• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Na informace se nedá dovolat nikdo to nezvedá, když jsem volal po 2. Tak mi to tipli

    Za ty peníze to nestojí
    Na informacích se nedá dovolat

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná komunikace, doruční prej do 2 dní
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    zlá komunikace s eshopem

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • v pátek vyzvednuto, v úterý reklamace a záruční oprava operačního systému, odhad opravy 14 dní až měsíc. Potom uvidím až jak to dopadne.
    • V počítači hlášky, že je zde starý systém Win.10 a hlavně WIFI fungovalo asi 10 minut a pak bylo hlášeno že je trvale vypnuto a nešlo zapnout. Nebylo možno se nijak spojit s internetem a stáhnout nějaké programy, ani se přihlásit o případné napojení na Microsoft nebo Google a pod.

    Zatím nevím, pokud to nepůjde ani po opravě budu trvat na vrácení zboží,

    Reakce obchodu Umax.cz

    Dobrý den,

    velice nás to mrzí, že jste s počítačem zažili problémy. Rozumíme vaší frustraci a budeme se snažit, abychom vám pomohli co nejrychleji s vyřešením problému.

    S pozdravem
    Tým Umax

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednané a zaplacené zboží do dnes nebylo doručeno

    Reakce obchodu Umax.cz

    Dobrý den,

    bohužel došlo ke zpoždění v dopravě zboží do našeho skladu. Máme nyní naskladněno a zboží je již k Vám na cestě.

    S přátelským pozdravem
    Tým Umax

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na dodanie tovaru sa sťažovať nemôžem, prišiel do pár dní. Tovar som iba rozbalila a následne opäť zabalila tak ako bol a obratom druhý deň odoslala späť, nakoľko medzitým som už zohnala podobný tovar. Čakala som týždeň, dva, neprišiel ani len potvrdzujúci mail o obdržaní tovaru, tak som písala mail. Najprv mi prišla informácia, že pracovník, ktorý sa tým má zaoberať má dovolenku, tak som čakala ďalší týždeň. Potom písala znova, to už nereagovali. Napísala som minimálne ďalšie tri maily, volala, samozrejme, že som sa ani nedovolala. Nakoniec som už napísala, že ak mi peniaze nevrátia, budem to riešiť inou cestou. Zrazu mi bolo okamžite odpovedané a s tým, že by mi nemali ani vracať peniaze lebo tovar som im doručila totálne poškodený. To už som bola naštvaná, vrátila som tovar, ani obraz ani zvuk celé týždne, keby sa neozvem, oni už vôbec nie a ešte ma obvinia z klamstva. Keď som žiadala fotodokumentáciu, v akom rozsahu bol tovar poškodený, odmietali mi ju poslať ale zrazu o pár dní prišli aj peniaze. Nie je to nijaký seriózny obchod, určite odtiaľ už nikdy viac nič nekúpim.

    Reakce obchodu Umax.cz

    Dobrý den,
    omlouváme za zpoždění při vrácení zboží. Peníze za vrácenou objednávku Vám byly zaslány v plné výši.

    S přátelským pozdravem
    Tým Umax

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Přišel náramek nefunkčňí. Zatím nereagují na reklamaci!

    Reakce obchodu Umax.cz

    Dobrý den,

    kontaktujte nás prosím na emailu [email protected], abychom dořešili, Váš problém.

    S přátelským pozdravem
    Tým Umax

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pomalá reakce obchodu, zboží nemám.

    Reakce obchodu Umax.cz

    Dobrý den,

    podle Zásilkovny a jejich systému sledování stavu zásilek, byla vaše zásilka úspěšně vyzvednuta.

    S přátelským pozdravem
    Tým Umax

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    neviem kde je tovar.....tovar skladom nevedia doručit ...

    Reakce obchodu Umax.cz

    Dobrý den,

    bohužel se nám nepodařilo s Vámi spojit, abychom dořešili Vaši objednávku. Prosím ozvěte se nám.

    S přátelským pozdravem
    Tým Umax

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dlouhá dodací lhůta.

