Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod je možná dobrý, ale doprava je šílená.

    Reakce obchodu Stoklasa

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši objednávku i za recenzi našeho e-shopu. Je nám líto, že se zboží zdrželo u dopravce, máme na výběr více možností, jestli můžeme doporučit, zkuste si prosím příště vybrat dopravce jiného. Ale máme dobré zkušenosti se všemi.
    Děkujeme za Váš nákup
    Váš tým Stoklasa

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Rychlé a bezproblémové dodání
    • Široký výběr
    • Barva, kterou jsem objednávala nesedí popisku. Při obarvení textilu se jedná o světle zelenou, nikoliv tmavě. Barva byla určena jako dárek, takže to po obarvení trička způsobilo trochu zklamání.

    Reakce obchodu Stoklasa

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení našeho e-shopu. Je nám líto, že barva nesplnila Vaše očekávání. Děkujeme za Vaše upozornění, necháme tento odstín prověřit. Všeobecně u barvení platí, že nejlépe se obarví bavlna, pokud bylo v textilu velké množství syntetických vláken, už se barva chytá hůř a pak může dojít k zesvětlení odstínu.

    Děkujeme za Váš nákup
    Váš tým Stoklasa

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nekomunikace

    Ani z jednoho sáčku jsem nesložila skoro žádné jméno

    Reakce obchodu Stoklasa

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení našeho e-shopu. Mrzí nás, že nejste se zbožím spokojená. U korálků, které jste si objednala, upozorňujeme zákazníky, že v balení je mix různých písmen a nemusí obsahovat všechny kombinace písmen z abecedy.

    Děkujeme za pochopení,
    Váš tým Stoklasa

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Objednávka byla vyřízena obratem, vše proběhlo v pořádkem.

    Reakce obchodu Stoklasa

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení našeho e-shopu. Zpětná vazba od našich zákazníků je pro nás velice důležitá a jsme rádi, když jsou s nákupem u nás spokojení.

    Přejeme Vám hezký den,
    Váš tým Stoklasa

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    do dnešního dne nevím kde je moje zásilka nikdo mě nekontaktoval.

    Reakce obchodu Stoklasa

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení našeho e-shopu. Vaši stížnost jsme prověřili a jsme rádi, že balíček byl doručen. Mrzí nás to, ale vina se zpožděním je na straně dopravce, zkuste prosím příště někoho jiného, pokud máte možnost, v nabídce máme i další dopravce.
    Věříme, že na nás nezanevřete, že jste se zbožím spokojený a že nás opět navštívíte, naše nabídka je pestrá a široká.
    Děkujeme za Váš nákup
    Váš tým Stoklasa

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Psala jsem o prodlouzeni bez reakce
    • Vracení peněz davaji si na čas je to už skoro měsíc a nic musím se připomínat

    Reakce obchodu Stoklasa

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení našeho e-shopu. Omlouváme se, ale v období Vánoc byl náš sklad zavřený, proto mohlo dojít ke zpoždění, ať už objednávek, tak reakcí na našich odděleních. Nyní by už mělo být vše v pořádku.

    Děkujeme za pochopení,
    Váš tým Stoklasa

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Velky sortimet

    Bohuzel vetsinou zbozi z Ciny nevalne kvality. Je potreba dobre vybitat. A i tak mi obcas chodi reklamace mych vyrobku z komponentu Stoklasa. Rozjety zip, praskla karabina...
    Posledni dobou katastrofalne dlouha doba odeslani.

    Reakce obchodu Stoklasa

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení našeho e-shopu, kterým jsme docela rozčarovaní, protože na kvalitě našeho zboží si zakládáme, vše prochází pečlivou kontrolou. Tím více nás to mrzí, protože jste naše opravdu dlouhodobá zákaznice. Prosím pokud budete mít s některým zbožím potíže, dejte nám vědět na našem reklamačním oddělení, kde se na kvalitu vámi uvedených výrobků zaměříme a opětovně je prověříme.
    Děkujeme a doufáme, že na nás nezanevřete
    Váš tým Stoklasa

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zboží, které bylo skladem bylo odesláno 6-tý den a teprve 7den doručený

    Reakce obchodu Stoklasa

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení našeho e-shopu. Potíže s dopravou nás mrzí, ale chyba není na naší straně, balík jsme předali dopravci 19.10. 2023. Je nám to líto, ale asi bychom příště doporučili dopravce změnit za jiného.

