-
Nedoporučuje obchod
liknavost
-
Nedoporučuje obchod
- Když vám nejdříve sdělí, že zboží které bezvýhradně nabízejí nebude a ani za 4 dny vám nesdělí platební instrukce, na podkladě kterých chcete DOPŘEDU UHRADIT zbytek zboží...Ztratíte důvěru a obrátíte se jinam.
-
Nedoporučuje obchod
Smutný příběh. Objednal jsem jako dárek nádobu na olej s vyzvednutím v prodejně, kam jsem ji šel po výzvě vyzvednout. Ráno se prodavačce nepodařilo nastartovat systém, za 45 minut stále nefungoval a když jsem přišel odpoledne, bylo z technických důvodů zavřeno. Stát se může, jen mě překvapilo, že v takovéto značkové prodejně nemají žádný záložní plán. Minimálně za hotové by se určitě prodávat dalo.
To bylo v sobotu a v pondělí jsem šel do prodejny znovu. Přestože jsem měl číslo objednávky s výzvou k vyzvednutí, prodavačka objednávku v systému vůbec nenašla a nejvtipnější bylo, že nenašla ani onu nádobu. Divné, ale stát se asi také může, přestože to moc smysl nedává. Paní si na mě vzala kontakt, ověřila dostupnost s tím, že druhý den nádobu přivezou se zbožím. Po týdnu nic... -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Objednávka i zaplacení bylo v pořádku. Bohužel zboží doručené, a to konkrétně zásobník na poklice a zásobník na pánve, bylo špinavé a zaprášené, jakoby se po dlouhou dobu válelo někde v prachu. A to nemluvím o balení, ale špína byla přímo na produktech samotných.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 týdny
Bohuzel,zbozi zaplaceno v den objednani prevodem.Doruceno az za 19 dni.Prislo upozorneni,ze bude objednavka do 2 dnu zrusena,pokud nezaplatim.Preposlan doklad o zaplaceni,reakce zadna.Az po telefonatu,reakce shopu.J.M.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 týdny
Nemají zboží skladem které jsem objednal přes eshop.
Dlouhá doba dodání. -
Nedoporučuje obchod
Zboží objednáno 27.12. 2018 dnes je 7.1.2019 a do dnešního dne nepřišla výzva k vyzvednutí zboží. Rozhodně nedoporučuji
-
Nedoporučuje obchod
V e-shopu firmy Tescoma jsem objednal zboží(shrnovač kuch.folie) , které bylo avizováno jako že je skladem. Po několika dnech mi z této firmy volali s tím, že toto zboží již několik měsíců není v prodeji. Je smutné že se shopy předhánějí v množství zboží které je skladem i když to není pravda tak jako v mém případě.
-
Nedoporučuje obchod
- přišlo jiné zboží než jsme objednali
KATASTROFA!!!objednali jsme si zboží službou balík do ruky,nakonec jsme si ho museli vyzvednout sami na poště,přišli uplně jiné hrnce než jsme objednali,po prvním vaření jsou hrncích fleky,které nejdou umýt
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Zboží došlo nekvalitně zabalené. Objednávala jsem indukční pánev, balení vypadalo tak, že v krabici byla pouze položená pánvička - kolem ní absolutně žádná výplň či cokoliv, co by tlumilo náraz a minimalizovalo pohyb.
- Při vystavování objednávky jsem vyplnila jak kolonku "fakturační adresa", tak kolonku "dodací adresa". Dodací adresa ale nefigurovala na žádném dokumentu, hlavně však nebyla uvedena ani na balíku. Tím pádem mi balíček doručovali na fakturační adresu i když dodací adresa byla jiná. Do budoucna doporučuji, aby Tescoma zvážila, zda chce možnost volby dodací adresy vůbec nabízet a případně ji tedy začít odlišovat od fakturační.
Reakce obchodu TESCOMA E-SHOP
Dobrý den,
každý balíček probalujeme a vyplňujeme, pokud Vám zásilka přišla poškozená, moc se omlouváme, prosím kontaktujte nás a my to dáme do pořádku.
Děkujeme za pochopení
Tým Tescomaeshop -
Nedoporučuje obchod
- na internetu bylo uvedeno, že jsou skladem po objednání mi přišla zprávu na email zpráva, že pro velký zájem zboží nemají.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Zboží bylo nedbale zabalené pouze do smršťovací folie a přišlo poškozené,dovolat se bylo umění a reakce paní byla luxusní, škoda že po telefonu nejde někomu nařezat.
