Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem počítač a monitor na platbu zálohovou fakturou. Zálohová faktura dodnes nevystavena, objednávka nepotvrzena a tím pádem zboží nedodáno. Objednáno jinde u konkurence, tam vše bez problému. Velké zklamání.

    Reakce obchodu Technimax

    K Vaší objednávce z 22.3. jsme Vám vystavili a poslali zálohovou fakturu na e-mail uvedený v objednávce ještě tentýž den, tedy 22.3. Z jakého důvodů Vám nepřišla nám není známo – u nás v systému vidíme zprávu jako odeslanou a ostatním zákazníkům transakční e-maily v pořádku chodí. Zálohová faktura vystavená 22.3. má splatnost 7 dní, tedy do 29.3., což byl ale státní svátek. Následující pracovní den, to je dnes 2.4., bychom Vás tedy kontaktovali s dotazem, zda o zboží ještě máte zájem, když je zálohová faktura po splatnosti stále neuhrazena. Je nám líto, že máte špatnou zkušenost jen kvůli problému s doručením jednoho e-mailu. Vše by vyřešil jeden telefonát, který by z naší strany ale přišel až dnes, po uplynutí splatnosti zálohové faktury.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Čekat na dodávku osm dní je moc.

    Reakce obchodu Technimax

    Omlouváme se za pozdní dodání zboží, skutečně došlo k prodlevě i z naší strany, kdy jsme zálohovou fakturu nevystavili ještě v den objednávky, ale až následující den, a poté jsme příjem platby evidovali až následující pracovní den po zaplacení. Z Vašeho případu jsme se poučili a zavedli nové opatření, aby k podobné situaci v budoucnu již nemohlo dojít. Dodání zboží za 8 dní zní hrozivě, ale je potřeba podotknout, že v termínu od 3. (objednávka) až 11.7. (doručení) byly dva dny státní svátky (5. a 6.7.) a dva víkendové dny (8. a 9.7.), a že jste doručení zboží o den posunul z Vaší strany, kdy jste nás informoval, že 10.7. nebudete k zastižení na doručovací adrese. Reálně tedy uplynulo skutečně 8 dní, ale o 5 dní bylo doručení posunuto kvůli nepracovním dnům či po dohodě. Nicméně prodleva vznikla i u nás, jak jsem popisoval výše, za což se omlouváme a posíláme Vám slevový poukaz v hodnotě 500 Kč na příští nákup. Děkujeme za Vaše dosavadní nákupy a doufáme, že se k nám budete i nadále vracet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Můj dodavatel od kterého beru NB ,neměl žádné zboží ,tak jsem zkusil a objednal jsem si NB s prodlouženou zárukou,s refurb licencí .Peněžně to stálo tolik co nový NB střední třídy ,tak jsem doufal že NB bude perfektní když si připlatím . Výsledkem byla baterie s výdrží prací v excelu 15 min :-(
    Rozhodně nejsem spokojen Styděl bych se tento NB prodat za více jak 16 tis korun .Jsem zklamán obchodní praktikou této firmy!!

    Reakce obchodu Technimax

    Ihned po zjištění Vašeho problému s baterií jsme se Vás, pane Přibyle, pokoušeli kontaktovat. Opakovaně jsme Vám volali, abychom nabídli řešení, nicméně číslo naší infolinky jste si zablokoval a ani při našem volání z jiného čísla jste telefon nezvedl. Sám jste se nás vůbec nepokusil kontaktovat s tím, že nejste s nákupem spokojen.
    Když se nám dnes konečně podařilo se s Vámi spojit skrze ještě jiné číslo, hned jsme se dohodli, že Vám na naše náklady pošleme náhradní baterii. Kdybyste se nám ihned po zjištění nevyhovující výdrže ozval, hned bychom Vám druhou baterii poslali a bylo by po problému. Vzhledem k obstrukcím z Vaší strany nemáme jinou možnost než si myslet, že Vaše hodnocení má záměrně za cíl nás poškodit. Jsme ale rádi, že je v tak prudkém kontrastu s hodnoceními všech ostatních zákazníků.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Vstřícnost
    • Repasovaný Pc nefunguje jak by měl

    Ještě nevím,jak se k věci postaví a vyřídí reklamaci.

