• Nedoporučuje obchod

    50 %

    • žiadne výhody
    • nemajú väčšinu vecí na sklade
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží inzerované na webu jako "skladem" skladem nebylo. Peníze placené převodem byly vráceny.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Nekompletní dodání objednaneho zboží
    • Chybějící kus v zasilce
    • Nekomunikuji
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nemají skladem. Až několik dní po objednání mi přišel email, že zboží není skladem a proto mi ruší objednávku.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Překupníci
    • Nestarají se o objednávky

    Po objednání jsem ihned odeslal peníze na účet, přičemž jim přišly hned. To byla středa. V pátek zásilka stále nebyla předana přepravní dpolečnosti a tak jsem musel volat. Bylo mi tvrzeno, že v pátek ještě nemají platbu na účtu, pťitom já měl potvrzení od banky, že od středy mají peníze na účtu. Ještě v pátek se tam ovšem objevily a objednávka změnila status z "čekání na platbu" na "vyřízeno", ale ani v pátek se zboží nevyeexpedovalo. V pondělí taktéž nic, tak jsem čekal do Úterý do oběda, přičemž furt nic. Tak jsem napsal mail, na který mi bylo odpovězeno, že se zalsilka ztratila někde na depu. Moc hezká pohádka. Bylo mi ale sděleno, že abych nemusel čekat, odešlou mi novou, což se opravdu stalo. A najednou mi ihned přišla od GLS sms. Takže ne, žádná chyba na depu, nikdo to 6 dní neřešil a aby to vůbec něldo řešil, musí se člověk připomínat. A to nemluvím o tom, že zboží přijde ještě s polepem kiného krámu, jaká drzost! Tento překupnický e-shop nedoporučuji.

    Reakce obchodu Tegus.cz

    Dobrý den, nejprve si dovolím shrnout fakta. Vaší objednávku jsme obdrželi ve středu 10.4.2019 ve 22 hod.39 min. Objednal jste si dvě hop-up gumičky, jako platební metodu jste zvolil platbu převodem na účet.
    Je mylné se domnívat, že při zvolení platební metody převodem na účet je vždy platba okamžitě přičtena na účet příjemce. Částka, kterou jste odeslal byla připsána na náš účet v pátek 12.4.2019. V ten samý den bylo zboží ( dvě hop-up gumičky ) zabaleny do čisté bublinkové obálky, která byla přelepena páskou s logem Tegus (jaký polep jiného obchodu!?). Tato obálka byla opět tentýž den předána dopravci. Bohužel se nějakým nedopatřením stalo, že se zásilka u dopravce ztratila. Proto jsme přistoupili k tomu, že jsme Vám poslali novou zásilku a tu původní budeme reklamovat u dopravce. Vzniklá situace byla s Vámi konzultována několikrát písemně i telefonicky.
    Ing.Václav Hložek

    • čekání na zboží ,ze strany prodejce arogantní jednaní při tel.rozhovoru a neochota vubec něco řešit.

    Reakce obchodu Tegus.cz

    Z důvodu inventury se vyřízení objednávky zdrželo, nicméně v době telefonického hovoru byl balíček již na poště.
    Uvědomuji si, že jsem nectil zásadu náš zákazník náš pán a místo toho jsem použil na hrubý pytel hrubou záplatu. Beru to jako své manažerské selhání a za své jednání se omlouvám. Václav Hložek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné zboží nedodá a ještě má tu drzost se ptát jak jsem spokojený !!!

    Dělá si ze zákazníků legraci (slušně řečeno) !!!

    Reakce obchodu Tegus.cz

    Dobrý den, objednával jste v období státních svátků, které prodloužily víkend, čili objednávka byla expedována až v pondělí 9. července a ze zásilkovny máme potvrzení, že 11. července jste si svoji objednávku vyzvedl na pobočce zásilkovny. Nerozumíme proto vaší recenzi, která dorazila 15. července.

    Legraci si neděláme z nikoho, objednávka byla doručena během 2. pracovních dní.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pokud obchod píše, že má zboží skladem, a já ho objednám v poledne, měl by ho odeslat ještě týž den. Ne až druhý den navečer.
    • Obchod odeslal jen jeden email ohledně ohledně přijetí objednávky. Nevěděl jsem, v jakém stavu se má objednávka nachází.
    • Vyšší ceny zboží.
    • Dlouhá dodací lhůta.
    • Neumožňuje platbu kartu online.
    • Příplatek za platbu v hotovosti.

    Zboží v tomto obchodě jsem zakoupil i přes vyšší cenu, jen kvůli tomu, že psali, že mají zboží skladem a já na něj spěchal.. Z tohoto důvodu jsem si připlatil za platbu v hotovosti na odběrném místě (další zbytečná přirážka, kdyby obchod umožňoval platbu kartou online, zaplatil bych tak)

    Pondělí 19.2. 12:30 - jsem učinil objednávku, přišel mi email o potvrzení objednávky (první a poslední z email z obchodu!).