Reakce obchodu TESCOMA E-SHOP
Dobrý den,
že zboží přijde rozbité se může stát, zboží Vám obratem posíláme nové, není potřeba takto přehnaně reagovat.
Vše se dá řešit v klidu.
Děkujeme za pochopení
Tým Tescomaeshop -
Nedoporučuje obchod
- Osobní vyzvednutí
- Při osobním vyzvednutí jsem se dozvěděla, že všechny tři objednané položky mají jinou, samozřejmě vyšší, cenu. Ve dvou případech až o 30%. Neuvěřitelné!
Reakce obchodu TESCOMA E-SHOP
Dobrý den,
dne 12.4. v 11:28 hod. jsme Vám odeslaly e-mail, ve kterém jsme Vám psaly o technickém problému s cenami na našem e-shopu.
Na tento e-mail jste vůbec nereagovala ani nám nezvedala telefon.
Tuto informaci jste se nedozvěděla až na prodejně.
Prosíme, aby jste nás kontaktovala !
E-mail Vám znovu přeposíláme a doufáme, že nás budete kontaktovat.
Tým Tescomaeshop -
Nedoporučuje obchod
11 dnů od potvrzení objednávky žádná další reakce.Jen v mezidobí výrobek podstatně zdražil .
-
Po objednani jsem ani nedostala zadne potvrzeni objednavky
Tak vubec nevim zda byla objednavka prijataReakce obchodu TESCOMA E-SHOP
Dobrý den,
pokud Vám nepřišlo potvrzení objednávky, tak objednávka nemohla být dokončena.
Po úspěšném dokončení objednávky chodí e-mail automaticky.
Kontaktujte nás prosím, rádi s vámi objednávku vytvoříme.
Děkujeme Tým Tescomaeshop -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- _
- Termíny a nabízí zboží,ktere pak není skladem a prý dlouho nebude a pak jej nabízí za zvýšenou cenu.
Nedoporučuji
-
Nedoporučuje obchod
- Nabízí zbozi, které již delší dobu neprodává
Reakce obchodu TESCOMA E-SHOP
Dobrý den,
bohužel se jednalo o doprodej výrobku, který se mezitím prodal na kamenné prodejně.
Děkujeme Tým Tescomaeshop -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Nalezla jsem zboží, které jinde bylo vyprodáno. Po zjištění, že můj balík někde courá mi ihned zaslali jiný. Paní na telefonu potlačila veškeré své ego a velmi ochotně komunikovala.
- kdybych nezavolala, tak...zapoměli na mou objednávku odeslat.
Aktivně si hlídat transport zboží
-
Nedoporučuje obchod
V podstatě standartní průběh objednávky s možností vyzvednutí zboží na prodejně. Nepříjemná zkušenost při převzetí zboží, kdy cena objednaného se lišila s cenou vyzvednutého dost markantně. Nepříjemná prodávající se nevybíravým způsobem ohradila když jsem upozornil na nesrovnalost v ceně.
Reakce obchodu TESCOMA E-SHOP
Vážený pane,po velmi důkladném prověření situace musím reagovat takto: náš tým se zachoval velmi korektně a poskytl vám vyšší slevu,než jste měl na svém potvrzení objednávky u zboží,které jste si přišel vyzvednout na osobní odběr objednávky z internetu .Jednalo se o Black Friday,kdy poskytujeme ještě vyšší slevy a všechny obchody jsou plné. Rádi jsme vám objednávku stornovali a poskytli slevu dne.Jen to zkrátka vyžaduje dobrou komunikaci a dle mých informací bylo na místě vše v pořádku a velmi mne mrzí, že je vaše reakce přesto nekorektní.Můj tým jeprofesionální,milý,taktní a plný pracovitých lidí,kteří plní vysoké nároky při velmi vysokém tempu.Moc vás prosím o ohlédnutí se zpět,přehodnocení celé situace a tolerantnější způsob vyhodnocení vašeho nákupu u nás.Celý náš život a naše stanoviska-a zvlášť v tomto období si přece zaslouží ,abychom se s sobě chovali lépe... kdybyste cokoliv potřeboval, jsem vám osobně k dispozici jakoukoliv radou a pomocí na : [email protected].
Třeba vážně nastal doba být více v klidu...a radovat se z tak skvělých výrobků,který jste si u nás zakoupil a za to Vám děkuji! Brzy na viděnou !
Vaše
Romana, vedoucí personální manažer -
Nedoporučuje obchod
- špatná komunikace,neinformovanost zákazníka
Reakce obchodu TESCOMA E-SHOP
Dobrý den,
zákazníka informujeme formou e-mailu :)
Děkujeme za pochopení Tým Tescomaeshop