• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Po 10 dnech od objednávky mi nebyly zaslány ani informace o provedení platby. Natož aby zboží dorazilo.

    Myslím, že nákup z Číny by byl srovnatelně rychlý.

    Reakce obchodu www.supermobil.cz

    Pane Brožovský, objednáte si zboží, které není na skladě (což vidíte na e-shopu), já Vás o této skutečnosti ještě navíc informuji emailem, s tím, že se Vám displeje pokusím sehnat, což jsem i učinil ale Vy jste zřejmě názoru, že na skladovou dostupnost se jaksi nehraje, protože jinak si to vysvětlit nedovedu. Pokud jde o těch 10dní, tak ono když se jedná o 12let starý telefon, tak to opravdu není jako si koupit ráno 3 rohlíky a 10dkg vlašáku. Displeje jsem Vám slíbil na tento týden a skutečně dnes mi jeden ks dorazí. Nicméně vzhledem k Vaší objektivnosti a seriónosti bych Vás odkázal na tu Čínu, jak píšete. I tak děkuji za názor...

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • zajímavé ceny
    • komunikace se zákazníkem
    • přehlednost e-shopu
    • aktualizace změn produktů v e-shopu!!!

    Aź několik dní po uzavření objednávky se mi někdo z e-shopu ozval že zboží již nemájí skladem a naskladnění bude až někdy v nedohlednu po novém roce. Jelikož mě prvně informovali pouze o jedné položce (o té nejdražší pro ně nezajímavější) zeptal jsem se jestli aspoň dorazí ostatní věci, a toto mi bylo odpovědí(text je zkopírováný):: Dobrý den, na to ostatní jsem ani nekoukal, nakolik jsem předpokládal, mže je to pro Vás jenom doplňková věc. Takže tady už nakupovat nebudu!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Klasicky neferove jednani v podobe nabidky "zbozi skladem"
    • Teprve za tyden se nekdo ozval, zda zbozi opravdu chceme. Absolutne nechapu, proc obchody nenapisou pravdu o dostupnosti zbozi. V podobnem obchode uz nikdy nenakoupim znovu, protoze mu neverim. Nedokazi si predstavit, jak by probihala ferova reklamace.

    Reakce obchodu www.supermobil.cz

    Dobrý den, dostupnosti přímo NA E-SHOPU souhlasí a stalo se mi za posledního půl roku jen 2x, že byla chyba ve skladové dostupnosti přímo u mě vinou skladového programu. Na e-shopu je sklad propojený se skladem fyzickým tzv. "online" a aktualizuje se každých 10min. Což se nedá říci o serveru Heureka, kde se aktualizuje tuším 1x nebo 2x denně. Nespoléhejte se tedy 100% na informaci uvedenou na vyhledávači cen, nýbrž na dostupnost uvedenou na e-shopu položka se totiž během dne může bez problémů vyprodat a než se to zaktualizuje na Heuréce, tak to trvá... Že mi nevěříte mě mrzí, nicméně s tím asi moc nenadělám. Jak říkám, je třeba sledovat dostupnost přímo na e-shopu a nebudete pak mít pocit, že jste byl podveden. I tak děkuji za recenzi

    S pozdravem Václav Szöcs - Supermobil.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • po 11 dnech po objednávce, mi zboží, které jsem ihned zakoupila předem na účet - částka byla na účet připsána ihned, mi dodnes zboží nepřišlo, ani vyjádření e-mailem, zda vůbec a kdy dorazí. Zboží bylo skladem, když jsem po 4dnech po objednávce telefonicky volala, bylo mi stroze sděleno, že skladem je u výrobce - když jsem ho ale objednávala - bylo u zboží jasně napsáno SKLADEM ... (nikoliv u výrobce)

