Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zřejmě jiné fotografie než ve skutečnosti je výrobek.

    Reakce obchodu tapeta-dekorace.cz

    Zákaznice si zaměnila průsvitnou a průhlednou samolepicí fólii. Pro výběr správného vzoru samolepicí tapety doporučujeme využít naši službu zasílání vzorků zdarma - https://www.tapeta-dekorace.cz/zasilani-vzorku-tapet-zdarma

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pěkně samolepky
    • Drží
    • Nekomunikují
    • Doprava
    • Nedoručení

    Objednala sem si samolepky které my měly dovézt , najednou my přišel email že sem zásilku odmítla takže bych měla zaplatit škodu. Přitom doma vždy někdo je a nikdo tu nebyl!! Navíc dopravce neměl ani uvedené číslo popisné a já u objednávky zadávala. Objednala jsem znovu a to přišlo v pořádku. Ale tu první objednávku jsem chtěla řešit abych nic neplatila psala email volala a nikdo nic jak mrtvý brouci tak doufám že mi za xxroku nic nepřijde

    Reakce obchodu tapeta-dekorace.cz

    Objednávka, ke které se vztahuje toto hodnocení, byla vyexpedována v den objednání, tj. 18.6.2021, doručena zákazníkovi byla 21.6.2021, vše bez problémů.

    S přepravci se výjimečně vyskytne problém, že balík nedoručí, následně jsou informativní e-maily odesílány automaticky systémem v závislosti na stavu vyřizování objednávky. Vždy však vše řešíme tak, aby se to v žádném případě nedotklo zákazníka.

  • Katastrofa.
    Špatný odstín a pomačkana tapeta

    Reakce obchodu tapeta-dekorace.cz

    Zákazník objednal černou matnou samolepicí fólii, tu jsme také odeslali. K pomačkání došlo během přepravy - to se může stát, katastrofa to rozhodně není. Snadno to vyřešíme v naší režii, na naše náklady, vždy ke spokojenosti zákazníka.

    Aktivně jsme tedy zákazníka požádali o fotku poškozeného zboží a nabídli řešení - ten však věc řešit odmítá. Respektujeme jeho rozhodnutí i právo na hodnocení, ačkoliv to se nám nejeví jako objektivní.

    KH.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ve skutečnosti tapeta neodpovídala vzhledu jako na obrázku. Byla to hrůza :-(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Tapety na obrázku e-shopu se v reálu vůbec neshodují

    Reakce obchodu tapeta-dekorace.cz

    Proti tomuto negativnímu hodnocení se musíme ohradit - obrázky čerpáme přímo od výrobců a další si fotíme sami, protože se snažíme o co nejpřesnější shodu s originálem. Bohužel, monitory zobrazují barvy opravdu velmi rozdílně. A protože to víme, nabízíme našim zákazníkům službu zasílání vzorků ZDARMA. Díky ní se vyhnete problémům s nesprávně zvoleným odstínem nebo vzorem.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží stále nemám

    Reakce obchodu tapeta-dekorace.cz

    Zboží s dodací lhůtou 2 týdny odesláno do 8 pracovních dnů, tedy ve lhůtě, uvedené v detailu produktu.

  • ZBOŽÍ NEPŘIŠLO-OBJEDNÁNO 20.05.2020-NEVÍM CO SE DĚJE,JE ZAPLACENO. MRÁZ O.

    Reakce obchodu tapeta-dekorace.cz

    Zboží je již na cestě k zákaznikovi, jedna z položek objednávky byla s dostupností 4-7 pracovních dnů, jak je uvedeno na kartě zboží. KH.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    ještě mi nedošla tapeta

    Reakce obchodu tapeta-dekorace.cz

    Zákazník byl předem informován o přesném datu dodání, s tím objednávku uskutečnil. Tapeta bude odeslána v garantoveném termínu.

    Chápeme, že zákazník je nedočkavý, ale možná by bylo lepší s hodnocením počkat, až zboží dorazí a obchod ohodnotit objektivně.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem 11balení. Byl jsem velice zklamán s kvalitou zboží. Z celkového počtu 11ks baleni jsem musel 3ks balení vyhodit. Čtverce byly tak poškozené, že nešli vůbec použít. Neriskoval jsem již zboží přikoupit abych mohl dodělat kompletní podlahu. Velká nespokojenost s kvalitou a nedoporučuji nikomu toto kazové zboží kupovat.

    Reakce obchodu tapeta-dekorace.cz

    Zde se jedná v podstatě o hodnocení produktu. Může se stát, že se nějaká šarže výrobku nepodaří a do balení se dostanou vadné kusy. Obchod toto neovlivní - samozřejmě nemůže kontrolovat každý kus, takže v dobré víře zákazníkovi zboží odešle.