    Děkujeme za Váš nákup a přejeme krásný den
    Váš tým Stoklasa

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zakoupené zboží je zničené a nechtějí uznat vracení zboží

    Reakce obchodu Stoklasa

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení našeho e-shopu. Vyjádření k objednávce již z naší strany proběhlo. Vzniklá situace nás velmi mrzí. I přes pečlivé balení a kontrolu zboží bohužel vinou dopravce může dojít k poškození, a to nejsme schopni ovlivnit. Zkuste se, prosím, obrátit na daného dopravce.

    Děkujeme za pochopení,
    Váš tým Stoklasa

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Čekám na té zboží už jak celý týden, a tento zboží dneska ve Ostravě, ale musili bít ve Praze.
    Bohužel ne mám žádného feedbacku od zásilkového servisů, nubec víc za celý týden.

    Děkuji.

    Reakce obchodu Stoklasa

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení našeho e-shopu. Vaše zásilka je na cílovém výdejním místě, dopravce už vás jistě informoval e-mailem i SMS zprávou. Pokud nejste s dodáním spokojen, doporučujeme příště zvolit jinou přepravu, balíček si můžete vyzvednout i v naší prodejně, to bývá nejrychlejší cesta. Bohužel není v našich silách časy u jiných dopravců ovlivnit.
    Děkujeme za pochopení a doufáme, že nás opět navštívíte
    Váš tým Stoklasa

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednala

    Objednala jsem náušnice z chirurgicky oceli, a měla jsem je5 minut a hned vypadl kamínek

    Reakce obchodu Stoklasa

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení našeho e-shopu. Vzniklá situace nás velmi mrzí. Zkuste, prosím, kontaktovat naše reklamační oddělení, kde Vám problém pomohou vyřešit.

    Děkujeme za pochopení,
    Váš tým Stoklasa

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednávka byla jeden den potvrzena a zaplacena. Následující den obchod volal, že objednaný úplet má ve dvou kusech, takže bylo provedeno storno objednávky.
    Celkově je velmi malý výběr látek - úplety a teplákovina. Nebýt dárkového poukazu od rodiny, tak zde vůbec nenakupuji. Jako pozitivum vidím, že je zde velký výběr nití.

    Reakce obchodu Stoklasa

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení našeho e-shopu. Velice se omlouváme za problém s objednávkou. Určitě budeme v brzké době úplety, teplákoviny a další typy tkanin naskladňovat, doporučujeme sledovat novinky. Našemu nákupnímu oddělení vyřídíme Vaši nespokojenost s výběrem, děkujeme za Vaše upozornění, pomůže nám to vyjít zákazníkům vstříc.
    Přejeme krásný den a ještě jednou se omlouváme
    Váš tým Stoklasa

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zrušili objednávku, zboží neposlali

    Reakce obchodu Stoklasa

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení našeho e-shopu. Vaše negativní reakce nás mrzí. 10.1. jsme Vám odeslali informační e-mail s vysvětlením, prosím zkuste se podívat ve vaší poště, jestli Vám nespadl do složky spam. Doufáme, že na nás nezanevřete a nenecháte se tímto nedorozuměním odradit od další návštěvy našeho e-shopu.
    Děkujeme a přejeme krásný den
    Váš tým Stoklasa

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé vyřízení objednávky
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Obchod by měl zkontrolovat provedení výrobku před odesláním. Obdržel jsem šperkovnici s nedolepeným opláštěním a zřejmým přesahem proč k tomu došlo. Opravu si musím provést sám. Reklamace a vrácení nekvalitního výrobku by se nevyplatila.

