• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží přišlo včas

    Vrátil jsem boty druhý den po vyzvednutí, byly mi malé. Nedostal jsem žádné potvrzení o vrácení. 15 dní od vrácení a vyzvednutí dodavatelem mi nebyla vrácena platba, ani mne nikdo nekontaktoval.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží dorazilo rychle a v pořádku
    • Komunikace
    • Dovolat se je nemožné
    • Při vrácení zboží nevíte kdy, respektive jestli vůbec Vám obchod peníze vrátí

    Dne 13.5. mi bylo zboží doručeno, bohužel mi neseděla velikost, tak jsem ještě ten den odeslal zboží zpět s veškerými požadovanými protokoly, co obchod při vrácení zboží požaduje. 14.5. můj balík dostali zpět a konkrétně ho převzal zaměstnanec pan Florián. 27.5. jsem se po e-mailu zeptat, proč ještě nemám peníze a prý to zaurgují. Dnes je 29.5., obchod má mé vrácené zboží již 15 dní a já stále nemám peníze na účtu. Dovolat se na telefon který má eshop uveden na stránkách je prakticky nemožné, neustále jste jen v pořadí a i když máte vytrvalost a čekáte, skončí to tak, že je hovor ukončen ze strany obchodu. Doporučuji se tomuto e-shopu raději vyhnout.

    Reakce obchodu total-store.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za způsobené problémy. Vždy se snažíme pro zákazníka udělat maximum a na infolince pořád někdo je v čase od 8 do 16 hod. Ještě jednou se omlouváme.

    Hezký den přeji,

    Kateřina Smejkalová
    www.total-store.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Spatna kvalita vyrobku
    • Ksiltovka dorazila v klubicku ve velke krabici
    • Mala velikost (mam od Under Armour stejnou velikost a ta sedi, ale zakoupena v original obchode)

    Reakce obchodu total-store.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí pokud nejste se zbožím spokojen. Zboží na našem e-shopu je nejvyšší kvality od oficiálního dodavatele. Samozřejmě se omlouváme za způsobené problémy.

    Krásný den přeji,

    Kateřina Smejkalová
    www.total-store.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    už si nic neobjednám

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo objednáno 24.2,zatím nic nepřišlo,jen info,že se čeká na zboží.
    Nenabízel bych tedy,co nemám...

    Reakce obchodu total-store.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že Vám objednané zboží ještě nedorazilo. Ale pokud zboží nemáme na skladě, při objednávce jste vždy upozorněn, jak dlouho nám toto zboží bude trvat objednat a doručit k Vám. U některých kousků oblečení i bot je delší objednací lhůta (až 14 dní), jelikož zboží je dodáváno z centrálního skladu. Ještě jednou se omlouváme.

    Hezký den přeji,

    Kateřina Smejkalová
    www.total-store.cz

  • Moje objednávka je 11 dní po zaplacení ve stavu zpracovaná a nic se s ní neděje. Na tel. čísle se ozývá automat, že všichni se věnují zákazníkům a že mohu počkat nebo zavěsit. Když se rozhodnu počkat hovor je ze strany obchodu ukončen.

    Reakce obchodu total-store.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že Vám objednané zboží ještě nedorazilo. Ale pokud zboží nemáme na skladě, při objednávce jste vždy upozorněn, jak dlouho nám toto zboží bude trvat objednat a doručit k Vám. U některých kousků oblečení i bot je delší objednací lhůta (až 14 dní), jelikož zboží je dodáváno z centrálního skladu. Za infolinku se omlouváme, ale v tento čas byla velice vytížená. Kolega Vás určitě zpětně kontaktoval, hned jak to bylo možné.

    Hezký den přeji,

    Kateřina Smejkalová
    www.total-store.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhé čekání na zboží

    Reakce obchodu total-store.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí způsobené komplikace. Pokud zboží nemáme na skladě, objednávka trvá o něco déle a o této informaci jste předem informováni. Ještě jednou se omlouváme.

    Hezký den,

    Kateřina Smejkalová
    Total-store.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Stále mi objednávka nepřišla

    Objednávka stále nepřišla

    Reakce obchodu total-store.cz

    Dobrý den Lucie,

    dne 23.11. jsme Vám zaslali e-mail, že máme odběrové místo (sklad) v Třebíči na ulici Mikuláškova 529/1, jestli si budete přát zboží vyzvednout osobně abyste nemusela platit poštovné nebo ho přeci jen chcete poslat. Dodnes nám nepřišla odpověď. Hned zítra Vám zboží odešleme dopravou, kterou jste si vybrala.

