• Nedoporučuje obchod

    10 %

    U zboží bylo uvedeno "skladem", ale zboží fyzicky skladem nebylo.

    To způsobilo že nebylo možné zboží doručit v termínu, který jsem označil jako nejzazší.

    Ujištění majistelky e-shopu o to, že PPL dokáže dovézt zboží byť s jednodenním zpožděním jsem nevyslyšel a bylo to dobře, protože PPL i přes zrušení objednávky zboží dovezlo po víkendu, kdy mi zboží bylo k ničemu.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Mám pocit, že zboží je nakoupeno v Polsku a pak pouze přeposláno. Mohli jsme si tedy objednat baterii přímo od polského výrobce.

    Reakce obchodu suzanhaus.cz

    Ano, zákazník vybral baterii od polského výrobce, eshop se původem svých produktů netají. KUCHINOX je polský výrobce, který baterii do České republiky distribuuje pomocí svých nasmlouvaných prodejců, díky kterým získává každý zákazník právo 2 leté záruční doby a možnost spotřebitele vrátit zboží do 14 dnů bez udání důvodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Dlouhá doba dodání (15 dní), i když bylo uvedeno, že zboží je skladem. Sama jsem musela kontaktovat prodávající, kde je problém. Kurýr přepravní společnosti mě žádal, zda si mohu pro zboží přijet do blízkého města - tak proč si teda platím dopravu až do domu? Nakonec ale zboží v pořádku dorazilo. Celkově se mi však přístup prodávajícího, nedostatek informací a dodání velmi nelíbilo, proto NEDOPORUČUJI zde zboží objednávat.

    Reakce obchodu suzanhaus.cz

    Je to přesně tak, jak zákaznice píše...v období velikonočních svátků se dostalo do skluzu vícero objednávek ..jen detail...skladem je většina zboží u výrobce a v obchodních podmínkách jsou lhůty uvedeny.......jak to bylo s kurýrem nemohu soudit, u toho jsem nebyla, ale přeposílám info na kurýrní službu ...každopádně, kdyby někdo věděl o lepší kurýrní službě, budu ráda za info...už jsem vyzkoušela 4 společnosti a zjistila jsem, že je to jen o nás...o lidech....hezký den nám všem.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dodací lhůta uvedena 10 dní. V reálu 1 měsíc.
    • Zboží nebylo dodáno kompletní, bez českého návodu. Komponenty neodpovídají nákresům v návodu.

    Reakce obchodu suzanhaus.cz

    Tak moment. Zboží, které si zákaznice objednala, nebylo s lhůtou 10 dní, ale na objednávku. A žádný komponent nechyběl, jednalo se o komponent, který zákaznice neobjednala ...držák krytu na radiátor neobsahuje upevňovací prvky na žebrové radiátory, doobjednávají se zvlášť. Každopádně budu v dobrých skutcích pokračovat, bo se to vyplatí! Zdravím!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Objednany tovar doteraz nedorazil. Keby som sa sama nedotazovala, kedy mi tovar poslu, ani by nenapisali,ze eshop bol v udrzbe a objednavka bude dodana neskor.

    Nakup a vyber ok. Komunikacia a dodanie by sa mohlo zlepsit.

    Reakce obchodu suzanhaus.cz

    Zboží bylo objednáno v čase dovolené. Každopádně už je na Slovensku a vypadá to, že snad radost udělalo..: )

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • nekvalitní zboží, upevňovací matice nefunkční, protékají

    prodej nekvalitního zboží

    Reakce obchodu suzanhaus.cz

    Rovněž jsem v osobním životě poznala instalatéra, který ve skutečnosti nebyl instalatérem....

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Objednali jsme si granitový dřez, avšak přepravní službou mi bylo hned doporučeno, aby jsme krabici rozbalili a zkontrolovali, že se již spousta dřezů reklamovalo. Učinili jsme tak a opravdu, dřez v rohu prasklý. Není se ani čemu divit, když je baleno jen v krabici a na dřezu byl jen shora karton, žádná bublinková fólie. Hned se sepsal reklamační protokol a zboží jsem tak nepřevzala. Oceňuji komunikaci od prodejce, objednávka se stornovala. Koupili jsme pak přímo raději v obchodě, kde si hned na místě zkontrolovali.

    Reakce obchodu suzanhaus.cz

    Při vyskladňování granitových dřezů je zákazník předem informován o možnosti kontroly zboží před převzetím a to ze strany prodejce. Kurýrní služba je tak i nasmlouvaná a zboží je pojištěno. Zákazník tak neplatí nic, co by bylo pod obalem utajeno a není nucen maskované zboží převzít. Dřezy jsou kontrolovány i v průběhu přepravy dopravcem a žádná bublinková folie u granitového dřezu nezajistí, aby při špatné manipulaci nepraskl. Ještě bych ráda uvedla, že nejsme nikdo nadlidi a řidičům při jejich rozvozu to 1% poškozených zásilek promíjím a přeji jim šťastný návrat ke svým rodinám. Zklamání zákazníka chápu rovněž, nepochopení ne.

