Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod stornoval 4 dny před splatností objednávku z důvodu neuhrazení faktury.

    Reakce obchodu Tespo

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Vše prověříme :-)

    Tým TESPO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží, které inzerují na skladě nemají.

    Reakce obchodu Tespo

    Dobrý den,

    asi jste přehlédl, že Vámi objednaná kamna jsou na dotaz. Budeme rádi pokud na nás nezanevřete a dáte nám ještě šanci :-)

    Pěkný den Tým TESPO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednal jsem, není prý na skladě, v nabídce ale je. Kdy bude, nikdo neví, doslwchl jsem se, že k dodání by mohl být "dokonce" až v únoru.
    • Obchod by to snad doručil, ale nemá co, když to výrobce nedodá.

    Objednal jsem, není prý na skladě, v nabídce ale je. Kdy bude, nikdo neví, doslechl jsem se, že k dodání by mohl být "dokonce" až v únoru.
    Pro zahájení nové topné sezony to není povzbuzující informace... :-)

    Reakce obchodu Tespo

    Dobrý den,

    U kotle který jste si u nás objednal, máme dostupnost "na dotaz".
    Kolegyně Vás telefonicky kontaktovala s tím, že kotle Rojek máme objednané a budou v polovině září. Z Vaší strany to prý není žádný problém a na kotel si počkáte.

    Celá věc nás velice mrzí, ale bohužel současná situace na trhu není ideální.

    Pěkný den Jon ml.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nezlobte se,ale deset dni čekat na potvrzení objednávky a nemožnost se dovalat na uvedená tel.čìsla mi v dnešní době ,kdy nabídka služeb a konkurence na trhu je veliká,mi nedává odvahu pokračovat s vaší firmou v jakémkoliv obchodu.Oslovil jsem jiného dodavatela a jeho reakce byla okamžitá.Zboží jsem obdržel do 48 hodin ve stejne cenové relaci jakou jste udávaly na svém e-shopu. S pozdravem Černy.

    Reakce obchodu Tespo

    Dobrý den pane Černý,

    velice se omlouváme za takovouto komplikaci. Věřte, že se to nestává často.
    Vždy si Vážíme každého zákazníka a ke každému se snažíme přistupovat individuálně.
    Pevně věříme, že na nás nezanevřete a dáte nám ještě šanci.

    Pěkný den tým TESPO

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zboží bylo doručeno do 2 dnů po zaplacení, ale nedostatečně zabaleno,proto došlo poškozeno. Těžké keramické vložky do kotle, byly v krabici zabaleny pouze v jedné vrstvě bublinkové fólie a naskládány na sobě, proto došlo při přepravě k poškození.

    Reakce obchodu Tespo

    Dobrý den, pane Vávro,

    velice nás mrzí, že zboží nedorazilo v pořádku. Z Vaší strany nebyla podána žádná reklamace, že je zboží poškozeno. Přestavbová sada VIADRUS je od výrobce balená originálně v krabici. Z důvodu křehkosti tohoto typu zboží posíláme paletově balené. Doposud jsme neobdrželi žádnou reklamaci na takto poslané zboží.
    Pokud budete chtít reklamaci uplatnit , kontaktujte prosím naše reklamační oddělení. [email protected]

    Pěkný den Jon ml.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Rozhodně nedoporučuji, je to již měsíc a stále nic, jen meil, že 1 z 8 položek není již v prodeji, ale to je vše

    Reakce obchodu Tespo

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi.
    Produkty nebyly vyexpedovány, protože jsem netušila, zda Vámi objednané zboží budete bez Ventilátoru, který již nebyl v prodeji chtít zaslat. Čekala jsem, že mi na e-mail odpovíte nebo alespoň zvednete mobilní telefon. (volala jsem alespoň 4x). Jestliže ze strany zákazníka není žádná komunikace, nemohu jednat dále bez domluvy. Pokud máte o zboží stále zájem, prosím kontaktujte mne na e-mailové adrese [email protected] děkuji Tereza Jonová