• Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nevím
    • úmyslně uvádí nižší cenu než při realizaci objednávky

    moc bych si rozmyslel zde nakoupit

    Reakce obchodu Tuzík.cz

    Vážený pane Rejzku, je nám velice líto, že chybou importu od dodavatele (jak jsem se Vám snažila vysvětlit v emailu) nás obviňujete z úmyslného klamání zákazníka. Vzhledem k předešlým kladným recenzím to opravdu není v našem zájmu a mrzí nás, že jednou nepovedenou objednávkou nás řadíte mezi nesolidní e-shopy. Před Vaším hodnocením jsme měli 100% spokojenost zákazníků - to už o nějaké kvalitě svědčí.

    S pozdravem Ježková Lucie - Tuzík.cz

  • Hodnocení bylo odstraněno - nejedná se o hodnocení obchodu, nýbrž produktu.

    • Zboží označené skladem neměli, tvrdili, že bude po vánocích, od té doby se nikdo neozval(14dní.

    nedoporučuji

    Reakce obchodu Tuzík.cz

    Vážená paní Šuráňová,
    emailem jsme Vás informovali, že zboží bylo doprodáno dříve než byl aktualizován web a že další kusy do vánoc nebudou s tím, zda chcete nadále držet objednávku aktivní nebo zda ji máme stornovat. Odepsala jste, že chcete objednávku zachovat, ale dodavatel zboží stále nemá. Situace nás mrzí, ale pokud není zboží na distribučním skladu dostupné, nemůžeme Vám jej dodat.
    S pozdravem Tuzík.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ani nejsou schopní dát vědět zda zboží vůbec někdy bude !!!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí zboží které nemůže dodat.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevhodne chovani zamestnance
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    avizovali zboží skladem a objednávku zrušili, že není na distribučním skladu , tudíž to mají zveřejnit i na svých stránkách, jsou neaktuální

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Obchod se na stránkách tváří, že zboží je dostupné v řádu několika dní. Po objednávce mi napsali, že zboží není dostupné.

    Reakce obchodu Tuzík.cz

    Vážená paní Krajíčková, objednala jste si 3 produkty. U 2 produktů byl status "na dotaz". Telefonicky jsem Vás informovala, že tyto položky dodavatel bohužel skladem nemá a proto Vám je nejsme schopni dodat. V obchodních podmínkám máme uvedeno, že pokud je zboží "na dotaz", aby se zákazník informoval o jeho dostupnosti před tím, než zboží objedná. V tomto případě není bohužel chyba na naší straně.

  • Prozatím přišel jenom email o doručení zásilky,sms zpráva s údaji k vyzvednutí nedošel.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží, kde bylo uvedeno skladem, nebylo skladem v obchodě ani u dodavatele, což mi přijde dost matoucí. Navíc jsem se to dozvěděla až po zavolání do obchodu. Svou objednávku jsem zrušila.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží ještě nemám
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízejí zboží, které už není skladem
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • levne ceny
    • uvadi, ze je zbozi skladem a po par dnech zrusi objednavku

    Pokud na nakupovane zbozi nespechate, muzete to zkusit. Pokud potrebujete spolehlive nakoupit do nejakeho terminu, jdete radeji jinam.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vůně neodpovídá, nevoní, asi došlo k podvodu. Lahvička asi obsahuje něco jiného než reklamovanou parfemovanou vodu.

    Již nikdy více.

    Reakce obchodu Tuzík.cz

    Vážená paní Hradilová, vůně kterou jste si zakoupila byla nakoupena u oficiálního dovozce pro ČR. Pokud jste nebyla s obsahem zásilky spokojena, měla jste možnost zboží reklamovat. Parfém bychom poslali na posouzení výrobci. Překvapuje mě, že jste nás nekontaktovala ihned po obdržení parfému. Nejsme podvodný e-shop a prodáváme pouze zboží od oficiálních dovozců.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • proč má v nabídce něco,co pak vlastně nemá

    Reakce obchodu Tuzík.cz

    Vážený pane Lukáči,
    objednal jste si zboží, které je v nabídce, ale s dostupností "na dotaz".
    V době kdy jste zboží objednával, byl status dostupnost: "na dotaz", tento status stále trvá.
    Pokud byste si přečetl podmínky "Jak nakupovat", dočetl byste se, že pokud je u produktu dostupnost na "na dotaz", je vodné se na dostupnost zeptat.
    Kritika je hrozně snadná, ale v tomto případě není chyba na naší straně.

    S pozdravem Ježková Lucie

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost zákazníka, který situaci s obchodem ke spokojenosti vyřešil.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Má skladem uvedené zboží které skladem nemá

    nespokojen. Obchod nedodal zboží které uváděl že má skladem a objednávku zrušil

    Reakce obchodu Tuzík.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se, ale v období před vánocemi se stavy skladů mění rychlostí blesku.
    Naše dostupnost je navázna na externí sklady a jejich aktualizace probíhá cca 2 - 3x za den.
    V době kdy na našich stránkách vidíte SKLADEM, už tomu tak nemusí ve skutečnost být.
    Bohužel, ale aktualizovat dostupnost zboží každých 5 minut opravdu nelze.
    S pozdravem Ježková Lucie