Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • Naprosto arogantní jednání, klamání zákazníků - dne 27.12. jsem udělala objednávku, kterou jsem ihned zaplatila. Část zboží měla být skladem, druhá do tří pracovních dní (tj. 2 max 3.1.2024) připravená k odeslání. Dneska na můj dotaz jsem se dozvěděla, že zboží obdržím nejdříve 11.1.2024. ačkoliv i když se podívám na e-shop, tak stále u zboží sviti do tří pracovních dní a do 9.1.2024 doma. Obávám se, že zboží již neobdzim vůbec, a pokud ano, už teď se těším kvality. O arogantním a naprosto neprofesionálním jednání paní ze zákaznické podpory - ani nemluvím.
    • Nedodání zboží
    • Arogantní jednani
    • Peníze už mají, tak co by dodržovali, co garantovali při objednani
    • Už teď se těším, jaké zboží vlastně prijde
    • Nedoporucuji

    Arogantní a neprofesionální jednání. Zboží jsem objednala 27.12., s tím, že část zboží měla být skladem, druhá do tří pracovních dní. Tři pracovní dny jsou to (vcera- max dneska, když zahrneme svátky). Zboží však nemám u sebe a místo toho mi naprosto nepříjemná slečna/paní sdělila, že mi milostivě zboží zašlou 11.1.2024. paráda ne? Když zboží mělo být do 4.1.2024 doma. Nehledě na to, že u zboží stále svítí 3 dny do dodání a 9.1.2024 máte doma. Prostě klamání zákazníka, peníze už mají, tak proč by dodržovali, co garantovali.

  • 40 %

    • Na webu je dobrý výběr
    • Poněkud laksní přístup k zákazníkům

    Měla jsem si zdá se přečíst víc recenzí tady a nemusela jsem být tak překvapená. Objednala jsem zboží, které bylo všechno skladem, nakonec ještě do objednávky přidala x produktů (také skladem a zde byl obchod milý a vstřícný). Zboží dorazilo včas a v pořádku, ovšem u jednoho produktu jsem se napálila a protože byl špatně popsaný plus měl zavádějící fotku u produktu, dostala jsem 5ks klipů na balonky místo mnou domnívaných 50ks (na fotce právě byl klip v balení po 10ks) a když jsem to s obchodem řešila jen mi suše odpověděli, že je to chyba a že jsem dostala správně jen 5ks. Omluva žádná a ani jejich oprava na webu nebyla valná. Na webu dali do popisu, že cena je za kus a fotku tam nechali. Když jsem jim odpovídala, že to opravili jen zpola a že bych ocenila aspoň omluvu, už jsem jim za odpověď nestála.... Takže pro příště si vyberu jiný obchod.

    Reakce obchodu Svět cukrářů

    Pěkný den, máte pravdu, že mohlo být u výrobku napsáno, že se jedná o jeden kus. Ne každého může napadnout, že cena 3 koruny není za 10 ks, ale za jeden kus. Příště se zaměříme na lepší popis.

  • 100 %

    • rychlost doručení
    • pečlivě zabalené zboží
    • přehledný web
    • lze vytknout jedině velké množství plastu použitého při balení

    Měla jsem obavu zde něco objednat, jelikož jsem četla níže zveřejněné negativní recenze. Objednání jsem riskla, včera v 10 dopoledne jsem odeslala objednávku a dnes v půl jedenácté jsem ji měla doma. Vše bylo naprosto v pořádku, velice pečlivě zabalené - s čímž se pojí jediné negativum a to velké množství plastového odpadu. Každopádně vše přišlo zázračnou rychlostí, takže obchod doporučuji.