  • Objednávali jsme mosazné baterie, ze kterých se po krátkém používání začala mosaz loupat. Reklamace nám nebyla uznána s tím, že jsme použili špatný přípravek na čištění. Baterie jsme čistili bez chemických přípravků, pouze vlhkým hadrem.

    Reakce obchodu suzanhaus.cz

    Baterie, které si zákaznice objednala, měla součástí umyvadlovou výpusť, která byla chemikálií zasažena nejvíce. Zjevně zde došlo k vylití čpavkovité chemikálie do umyvadla a potřísnění i baterie. Mosaz se v žádném případě neloupe, ale je doslova vyžraná z materiálu. Fotografie mám k dispozici. Zvláštní na tom je nejvíce to, že ještě během vyřizování reklamace si zákaznice udělala novou objednávku s dalšími mosaznými bateriemi v mém eshopu. Domnívám se tedy, že zde došlo pouze ke zkoušce, jestli to reklamací projde. Baterie dnes odesílám zákaznici zpět, k možnosti posouzení svým znalcem, a dalším zákazníkům mosazné baterie z mého eshopu mohu jen doporučit.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • oproti jiným obchodům se stejným sortimentem se na první pohled zdá být zbož elegantnější
    • nedostatečný popis zboží,
    • chybí popis barevného provedení
    • vyobrazení neodpovídá skutečnosti
    • dodávka zboží byla rozbalena a znovu přelepena
    • platba připsána až na upozornění
    • špatná komunikace

    vyberte si jiný obchod

    Reakce obchodu suzanhaus.cz

    ...koupelnové doplňky BLOSSOM jsou vyobrazeny na fotografii velice kvalitně. Jedná se o keramiku s povrchovou úpravou - chrom. Nechápu, když si někdo koupí něco u čeho mu chybí nějaké informace a pak si stěžuje. Pro mě jsou tyto informace dostatečné a pro většinu zákazníků rovněž. Ostatní komentovat nehodlám...Zákazníci věčně nespokojení se občas najdou, ale já nejsem z těch obchodníků, kteří se postaví kvůli takovým na hlavu. Nevím nic o špatné komunikaci, ba naopak, takže info od této zákaznice o výběru jiného obchodu bych doporučila všem těm, kteří si potřebují něco svého léčit na jiných.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Hezké zboží.
    • při stížnosti na neuskutečněnou dodávku mi bylo řečeno, že si nemám co stěžovat a projevit více pochopení

    Reakce obchodu suzanhaus.cz

    Stěžovat si v dnešní době na neuskutečněný závoz z důvodu poruchy vozu mi přijde vůči řidiči nelidské, za tím si stojím. Trávila jsem na cestách dost času a vím jaká rizika tato práce obnáší. Nicméně se tímto zákaznici omlouvám za kurýrní službu, se kterou jsem po předchozích zkušenostech s jinými dopravci spokojená.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nabízí zboží, které nemůže dodat

    běžte nakupovat jinam

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nízké ceny
    • Komunikace s majitelkou obchodu byla naprosto šílená. Dáma nám naslibovala hory doly i s horákama. Hned z počátku jsem dotyčnou žádal, zda je možné si připlatit nejen dopravu vany (zakoupená vana váží 90 kg!!!!!), ale šlo mi hlavně o vynesení vany do prvního patra rodinného domu a umístění do koupelny. Majitelka obchodu mě ujistila, že to není problém, že se mohu na daném dohodnout s dopravcem. Ikdyž už dopředu jasně věděla, že v obchodních podmínkách dopravce Toptrans není možnost připlacení si vynesení zakoupeného zboží na místo určení. Jen je možnost, že Vám se zbožím pomůže řidič dopravce a za částku 300,- Vám zboží pomůže vynést. Jasně jsem říkal, že nemůžeme těžké věci ze zdravotních důvodů (vážná nemoc) nosit. Možnost připlacení si vynesení zboží na místo určení má daný dopravce jen v místě naložení zboží. Ve vedlejší vesnici, než je místo naložení to již není možné. Takže jsme stejně museli tuto 90 kg těžkou vanu táhnout nahoru sami s řidičem a totálně nás to odrovnalo.