    Reakce obchodu Technimax

    Vážená paní Kubišová, je nám líto, že nás hodnotíte ještě před uzavřením celé záležitosti. Výpočetní technika jsou jen stroje, na kterých se může projevit závada, na repasovaných stejně jako na nových. Věříme ale, že náš přístup, služby a garance jsou přidanou hodnotou, kterou jinde nenajdete – ani u strojů nových. Na webu prezentujeme mimo jiné i garanci vyřízení reklamace do pěti dnů, kterou se nám daří plnit i s rezervou. Jsme si jisti, že s výsledkem budete spokojena.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka zrušená, obchod dodáva tovar len živnostníkom alebo právnickým osobám. Len na DIČ.

    Reakce obchodu Technimax

    Dobrý den, máte pravdu, že na Slovensko dodáváme pouze zákazníkům s platným DIČ, jak uvádíme i v obchodních podmínkách na našem webu. Koncovým zákazníkům doporučujeme kontaktovat některého z našich partnerů v dealerském programu – jejich kontaktní údaje najdete opět na našem webu, případně Vám je rádi sdělíme, když nás kontaktujete. Díky tomuto omezení můžeme věnovat mnohem větší péči našim registrovaným partnerům a firemním zákazníkům. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Když už nahrávám na nb či pc cosi z image tak tam laskavě mohu již hodit os ne ???

    PC či nb koupené s operačním systemem (pouze štítek coa) je mrtvé a pro end usery tedy nepoužitelné. Použijte promocomp.cz nebo gigacomputer.cz a tam se dočkáte pc či nb s již nainstalovaným operačním systémem bez příplatku !!!

    Reakce obchodu Technimax

    S operačním systémem, pane Rejmone, to není tak jednoduché. Firemní zákazníci požadují různé varianty OS, často i 32bitový systém, nebo mají vlastní multilicence. Započítat cenu licence do ceny stroje by pro ně bylo nevýhodné, stejně jako pro neziskové organizace, které mají možnost zakoupit dotované Citizenship licence. Přitom právě na tyto zákazníky se zaměřujeme. Na faktuře, pokud je její součástí i licence OS, je navíc potřeba uvádět verzi a jazykovou mutaci systému, proto má u nás zákazník na výběr – uvést na faktuře jen „licence Win 7/10“ není řešením, které bychom si na příslušných místech mohli obhájit.
    Skutečnost, že stroje od nás obsahují pouze COA štítek bez předinstalovaného systému, uvádíme v názvu každého stroje, kde můžete po kliknutí získat info, co to znamená. I v parametrech jasně uvádíme „Předinstalace OS – Ne“. Vysvětlení najdete také v nejčastěji kladených dotazech. Přesto, pokud se cítíte být podveden, kontaktujte nás prosím a my na vlastní náklady necháme stroj převézt od Vás zpět k nám a obratem Vám vrátíme peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Špatná komunikace, neuvádějí kupujícímu, proč mu neprodají zboží, které mají skladem. Což mi způsobilo, hodně nepříjemných problémů

    Od této firmy už nikdy nakupovat nebudu.