    Hezký den přeji,

    Kateřina Smejkalová
    www.total-store.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízejí zboží které nemají skladem s ani nejsou schopni je sehnat. Katastrofa.

    Reakce obchodu total-store.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí způsobené potíže. Inzerce zboží, které jsme již nemohli dodat, byla zřejmě způsobena synchronizací webových stránek, která nějakou chvíli trvá a v té době se tam ještě objevuje zboží, které již není k dispozici. Ještě jednou se omlouváme.

    Pěkný den,

    Kateřina Smejkalová
    www.total-store.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    rukavice jsou uváděny jako zimní, ale stačí +5 a je v nich citelné chladno

    Reakce obchodu total-store.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že rukavice nesplnily Vaše očekávání. Naštěstí ale u nás můžete zboží do 21 dní vrátit nebo vyměnit, a to bez udání důvodu. Napište nám na [email protected], rádi Vám poradíme s postupem, případně i s výběrem nových rukavic.

    Hezký den,
    Rostislav Ježek
    www.total-store.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Očekávané datum doručení zatím přesáhlo tři dny, od 23.7. se stále čeká na vyskladnění ze skladu ..
    Po objednávce obchod automaticky zakládá účet, aniž by se zákazníka zeptal, zda to opravdu chce, účet nelze z užvatelského pohledu prostředky webu zrušit, osobně toto považuji za nesprávnou implementaci GDPR.

    Reakce obchodu total-store.cz

    Dobrý den,

    u produktů z externího skladu bývá doručení zpravidla mezi 2-4 dny, vyjímečně se tato lhůta může navýšit z důvodu nenadálých komplikací. Na zrychlení doručení stále pracujeme, tak aby naši zákazníci měli zboží co nejdříve.
    Při uskutečnění objednávky je založen účet, kde je možné kontrolovat stav objednávky, vytisknout doklad atd. Také se stáváte členem Total Store Clubu, který vám dává výhody pro další nákup či prodlouženou výměnu zboží.

    Do objednávkového procesu zapracujeme možnost zrušit možnost využití výhod Total Store Clubu. Pokud chcete Váš účet smazat, ozvěte se nám prosím na mail [email protected] a my jej ihned odstraníme.

    Velice nás mrzí, že jste nebyl s nákupem u nás spokojen. Budeme doufat, že našich služeb v budoucnu ještě využijete a dostaneme možnost nápravy k Vaší spokojenosti.

    Přeji pěkný letní den,

    Kateřina Smejkalová
    www.total-store.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cena?
    • Nabízí něco co nemají!

    17.07.2018 Objednány boty ve výprodeji,po 2 týdnech jsem se dotázal kdy přijdou-odpověď že neví,možná za týden.Po 4 týdnech přišel email že situace je nepřehledná zda chci zrušit objednávku.Čekám na peníze zpět,mezitím výprodeje jinde skončili tak si budu muset koupit boty za dvojnásobek.A to se vyplatí!

    Reakce obchodu total-store.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí způsobené potíže. Inzerce zboží ve výprodeji, které jsme již nemohli dodat, byla zřejmě způsobena synchronizací webových stránek, která nějakou chvíli trvá a v té době se tam ještě objevuje zboží, které již není k dispozici. Ještě jednou se omlouváme.

    Pěkný den,

    Kateřina Smejkalová
    www.total-store.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dlouho čekám na zboží. Bylo zaplaceno předem a ani po 12 dnech nedorazilo. Nepřišla ani žádná zpráva o tom, že by zboží bylo předáno přepravci.

    Reakce obchodu total-store.cz

    Dobrý den, Michaelo,

    velmi nás mrzí způsobené komplikace. Pokud zboží nemáme na skladě, objednávka trvá o něco déle a o této informaci jste předem informováni. Samozřejmě se můžete na naší infolince či e-mailem informovat o stavu zboží, které byste si přáli. Snažíme se odpovídat , co nejrychleji je to možné. Ještě jednou se omlouváme.