    Pokud k něčemu takovému dojde, vše vyřešíte jednoduše reklamací. Stačí nám zavolat nebo napsat e-mail - oprávněnou reklamaci vyřešíme obratem a vždy tak, aby by zákazník spokojen.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Chtěla jsem motiv tapety na sirku a udělali mi to na délku.Jasne jsem psala,že to mám do prostoru mezi kuchyňskou linku ( 130 cm mezi kuchyňskou.linkou asi nemá nikdo)....Objednávala jsem v tomto obchodě několikrát,takže několik tisícovek už padlo,ale i tak si zákazníka neváží a chybu neuznají.Velmi mě to mrzí.Jde o princip.
    Takze obchod nedporucuji

    Reakce obchodu tapeta-dekorace.cz

    Zákaznická objednávka fototapety na míru - běžná objednávka - zákazník zašle foto a rozměry.

    V tomto případě byl průběh objednávky následující:
    - zákazník zaslal foto a rozměry - 65 x 138 cm - tedy na výšku
    - zpracovali jsme reálný grafický návrh a včetně rozměrů jsme jej zaslali zákazníkovi k posouzení - přesně podle požadavků zákazníka - fotka na výšku vč. přesně uvedených rozměrů - šířka 65 cm x výška 138 cm
    - následně jsme na přání zákazníka dolaďovali odstíny na fototapetě - vždy bylo zasláno náhledové foto ve zmiňovaném formátu
    - návrh byl zákazníkem schválen v odstínu i formátu - náhledové foto v odpovídajícím formátu a opět uvedené rozměry
    - finální návrh byl znovu zaslán zákazníkovi k verifikaci, zda je vše podle představ zákazníka, s možnosti objednání - opět reálné foto a přesné rozměry
    - zákazník objednal, do týdne dodáno

    Ještě pár poznámek:
    - plnit přání zákazníka je naše práce - vycházíme z jeho přání, plníme jeho požadavky do puntíku
    - nezpochybňujeme přání zákazníka - v tomto konkrétním případě - zákazník požadoval rozměr 65 x 138 cm - mnoho zákazníků požaduje fototapetu např. na kuchyňskou skřín - 65 x 138 cm je běžný rozměr
    - při standardní objednávce zasíláme zákazníkovi ke schválení náhled fototapety včetně přesných rozměrů dvakrát. V tomto případě to bylo, vzhledem k požadavkům zákazníka, asi 5x.
    - jen pro úplnost - od konkrétního zákazníka evidujeme dvě objednávky, předchozí ve výši cca 1.800,- Kč, a tuto hodnocenou ve výši cca 1.000,- Kč.

    Naším obchodem prošlo již mnoho fototapet na zakázku, ve standardních i nestandardních rozměrech, děláme i celé kuchyňské linky v jednom navazujícím vzoru, rozděleným na jednotlivé skříňky ... ale že by si zákazník několikrát nevšiml, že návrh není ve formátu podle jeho představ, to se nám opravdu ještě nestalo...

    Všech zákazníků si vážíme a samozřejmě nás mrzí, že zákaznice není spokojena. V tomto případě ale opravdu nespatřujeme žádnou chybu na naší straně. Přesto se snažíme najít nějaké řešení.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Velmi špatná komunikace s paní prodavačkou, velká neochota až jsem se trochu cítil, že obtěžuji... Obchod velmi špatně označen...

    Reakce obchodu tapeta-dekorace.cz

    Ano, velmi dobře si na Vaši návštěvu pamatuji. Bylo to v sobotu, těsně před polednem, upravovali jsme výlohu na Vánoce. Třikrát jsem se Vám omluvila za to, že jsem nestihla vzít telefon a že na prodejně, vzhledem k tomu, že chystáme vánoční výlohu, je mírný nepořádek. Vydala jsem Vám objednané 3 metry samolepicí fólie a ještě jednou se Vám zdvořile omluvila (po čtvrté), protože jsem cítila, že jste podrážděný ... víte, ta výloha byla potřeba udělat, blížil se advent a děti se do vánočních výloh dívají rády ...

    Co se týká označení obchodu, na e-shopu máme uvedenou jednoznačnou adresu, a to včetně mapy, nad vchodem nápis TAPETY - zatím si nikdo nestěžoval a každý nás bez problémů našel ...

    S přáním pohodových předvánočních dní KH.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedoruceno ani to co bylo

    Reakce obchodu tapeta-dekorace.cz

    Ano, jedna položka z objednávky bohužel nebyla k dispozici. Je naším dobrým zvykem v takovém případě zákazníka kontaktovat a dohodnout se na náhradní variantě, případně na zaslání objednávky bez nedostupného produktu.