  • 90 %

    • skvělá komunikace
    • vstřícnost
    • okamžité řešení problému
    • doporučuji, určitě znovu nakoupím
    • rychlé dodání

    rychlé dodání

  • 100 %

    • rychlé dodání
    • velký výběr
    • skvělá komunikace
    • produkty
    • vše přišlo dobře zabalené
  • 10 %

    • Žádná
    • Hodně špatná kvalita

    Koupila jsem si sáček na zdobení+ nástavce. Po 2. použití se sáček roztrhl, přes nástavce nechce skoro nic projít. Příště bych nebrala ani zadarmo.

    Reakce obchodu Svět cukrářů

    Pekný den, bohužel jse o anonymní recenzi, nemohu tedy dohledat, o jaký produkt šlo. Pokud se však jednalo o plastový (igelitový) zdobicí sáček, tento je určen na jednorázové použití. Příčin proč praskl mohlo být více, například tuhý krém. Pokud se vám příště něco podobného stane, stačí zavolat na naší linku pomoci, sedí na ní specialisté cukráři, kteří vám rádi poradí.

    Děkuji za pochopení

    Michal z www.svetcukraru.cz

  • 40 %

    • komunikace
    • doprošování se, aby mi vrátili peníze za zboží

    Objednala jsem si u nich cukrářské potřeby, které přišly během týdne. V zákonné lhůtě 14 dní jsem část zboží vrátila. Na vrácení peněz jsem vyčkávala 14 dní, potom jsem se zeptala mailem, kdy peníze obdržím. Potvrdili mi přijetí zboží a že vrácení peněz zaurgují. Když peníze nedorazily během dalšího týdne, opět jsem jim napsala a dozvěděla se, účetní měla dovolenou a mám vydržet. Vydržela jsem další týden (celkem už měsíc) a opět se dotázala, kdy mi vrátí peníze. Už žádná odpověď. Psala jsem jim potom ještě jeden mail a nic. Nakonec jsem jim napsala, že se obrátím na ČOI, což jsem i udělala a najednou během 2 dní mi odepsali, že mi vrací peníze. Zboží sice poslali obratem, ale peníze vrátit nechtěli...

    Reakce obchodu Svět cukrářů

    Pěkný den,

    děkujeme za sdílení zkušenosti, bohužel jen z iniciálů nelze dohledat váš konkrétní případ. Faktem je, že veškeré vratky za storna nebo vrácenéí zboží vždy vracíme jedenkrát týdně, a to v pátek za celý předcházející týden. Platby jsou zařazeny do platebního příkazu vždy až po dorušení vráceného zboží k nám do skladu, což může v závislosti na zvoleném dopravci trvat i dva týdny. Je možné, že se v letních měsících v dovolenkových měsících právě platba o týden oproti standardu opozdila. Za toto se omlouváme.

    S pozdravem

    Michal z www.svetcukraru.cz

  • 10 %

    • Absolútne nedoporučujem, maximálna nespokojnosť !!!
    • Objednané čokotransféry boli dodané poškodené, tým pádom absolútne nepoužiteľné, MV7012B Cukrová dekorace - Květy jednoduché s lístkem 35ks bílé - takisto nepoužiteľné, nie je možné oddeliť kvet ako celok, rozdrobí sa na čiastočky.
    • Po telefonickom rozhovore mi bolo prisľúbené vrátenie finančných prostriedkov za chybný tovar, bohužiaľ ani po 22-och dňoch, finančné prostriedky vrátené neboli. Na e-mailovú urgenciu absolútne nikto nereagoval..... maximálna nespokojnosť, nikdy viac ! Emília Chovanová

    Objednané čokotransféry boli dodané poškodené, tým pádom absolútne nepoužiteľné, MV7012B Cukrová dekorace - Květy jednoduché s lístkem 35ks bílé - takisto nepoužiteľné, nie je možné oddeliť kvet ako celok, rozdrobí sa na čiastočky.
    Po telefonickom rozhovore mi bolo prisľúbené vrátenie finančných prostriedkov za chybný tovar, bohužiaľ ani po 22-och dňoch, finančné prostriedky vrátené neboli. Na e-mailovú urgenciu absolútne nikto nereagoval..... maximálna nespokojnosť, nikdy viac ! Emília Chovanová

    Reakce obchodu Svět cukrářů

    Hezký den,

    omlouváme se, pokud byla zásilka během dopravy poškozena. Za poškozené zboží jsme vám vrátili peníze. Tyto vracíme obvykle do 7-14 dní od potvrzení reklamace u dopravce.