    Reakce obchodu Umax.cz

    Dobrý den,

    zasílali jsme Vám informační email ohledně stavu Vaší objednávky. Dodací lhůta notebooku se bohužel posunula z důvodu zdržení výroby.

    S přátelským pozdravem
    Tým Umax

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Hruza des, zbozi uz neprodavame a kdyz zazadam o penize zpet,tak najednou ho poslali ?! Nerozumim....spatna domluva s obchodem.

    Reakce obchodu Umax.cz

    Dobrý den,

    velice se Vám omlouváme za nedorozumění při vyřízení vaší objednávky. Vše se nakonec vyřešilo a zboží k vám úspěšně dorazilo.

    Tým Umax

  • koupila jsem š notebooky prvni se sekal po aktualizaci nešel zapnout asi 4h druhy dcery co meloa ani ne měsíc nešel zapnout zničeho nic asi 2h ale svitila kontrolka nabijení a3 notebook muj odesel zničeho nic po měsíci se rano nezapl a ani nenabíji nereaguje zamně strasný už nikdy

    Reakce obchodu Umax.cz

    Dobrý den,

    vzniklá situace nás velmi mrzí. Bohužel jsou věci, které neovlivníme. To však není omluva.

    V případě problémů můžete reklamovat zboží. https://www.umax.cz/clanky/reklamace/

    Pevně doufáme, že na naše produkty nezanevřete.

    Tým Umax

  • na netu bylo zboží skladem, došlo potvrzení obj., až když nešlo tak jsem se dočetl , že bude 15.1., což není dobrý termín pro vánoční dárek, obj. jsem zrušil a ani nedošlo potvrzení, že to berou na vědomí

    Reakce obchodu Umax.cz

    Dobrý den, to nás velice mrzí, bohužel došlo ke zpoždění u dopravce, proto se přesunul termín dodání až na leden. Jsme vám k dispozici na naší infolince 800 188 629 nebo prostřednictvím emailu: [email protected]

  • Laptop po asi 3 měsíce na jedno už nenabíjelo a vypnul se sám.. myslel, ze je problém v nabíječce tak jsem objednal novou baterku...nic nefungovalo. Tak jsem ho vzal do opravy, otevřeli ho vyndali baterka a zkusili to také nic...teď je doma rozebraný.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Technická podpora na mé dotazy vůbec nereagovala, zboží má pro nedostatek informací pouze omezené použití.

    Reakce obchodu Umax.cz

    Dobrý den, to nás velice mrzí, že se nás nepovedlo kontaktovat. Jsme vám k dispozici na naší infolince 800 188 629 nebo prostřednictvím emailu: [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neustálé posouvání termínu naskladnění zaplaceného zboží
    • Obchod neinformuje zákazníka o prodloužení termínu doručení
    • Odeslání platby za zboží a od obchodu žádné potvrzení o jejím přijetí

    Platbu za zboží jsem odesílala 16.4. skladem mělo být 20.4. proto jsem neváhala s objednávkou i platbou... naskladnění se ovšem posunulo na 24.4. a v ten den zase až na 28.4. toto info jsem si ale musela najít sama na webu.Očekávala bych v první řadě potvrzeni přijetí platby a za druhé, že pokud je objednávka již uhrazena, info o posunutí termínu naskladnění mi přijde alespoň do e-mailu...v dnešní době velké konkurence e-shopů s technikou bych uvítala větší péči o zákazníka.

    Reakce obchodu Umax.cz

    Dobrý den, omlouváme se za způsobené komplikace a nepříjemnosti.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Nevím čí je to vina - určitě ne obchodu, ale původní řemínek mi vydržel cca půl roku a totálně se rozpadl a reklamaci mi neuznali (Datart). Jinak vlastní hodinky a internetový obchod bez problémů. Snad vydrží déle....
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal som si tovar pred týždňom,žiadna správa z obchodu

  • Nefunguje

    Reakce obchodu Umax.cz

    Dobrý den,
    můžete nám prosít sdělit bližší informace, co se stalo?
    Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží mi bylo vždy doručeno

    Reakce obchodu Umax.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Věříme, že hodnocení, které jste zadala jste nemyslela tak špatně.