    Reakce obchodu Technimax

    Dobrý den pane Hanusi. Souhlasíme s tím, že jsme byli nuceni vaši objednávku zrušit, ovšem kontaktovali jsme vás velmi rychle. Za „nepříjemné problémy“, které jsme vám tímto způsobili, se omlouváme. Naše spolupráce s vaší firmou byla z vážný důvodů již dávno ukončena. Jedná se o poměrně starou a opravdu výjimečnou záležitost, jejíž detaily nemůžeme kvůli ochraně údajů na tomto místě zveřejňovat. Pravidla nám to na tomto místě ani neumožňují. Vaše rozhodnutí u nás dále nenakupovat je v souladu s naším. Jedná se prakticky o jediný případ v naší historii a pokud si pečlivě pročtete předchozích 314 recenzí za posledních více jak 5 let ne Heuréce, nenajdete jediného zákazníka, který by si u nás na tento problém stěžoval. Přejeme vám, abyste našel obchodního partnera, který bude rád s vaší firmou spolupracovat. Pokud se jedná o hodnocení ostatních zákazníků, těší nás, že ještě před udělením nejnižšího hodnocení od vás, tedy jen 10 %, bylo naše celkové hodnocení 100 % a průměrná doba dodání jen 1,7 dne. Těchto výsledků si vážíme a všem seriózním zákazníkům tímto děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • toner tiskl asi 10 listů

    Kupoval jsem tuto tiskárnu už podruhé. Zatímco poprvé jsem měl možnost si připlatit za lepší toner a vše bylo v pořádku, tentokrát ta možnost nebyla a hned se to projevilo. Už při prvním spuštění mě tiskárna upozornila na nedostatek toneru a taky po pár stránkách přestala tisknout. Zároveň občas muchlala papír. Koupil jsem si toner nový a zdá se to zatím v pořádku.
    Myslím, že na takovou zásadní věc, jako je prázdný toner, by se mělo jasně a zřetelně upozornit. Bohužel o tom v obchodě není ani zmínka. Pokud mi někdo nabízí tiskárnu bez náplně, tak bych neskromně očekával, že mi bude alespoň chvíli tisknout. Shodou okolností jsem posléze potřeboval PC a notebook a dal jsem raději přednost obchodu ImportPC.

    Reakce obchodu Technimax

    Vážený pane Zobači,
    Jak je uvedeno v popisu tiskárny P3015DN, pokud ji máme s originálním tonerem, je jeho stav v rozmezí 10-100 %. V případě neoriginálního toneru někdy není možné jeho stav přesně zjistit, proto tiskneme zkušební stranu a kontrolujeme kvalitu tisku, která musí být vyhovující. Nelze ale na každé tiskárně tisknout zkušebně 100 listů a ani by to ničemu nepomohlo, stejně by totiž mohl toner dojít při tisku strany 110.
    Pokud máte jakékoli potíže s tím, že tiskárna mačká papír, jak píšete, můžete ji u nás samozřejmě reklamovat a nejdéle do pěti pracovních dní Vaši reklamaci vyřídíme a pošleme Vám novou nebo opravenou tiskárnu.
    Tonery jsme se v poslední době zabývali a od 28.11.2016 tak máte možnost zakoupit od nás levněji samotnou tiskárnu bez toneru a u nejprodávanějších modelů, včetně P3015DN, je možnost vyměnit původní toner za nový nebo rovnou přikoupit ještě druhý rezervní. Vaše stížnost nezůstala opomenuta a pokud byste byl v budoucnu s naším zbožím nebo službami nespokojen, stačí se nám ozvat a určitě najdeme pro obě strany uspokojivé řešení, tak jako v případě ostatních našich zákazníků.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nevyvážená konfigurace, neuspokojivý výkon PC

    Reakce obchodu Technimax

    Vážený pane Machu. Předpokládáme, že jste hodnotil parametry vámi vybraného počítače OptiPlex 980, nikoliv služby našeho eshopu. Pokud tomu tak je a právě z tohoto důvodu náš e-shop nedoporučujete, velmi nás to mrzí.

    Co se týče konfigurace nabízených počítačů, lze je snadno v našem konfigurátoru upravit (zákazník sám vybírá, které úpravy chce a které ne). Náš konfigurátor považujeme za jeden z nejbohatších z českých prodejců repasované výpočetní techniky. Pokud při dodávce zjistíte, že stroj nevyhovuje vašim požadavkům, můžete ho sám upravit (například navýšit RAM). Stroj není pečetěný a proto tyto úpravy nemají žádný vliv na záruku.