    Úterý 20.2. 10:50 - email ze Zásilkovny, že obdrželi data k zásilce, ale na fyzické předání zásilky čekají. (Dle Zásilkovny zásilku obdrželi až v 16:30.)

    Středa 21.2. 19:15 - email ze Zásilkovny, že si mohu zásilku vyzvednout. (Škoda, že Zásilkovna zavírá v 18:00, takže email přišel více než hodinu po zavíračce.)

    Čtvrtek 22.2. - konečně si mohu vyzvednout svou zásilku.

    Kdyby e-shop a přepravce fungovali tak jak mají, zásilku jsem si mohl vyzvednout již v úterý a ne až ve čtvrtek. Na zboží jsem spěchal, z tohoto důvodu bych svým známým obchod nedoporučil.

    Reakce obchodu Tegus.cz

    Zboží bylo objednáno 19.2. ve 12.30, obratem ještě téhož dne byla objednávka vyřízena a zabalena (zboží bylo skutečně fyzicky skladem). V systému upravena informace o vyřízení a odeslán informativní email (zda došel skutečně nevíme, může být ve složce Spam, ale v naší administraci je ve stavu Vyřízeno – email odeslán.)Kurýr ze Zásilkovny jezdí pro balíky do 11:00 a bohužel se nemůže točit několikrát denně na jeden svoz, pochopitelně má svozových adres jiných zákazníků více. Tedy byla zásilka zadána do systému a druhý den, tj. 20.2. předána fyzicky v dopoledních hodinách kurýrovi ze Zásilkovny. Od této chvíle bohužel není v naší moci ovlivnit pohyb balíčku z dodávky na depo a předání na příslušnou pobočku Zásilkovny. Pokud Zásilkovna Vaši zásilku dle vás zpracovala pozdě, je možno jejich služby reklamovat.
    Rychleji vyřídit objednávku nejde.
    Tým Tegus.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obdržel jsem zboží jiné, než bylo na stránkách obchodu a než jsem objednal.

    Reakce obchodu Tegus.cz

    Dobrý den, objednal jste výprodejové zboží- Náplň do sprejové svítilny a ta také byla zaslána. Na obrázku je reálná fotografie produktu. Pokud jste měl pochybnosti, mohl jste zboží v zákonné lhůtě vrátit, obratem bychom vám poslali peníze zpět. Tým Tegus

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží nedodáno

    Ani po 11 dnech není objednávka vyřízena, i přes moje urgence.
    Infolinku nikdo nebere.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • žádné
    • Neuvádí kompletní popis včetně popisu parametrů.
    • Jenom vše kopírují od ostatních.

    Nekorektní přístup, snaha jen aby prodat.

    Reakce obchodu Tegus.cz

    Informace uvedené v hodnocení jsou pro nás velice překvapující. Byl Vám jako zákazníkovi poskytnut vysoce nadstandardní přístup, kdy se Vám telefonicky věnoval prodejce již před samotným nákupem. Po objednání a dodání zboží do druhého dne, kdy jste zjistil, že parametry zboží nevyhovují, se Vám opět minimálně třikrát telefonicky věnoval osobně jednatel společnosti Tegus,s.r.o. V rámci telefonické dohody bylo nabídnuto vrácení peněz, nebo výměna zboží.
    Parametry u elektrických paralyzérů jsou převzaty od výrobce. Popisky u všech našich produktů jsou originální.

    • Doprava pomocí firmy DPD.

    Reakce obchodu Tegus.cz

    Dobrý den, velmi nás mrzí negativní recenze, se společností DPD spolupracujeme již dlouho a bez problémů, bohužel nikdy nemůžeme ovlivnit, který řidič konkrétně vám zásilku doveze a jaká s ním bude dohoda. Balík lzwe poslat také poštou, ale vybral jste si právě DPD. Omlouváme se tedy za komplikace a doufáme,že další nákup dopadne dle Vašich představ. Přijměte 100 Kč slevu na příští nákup nad 1000 Kč. Tým Tegus

    • zboží jsem objednala 11.4. a dosud nedorazilo!

    hrůza, nepoužívat!

    Reakce obchodu Tegus.cz

    Dobrý den, výrobce nám stále zboží nedodal, na což jsme vás upozornili a omluvili se. Bohužel stále jsou s dodávkami potíže, které neumíme ovlivnit. Omlouváme se za nedopatření, doufáme, že se již nebude opakovat a uděláme pro to maximum. Tým Tegus

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • přehlednost webových stránek
    • dodací lhůta
    • zaslání nefunkčního zboží včetně přiloženého kabelu

    Celkově musím hodnotit zkušenost s tegus.cz jako velmi negativní. Negativně jsem na heurece nákup snad nikdy nehodnotil, nicméně v tomto případě mi bylo zasláno zcela nefunkční zboží včetně kabelu, jediná funkční součást zásilky byla baterie... Zvažoval jsem možnost vrácení zboží, ale vzhledem k typické době vyřízení reklamace okolo jednoho týdne (po dotazu) jsem zboží k reklamaci zaslal (21.4.), avšak ani více než po měsíci nic i přesto, že mi bylo před týdnem (18.5.) na dotaz oznámeno, že by zásilka měla být na cestě ze servisu. Souhrn: vyhozeno několik tisíc, strašná zkušenost...