    Vana je z Polska, což by mě osobně nevadilo, ale u vany byly dodány 2 nožky, kdy jedny byly špatné, krátké šrouby, kterými nešly nožky k vaně přichytit, odtoky u vany netěsnily a trubky také ne. Takže jsme museli vše upravovat, utěsňovat a dolepovat sami a tyto úpravy nám trvaly víc jak 4 hodiny. Navíc jsme až druhý den zjistili, že nám namísto vany dlouhé 170 cm dopravili vanu o délce 150 cm, ale hradili jsme vanu větší a teď se dohadujeme s majitelkou obchodu o navrácení peněz, které nám dluží. Absolutně tedy nedoporučuji nic u tohoto obchodu kupovat. Takto neseriózní vystupování jsem ještě nezažil a pokud bych to věděl, tak si u nich vanu, za kterou jsme zaplatili 19 000,- nikdy nekoupím a koupím si vanu jinde!!!!!!

    Reakce obchodu suzanhaus.cz

    Pokud by měl některý z mých zákazníků zájem, nemám problém a mohu poskytnout nahrávku z mobilního telefonu, která každého slušného a poctivého člověka přesvědčí o tom, jak se věci mají....Recenze je lživá, ale odpovídá charakteru osoby, která ji psala. Podotýkám, že ji nepsal objednavatel...
    P.S. Dne 1. 2 2014 jsem se rozhodla, že tuto pomluvu si líbit nenechám a rozjela se ku Praze. S pánem, který mi zaslal fotografie vany, na kterých poukazoval, že obdržel vanu 150cm místo 170cm, jsem se domluvila, že si vanu přeměřím osobně. Chtěl ze mě vylákat peníze zpět, ale narazil, protože můj metr jeho tvrzení vyvrátil...tímto mi byl objasněn jeho charakter.
    K dalším skutečnostem bych ráda uvedla, že není kutil jako kutil. Zákazník si neodbornou montáží vanu znehodnotil několika zásahy...nohy namontoval obráceně a co se týče vanového přepadu...nemohu hodnotit, co s ním dělal. Člověk , který na mě řval hůř než na krávu na pastvě s ním žije na stejné adrese a já jsem si naprosto jistá, že jeho psychopatické chování způsobuje i onu zmiňovanou vážnou nemoc zákazníka.
    Pro mě samotnou z tohoto obchodu plyne jedno ponaučení...lidem s pokřiveným charakterem, zlým, lhářům a podvodníkům se bohužel málokomu podaří vyhnout a dodnes lituji, že jsem tak krásnou vanu, která nemá konkurenci na trhu prodala takovým křivákům.
    Co se týče služeb Toptrans...nenechám na ně dopustit...jedna z mála firem, která nerozbije zboží při přepravě, jediní, kteří umožní zákazníkovi zboží si zkontrolovat ještě před zaplacením aj. To, že si zákazník objedná vanu z litého mramoru a není si sám schopen zajistit její výnos do patra, to neovlivním, to ovlivní jedině on sám svým přístupem k životu a k lidem. Já mám např. dostatek přátel, kteří by mi ochotně pomohli....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nevím, možná jsem paní nezastihl v dobré náladě, ale pro mě je tento "obchod" minulostí.

    Reakce obchodu suzanhaus.cz

    Objednávka vytvořena 2.9 v 19:30, na zboží s dobou dodání 2 týdny, v obchodních podmínkách mého eshopu uveden můj způsob komunikace se zákazníkem, odsouhlasené obchodní podmínky. 3.9 telefonát z mé strany panu T.B, který mi telefon nezvedá a ani nezavolá zpět. Ještě ten večer jsem obdržela email tohoto znění:

    Dobrý den,
    mohu dostat informaci o dodání zboží?

    Pokud je problém s komunikací již nyní, obávám se, že při případné reklamaci by bylo vše mnohokrát horší….

    Máte rozumné vysvětlení proč ani po dvou dnech nekomunikujte?

    Telefonuji znovu 4.9 a zároveň odepisuji na email. Pan T.B konečně zvedá telefon a je velmi nepříjemný a hrubý...přerušuji jeho způsob komunikace tím, že mu zboží neprodám. Ano, neprodám své zboží nikomu, kdo se neumí slušně chovat, kdo nemá v sobě úctu k ženě a kdo si myslí, že útokem na mou čest způsobí, že pokorně zklopím hlavu a budu mít v očích jen vidinu vydělaných peněz.
    Zákazníkům tohoto typu doporučuji, aby si zašli do lesa, k řece, zajeli si do hor nebo někam, kde potkají pokoru a uvědomili si, že se dá žít i bez urážek, negativního myšlení, hrubosti a vzteku a po návratu domů by bylo dobré zamést si před svým prahem a omluvit se všem, kterým zkazili i třeba jen jedinou minutu života.
    Zuzana Jiránková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • sukovité dřevo zabarvené do zelena, žádné hřebíky k montáži pergoly a mřížka z tenkých latiček, bojíte se do toho zatlouct hřebík, a navíéc velké mínus velice nestabilní a pokřivené

    ovšem bleskové dodání to je plus