• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Koupil jsem Wrangler pánské džíny W36/L36 tohle je přesně rozměr kterej jsem potřeboval. Doručeno mi bylo W34/L36 no katastrofa, myslel jsem že puknu vzteky, ani při nákupu ani v emailu nemají napsanou velikost kterou jsem objednal. Ostatní obchody těm to vypíše automaticky. Někde v recenzích uš jsem četl že neposílají velikost kterou si člověk objedná. No prostě katastrofa -2400 kč pryč.

    Reakce obchodu Superjeans.cz

    Vážený pane Schneidere, je mi líto, že jste nespokojený. Bohužel se chyba nestala na naší straně a vy jste si opravdu objednal velikost 34/36, která Vám také byla doručena. Pokud zboží neodpovídá Vaší představě, což se samozřejmě při online nákupu může stát máte právo na vrácení zboží a bude Vám uhrazena i částka za poštovné. Jak je patrné z recenzí snažíme se o maximální vstřícnost. Za tým Superjeans.cz Hatlapatková Kateřina.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tričko není stejné kvality jako již zakoupené v kamenném obchodě.

    Reakce obchodu Superjeans.cz

    Vážený pane Pecivále,
    zakoupil jste si triko Bugatti, které nakupujeme přímo z Německa přes výhradního agenta v ČR. Takže není možné, abyste si koupil triko jiné kvality v obchodě a jiné u nás v eshopu. Tato trika se každou sezónu trochu mění, takže proto se Vám může zdát jiné. Vzhledem k nákupu přes eshop jste mohl využít 14 denní lhůtu pro vrácení zboží. Nákup přes eshop bohužel nese riziko, že zboží nemusí být dle Vaší představy. To je nám samozřejmě líto. S pozdravem Hatlapatková Kateřina, spoluzakladatelka eshopu Superjeans.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlost
    • Dodány croksy v jiné barvě než bylo vyobrazeno

    Reakce obchodu Superjeans.cz

    Dobrý den, objednal jste si boty značky Crocs, model Classic v barvě tmavě modré Navy. Na našem eshopu používáme fotografie přímo od distributora. Pokud se Vám boty v tmavě modré barvě nelíbí, můžete je vrátit bez udání důvodů do 14 dnů. S přáním hezkého dne Superjeans.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Rychlé dodání
    • Poškozené zboží

    Z obchodu jsem si objedanala peněženku Tom Tailor za 1390 Kč. Na to, že jsem platila přes účet, tak mi přišla hodně brzy. Po otevření balíčku jsem byla zklamaná. Peněženka byla na přední straně odřená, nic velkého ,ale pár rýh tam je. Vracet už nebudu, ale z tohoto obchodu už si nic neobjednám, protože za takové peníze by mělo být vše v pořádku.

    Reakce obchodu Superjeans.cz

    Dobrý den, vzhledem k povaze výroku bylo zboží v pořádku. Tak jak popisujete peněženku nám ji dodává již výrobce. Pokud jste nebyla se zbožím spokojená, což se při nákupu přes eshop stává, mohla jste výrobek vrátit. Děkuji Hatlapatková Superjeans.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží v pořádku dorazilo, ale přišla jiná délka kalhot. Vytratila se tedy výhoda rychlého nákupu na internetu, je nutná úprava délky.

    Reakce obchodu Superjeans.cz

    Dobrý den, omlouváme se za chybu, ke které došlo díky špatně zadaným parametrům do systému. Kalhoty prosím zašlete zpět, obratem Vám pošleme správnou velikost a samožřejmě Vám uhradíme náklady spojené s odesláním. Team Superjeans.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Balík dorazil značně poškozený, napolo otevřený. Vnitřní plastový sáček byl na dvou místech otevřený, takže zboží bylo vidět. Evidentně zboží nebylo v originálním obalu. Před dopravcem jsem zboží vyjmul z obalu a protože bylo nepoškozené celou zásilku jsem zaplatil a převzal.

    Dodací lhůta byla krátká, ale z výše uvedených důvodů už v tomto obchodě nebudu nikdy nakupovat.

    Reakce obchodu Superjeans.cz

    Dobrý den, děkuji Vám za hodnocení. Bohužel není v našich silách jakkoliv ohlídat a ovlivnit v jakém stavu zasilka bude doručena. Od nás vždy balík odchází kvalitně zabalen, jinak by ho dopravce ani nepřevzal. Je mi velice líto, že tato skutečnost ovlivnila Váš názor na naš obchod. Sám jste uvedl, že zboží bylo v pořádku. Králová Kateřina, majitelka eshopu

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlá komunikace.
    • Špatné a neaktuální propojení mezi skladem a e-shopem. Ačkoliv v e-shopu bylo u zboží uvedeno "skladem", a bylo možné uzavřít objednávku a zboží koupit, následujcí den volala pracovnice obchodu, že zboží je již vyprodáno.

