Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Ondřej Lavička, ELTEA.CZ s.r.o.: Je zajímavé, že manžel před hodinou mluvil opět telefonicky s vaší operátorkou a o svozu lednice neměla ani potuchy. Nechával vzkaz pro paní Petříčkovou ať ho informuje pokud bude známý termín odvozu. Dosud nás nikdo neinformoval ani na jednom z našich telefonních čísel. Nadále nerozumím tomu - je odvoz objednaný na zítřek nebo do konce týdne - tato informace je také dosti nepřesná a protiřečí si. Ano chyba je i na naší straně, že jsme nezkontrolovali lednici před dopravcem, ale dle sdělení operátorky ze dne 12.9.2011 měla být lednice na skladě a dle sdělení ze dne 13.9.2011 na skladě nebyla a není ani u dodavatele. Myslím, že byste si měli udělat inventuru ve skladě než začnete rozesílat zboží zákazníkům.

  • Dobrý den, tuto záležitost jste se s Vámi snažili vyřešit k plné spokojenosti a na zítřek je objednaný svoz lednice a řidič zároveň vyplatí hotově plnou částku za zboží. Bohužel jste trvala na vyplacení peněz zpět hotově, což byl problém, proto pro lednici musí jet náš řidič, který však zaváží v dané oblasti jen cca 1x týdně, což jsme se vám snažili vysvětlit, navíc jsou potřeba dva lidé, aby lednici unesli. Co se předání týče, tak došlo k chybě na straně skladníka, který připravil k rozvozu špatnou lednici (byť obalem téměř identickou s objednaným zbožím), avšak povinností zákazníka je si zkontrolovat zboží před předáním, což v tomto případě učiněno nebylo a chyba je tedy na obou stranách. Celou záležitost vyřešíme do konce tohoto týdne, jak jsme Vás informovali. Ondřej Lavička, ELTEA.CZ s.r.o.

  • Dne 12.9.2011 jsme si telefonicky ověřili, zda máte skladem americkou lednici typ Samsung RSG5PURS, kterou jste měli v nabídce na vašich internetových stránkách: www.televiznistolky.com. Dle sdělení operátorky na telefonu byla lednice skladem a proto jsme rovnou učinili telefonickou objednávku. Cena této lednice byla 35778 Kč + 1038 Kč doprava. Faktura byla vystavena fi Eltea s.r.o.
    Dne 13.9.2011 jste nám v odpoledních hodinách doručili americkou lednici. Po rozbalení jsme však zjistili, že nám nebyl dodán typ lednice, kterou jsme si na základě objednávky objednali.
    Dodali jste nám úplně jiný typ lednice, který ve vaší nabídce na internetu vůbec nenabízíte a která neodpovídá ani ceně, kterou jsme zaplatili za námi vybranou lednici. Telefonicky jsme hned dne 13.9.2011 kontaktovali vaši prodejnu, abychom se domluvili na vrácení zboží. Dne 14.9.2011 nám bylo slíbeno, že lednici co nejdříve odvezete a vrátíte nám v hotovosti peníze. Dle sdělení operátorky by to mělo být do 23.9.2011
    K dnešnímu dni jsme však neobdrželi, a to i přes několikátou žádost o sdělení, termín odvozu lednice,Jelikož z telefonické komunikace dne 20.9.2011 stále není jasné kdy a zda vůbec americkou lednici vyzvednete a vrátíte zaplacenou částku…opětovně žádám o vyzvednutí americké lednice a vrácení zaplacené částky za objednanou lednici a to v termínu, který nám byl přislíben paní Petříčkovou. Původně bylo přislíbeno, že lednice bude odvezena začátkem tohoto týdne, což se nestalo...po té do 23.9.2011
    VŠECHNY OSTATNÍ POTENCIONÁLNÍ ZÁKAZNÍKY TÍMTO VARUJI PŘED NÁKUPEM U TÉTO SPOLEČNOSTI.

  • Recyklační poplatky Vám také nic neříkají,že?

  • Televiznistolky.com:
    zbytečné se vyjadřovat a dále komentovat. Reklamace, pokud počítám, v zákonné lhůtě vyřízena nebyla. Na e-maily nereagujete, dovolat se je problém. Dopis byl adresován na sídlo a majitele firmy - ten nebyl vyzvednut! to je trošku rozdíl. mj. na všechno máme doklady, což o Vás se říci nedá. :-(
    Jediné co je pravda (a to jsem uvedl) že v pátek z provozovny přišel e-mail o odeslání peněz a v pondělí už byly na účtu. Ale od 9. 6. 2011 do 22. 08. 2011 NENÍ 30 dnů!