    S pozdravem

    Michal z www.svetcukraru.cz

    Úprav

  • 10 %

    • Poměrně široký sortiment
    • Slibují vyexpedování zásilky týž, maximálně následující den. Zboží vše skladem. Objednáno 5.12., 11.12.stále nic, na můj dotaz to teprve 12.12.předali PPLku. Bez omluvy. Dnes je 14.12. zboží pořád nedorazilo.
    • Maximální nespokojenost

    Už nikdy!

    Reakce obchodu Svět cukrářů

    Hezký den,

    5.12. jsme bohužel nedohledali žádnou objednávku vedenou na jméno udané u vašeho názoru, neumíme vám tedy konkrétně říct nic bližšího k vašemu případu. Obecně tedy pokud je zboží skladem, zasíláme obvyke následující pracovní den, mohlo se však stát, že některá položka z vaší objednávky skladem nebyla, v takovém případě se může lhůta o několik dní prodloužit, v detailu zbíží vždy vidíte kolik kusů skladem je a kdy se případně očekává naskladnění. Pokud na zboží jednáte, můžete nám napsat mail, zavolat na telefonní podporu nebo do on-line chatu a naše operáátorky vám jistě rádi poradí a informují, kdy dané zboží dorazí.

    S pozdravem

    Michal z www.svetcukraru.cz

  • Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.

  • 10 %

    • Nedoručení všeho zboží bez předchozí omluvy
    • Po dlouhem čekání omluva za nedodane zboží a slib okamžitě nápravy
    • Po třech měsících kdy jsem se zbožím dávno nepočítala přišel email že objednávku stornuji
    • Zboží které přišlo bylo po uplynutí záruční lhuty

    Obchod nedoporučuji a zboží si u nich vícekrát neobjednal nejen kvůli proslemu zboží a špatně komunikaci

    Reakce obchodu Svět cukrářů

    Hezky den, bohuzel jste se nepodepsal, nelze tak odpovedet konkretne k vasemu pripadu. Pisete vsak, ze jsme vam zbozi nedorucili a soucasne ze dorucili, avsak po zarucni dobe. Omlouvam se, ale prilis tomu nerozumim. Pokud jste zbozi neobdrzel, nemohli jsme vam zaslat zbozi po zarucni dobe.

    Pokud si objednavate vice zbozi a nektere neni skladem, vzdy jsou zakaznici mailem informovani, ktere konkretne neni skladem. Pokud se jedna o zbozi, ktere jiz nelze dodat, tak o tom take informujeme mailem. Pokud stornujeme objednavky z nasi strany, tak jen v pripade, ze je ze strany zakaznika neuhrazena dele nez 10 dni (je-li to platba prevodem nebo kartou) anebo po cca 60 dnech, obsahuje-li zbozi, ktere neni jiz mozne dodat a zakaznik nereagoval na opakovane navrhy na vymenu nebo ostraneni konkretniho zbozi z objednavky.

    Co se tyka zbozi po uplynuti zarucni doby, tak ta je dva roky, a bezi od okamziku doruceni zakaznikovi, neni tedy mozne zaslat zbozi po zarucni dobe. Myslel-li jste zbozi po doporucene dobe spotreby u potravin, pak by se toto stavat nemelo, jakmile ma surovina blizici se datum spotreby nebo minimalni trvanlivost, je toto na webu vyznaceno, zbozi je slevneno a je jen na zakaznikovi, zda si takoveto zbozi ve sleve objedna ci ne. Pokud by se skutecne stalo, ze si pri expedici obsluha eshopu nevsimne, ze se jedna o kratsi dobu spotreby, staci nas kontaktovat a obratem zakaznik obdrzi zbozi novejsiho data vyroby.

