• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Klamání o dostupnosti produktu.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • U výrobku nebyl přiložen montážní návod ani spojovací materiál.
    • Světlo bylo nafoceno tak, že se jevilo jako vhodné k montáži na stěnu. Ve skutečnosti však je konstruováno k montáži pod skříňky kuchyňské linky. Nemá totiž vůbec horní kryt světla.
  • Chcete po mě hodnocení obchodu,ale zboží,které jsem objednala stále nemám a to už chcete hodnocení!

  • Před deseti dny jsem objednal a ihned zaplatil,
    dodnes však kde nic, tu nic. Ani vidu ani
    slechu, zboží nikde.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • obchod nabízí zboží,které nemá a nelze je již sehnat

    Chtěl jsem si objednat svítidlo,které měli na internetu za dobrou cenu,ale ve finále ho neměli a ani nemohli objednat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouha dodaci lhuta

    Reakce obchodu svitidlaosvetleni.com

    Dobrý den,
    doufáme že jste s čelovou svítilnou spokojen, expedovali jsme ihned po připsání platby na účet. S pozdravem svitidlaosvetleni.com

    • Považuji za neakceptovatelené zveřejnit zboží za cenu, kterou není schopen obchod zaručit. (rozdíl byl 1000,-Kč)

    Obchod již budu ignorovat.

    Reakce obchodu svitidlaosvetleni.com

    Dobrý den, jednalo se o chybu ceny u 15 svítidel. Chyba je na naší straně. Zákazníkům jsme se omluvili. Jednalo se o lidský faktor:-(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • výrobky, které obchod není schopen nabídnout by neměly vůbnec figurovat v nabídce obchodu !!!

    Již více ne !

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nulová kontrola odesílaného zboží - záměna zásilky.

    Objednávka proběhla bez problémů, pošta doručila balíček rychle a v pořádku, zaplatila jsem dobírku, ALE MÍSTO SVÉHO ZBOŽÍ JSEM MĚLA V BALÍČKU LUSTR JINÉHO ZÁKAZNÍKA!!!
    Záměnu zboží jsem okamžitě oznámila obchodu a druhý den ráno jsem dostala návrh řešení, ať pošlu balíček zákazníkovi, kterému zboží patří. Přišlo mi to jako (mírně řečeno) poněkud nestandardní. Kdo by nesl zodpovědnost za ztrátu nebo rozbití zboží při přepravě? A co by se dělo, kdyby jeden ze zákazníků tomu druhému světlo nepřeposlal, nebo kdyby část zásilky chybělo? Proto jsem odpoledne do obchodu znovu zavolala a žádala jsem ujištění, že i druhý zákazník s přeposláním zboží souhlasí. Když jsem se dozvěděla, že vůbec netuší, kde můj balíček je a že zákazník, kterému ho ASI poslali je na dovolené, odmítla jsem balíček přeposílat cizímu člověku a trvala na jeho vrácení do obchodu. Já jsem chybu neudělala, zaplatila jsem za zboží, které jsem nedostala, cizí balík jsem musela dovléci v šíleném vedru zpět na poštu a ještě jsem si musela vyslechnout jedovatou poznámku zaměstnance obchodu, že kdybych přeposlala balík rovnou, tak by nemuseli platit dvakrát poštovné. Co je moc, to je moc!!!

    Reakce obchodu svitidlaosvetleni.com

    Dobrý den paní Lenko,
    Jsme lidé a děláme chyby. Zatím se nám taková chyba nestala a my se z ní samozřejmě poučíme. Zboží před odesláním kontrolujeme, ale když ve finále omylem dáte nálepku na jiný balík, tak se stane chyba. Návrh poslat zboží zákazníkovy, kterému zboží patří byl pro urychlení vyřízení dané situace a nebyl v tom žádný špatný úmysl.Ještě jednou se hluboce omlováme, že jste byla donucena z naší strany dovléci v úmorném vedru 1Kg balíček na poštu. Situaci jsme se snažili vyřešit co nejrychleji. Nové zboží bylo expedováno do druhého dne i s náhradou za poštovné. Z naší stránky si myslíme, že reakce je zbytečně přehnaná, no každopádně vám nepřejem aby jste v životě udělala jakoukoliv chybu.S pozdravem a přáním příjemného dne svitidlaosvetleni.com

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dobrá komunikace
    • Velmi nekvalitní zboží
    • Při vrácení zboží, protože je nekvalitní, nevrací celou částku
    • Vysoké poštovné 160,- Kč jako za Balík do ruky , který měl být doručen následující den. Ve skutečnosti odesláno jako normální balík, který byl doručen až za několik dnů.

    Velmi nekvalitní výrobek EGLO. Podle technika prodávající firmy je ale vše v pořádku, protože i jiná svítidla jsou nekvalitní tzn " nevybočují z řady"

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • ČÍNSKÉ ZBOŽÍ

    Reakce obchodu svitidlaosvetleni.com

    Dobrý den, Výrobce Eglo je přední evropský výrobce svítidel. Má přes 70 poboček na celém světě. Bohužel není v našich silách ovlivnit původ výroby.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • prehlednost sortimentu
    • nulova komunikace, musela jsem zavolat, abych se dozvedela, ze po 3 dnech od objednani a zaplaceni zbozi ani nebylo objednane u dodavatele
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nabízí zboží,které nemá a nelze je již sehnat

    Chtěla jsem si objednat svítidlo,které měli na internetu za dobrou cenu,ale ve finále ho neměli a ani nemohli objednat.

    Reakce obchodu svitidlaosvetleni.com

    I za zápornou reakci Vám děkujeme, protože se z ní můžeme poučit. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Jsme jenom lidé a tzv. lidskému faktoru se nedá vyhnout a bohužel i my chybujeme. Tým Svitidlaosvetleni.com.