Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- nedali GLS číslo
Reakce obchodu Tomovy Hry
Moc se omlouváme ale v tomto případě bude chyba u dopravce. Automaticky dáváme dopravcům kontakt na zákazníka, protože bez něj by ani nebyla objednávka přijata do přepravy.
-
Nedoporučuje obchod
- Objednal jsem a ježtě nepřišli.
-
Nedoporučuje obchod
Přišel jsem vyzvednout osobně objednávkou a na dveře visí papír"DNESKA UZAVŘENÉ" tak šel se do Číňanů najíst a hotovo! stálo mně to 100 korun kdo my to vrátí?
-
Nedoporučuje obchod
- Informace o dodací lhůtě, nebo datu doručení není součástí shrnutí objednávky.
- Informace, že vzory a barvy objednaného zboží se mohou lišit nevzbuzuje zrovna důvěru (proč je pak tedy umožněno upřesnit objednávku podle nějakého "vzorníku" výrobce?)
- Chybí mi jakákoliv informace o stavu objednávky.
- Chybí mi informace, jaké výhody má pro mě registrace na webu
-
- nefukční
Reakce obchodu Tomovy Hry
Dobrý den,
ze dne 29.1. zde máme pouze jednu nevyřízenou objednávku, u které byl ale zákazník emailem informován, že požadovaný počet kusů není skladem a jeho dodání bude trvat 2-3 týdny.
Ono zboží nám dorazí nejpozději v úterý 18.2., což je v námi avizované lhůtě.
Pokud se jedná o jiný případ, tak budeme velmi rádi, když nám napíšete email na adresu [email protected], abychom se případně mohli domluvit na kompenzaci naší chyby.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem,
Radek Boxan | |Tomovy hry