    Hezký den,

    Kateřina Smejkalová
    Total-store.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží jsem objednal 18.6. s tím, že předběžný termín dodání je 28.6. Dne 26.6. mi přišel e-mail, že naskladnění zboží se posunulo až na konec srpna. Objednávku jsem tedy zrušil a obchod nemohu doporučit, protože jsem počítal s tím, že mi zboží před dovolenou přijde a za 8 dní jsem se dozvěděl, že mi zboží může přijít až koncem srpna. Peníze mi v pořádku vrátili, ale měli by si udělat pořádek s dodacími lhůtami.

    Reakce obchodu total-store.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí způsobené potíže. Inzerce zboží, které jsme již nemohli dodat, byla zřejmě způsobena synchronizací webových stránek, která nějakou chvíli trvá a v té době se tam ještě objevuje zboží, které již není k dispozici. Ještě jednou se omlouváme.

    Pěkný den,

    Kateřina Smejkalová
    www.total-store.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Nutnou úpravu nabídky.Inzerují zboží,které posléze nemohou dodat,chybí jim zpětná vazba na velkoobchod,zdali zboží má či nikoliv.

    Reakce obchodu total-store.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí způsobené potíže. Inzerce zboží, které jsme již nemohli dodat, byla zřejmě způsobena synchronizací webových stránek, která nějakou chvíli trvá a v té době se tam ještě objevuje zboží, které již není k dispozici. Samozřejmě se můžete na naší infolince či e-mailem informovat o stavu zboží, které byste si přáli. Snažíme se odpovídat , co nejrychleji je to možné. Ještě jednou se omluváme.

    Pěkný den,

    Aneta Bulíčková
    www.total-store.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Došlo mi zboží o číslo menší než jem požadoval v objednávce, zboží jsem řádně uhradil, ale budu požadovat výměnu za čepici o číslo větší !

    Reakce obchodu total-store.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za způsobené problémy. Samozřejmě zboží vyměňte a pošlete nám zpět, obratem vám pošleme velikost jakou jste požadoval.

    Pěkný den,

    Aneta Bulíčková
    www.total-store.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží mělo dorazit do 1.12 a je již 4.12

    Reakce obchodu total-store.cz

    Dobrý den Ondřeji,

    o stavu Vaší objednávky se můžete informovat na naší infolince. Omlouváme se za způsobené problémy s dodáním a doufáme, že svoji objednávku co nejdříve obdržíte. Pokud objednávané zboží není na skladě, jsou delší dodací lhůty.

    Krásný den,

    Aneta Bulíčková
    www.total-store.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Možnost doručení do zasilkovny
    • Nemusí se využívat česká pošta
    • Dodání trvalo dlouho - od objednávky uběhlo 14 dni...

    Reakce obchodu total-store.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že vám zboží přišlo později než jste čekal. Některé zboží bohužel nemáme na skladě a musí se objednávat, proto jsou delší dodací lhůty. Dostupnost snadno zjistíte u každého zboží, kde je napsána i dodací lhůta. Pokud máme zboží na skladě ihned ho odesíláme. Děkujeme, že jste byl spokojen s možnostmi doručení. I přes problémy s dodací lhůtou věříme, že do našeho obchodu opět brzy zavítáte!

    Pěkný den,

    Aneta Bulíčková
    www.total-store.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dobrý den, boty jsem od vás dostal, jak jsem si je objednal. Bohužel, zklamalo mě jen to, že jedna bota je lehce zkroucená. No co bych mohl chtít za 900,-. Boty nějak odnosím. Myslím si, že ten to obchod by měl zapracovat na kvalitě a dobré informovanosti zákazníka. Nezlobím se a děkuji za pochopení.

    Reakce obchodu total-store.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí pokud nejste se zbožím spokojen. Pokud jste však zjistil zjevnou závadu, měl jste nás ihned kontaktovat. Zboží na našem e-shopu je nejvyšší kvality od oficiálního dodavatele Nike, bohužel my na kvalitě výrobku nikterak zapracovat nemůžeme.

    Děkujeme

    Vendula Pavlíková
    www.total-store.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dostupnost "skladem" uvádí i u věcí, které skladem nemají. Je to velmi nesolidní. Kdybych věděla, že to bude tak dlouho trvat, nikdy bych u nich nic neobjednala. A taky už neobjednám.

    Reakce obchodu total-store.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že jste s nákupem u nás nebyla spokojena. Pokud byste k nám ještě někdy zavítala, zajisté se by to již neopakovalo.

    Pěkný den

    Vendula Pavlíková
    www.total-store.cz