Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Tomáš Roth: nedoporučovala bych.ani ne před rokem jsem si zde objednala dva Iphony. Přišly v dezolátním stavu navíc s čínskýma nabíječkama. Jeden už přestal fungovat. Takže za mě rozhodně NE!!!

  • Ahoj, chci si koupit zde v obchodu mobil Samsung s8+, nenaletím?

  • Nakoupila jsem 5 250l sudů, které byly o 160,-Kč levnější, než nové, v jiných firmách z toho důvodu, že byly údajně jednou použity na převoz okurek v láku. Při objednávce jsem se ptala, zda jsou sudy vymyté. Byla jsem ujištěna, že určitě. Přišly sudy, které když jsem otevřela, tak se mi ze smradu navalilo, na dnech byl ještě zbytek láku a všude po sudech se válely špinavé stopy a zbytky potravin. Když jsem se s tím obrátila na Svět trampolín, nejdříve jsem byla ujišťovaná, že sudy byly minimálně vypláchnuty (což je sakra odlišný pojem od vymytí), po mém ohrazení, že nebyly ani vypláchnuty, po mě byla žádána fotodokumentace, kterou jsem zaslala a najednou si mě převzala jiná paní, která komunikovala už jen stylem, že pokud se mi zboží nelíbí, ať jej vrátím. Sudy jinak byly v pořádku, ale kde to jsme, že firma prodá takovou prasárnu, v chlívě? A že se ke své chybě ani nedokáže postavit čelem a vlastně ji přijde normální prodávat zboží v takovém stavu? Za mě, je to především velká ostuda!

  • Naprosto NEDOPORUČI tuto firmu. její jednání ohledně reklamace se mi zdá velice neadekvátní tomu jak propagují velmi kvalitní trampolíny.
    Loni jsem u nich zakoupil synovi tampolínu
    Aga SPORT FIT Trampolína 366 cm (12 ft) s vnitřní ochrannou sítí
    Letos po necelém roce se synem utrhla ochranná síť ještě štěstí, že dopadl dovnitř.


    Reakce firmy na reklamaci sítě mě velmi rozladila : dne 11.9.2017 jste reklamoval horní ochrannou síť k trampolíně Aga Sport fit ft 12.
    Dle Vašeho popisu, došlo k vytržení sítě ze stojanů vlivem pádu dítěte.
    Na základě Vašeho popisu a Vámi dodané fotodokumentace jsem dospěl k názoru, že k poškození došlo vlivem užívání.
    Jde totiž o bezpečnostní prvek, který má zabránit pádu dítěte na zem.
    To, že při pádu dítěte na síť může dojít k jejímu poškození není výrobní vadou.
    Jelikož se nejedná o výrobní vadu ani o vadu skrytou, Vám, dle našeho reklamačního řádu, reklamaci zamítám.

    Ano došlo k tomu při POUŽÍVÁNÍ a to se na ní má syn jen koukat?

    Opravdu nedoporučuji tento obchod.

  • Dobrý den chtěl bych si přes tento e-shop objednat mobilní telefon Samsung Galaxy S6. Máte nějaké zkušenosti s reklamací nebo s obsahem v balíčku při převzetí ? Jestli telefon nebyl dřív používán, a nebo jestli mobilní telefon není padělek. Děkuji za odpověď

  • tak je nas opravdu vic. nejdrive trampolinu poslali nekam jinam. dnes po dvou tydnech prisla,jenze jina bez site a misto site navic nejake regali. resit to ale nechtej.hruza sou to podvodnici.

  • K té nekomunikaci a reklamaci: já jsem byla s vyřízením relamace spokojena.
    1.den večer píší o problému a posílám foto.
    2. den ráno paní odepsala že děkuje za zprávu a posílá nový kus. odpoledne už přišla zpráva od PPL že budou druhý den doručovat.

    vzhledem k tomu že výrobek (1ks ze 2 zaslaných) byl špatný tak, že by již nešel opravit a nadále používat, nemusím kus ani posílat zpět, napsali mi ať ho zlikviduji.
    Já jsem spokojená.

  • Zakoupil jste někdo na teto stránce telefon?
    Jak popřípadě funguje ?

  • :
    - Sleva stále na účtě není.
    - Dnes druhý pokus o doručení stolu, před dopravcem PPL jsem ho rozbalil a opět byl rozbitý. Buď využívejte spolihlivější dopravce, nebo křehké zboží patričně zabalte, karton skleněnou desku neochrání!

  • 13. 4. 2017 jsme objednali gril a zahradní stůl.
    18.4. jsme převzali objednávku, balení bylo na první pohled nepožkozené, jeho obsah už ovšem nikoliv, pravděpodobně špatně zabaleno a špatně přepravováno, poštovné 320Kč!
    27.4. jsme na základě námi zaslaných fotek dostali odpověď, že na pomlácený gril (2599 Kč) dostaneme slevu 500Kč a místo rozbitého skla stolu zašlou jiný.
    Na reklamační oddělení jsem se za celou dobu ani jednou nedovolal a na dotaz nyní dostávám jen nějakou automaticky generovanou odpověď „záležitostí se budeme zabývat v co nejkratším termínu“.
    Informuji se na ČOI co tento pojem znamená a jak mám dále postupovat.