    Reakce obchodu www.supermobil.cz

    Dobrý den, zde je vždy úžasné, že negativní reakce mají nicky jako Vixen.1111, kdy nevím přesně o jakou objednávku se jedná, respektive nick nekoresponduje ani se jménem, ani s e-mailem. Nicméně pokud si dobře vzpomínám, a jste-li pí. Zapletalová, u zboží typu které jste si objednala (kabely k fotoaprátům atd.) mám VŽDY uvedeno "skladem u dodavatele", což se může každý přesvědčit... Tudíž záleží jak se trefíte s Vaší objednávkou do toho, kdy já beru zboží... Tudíž pokud tvrdíte, že tam bylo "SKLADEM", tak lžete. Další lež je, že částka byla připsána ihned. Objednávku jste učinila 8.2.2013 a připsána na můj účet byla 11.2.2013 (po vyžádání kýmkoli doložím!!!). Takže to Vaše hodnocení mi moc objektivní nepřipadá... Nicméně uznávám, že jste se trefila zrovna do dne, kdy mi přišlo zboží, tudíž jste od doby, kdy mi přišly peníze, čekala týden... Za to se omlouvám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevím
    • dodací lhůta

    Po objednání zboží žádná reakce, po telefonátu nám bylo řečeno, že zboží odesílají pouze v úterý. Naše objednávka byla vytvořena v úterý a to prý se nestihlo, takže by se expedovala zase za týden.

    Reakce obchodu www.supermobil.cz

    Dobrý den, ano, bohužel jste se trefili s objednávkou zrovna do dne kdy mi přišlo zboží (tudíž jsem již Vaši baterii, tuším do notebooku Asus, nemohl přiobjednat). U dodavatele mám určitý finanční limit pro vytvoření velkoobchodní objednávky a bohužel jedna baterie na to zdaleka nestačí, proto jsem dal termín raději delší než kratší (a to týden), s tím, že pokud by se mi naskládalo dostatek objedávek pošlu i dříve... Pokud se nepletu, objednávku jste dělali večer kolem 18:00 a druhý den ráno volali jak to vypadá. Bohužel doma opravdu objednávky neřeším... Bohužel jinak to nejsem schopen zajistit. To tedy jen na vysvětlenou. Jinak děkuji za reakci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • bylo mi zasláno jiné zboží.
    • nelze se zpětně dostat do přehledu objednávky na stránkách prodejce

    dodané zboží nekoresponduje s prezentovaným a objednaným typem zboží.

    Reakce obchodu www.supermobil.cz

    Dobrý den pane Štípku, objednal jste si zboží, které nebylo, zdůrazňuji NEBYLO na skladě a jasně jsem to měl uvedeno. Snažil jsem se jej tedy pro Vás sehnat u jiného dodavatele, kde měl pod stejným kódovým označením bohužel jiné sluchátka. Za toto pochybení se Vám omlouvám. Chtěl jste počkat až se naskladní správné zboží, nicméně jsem Vám říkal, že bohužel termín NEVÍM a že Vám vrátím částku, což jste nechtěl, že počkáme... Po dvou měsících jste mě označil za zloděje :-D a žádal vrátit peníze, sluchátka jsem od Vás příjmul zpět a vrátil Vám peníze včetně Vašich nákladů. Nezlobte se na mě, ale já skutečně nemohu ani za Vaši netrpělivost, ani za to, že buď neumíte číst, nebo nerozumíte psanému textu: "zboží vyprodáno". Ono pokud bych Vaši objednávku hned zrušil s tím, že zboží není na skladě, bych udělal asi lépe, což? :-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • skladové zásoby neodpovídají skutečnosti. Píšou, že mají skladem, ale je to hop nebo trop. Klidně můžete čekat měsíc než to někdo v číně vyrobí?

    neseriózní

    Reakce obchodu www.supermobil.cz

    Dobrý den, ano máte pravdu, v posledních 14ti dnech se mi vyskytla chyba na e-shopu a to sice ta, že pokud byl v položce sklad uveden datum v chybném formátu, e-shop to bral jako počet kusů na skladě. Zjistil jsem to bohužel až při objednávce od Vás. Chybu uznávám a za ni jsem se Vám i omluvil. Nicméně omlouvám se ještě jednou, chyba je již opravena a nebude se opakovat. S pozdravem Václav Szöcs