    Reakce obchodu Tegus.cz

    Dobrý den, zboží bylo zasláno nové, nepoužité, žádné zboží není námi použité, tudíž závadu jsme odhalit nemohli. Při reklamaci jsme postupovali standardním způsobem, bohužel po několikeré komunikaci se servisem stále nemáme zboží zpět, tímto se velice omlouváme a peníze Vám samozřejmě pošleme zpět. Ná základě tohoto podnětu jsme také ukončili spolupráci s distributorem i zmíněným servisem, aby k takovému nedopatření již nedocházelo. Tým Tegus

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    3.12.2015 jsem objednal zboží s dodatkem, že objednávka je platná pouze s termínem dodání 15.12.
    Nicméně dnes je 15.12. zboží nikde a omluva proč se tak nestalo také nikde!!!!!!!!!!

    Reakce obchodu Tegus.cz

    Dobrý den, jak jsme spolu hovořili po telefonu, zboží nám nedodal výrobce a mělo být skladem již minulý týden. Omlouváme se za chybu, nebylo v našem zájmu zboží nedodat.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Přehlednost a dostupnost zboží, na které se v jiných e-shopech musí čekat.
    • Dopravu zboží prostřednictvím firmy Toptrans. Tato společnost i přes trojí upřesnění doručovacího času zboží nedoručila a ještě drze poslala e-mail, že zboží nemohlo být doručeno z důvodu nezastižení adresáta. Po reklamaci v e-shopu mi bylo sděleno, že nejsem první, s kým Toptrans jednal podobně.

    E-shop sum je naprosto v pořádku, nicméně pokud budou posílat zboží prostřednictvím Toptransu, v žádném případě tento e-shop nemohu doporučit. Bohužel.

    Reakce obchodu Tegus.cz

    Dobrý den, chyba vznikla na straně přepravní společnosti Toptrans, kde zklamal lidský faktor (řidič) a již jsme podnikli patřičné kroky k nápravě, aby se tato situace již neopakovala. Omlouváme se za komplikace, které přepravce způsobil.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • V dodávce chyběl návod k použití, nebyl vůbec žádný návod. Po reklamaci mi nějaký návod poslali, ale není z něj pořádně jasné jak zařízení používat.

    Vyhnout se tomuto obchodu.

    Reakce obchodu Tegus.cz

    Bohužel naším pochybením se stalo, že jsme odeslali zboží bez návodu, ihned následující den po upozornění zákazníkem na tuto skutečnost jsme návod k výrobku zaslali včetně informace a kontaktu na technickou podporu, kterou je možno využít pro případ, že si zákazník neví rady s nastavením a použitím výrobku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • přehledná nabídka
    • po objednání přišla objednávka, poté zpráva, která změnila cenu za dopravu oproti objednávce ale zároveň byla zpráva, že se bude nakládat. Z toho jsem dovodil, že zálohová fa nepřijde a obratem uhradil jen cenu zboží z objednávky s tím, že lze dopravu uhradit také kartou u dopravce - bylo slíbeno. Dál byla další změna, že zboží je v jiné barvě - to je ok, odsouhlasilo se. V avizovaný den zboží nepřišlo, čekal jsem doma.
    • Zboží dorazilo v pondělí a podmínkou převzetí byla pouze platba v hotovosti a s upozorněním že není nazpět a musím mít přesně hotovost. Měl pravdu.

    Logistika vázne a není informace o tom, zda platit za zboží v objednávce nebo zda přijde zálohová fa - což je jinde běžné. Podmínit převzetí zboží pouze!! hotovostní platbou a to bez možnosti vrácení drobných je už celkem atypické, nic moc. Nejde o drobné ale o přístup.

    Reakce obchodu Tegus.cz

    Velmi se omlouváme za nastalé komplikace. Na našich stránkách je u každého trezoru upozornění, že doprava je vždy vypočítána podle platného ceníku PPL. Bohužel cenu dopravy platí zákazník až při převzetí zásilky na místě, proto není možné ji zaplatit předem. Platbu kartou i den doručení jsme avizovali u přepravce při objednání svozu. Bohužel to, jakým způsobem zásilku doručuje konkrétní řidič nemůžeme ovlivnit, ani to, že u sebe nemá drobné- to je již o přístupu řidiče PPL a stížnost lze směřovat na PPL. Omlouváme se za komplikace, jež byly způsobeny. Tegus s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • komunikace se zákazníkem
    • Žádnou
    • Zaměstnance

    Raději pryč