po chvíli,že už se balí?! Doposud žádný e- mail o změně stavu objednávky.Tak teď nevím čemu mám věřit.
    Netuším jak je to u jiných zákazníků , ale za mne velké zklamání.

    Reakce obchodu uni-max

    Dobrý den,
    velice se omlouváme. Bohužel se sešly dvě nepříjemnosti naráz - implementce nových systémů, díky kterým jsme Vám nedali správné informace (specialisté na zákaznické lince se s tím sžívají - proto omluvte nepřesná vyjádření) a současně inventura, na které bylo bohužel zjištěno, že razidla nejsou skladem. Operátorka by Vám již měla poskytnout finální a správné informace, vč. nabídky řešení.
    S pozdravem,
    Martin Svoboda
    Team uni-max

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevím
    • špatná komunikace obchodu

    Po třech dnech marného čekání na potvrzení objednávky mi slečna odpověděla, že mají inventuru, proto se prý dodávka zboží protáhne. Na webu e-shopu však žádná zpráva o inventuře nebyla.
    Zatím čekám a nevím dne ani hodiny, kdy zboží dorazí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přestože zboží mělo být skladem, objednávka zůstala nevyřízena několik dní s nulovou komunikací obchodu. Po několika dnech mi zavolali (před tím žádný email ani SMS) že budou mít inventuru, takže si to musím vyzvednout do 1 dne. Tak na takové jednání fakt nejsem zařízen. Takhle fungovaly eshopy před 20 lety. Měl to být první nákup, ale změnil se na poslední.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zatím téměř žádné,koupený nástroj nevydržel ani minutu a praskl při minimální manipulaci.Budu reklamovat zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Jako dlouholety zakaznik, u tohoto obchodu, jsem vzdy rad nakupoval. Nyni vsak doslo k jakesi preregistraci a veskera historie nakupu byla odstranena. Nyni byla odstranena historie nakupu a co bude nasledovat je otazka.

    Reakce obchodu uni-max

    Dobrý den,
    omlouvám se za komplikace - aktuálně jsme v procesu náročné změny vnitřních systémů. Věřím, že Vás již více komplikací čekat nebude, naopak.
    S pozdravem,
    Martin Svoboda
    Team uni-max

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • docela dobrý sortiment, už jsem odsud objednával vícekrát. ale (viz oddíl "nevýhoda obchodu") už asi objednávat více nebudu

    Tento e-shop nenabízí kromě zaslání poštou pouze PPL na adresu, přičemž zřejmě kvůli úspoře nákladů posílá zboží jakože "živnostníkovi". PPL v tomto režimu ovšem před doručením nevolá ani neposílá SMS. Takže mě taky nemusí zastihnout doma. Rád bych si za tu SMS i připlatil, ovšem tato možnost zde není! To je důvod proč obchod uni-max nedoporučuji.

    Reakce obchodu uni-max

    Dobrý den Jaroslave,
    rozumím, že to je pro Vás nepříjemné - jsme právě v procesu implementace nového systému - v rámci této cesty tuto situaci napravíme v nejbližších jednotkách týdnů, kdy budete mít na výběr více dopravců, včetně možnosti využít zásilkovnu.
    S pozdravem,
    Martin Svoboda
    Team uni-max

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • U produktu mají uvedeno, dostupné do 6. dnů a zatím nepřišla ani informace že by zboží převzala přepravka
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zboží jsem objednal po ukončení akce, obchod není ochoten poskytnout dodatečně slevu.

    Reakce obchodu uni-max

    Dobrý den, Vaše objednávka byla přijata již po skončení akce. Akci zpětně bohužel není možno uplatnit. Žádost o uplatnění akce navíc přišla již po odeslání zboží a zadání dobírkové částky přepravci, Vaší objednávku již nebylo možno změnit. Děkuji za pochopení. Klára

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Některé zboží je lepší vidět, vzít do ruky a pak se rozhodnout.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výhody obchodu jsem nenašel žádné,
    • vstup do objektu po pátrání, zvonek neoznačený, zboží zaplaceno a poslání na výdej, poté oznámení, že se zboží - Nůž zavírací, nerez, 160/90 mm- nenáchází ve skladu a vrácení se pro vrácení peněz za nůž. Dle telefonického vyjádření dne 23.1. mněla být objednávka úplná. Tak jaké výhody obchodu uni-max.

    Nikomu doporučovat obchod nebudu, obj. objednána 4.1., - 25.1. ztráta zboží ve skladu

    Reakce obchodu uni-max

    Dobrý den, velice se Vám omlouváme za komplikace. Bohužel v tomto případě se jednalo o manko na skladě. Velice nás tato situace mrzí a uděláme maximum pro to, aby se neopakovala. V případě zájmu o další objednávku se prosím obraťte přímo na mě, abych Vám mohla tuto nepříjemnou situaci kompenzovat slevou v další případné objendnávce. Děkuji. Klára

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zatím mi zboží nepřišlo, tak co chcete ????

    Reakce obchodu uni-max

    Dobrý den, formulář spokojenosti je zasílán přímo serverem heureka automaticky po vystavení objednávky. Ve Vaší objednávce jsou dva produkty skladem nedostupné, ihned po naskladnění, které očekáváme v příštím týdnu, Vás budeme informovat a zboží odesílat.
    Děkuje. Klára

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Jsem zklamán způsobem zabalení zboží. Zboží bylo zabaleno ve starém zteřelém, zničeném originálním plastovém obalu. Obal byl roztrhaný, popraskaný. Nelze použít, vyhodil jsem jej. Součásti byly zpřeházené, lupa u důlčíku vysypaná z objímky. To jsem si opravil. Reklamaci nebudu uplatňovat. Mrzí jen to, že zboží bylo do přepravní krabičky vložené již v poškozeném plastovém obalu. Foto mám. Nástroje budou funkční, ale k pochvale to má hodně daleko. S dalšími objednávkami budu určitě váhat. S obchodem komunikovat nehodlám. Věc považuji za uzavřenou.

    Reakce obchodu uni-max

    Dobrý den, omlouváme se Vám za komplikace. Pokud byste přeci jen měl zájem nám zaslat fotografie dodaného zboží, rádi vám nabídneme kompenzaci za tuto nepříjemnou situaci. Děkujeme. Klára

    • Chybí český návod