    Dekuji za pochopeni a prosim priste napiste cislo objednavky nebo vase jmeno, budeme tak vedet, ze se jedna skutecne o naseho zakaznika a muzeme se spolecne podivat na konkretni pripad.

    S pozdravem

    Michal z www.svetcukraru.cz

  • 100 %

    • Velký výběr, pěkné stránky!

    Určitě doporučuji, zboží přišlo bez problémů a včas. Na stránkách je opravdu široký sortiment.

  • 100 %

    • Rychle dodání

    Děkujeme za rychle dodané veci na dort na poslední chvíli objednané , dneska jsme předávali oslavení dort a bylo to dojemné.

  • 10 %

    • Tento obchod vůbec nedoporučuji, již skoro měsíc z nich tahám peníze za nedodané zboží a pořád jen plané sliby a výmluvy!!!

    V obchodu jsem objednala zboží prostřednictvím internetu, měsíc jsem čekala, než se vůbec ozvali a to s tím, že nemají všechny položky a nabízeli mi náhradu, kterou jsem nepřijala. Náhrada mi nevyhovovala a proto jsme se dohodli na stornu objednávky. Je to už skoro 2 měsíce, 14 dnů jsem čekala na vrácení peněz a pak začala písemně urgovat. Vždy jen písemná odpověď, že předají k vyřízení a nic.
    Tento obchod v žádném případě nedoporučuji, takto se se zákazníky opravdu nejedná.

    Reakce obchodu Svět cukrářů

    Dobry den, bohuzel jste se v recenzi nepodepsal/a takze vam nemohu konkretne odpovedet. V kazdem pripade nyni neevidujeme zadny podobny pripad stornovane a zaplacene objednavky, kde by neprobehlo vraceni penez. Pokud jste skutecne nas zakaznik, prosim kontaktujte nas telefonicky nebo mailem.

    S pozdravem

    Michal z www.svetcukraru.cz

  • 100 %

    • Všetko o.K.

    Prehľadné stránky s naozaj veľkým výberom (vrátane bezgluténových surovín!), potrebovala som veci na tortu pre synovca caliaka a kúpila som všetko potrebné. Odporúčam, prekvapila ma aj rýchlosť a nízka cena dopravy na Slovensko (použila som osobný odber), aj keď tovar je odosielaný z Čiech.

  • 100 %

    • Zboží došlo do dvou pracovních dnů. Balení i když bylo křehké bylo velmi kvalitní a všechny věci byli v pořádku. Toho jsem se nejvíc bála. Informovanost průběžně mailem v pohodě.

    Určitě nakoupím znovu.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nekomunikativnost
    • Nedodržení slibu

    Objednala jsem zboží, které bylo kompletně na skladě, přesto se stalo, že mi volali z obchodu, že zboží není již k dispozici a provedli změnu. Nicméně mi zapomněli sdělit, že se cenově liší. I když byla platba online, musela jsem tedy ještě doplatit hotově při převzetí. Požádala jsem obchod vzhledem k jejich dvojitému pochybení o vrácení doplacené částky. Slíbili mi zaslání. Číslo účtu jsem poslala dvakrát, od té doby se mnou nikdo nekomunikuje, i když e-maily byly doručeny. (26,7., 1.7., 2.7., 9.7., 18.7. a 21.7.) Částka doposud nedorazila.

  • 100 %

    • Dobrý přístup k zákazník, profesionál.
    • Malé ceny.

    Je to kvalitní e-obchod

  • 100 %

    • Doručení včas
    • Výber
    • Dárek

    Doporučuji, nakupuji.opakovaně

  • Doporučuje obchod

    20 %

    • jsem spokojena