• Nedoporučuje obchod

    30 %

    • ŠPATNĚ INFORMUJÍ ZÁKAZNÍKY!!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nevídané... 18.11. jsem si objednala zboží + zaplatila. Pak jsem čekala na dodávku - čekala, čekala, marně. 1.12. jsem to nevydržela a zavolala tam. Na dotaz ohledně stavu objednávky mi paní odsekla, že zboží není na skladě, tak ho nepošlou.
    O VRÁCENÍ PENĚZ ani zmínka. Zeptala jsem se tedy, zda mi alespoň vrátí peníze. Téměř otráveně odvětila, že do pěti dnů mi je pošlou zpět.
    Dovolila jsem si mít ještě jeden dotaz - proč mi aspoň nedali vědět, že zboží nemají. "Máme toho moc, nestíháme."
    S klidným svědomím říkám: NIKDY VÍCE, ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI!!!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • - žádné
    • 1) nabízejí zboží, které vůbec nemají a nejsou schopni sehnat
    • 2) lžou, když tvrdí, že zbojí již bylo předáno k přepravě a odesláno
    • 3) Ani po týdnu nejsou schopni ozmámit, že se dodání zdrží a alespoň se omluvit a nabídnout třeba kompenzaci
    • 4) Nejsou schoponi ani po 24 hodinách reagovat na dotaz mailem

    1) nabízejí zboží, které vůbec nemají a nejsou schopni sehnat
    2) lžou, když tvrdí, že zbojí již bylo předáno k přepravě a odesláno
    3) Ani po týdnu nejsou schopni ozmámit, že se dodání zdrží a alespoň se omluvit a nabídnout třeba kompenzaci
    4) Nejsou schoponi ani po 24 hodinách reagovat na dotaz mailem

    Po 8 dnech jsem zrušil objednávku.
    Z jiného obchodu jsem totéž obdržel za 16 hodin od objednání a za stejné peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • žádné
    • komunikace

    nemám co dodat,objednávka byla zrušena

  • Po týdnu od objednávky jsem se tel. dotázal, proč zboží ještě nedorazilo. Bylo mi řečeno, že se obchod omlouvá a zboží okamžitě pošle. Po dalším týdnu jsem se znovu tel zeptal, proč zboží nedorazilo. Bylo mi řečeno, že asi není na skladě a dodávka se protahne na neurčito. Objednávku jsem tedy po 14 dnech čekání zrušil.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žiadne
    • Mizerná komunikácia, po od zrušenia objednávky prešlo už 5 dní a stále mi nevrátili peniaze

    NAJHORŠÍ ESHOP S AKÝM SOM SA STRETLA, PODVODNÉ JEDNANIE

  • Podle skladových zásob na e-shopu bylo ještě 5kusů. Objednal jsem tedy všech 5. Po několika dnech přišel omluvný e-mail:
    Dobrý den,

    Velmi se omlouváme, ale následující zboží Vám bohužel nedokážeme dodat:

    Cordyceps Sinensis 460 mg 100 tablet - Vito Life

    Je nám velmi líto, že jsme Vám způsobili tuto nepříjemnou situaci.

    U části sortimentu jsme měli vlivem chyby špatně uvedenou dostupnost. Knihu jsme se následně pokoušeli zajistit u nakladatele, ale bohužel ani on ji nemá dostupnou.
    Velmi se za tuto situaci omlouváme a nabízíme Vám následující řešení. (zrušení objednávky)

    Já jsem ale žádnou knihu nechtěl. Zmatek.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Chtěl jsem platit kartou, ještě jsem to tam psal caps lockem. Když jsem poslal mail s dotazem, jestli můžu platit kartou, nikdo mi neodpověděl! Kdybych sám nezavolal, tak mi snad ani nezavoláte, že zboží není skladem. Objednal jsem v pondělí a přišlo v pátek, přitom na webu bylo zboží skladem (tak na co to tam je? hlídejte si to...) Pán z PPL mi řekl, že platba kartou není povolena a to je chyba Vašeho obchodu, takže sem běhal po areálu jak *ebil a sháněl tisícovku, protože jsem u sebe hotovost prostě neměl (fakt příjemný). Příště se na to můžu z vysoka vy.... To si radší za tu ušetřenou stovku zajedu tady v Brně do Ronnie. Pac a pusu.

    Třeba budete mít lepší zkušenost jak já.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Nízká cena + doprava zdarma
    • Nenašel jsem

    Spokojenost, vše OK.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vystavuje široký sortiment zboží s dobrými cenami, ale nevím, kolik nabízeného zboží SKUTEČNĚ má a je schopen dodat...
    • Zdlouhavá komunikace a nemají zboží, u něhož uvádějí, že je na skladě!!!

    Dne 2.10.13 jsem objednal zboží, téhož dne mi objednávku potvrdili a sdělili, že ji právě odesílají. Pak jsem po dobu devíti dnů zboží urgoval, načež mi sdělili, že zboží nemají a že se snažili u nějakého knihkupectví pro mě něco objednat ( knížku?), já si přitom objednal 3 balení čínské houby ve formě tobolek, čemuž dodnes nerozumím!