    V tomto konkrétním případně jsme zákazníka kontaktovali 4x e-mailem a 3x telefonicky, bohužel absolutně bez odezvy ...

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zavádějící popis zboží.

    Reakce obchodu tapeta-dekorace.cz

    Hledáme, co je na popisu konkretního zboží zavádějící, ale nic takového nenacházíme; naopak se domníváme, že popis obsahuje veškeré dostupné informace ... každopádně, může se stát, že doručené zboží neodpovídá požadavkům zákazníka, pak samozřejmě není problém využít odstoupení od smlouvy. Stačí nás kontaktovat a my vše vyřešíme ke spokojenosti zákazníka.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zboží bylo dodáno rychle a v po4
    • Zboží bylo dodáno rychle a v pořádku.
    • Před objednáním jsem všechno o produktu co k tomu mají pročetla.Nikde se nepsalo, že by protisluneční fólie se neměla používat do dvojitých oken...a ty samozřejmě mám.Tak a co teď.No nalepíme ji do oken a buď a nebo.Takové jednání se mi příčí.

    Reakce obchodu tapeta-dekorace.cz

    Zákaznice se mýlí, veškeré informace o objednaném zboží jsou v popisu výrobku, a to včetně návodu od výrobce.
    I tak se samozřejmě může stát, že produkt nesplňuje zákazníkovy požadavky - v tom případě je snadné řešení - odstoupit od kupní smlouvy a zboží nám vrátit zpět.
    Pokud si zákazník s čímkoliv neví rady, stačí nás kontaktovat, pomůžeme, poradíme, veškeré problémy řešíme s ohledem na zákazníka.

    Myslíme, že se jako obchod chováme velmi vstřícně, a proto nás toto hodnocení mrzí a nezdá se nám objektivní.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Samolepící vitrážová tapeta na sklo Mráz, zamrzlé okno 67,5 cm, metráž 10496 / transparentní okenní vitráž tapety a fólie Frost GekkofixSamolepící vitrážová tapeta na sklo Mráz, zamrzlé okno 67,5 cm, metráž 10496 / transparentní okenní vitráž tapety a fólie Frost Gekkofix na dotaz po telefonu jestli je tapeta nepruhledna nám paní řekla že ano.Proto jsme to objednali po nalepení to vypadalo,že tam nic není nalepené přitom paní tvrdila,že je to nepruhledné.Takže nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace

    Reakce obchodu tapeta-dekorace.cz

    Ano, toto je daň z objednávky o vánočních svátcích ... po uskutečnění objednávky jsme zákazníka informovali, že zboží začínáme expedovat od 4.1.2018 (tato informace byla též zveřeněna na webu), to zákazník bez problémů akceptoval. Ovšem, dříve, než mu od nás zboží dorazilo, obdržel zákazník e-mail s dotazníkem, ve kterém se MY ptáme, jak byl spokojen s vyřízením objednávky - zákonitě si musel myslet, že jsme se zbláznili - zboží ještě nemá a my chceme doporučit ...

    Zákazníkovi bylo zboží odesláno samozřejmě ve sjednaném terminu, vše jsme mu vysvětlili a zde je vysvětlení i pro ostatní, jakým způsobem to funguje: e-mail s žádostí o hodnocení nákupu na e-shopu odesílá jménem e-shopu nezávislý portál heureka.cz - podepsaný e-shop odeslání tohoto dotazníku nemůže nijak ovlivnit.

    Všem zákazníkům přeje mnoho štěstí v novém roce, KH.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Nepravdivy popis zbozi

    Reakce obchodu tapeta-dekorace.cz

    Tento zákazník využil možnost vrácení zboží bez udání důvodu - to je samozřejmě v pořádku. Touto cestou - tedy veřejně - žádáme zákazníka o sdělení, v čem je popis produktu nepravdivý (produkt totiž ani nevyzkoušel!). My si za pravdivostí popisu tohoto, stejně jako všech ostatních produktů, stojíme.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nevim

    Zboží nebylo kvalitní. Na obrázku vypadalo zboží mnohem lépe než jaké ve skutečnosti přišlo. Kvalita béčková, cena tomu ale neodpovídala. Budu vracet

    • Ptají se na nákup a zboží ještě nemám tak nemůžu hodnotit ani doporučovat.

    Nemůžu hodnotit když mě zboží ještě nedošlo.

    Reakce obchodu tapeta-dekorace.cz

    Dobrý den,

    Zboží, které jste si objednal má dostupnost na dotaz. 2x jsme vás informovali, kdy bude zboží naskladněno a žádali jsme vás o sdělení, zda si přejete počkat. Vy jste však ani na jeden e-mail nereagoval. Samozřejmě, pokud zákazník nečte informace na webových stránkách a nečte ani e-maily, poté není chyba v obchodě ...