Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Bez předchozího upozornění bylo zasláno použité zboží

    Reakce obchodu TRAILPOINT

    Dobrý den,
    v naší prodejně i na našem e-shopu prodáváme pouze nové zboží, nikoliv použité. Vzhledem k tomu, že provozujeme také kamennou prodejnu a jednalo se o výrazně zlevněné zboží, mohlo se stát, že šlo o vystavený pár. Za tuto skutečnost se omlouváme. Samozřejmě můžete boty poslat zpět, vrátíme vám peníze včetně dopravného.
    S pozdravem,
    Michael Dobiáš

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Rychlé připravení zboží na prodejně
    • Příšerný personál

    Nekvalifikovaný personál. Mám zdravotní problémy. Místo pomoci padla jen spousta rádoby odborných postřehů, ale užitečného se člověk nedozvěděl nic. Některé komentáře byly až trapné a bylo mi to docela nepříjemné. Na konci jsem navíc měla pocit, že už bych měla vypadnout. A asi taky jo, protože pro mě tento obchod dle slov personálu stejně nic nemá. To už byla jen taková třešnička na dortu. No děs.

    Reakce obchodu TRAILPOINT

    Dobrý den,
    naším cílem je pomáhat zákazníkům se správným výběrem obuvi. Osobně si na situaci, kterou popisujete dobře pamatuji. Máte pravdu, nenašli jsme žádnou botu, která by vám dobře a správně seděla. Opravdu nám nejde o to, aby každý odešel s nákupem za každou cenu. Ortopedickou stélku, kterou jste si přinesla, bohužel nebylo možné v žádné z bot ve vaší velikosti použít. Je mi líto, že jste odešla s takovým pocitem. O úrovni naší odbornosti a našich služeb si každý může udělat svůj obrázek z recenzí zde na Heurece nebo přímo u nás na prodejně.
    Michael Dobiáš / majitel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velikost zboží absolutně neodpovídá udávané velikosti.

    Reakce obchodu TRAILPOINT

    Dobrý den Ladislave,

    omlouvám se za nepříjemnost. Kompresní návleky, nám můžete samozřejmě poslat zpět a uhradíme vám i poštovné. Pokoušeli jsme se vás telefonicky kontaktovat, ale zatím marně. S případnými dalšími dotazy klidně pište přímo mě na [email protected]

    S pozdravem,
    Michael Dobiáš

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Při objednávce zboží skladem. Po zaplacení storno, prý chyba a zboží už nemáme... Vrácení peněz trvalo víc než týden.

    Reakce obchodu TRAILPOINT

    Dobrý den Jaromíre,
    je mi líto, že jste nebyl s nákupem na našem e-shopu spokojen. Bohužel se vyskytla skladová chyba a o této skutečnosti jsme Vás obratem s velkou omluvou informovali.
    Za objednané boty jste zaplatil předem a peníze Vám byly vráceny v nejkratším možném termínu.
    Povinností prodávajícího je částku převést zpět na účet kupujícího do 14 dnů od storna objednávky, a to jsme dodrželi.

    Přeji hezký den,

    Dagmar Dobiášová
    TRAILPOINT

  • obchod nedodává na dobírku a takové objednávky ruší

    Reakce obchodu TRAILPOINT

    Dobrý den,
    je nám velice líto, ale jak jsme Vás informovali u objednávek kde je doprava zdarma, není možná platba na dobírku a ani tuto službu nenabízíme.

    Za TRAILPOINT tým,
    Dagmar Dobiášová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Doručené zboží bylo zjevně používané, roztržené, špinavé, vybledlé. Obchod se vymlouval na svého dodavatele, přitom musel jasně vědět, že posílá použitý kus.

    Reakce obchodu TRAILPOINT

    Dobrý den,
    omlouváme za chybu, která se stala nedopatřením. Omylem vám byl odeslán batoh z naší testovací sady.
    Ano, většinu zboží které prodáváme sami testujeme nebo zapůjčujeme k testování našim zákazníkům.
    Ano, chyba se stala na naší straně, ale určitě to nebyl úmysl jak uvádíte. Okamžitě po tomto zjištění vám byl odeslán nový batoh, samozřejmě na naše náklady.
    S pozdravem,
    Michael Dobiáš

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    "Nové" boty byly zespodu zašpiněné a prošlápnuté, evidentně v nich někdo bůhvíkolik kilometrů naběhal na pásu, příště objednávám přímo od oficiálního výrobce...

    Reakce obchodu TRAILPOINT

    Dobrý den,
    omlouvám se, naše chyba. Jak jsem vám vysvětloval telefonicky, tento problém je dán tím, že některé modely si u nás zákazníci zkoušejí na páse nebo před prodejnou. Ve všech podobných případech samozřejmě nabízíme vrácení peněz včetně poštovného nebo výměnu za nové zboží.
    Děkuji za pochopení.
    Michael Dobiáš

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Tento obchod má oproti jiným internetovým obchodům většinou o několik stovek korun zboží dražší.

    Reakce obchodu TRAILPOINT

    Vážený pane Mařáčku,
    doporučená maloobchodní cena ledvinky Salomon, kterou jste v našem obchodě zakoupil je 1990 Kč. Vaše cena byla 1660Kč, což je tedy o více než 300Kč nižší cena nežli cena doporučená.

    Jestli se nepletu, Heureka slouží, mimo jiné, právě k tomu, abyste si mohl právě ceny ověřit ještě před vaším nákupem a předejít tak zbytečnému sklamání.

    Zakoupené zboží můžete poslat zpět na naši adresu, uhradíme vám váš nákup včetně poštovného.

    S pozdravem,
    Michael Dobiáš

    • Hodnotím pouze osobní zkušenost:
    • -sportovní obuv, kterou jsem si koupila, byla špatne zabalena, obuv samotná měla
    • špinavou podešev i tkaničky
    • Závěr: I přesto, že objednané zboží bylo doručeno v rekordne krátkém časovém limitu,
    • další nákup zde realizovat nebudu, kdo by měl radost ze sportovní obuvi téměř za 3.tis.CZK a z pocitu, že jste obdržela "jaksi ochozené a ušpiněné"?? botasky...
    • Hezké léto, s pozdravem Lenka Hlavicová.

    Reakce obchodu TRAILPOINT

    Dobrý den Lenko,
    mrzí mě, že nejste s nákupem spokojená a podle vašeho popisu asi rozumím proč. Předpokládám, že hlavní problém je, že obuv vypadá použitě. Jako jeden z mála obchodů (možná jediný) v ČR umožňujeme našim zákazníkům se v botách proběhnout před obchodem. Někdo uběhne 100m, někdo i 300m. Kdo nějakou dobu běhá ví, že vyzkoušet boty na běžeckém páse nebo na 20m uvnitř prodejny vám příliš nepomůže. (např. V USA tohle bývá ve specializovaných prodejnách běžná záležitost).
    Veškeré zboží, které najdete na našem e-shopu máme skutečně skladem a občas se může stát, jako ve vašem případě, že odešleme pár bot, které někdo před vámi tímto způsobem někdo zkoušel. Chápu, že když pak otevřete krabici, je to nemilé překvapení. Omlouvám se. Boty můžete poslat zpět na naši adresu. Vrátíme vám peníze (včetně poštovného) nebo, pokud bude skladem, pošlem nepoužitý pár.
    Díky za pochopení.
    S pozdravem,
    Michael Dobiáš