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • -
    • 4.1.2011 som vopred uhradil peniaze za tovar ktorý mi do ani do 16.1.2011 nedošiel. Podľa predajcu v utorok 10.1.12 mi ho mali poslať ale doposiaľ nič nedošlo.

    veľmi dlha dodacia lehota a neviem či vôbec niečo príde

    Reakce obchodu www.supermobil.cz

    Dobrý denm pane Lazere, Vaše platba mi přišla na účet 6.1.2012 což je Pátek, zboží jsem na jejím základě objednal a bylo odesláno v úterý 10.1.2012. Na slovensko chodí balíčky 3-4dny. pokud byla dodací lhůta delší, je třeba si stěžovat na poště. Bohužel více pro to, aby bylo zboží doručeno rychleji udělat nemohu. S podzarem Václav Szöcs

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží zatím nedorazilo,platba byla přes účet.Uvidíme zda se dočkáme,dodací lhůta byla do 23.prosince 2011.

    Reakce obchodu www.supermobil.cz

    Dobrý den, objednala jste si zboží, ketré nebylo v době objednávky skladem, to já bohužel nějak neovlivním. Nicméně zboží již bylo dodáno a vše by mělo být v pořádku. S pozdravem Václav Szöcs

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • DDDDDD
    • DDDDD

    DDDDDD

    Reakce obchodu www.supermobil.cz

    Opravdu nevím jak reagovat na takovýto komentář...

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • žiadne
    • dodacie lehoty

    nič moc

    Reakce obchodu www.supermobil.cz

    Dobrý den, je mi líto, že můj e-shop takto vidíte, nicméně je to Vaše nezadatelné právo. Co se týká dodací lhůty na Slovensko, ano tato je delší z důvodu čekání nam platbu, jelikož na Slovensko neposkytuji dobírku z důvodu špatných zkušeností. S pozdravem Václav Szöcs

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikativnost

    Reakce obchodu www.supermobil.cz

    Pokud neuvedete jméno pak opět nevím o jakou objednávku jde, tudíž nemohu reagovat... Nicméně pokusím se zamyslet, zda by se komunikace nemohla ještě zlepšit. S pozdravem Václav Szöcs

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží mi nebylo doručeno a proto nákup v tomto obchodě nemohu doporučit.

    Reakce obchodu www.supermobil.cz

    Dobrý den, bohužel jen podle recenze nemohu identifikovat o jakou objednávku jde. Může se stát, že si zákazník objedná zboží, které je vyprodané a poté již nejde sehnat. Nicméně se snažím s každým zákazníkem komunikovat. Pokud mi napíšete o jaké zboží šlo, můžeme celou věc ještě dořešit... S pozdravem Václav Szöcs

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Objednaná nabíječka je nefunkční!!!

    Reakce obchodu www.supermobil.cz

    Dobrý den, samozřejmě pokud jste obdržel nefunkční zboží máte plně právo na reklamaci. Bohužel není v mých silách vše kontrolovat a u elektroniky se občas nějaká závada vyskytne. Ovšem od toho je záruka a k těm se stavím, myslím si, korektně... S pozdravem Václav Szöcs

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • všechny , protože zboží vůbec nepřišlo a ani se nikdo neobtěžoval zavolat! hlavně zboží už mám od jinud, to přišlo do 48hodin.!

    nenakupovat

    Reakce obchodu www.supermobil.cz

    Se zákazníkem se vždy snažím komunikovat, buď prostřednictvím e-mailu, nebo telefonicky. I když si objedná zboží, které není skladem, informuji ho. Mohlo dojít k chybě v komunikaci, nebo mail nemusel dorazit, to se stát může, ale podle anonymního hodnocení nepoznám o jakou šlo objednávku, takže se blíže nemohu vyjádřit...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 10 dní čekám na aku do počítače!

    špatné!

    Reakce obchodu www.supermobil.cz

    Dobrý den, nejsem schopen identifikovat Vaši objednávku (nevím číslo, ani Vaše jméno), pokud jste objednával zboží, které není skladem, nemohu ovlivnit rychlost jeho dodání... S pozdravem Václav Szöcs