    Pokud jste narazil na nějaký technický problém, v rámci záruky ho vyřešíme (žádnou reklamaci od vás v našem systému zatím neeviodujeme).

    Pokud jste nespokojený z jiného důvodu, můžete ho vrátit a my vám dobropisujeme včetně přepravného, ikdyž je tato služba obvykle dostupná pouze pro koncové zákazníky bez IČ.

    Pokud považujete výšeuvedené služby za špatné a nevhodné k doporučení, kontaktujte nás. Najdeme společně jiné řešení, děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Měli jsme jako laici za to,že kupujeme repasovaný notebook i s OS, protože tam bylo napsáno, že je tam nálepka Windows 7 pro. Bohužel jsme se špatně podívali na stránky obchodu a až po obdržení jsme zjistili, že tam má být pouze ta nálepka. Bohužel ani ta neseděla. Nalepená byla Vista. Objednací číslo ale souhlasilo. Říkali sice, že to máme poslat zpět, ale nehodlám mít další starosti navíc. Ale tento obchod už nikdy.

    Reakce obchodu Technimax

    Děkujeme pane Bartejsi za zpětnou vazbu. Co se týče specifikace dodávky (bez instalace), uvádíme tuto informaci na všech možných místech (popis produktu, jeho parametry dokonce i v názvu). Pokud máte tip, kam ještě tuto informaci umístit, bedeme rádi za vaši radu. Situace, kterou popisujete se nám čas od času přihodí, ale podle našeho názoru neexistuje způsob, jak některé zákazníky přinutit, aby si přečetli popis produktu, byť je sebekratší.

    Co se týče chybného COA štítku, toto jsme se nabídli obratem vyřešit. Pokud byste chtěl zboží vrátit, i toto pro nás není problém. Podle mých informací jste tak ani ted, po více jak měsíci od nákupu, neučinil.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Filizofie obchodu je zboží skladem je opravdu skladem, toto se však ukázalo jako nepravdivé.

    Reakce obchodu Technimax

    Vážený pane Rydlo, prověřovali jsme pravý důvod nevyřízení vaší objednávky a chyba byla způsobena na straně eshopu. Zboží, které se vyprodalo a nebylo v eshopu již dostupné se vám přesto zobrazilo (díky speciální kampani).

    Programátor již chybu opravil. Za vzniklý problém se omlouváme. Podotýkám, že skladová dostupnost je skutečně aktuální (chyba vznikla v programové části SW).

    Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Dostupnost velkých množství
    • Poměrně vysoké ceny
    • Slabší balení
    • PC byl velmi špinavý - při práci s ním jsem měl ruce jak kominík

    Pokud někdo potřebuje více kusů stejného modelu, je to ten pravý shop.
    Jinak znám jiný shop, který je levnější, zboží je čisté jako nové, mnohem lépe balí a např. PC má vždy poslední BIOS...
    Bohužel mají často od všeho 1-2 kusy a ne vždy všechno...

    Reakce obchodu Technimax

    Vážený pane Sedláku. Děkuji za informaci.
    Špinavý PC + nedostatečné balení:
    Vaše upřesnění, které jste nám zaslal emailem posloužilo k oboustrannému vyjasnění problému a nám umožnilo najít konkrétního vyníka na naší straně. Ještě doplním, že se nejedná v žádném případě o běžný problém, spíše vyjímečnou záležitost.
    BIOS:
    BIOS opravdu nepřehráváme, protože za celých 15 let, co se v tomto oboru pohybujeme, nikdo toto nevyžadoval. Pokud to budou zákazníci vyžadovat, není problém BIOS přehrávat.

  • Smazáno na žádost uživatele.