  • Jiří Sally Kalla: Pane Kallo, mohu jen napsat, že reklamace byla vyřešena v zákonné lhůtě a že nebyl doručen dopis s dodejkou je spíše problém pošty a nikoliv náš (nehledě na to, že v obchodních podmínkách je uvedeno, že veškerou korespondenci je nutno směřovat na adresu provozovny, nikoliv sídla firmy, což je rodinný dům..). Zároveň vás upozorňuji, že celou záležitost týkající se vašeho uvádění nepravdivých informací zde, i veškerá další komunikace, bude řešena právní cestou. Ondřej Lavička, Televiznístolky.com

  • Nedá mi to a musím ještě jednou napsat. V době, kdy jsme vyzývali firmu ke zrušení smlouvy atd. atd. a zároveň podali oznámení na ČOI, jsme také poslali celou záležitost písemně doporučeně a na doručenku. Lidi divte se, včera se vrátil doporučený dopis jako nevyzvednutý. Bylo zasláno na oficiální adresu firmy.
    Neberou telefony, nemejlují (soráč, oznámili v pátek že poslali peníze které v pondělí dorazily - jediné plus), nevyzvedávají doporučené doppisy na doručenku(možná i jiné). NENAKUPUJI !!! A NENAKUPUJTE. Tímto jsem uzavřel celou záležitost s panem Lavičkou. A varuji i ostatní.

  • Tak dneska konečně peníze za vyřízení reklamace došly na účet. Reklamace měla být vyřízena 9. července 2011. Alespoň však byla vyřízená. To je jediné kladné na celé problematické záležitosti

  • Televiznistolky jsou ŠEJDÍŘI nejhrubšího zrna. Až pojedu do Prahy, tak jim hodim kámen do okna a možná vymyslím i něco horšího ...

  • Pane Lavička. U jednání jste nebyl. Na vašich stránkách je u Samsungu uvedeno, že je určen pro český trh (pokud jste to již neodstranili a jak se dívám, již to u televizí SAMSUNG na Vašich stránkách nemohu najít.). Při první závadě byl TV dán do opravny v Brně (autorizovaný servis který jste sami označili), kde byla zjištěna závada - výměna základní desky - a to bylo vše. Reklamace byla Samsungem zamítnuta pro to, že TV není určen pro český trh (máme doklad). Reklamaci jste vyřídili a byla vyměněna základní deska. Poté co TV začal opětovně vypínat a šel spustit cca po hodině (opakovaná závada) a nešel naladit, vezl jsem TV opětovně k Vám. Možná jsme se nepochopili při určení závady ladění TV, ale závada na základní desce přetrvávala. Ano nabídli jste NÁHRADNÍ TV po dobu, co bude TV v záruční opravě. Ta měla být vyřízena dne 9. 7. 2011, a dne 11. 7. 2011 ještě nebyla reklamace vyřízena, a dfc. 13. 7. 2011 jste TV ještě hledali a snažili jste se mi vrátit POŠKOZENÝ. ŽÁDNÝ NOVÝ MODEL JSTE MI NENABÍDLI!! Váš zaměstnanec se sice snažil najít něco podobného, ale nenašel a že to bude řešit s Vámi. Druhý den 14. 7. po 13té hodině mi bylo sděleno Vaší zaměstnankyní (která se mj. chovala slušně), že bylo Vámi rozhodnuto, že TV vrátíte do servisu a budete požadovat nový, který mi dodáte. A to byl poslední kontakt ze strany Vaší firmy s námi. Proto jsme přistoupili prvně ke kontaktu e-mailem, a když jste nereagovali žádným způsobem, týden na to jsme Vás kontaktovali písemně a zároveň podali podnět na ČOI. Vy jste, KDYŽ POMINU VŠECHNO OSTATNÍ, nevyřídili druhou reklamaci v zákonné 30 denní lhůtě, čili Vy už nemáte co řešit vyřizování reklamace vůči mě - nám, ale vůči servisu, a to už jde mimo nás. Přečtěte si laskavě celou korespodenci a poté můžete někoho napadat ze lhaní. Mj. kdyby bylo uvedeno, že TV není určen pro český trh, NIKDY bych ho u Vás (ale i u kohokoliv jiného) nekoupil, těch pár tisíc za to opravdu nestojí. A u jednání ve Vaší provozovně byl přítomen můj kolega, čili i na to mám svědka. A více celou záležitost zde řešit nebudu, má to ČOI a pokud to nebude dostačující, tak dostane podnět i PČR. Jiří Kalla

