Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • nedali GLS číslo

    Reakce obchodu Tomovy Hry

    Moc se omlouváme ale v tomto případě bude chyba u dopravce. Automaticky dáváme dopravcům kontakt na zákazníka, protože bez něj by ani nebyla objednávka přijata do přepravy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednal jsem a ježtě nepřišli.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišel jsem vyzvednout osobně objednávkou a na dveře visí papír"DNESKA UZAVŘENÉ" tak šel se do Číňanů najíst a hotovo! stálo mně to 100 korun kdo my to vrátí?

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Informace o dodací lhůtě, nebo datu doručení není součástí shrnutí objednávky.
    • Informace, že vzory a barvy objednaného zboží se mohou lišit nevzbuzuje zrovna důvěru (proč je pak tedy umožněno upřesnit objednávku podle nějakého "vzorníku" výrobce?)
    • Chybí mi jakákoliv informace o stavu objednávky.
    • Chybí mi informace, jaké výhody má pro mě registrace na webu
    • nefukční

    Reakce obchodu Tomovy Hry

    Dobrý den,
    ze dne 29.1. zde máme pouze jednu nevyřízenou objednávku, u které byl ale zákazník emailem informován, že požadovaný počet kusů není skladem a jeho dodání bude trvat 2-3 týdny.
    Ono zboží nám dorazí nejpozději v úterý 18.2., což je v námi avizované lhůtě.
    Pokud se jedná o jiný případ, tak budeme velmi rádi, když nám napíšete email na adresu [email protected], abychom se případně mohli domluvit na kompenzaci naší chyby.
    Děkujeme za pochopení.
    S pozdravem,
    Radek Boxan | |Tomovy hry