Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • dodací lhůta neodpovídá ani té maximální uvedené délce.Žádna komunikace o prodloužení dodací lhůty.

    nabídka je výborná,ale komunikace a dodací lhůta je příšerná.

    Reakce obchodu U MELLUZÍNKY

    Dobrý den,

    Jani, velmi se omlouváme za administrativní chybu na naší straně, o které jsme se spolu již telefonicky bavily a věřím, že nyní je vše vysvětleno. Ještě jednou promiňte, určitě jsme Vaši objednávku nezdržovali schválně :).

    Věřím, že příště Vás o kvalitách našeho obchodu i komunikace přesvědčíme na 1s* :).

    Dotazníky Heureka se generují nezávisle na vyřízení objednávky, a to do 10 dnů od obdržení objednávky naším systémem. Proto Vám přišel dotazník, i když byla Vaše objednávka na naší straně ještě nevyřízená.

    Děkuji za pochopení a podzim plný pohody přeji,
    Milena

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    doporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Nedoporučuji nákup při platbě předem. Na objednané zboží stále čekám. Obchod platbu přijal.. a nic. To se mi ještě nikde nestalo, jedině když jsem objednávala zboží přímo z USA, kde se však s delší dodací lhůtou počítá. Jsem zklamaná.

    Reakce obchodu U MELLUZÍNKY

    Milá Viero,

    Je mi líto, že se zde musím rozepisovat tímto způsobem a že jste nás před svou stížností nekontaktovala osobě emailem či telefonicky. Určitě bychom si vše vysvětlily včas a příjemnějším způsobem. Pokud jste na svůj balíček spěchala, mohli jsme Vám nabídnout i rychlejší odeslání poštou či dpd kurýrem, ale žádný signál z Vaší strany jsme neměli, proto jsme postupovali standarním způsobem.

    Dovolím si tedy odůvodnit to, proč svůj balíček stále nemáte u sebe a jste z toho zklamána, což je mi líto, ale naše chyba to rozhodně není a na tom si trvám. Můžete mi věřit, že pokud chybu uděláme, přiznáme ji. Není nic důležitějšího než vzájemná férová hra a spokojenost na obou stranách. I já jako zákazník, nejsem-li s něčím spokojena, nejdříve píšu a volám na daný obchod a žádám vysvětlení.

    Pokud Vás rozlobilo to, že nemáte zboží u sebe, ale přišel Vám heureka dotazník, omlouvám se, ty se generují automaticky po 10 dnech od přijetí jakékoliv objednávky.

    Vaše objednávka přišla ve čtvrtek 17/4, úhrada byla načtena ve středu 23/4. Jako způsob doručení jste zvolila cenově výhodnější zaslání přes službu uloženka.cz, u které máme avizováno odesílání 1xtýdně (úterý), protože podatelnu nemáme v místě provozovny. Minulý týden bylo avizováno na hlavní straně eshopu odeslání uloženkových balíčků ve středu, nicméně to odcházely pouze ty balíčky, které byly uhrazeny k úterý (jako jindy ty k pondělí). Balíčky vyzvedává spedice ráno a my je opravdu musíme mít připraveny den předem, abychom vše stihli expedovat včas.

    Proto dozajista pochopíte, že načte-li se úhrada v den hromadného odeslání balíčků, není v našich časových možnostech ji zpracovat a posouváme ji do dalšího týdne.

    To je také ten důvod, proč Váš balíček neodešel minulou středu, ale je připraven na zítřejší (29/4) expedici.

    Balíčky připravujeme až v okamžiku jejich úhrady (nejsou-li na dobírku). Příprava zabere čas a je dělána zákazníku "na míru", což dozajista také pochopíte. Kdybyste zvolila 17/4 úhradu dobírkou, odcházel by Vám balíček 23/4.

    Pravidla z naší strany jsou jasná a informujeme o nich nejen v objednávkovém formuláři, ale i zde (proklik z hlavní strany eshopu): http://umelluzinky.blogspot.cz/2013/06/pozor-postovne-pro-kazdeho.html.

    Toliko ode mne. Ještě jednou opakuji, že mi je líto Vašeho zklamání s naším obchodem a věřím, že mé vysvětlení pochopíte.

    Osobně také věřím, že za kvalitou našich služeb se vrací stále více zákaznic a my jim jejich důvěru s pokorou a s maximálním servisem oplácíme.

    Přeji Vám krásné jarní dny a pokud se mnou budete mít chuť vše prodiskutovat telefonicky, určitě mi zavolejte na 605519264. Budu jen ráda :).

    Milena alias Melluzína


  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na základě skvělých hodnocení jsem se rozhodla pro tento obchod, bohužel, nákup byl pro mne zklamáním. V obchodě nejprve zapomněli na mou objednávku, následně po dvou týdnech mi byl balíček odeslán, ale chybným způsobem, takže nebylo možno jej převzít. Po třech týdnech marného čekání jsem tak byla nucena objednávku zrušit.

    Chápu, že chybovat je lidské a s paní majitelkou jsme si již situaci vysvětlily, nicméně u takto zavedeného obchodu bych čekala profesionálnější přístup.

    Reakce obchodu U MELLUZÍNKY

    Dobrý den,

    Paní Jitko, děkuji za Váš příspěvek do hodnocení našeho obchodu a za naši emailovou komunikaci.

    Díky souhře různých okolností došlo k této situaci, za kterou se ještě jednou hluboce a upřímně omlouvám.

    Je mi líto Vašeho rozčarování, nicméně jsme opravdu jen lidé a věřte mi, že slavná věta pana Chocholouška platí čas od času na všech frontách.

    Zároveň věřím, že náš osobní přístup k zákazníkům nás dělá jinými a přináší spoustu radosti těm, kdo o ni stojí.

    Pokud se časem rozhodnete dát nám druhou šanci, bude to pro nás významné, pokud ne, chápeme Vaše rozhodnutí. Vy jste ten, kdo je nejdůležitější :).

    Krásné a spokojené dny přeji a děkuji za setkání,m.