    Reakce obchodu Stoklasa

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení našeho e-shopu. Vzniklá situace nás velice mrzí, většinou nám všechno zboží projde pod rukama. Šperkovnice určitě necháme překontrolovat.

    Děkujeme za zpětnou vazbu,
    Váš tým Stoklasa

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    pokud chci zlaté flitry,tak chci zlaté,nikoli lesklé žluté.

    Reakce obchodu Stoklasa

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení našeho e-shopu i za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jste byla s nákupem nespokojená, pokud budete chtít, můžete se obrátit na naše reklamační oddělení. Zboží určitě prověříme.

    Děkujeme za pochopení,
    Váš tým Stoklasa

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na eshopu cena 240 na prodejne na stejne veci cenovky 2 kazda jina. U pokladny zjisteni ze chcou samozrejme tu vetsi cenu coz nylo o 140 korun vice nez eshop. Ok objednam pres eshop. Objednavka udelana ale oni to nemohou vydat s prodejny ale musi se to poslat ze skladu.. ok pockam tak cekam v utery to asi bude. Pondeli nic utery streda nic az ctvrtek odpoledne...

    Reakce obchodu Stoklasa

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení našeho e-shopu. Velice nás mrzí nesrovnalosti v prodejně, ke kterým muselo dojít nešťastnou náhodou. Objednávky z e-shopu vychystáváme v našem hlavním skladu, prodejny Vám opravdu nemohou toto zboží vydat ze svého regálu. U objednávky, kterou zadáte v sobotu, prosím počítejte, že ji začínáme zpracovávat v pondělí. Děkujeme za pochopení.
    Věříme, že i přes tyto obtíže jste byla se zbožím spokojená a že na nás nezanevřete
    Váš tým Stoklasa

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Siroky sortiment
    • V kamennem obchode maji identickou vec jako na web az 3x drazsi. Rozhodne se nevyplati chodit primo do kamenne prodejny. Vyjde levneji si vec koupit z jejich e-shopu a zbozi si nechat dovezt.

    Reakce obchodu Stoklasa

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Na našich prodejnách se mohou ceny oproti e-shopu lišit zejména proto, že si zde můžete koupit menší balení zboží (např. 1 m metrážového zipu, kdežto na e-shopu se stejný zip prodává v balení po 25 m). Menší balení ale znamená vyšší pracnost, která se musí odrazit ve vyšší ceně.

    Děkujeme za pochopení,
    Váš tým Stoklasa

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Bohužel jedno klubko příze bylo "načaté"

    Reakce obchodu Stoklasa

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení našeho e-shopu. Veškeré zboží pečlivě kontrolujeme, ale připouštíme, že se může stát, že nám něco unikne. Z Vašich fotografií, zaslaných na naše reklamační oddělení je vidět, že se jedná o silnou přízi a u té stačí, když je klubko pevněji utažené, hned působí menším dojmem. Určitě se ohrazujeme proti tomu, že by klubko někdo načal. Každopádně reklamace byla vyřízena.
    Děkujeme za Váš nákup a doufáme, že na nás do budoucna nezanevřete
    Váš tým Stoklasa

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Dobrý den , při hodnocení mé první zkušenosti musím bohužel hodnotit negativně. Věděl jsem , že před vánocemi bude frmol, takže jsem se zpožděním počítal... , ale s výrobkem bohužel spokojen nejsem! Samozřejmě to je dárek pod stromeček , takže nyní je již výměna do 24.12. nemožná. Bohužel mi u klenotničky nefunguje zavírání! Po vánocích jí budu vracet s tím , že budu žádat o výměnu zboží..

    Reakce obchodu Stoklasa

    Dobrý den,
    vzniklá situace nás velmi mrzí, zboží překontrolujeme a reklamaci vyřídíme co nejrychleji k Vaší spokojenosti. Doufáme, že i přes to na nás nezanevřete.

    Děkujeme za pochopení a přejeme Vám krásný den,
    Váš tým Stoklasa