• Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nemá upravenou fakturaci pro použití kupónů
    • = to je matoucí pro zákazníka.
    • Dlouhá doba dodání zboží od objednání- stále nedorazilo!

    Byla to první zkušenost a i přes vstřícné jednání po telefonu zboží stále nemám.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • podpora vsligy a slevove produkty
    • Absolutni nekomunikativnost. 3x jsem obchod kontaktoval telefonicky dvakrat mi byl hovor odmitnut a jednou jsem se nedovolal.

    Dokud se nezlepsi komunikace obchodu a zajem o podporu kupujicich, nelze tento obchod doporucit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zaujala mne aktuální nabídka, k tomu jsem díky dobré přehlednosti obchodu doobjednal i některé další položky
    • přišlo jiné zboží než objednané
    • barvy na internetové prezentaci jsou zavádějící i v popisu
    • ani po 30ti dnech od zpětného zaslání zboží mi nebyly vráceny peníze

    nedoporučuji, obchod posílá to, co má na skladě, nikoliv to, co si člověk objednává

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • dobré a přehledné stránky, zančka New - line, přijatelné ceny
    • Asi špatní zaměstnaci, z posledních tří objednávek jsem musel dvě reklamovat kvůli špatně zaslané velikosti zboží!!

    Co dodat, jen to že ceny zboží odpovídají servisu, je škoda, že si tento obchod kazí, alespoň v mých očích pověst chybně odeslaným zbožím.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nevím
    • nepřehledné/zmatené třídění zboží
    • problematické porovnávání zboží
    • minimum informací
    • malý rozsah velikostí

    Pravděpodobně zde už nakoupovat nebudu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kun je van thuis uit bestellen.
    • Communicatie is een groot probleem. De mensen kunnen geen engels.

    Ik heb iets besteld onder rembours, dus betalen bij levering. Heb een mail terug gekregen dat ik eerst moest betalen alvorens de goederen te krijgen. Dit was niet volgens de afspraak. Krijg hierbij een raar gevoel.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • žádné
    • je to ubohost

    tragédie, hnus, humus, hrůza, příšernost,
    o ho...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Výhody jsem zatím nepocítila. Vzhledem k tomu, že od objednávky uplynolo více než 10 dní ovažuji o jejím stornu. Stále nevím v jaké fázi se objednávka nachází. Objednané zboží mělo být na skladě, následně došlo info, že na skladě není, že objednají a přijde do tří dnů, dodnes nic.Pokud nemáte zboží na skladě, tak to uvádějte. 100 let staré informace uvedené na Vašich internetových stránkách opravdu znát nepotřebuji.Přes internet nakupuji hodně, ale toto je první případ výše popsaného přístupu k zákazníkovi. Neskutečné.Omluvy z Vaší strany či nějaké kompenzace se zřejmě nedočkám:-(
    • Kročková
    • Výše popsané

    Vyhněte se mu velkým obloukem

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • stránky nejsou aktuální

    Na stránkách bylo napsáno skladem,čekal jsem týden a když nic nepřicházelo,tak jsme napsal email kde je chyba. Přišla odpověď,že zboží skladem není. Kdybych se sám neozval,tak do teď čekám na nšco,co není. Jelikož jsem měl ale o zboží zájem,snažil jsme se zjistit,co by mi mohli nabídnout jiného,ale nikdo neměl zájem se mnou komunikovat a vyjít mi vstříc. Vzhledem k tomu,že nakupuju přes internet pravidelně ,tak mohu zodpovědně říci,že služby tohoto eshopu jsou na velmi nízké úrovni !