  • Jiří Kalla: Dobrý den, pane Kallo, píšete lži, které považuji za nutné uvést na pravou míru. Firma rozhodně nezaručuje, že všechny výrobky jsou určeny pro český trh. Vaše reklamace byly vždy vyřízeny v zákonné lhůtě, bohužel sám si můžete za to, že jste uvedl nepravdivé údaje u poruše, tudíž nemohla být závada odstraněna v autorizovaném servisu napoprvé. U poslední jsme řešili problém, že se televizor vrátil ze servisu se škrábancem, nabídli jsme vám nový model, který jste odmítl, od smlouvy jste neodstoupil a peníze vám nikdo nedluží, protože zatím neuplynula měsíční lhůta pro vyřízení reklamace a pokud nebude reklamace vyřešena v zákonné lhůtě, bude vám finanční částka poukázána na zadaný účet. Za změnou provozoven není nic jiného než růst, který se může dít také díky spokojenosti našich zákazníků. Ondřej Lavička, Televiznístolky.com

  • Tak v listopadu jsme koupili TV Samsung, určenou pro český trh. A představte si, že ji značkový servis a potažmo Samsung odmítli v záruční opravě opravit. Víte proč? TV není určena pro český trh. Firma se však zaručuje, že všechny výrobky jsou určeny pro českiý trh. Po vyřízení první rekllamace u nich jsme řešili reklamaci druhou. Nejenom že reklamace nebyla vyřízena v zákonné lhůtě, ale ještě byla poškozena obrazovka asi 1,5 centimetrovým vrypem. Jednání zaměstnanců firmy bylo agresivní, vulgární a nemístné. Odstoupili jsme od smlouvy a chceme peníze (asi 16,5 tisíce. Nereagují na mejly, na telefony - tak jsme je předali prozatím na ČOI, posléze podáme trestní oznámení. Nemáme ani televizi a ani peníze.
    NIC OD NICH NEKUPUJTE, JE TO ............. NEDŮVĚRYHODNÁ FIRMA a budete mít s nimi obrovské problémy. A to že od listopadu už potřetí změnili provozovnu? To taky o něčem svědčí. Nevěřte jim a dejte si na ně bacha. Jejich sprostému a stupidnímu jednání byl přítomen můj kolega, který byl sám zhnusen. Přestože si od nich chtěl taky TV koupit, po mých zkušenostech od toho upustil.

  • Platit této firmě dopředu před dodáním zboží?
    Hmm!!!
    Pak bude takovýchto obchodů určitě na českém trhu více.
    Ale i více očí pro pláč.
    Hnus.
    K-H

  • Objednal jsem zde televizi 2.7.2011 a dodnes jsem od obhcodu nedostal žádnout odpověď, jak to s televizí vypadá. Několikrát jsem volal na uvdená tel. čísla a nikdy jsem se nedovolal. Na dotaz emailem nikdo neodpověděl. Nemohl jsem objednávku ani zrušit, protože nebylo možné se do firmy dovolat. Nákup jsem už provedl jinde, tudíž se už tato firma nemusí s vyřízením objednávky namáhat. Moho vřele doporučit elektromedia.cz. Zde jsem učinil dva nákupy a zboží už mám doma.
    Snad si z toho firma něco vezme.

  • Masoxik: také se k vám připojuji,je to obchod o ničem.Objednávku potvrdily během pěti minut.Objednávala jsem robotický vysavač 26.6. a ještě se neozvali a tak si ho mohou už nechat.

  • mam snimi uplne stejnou zkusenost jako posledni anonym. objednat tam neco je ztrata casu. nedovite se o objednavce nic, dokud tam nezavolate. Ale dovolat se tam je na predlouhy lokte.

    takovej kram na baterky at si nalozi do octa.

  • Nic si tam nikdo neobjednávejte, zbží nemají a ani se neobtěžují napsat natož zavolat!!!

  • Tak jsem si u nich objednal pračku. Celý týden po připsání peněz na jejich účet se mi nikdo neozval kvůli dokončení objednávky. Nereagovali ani na můj email. Musel jsem tedy já zvednout telefon a zjistit a domluvit si kdy mi zboží přivezou. Zboží přivezli - nové, zabalené od výrobce. Naprosto v pořádku. Celkově shop hodnotím kladně - je ale fakt, že by se měli soustředit více na hlídání si příchozích plateb a kontakt se zákazníkem.

  • mirdas: Dobrý den, televizor jste vracel z malicherného důvodu "závady", kterou naše pracovnice odstranila během chvilky a při této příležitosti vám bylo sděleno, že televizor bez polepů, který je POŠKRÁBANÝ, bude nutné uvést do původního stavu a částka 1000 Kč byla pouze orientační, obvykle o takto poníženou sumu prodáváme takto vrácené zboží.

  • Souhlasím s názorem Mildy. Chtěl jsem vrátit televizi bez polepů a majitel mi zdělil, že když jsem polepy strhl, že už jí nemůže prodat jako novou a chtěl pokutu 1000Kč. Závěr si udělejte sami.