  • Vse je pravda vubec nekomunikujete a neresite reklamace proste delate mrtveho brouka a nazdar s trampoliny neni jediny dil v poradku vse co je psano je pravda a jsem schopna dolozit

  • Katka Vodvarkova: dobrý den hledali jsme jakýkoliv kontakt na Vás paní Vodvarková. U nás v systému žádná objednávka na Vaše jméno není a ani nikdo z firmy s Vámi nejednal, podle sdělení našich spolupracovníků. Obešel jsem všechny pracovníky z obchodního oddělení i skladu. Proto Vás prosím, abyste mě kontaktovala ve věci vysvětlení celé situace. Pokud se stalo pochybení, samozřejmě okamžitě napravíme. Tel 777 608 982. Děkuji. Majitel firmy

  • Zdravím nekupujte u tohoto prodejce prodejce zakoupení trapolíny byla chyba !!! nejsou schopny ji dodat ani po pár týdnech celou a chovani hrozne na rekremace uz neraguji naposled napsaly ze ji nemam skladat že komponenty poslane napsujou do sebe a už mlčí takže jsme napsal na cojku a davám pravníkovy

  • Dobrý den varuji před tímto prodejcem !!! po ujištění jak se jedná o kvalitní trampolínu a že s ní nejsou žádné problémy že jich prodají několik denně jsem bohužel u nich objednal. Trampolína přišla a když jsem ji chtěl složit jsem zjistil že schází návod ochrana pružin rospáraná a šrouby na složení také nejsou všechny a ty co jsou že ani nepasuji. Tak jsem reklamoval stalo mě to 2 dny telefonátů než se něco začalo dít a místo toho aby mi poslaly scházející věci tak jsem měl trapolínu celou zase rozebrat a zabalit a odeslat nazpět. Asi po týdnu přišla nová trampolína tak jsme zase ji chtěli složit ale zase byl problem že šrouby dodané nepasovali a na odrazové ploše je kaz. Tak jsem opět reklamoval v telefonu byla paní ochotná jak mi proplatí šrouby ať si je někde koupím a a že se vše vyřeší ať ji to pošli do emailu že ji udělám video. Tak jsem natočil na video odrazovou plochu kde je vidět kaz a jak dodané šrouby nepasují a zaslal to všechno s reklamací. Po pár dnech přišla odpověď že to zamítají a cituji doslova.

    a) šrouby jsou vpořádku a musí se jimi spojit U-noha s dolní části tyče k HOS, a je třeba upenit šroub matkou, a mezi matkou a tyčí dát podložku.

    b) odrazová plocha, dle videa, může působit dojmem kazu, ovšem jde o jednu z nejpevnějších části trampolíny a v této chvíli nebrání v bezpečném užívání trampolíny.
    Pokud by došlo k poškození odrazové plochy vlivem kazu, o kterém jste mi napsal, pak bychom Vám samozřejmě v rámci reklamace tuto odrazovou plochu vyměnili.

    V této chvíli Vám bohužel reklamaci zamítám.

    Tak za:
    a) mam pocit že to odepsal člověk co má iq tak 50 když po skouknutí videa kde ukazuji a vysvetliju napíše takovejhle nesmysl že mám dát matku s podložkou což nelze neboť kulata hlava se protáčí a tím padem nejde utáhnout matka

    b) jedna se o kaz ve středu dle mě nejvíce namáhané místo o odpověd že mi to nebrání užívání i přesto že jsem kupoval novou trampolínu nekazovou o tom ať si udělá obrázek každý sám.

    No já rozhodně jsem s nima neskončil a budu řešit dál právník znalec atd.

    A nikomu obchod nedoporučuji a raději kupte jinde !!!!

  • Zdravím ve spolek,
    vidím, že nejsem sám, kdo si pořídil trampolínu od tohoto prodejce s ujištěním o vysoké kvalitě atd atd...
    Zakoupeno 07/2011, tedy cca 1,5 sezóny venku, ve stinném koutě zahrady, používáno výhradně malými dětmi, sporadicky dospělým. Na zimu dle návodu uložena síť a límec v interiéru. Již po první sezóně se začaly rozpadat ochranné prvky (límec ve švech a ohybech, uchycení karabin u vstupního otvoru, gumy držící límec) vybledla a zkřehla ochranná síť, natáhly se některé pružiny.
    Letos jsem se odhodlal k podání návrhu na reklamaci, načež mi obratem byly zaslány OP s odkazem na články hovořící o nevzathující se záruce na tyto druhy vad. Dále pak na odpověď již nikdo nereagoval.
    Mám trampolínu XXL 3,00m.
    Nemyslím, že by deklarovaná kvalita skutečně odpovídala reálu a myslím, že jednání dodavatele není zcela férové...

  • Eva Caress Stupková:
    Dobrý den paní Evo,
    prosím, co máte za trampolínu?
    Co jste reklamovala?
    Děkuji moc za informaci...
    Petra

  • Dobrý den paní Evo,
    prosím, co máte za trampolínu?
    Co jste reklamovala?
    Děkuji moc za informaci...
    Petra

  • Je možné se ještě přidat k tresnímu oznámení? Řeším stejnou situaci a obchod zamítl reklamaci. Sehnala jsem ještě pár ostatních lidí, se stejným problémem.

  • Petr Y. Uvízl: podávám na ně tresní oznámení, nechcete se přidat paní Janka??? Já jen ať lidi ví co si vlastně kupují...

  • Janka: Děkuju Vám, myslel jsem, že jsem si naběhnul sám. Petr