    Neplatné informace o skutečném stavu zásob.

    Reakce obchodu Superjeans.cz

    Dobry den, rada bych uvedla skutecnost na pravou miru. U vetsiny produktu mame skladem od kazde velikosti jeden kus. Pokud se zbozi proda pred Vami, tak zbozi se ze systemu vymaze az po vystaveni faktury, coz v pripade vecerni objednavky je az rano. Dalsi moznost proc zbozi oproti tvrzeni ve skutecnosti neni skladem je ten, ze zbozi bylo na prodejne ukradeno a zjistime to az pri objednavce (coz byl Vas pripad) Tato skutecnot je vsak zcela vyjimecna a zbozi bude opet skladem od 30.5.2014. Za vznikle neprijemnosti se omlouvame a doufáme, že Vas tato skusenost neodradi. Kralova Katerina, vedouci eshopu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    obdrzela jsem jiné zboží než jsem si objednala, ačkoliv jsem do emailu obdržela potrvzeni me objednavky, kde bylo vsechno spravne, tak jak jsem objednala, do telefonu mi pani tvrdila, ze jsem objednala to co mi prislo.... souhlasila jsem s výměnou za za produkt který jsem si opravdu objednala ale stejne i přes chybu z jejich strany nechali zaplatit poštovné znova... opravdu jsem nebyla spokojena s jejich chováním.

    Reakce obchodu Superjeans.cz

    Dobrý den, Vaše objednávka byla expedována v den objednávky (6.11.13) a druhý den Vám byla doručována. Objednala jste velikost W9 v modelu Gianna link flat barva black/multi a ty Vám také byly dodány. V telefonickém rozhovoru jste mi sdělila, že jste si objednala boty v barvě black/black. Což jsem Vám vysvětlila, že nebylo možné, protože barvu ve velikosti W9 v barvě black/black jsme neměli a do této doby nemáme skladem. Opravdu není možné si objednat zboží, které není skladem, protože se velikost na eshopu nezobrazí. Pak jste mi řekla, že stejně potřebujete velikost W8, tak jsme Vám ihned po obdržení velikosti W9 (12.11.13) poslali výměnou velikost W8 a tu stejně vracíte zpět. Z naší strany se nestala žádná chyba jak v dodávce zboží, tak v komunikaci. S pozdravem Králová Kateřina, www.superjeans.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží nedorazilo, na eamil nikdo nereaguje a tel. je dočasně mimo provoz.... NO COMMENT!

    Reakce obchodu Superjeans.cz

    Dobrý den, a děkujeme za reakci. V systému žádnou nevyřízenou objednávku nemáme. Objednávka je vždy z naší strany potvrzená, pokud Vám přijde potvrzovací email - potvrzení objednávky. S času z Heureky, kdy měla být objednávka vytvořena - žádnou objednávku z tohoto času nemáme. Zřejmě se tedy stalo, že objednávka nebyla doručena. Dle našeho tech. specialisty se to vyjímečně může stát. Důvodem může být výpadek internetu při přenosu atd.
    Veškeré kontakty uvedené na superjeans.cz/kontakt/ jsou plně přístupné a funkční. Překontrolovali jsme všechny emailové adresy, které používáme a žádný nevyřízený email nemáme. Prosím přepošlete nám email na [email protected], na který jsme dle Vás nereagovali, ať můžeme vše překontrolovat. Děkujeme za vstřícnost.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • exkluzivita zboží
    • nulová komunikace- žádné potvrzení objednávky,žádné informace o odeslání zboží

    velmi špatná komunikace, velmi špatné až amatérské balení zboží, rychlé dodání- bez předchozího upozornění, nedoporučuju

    Reakce obchodu Superjeans.cz

    Dobrý den a děkujeme za vaši reakci. Vaše negativní zkušenosti nás mrzí a detailně jsme prověřili, kde mohla nastat chyba. Potvrzení objednávky se odesílá automaticky hned po odeslání objednávky nakupujícím. Tento potvrzovací mail odešel v den objednávky. Zboží jsme ještě ten den expedovali /předali doruč. společnosti PPL/ a z PPL Vám byl ještě ten den odeslán email s potvrzením, že převzali zásilku a probíhá doručování na zadanou adresu /toto jsme prověřili u společ. PPL/. Obecně si naši zákazníci pochvalují právě naši komunikaci a rychlost dodání. K balení zásilky - balení se snažíme zoptimalizovat tak, aby ochránílo zboží a zároveň bylo co nejlehčí a nejúspornější na prostor. Je to z důvodu ceny dopravy - čím je balení, větší, težší - tím je doprava dražší. Cenu dopravy platí zákazník a proto nechceme na nakupujícího přenášet další náklady.
    Dle našeho programátora je divné, že Vám nepřišly žádné potvrzovací emaily - jak od nás, tak od PPL. Bez možnosti bližšího prověření na Vaší straně soudí, že to může být plnou emailovou schránkou.