• Nedoporučuje obchod

    60 %

    • kdysi jsem koupil stěrače, které jsem potřeboval
    • nyní nakupuji jinde, protože tam seženu, co potřebuji
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Doporučené zboží se neshoduje s objednaným zbožím. Zadní stěrač nepanuje i přes řazení k typu vozidla.

    • Poslali mi sterace běž adaptéru který potrebuji
  • Došly mi gumičky do stěračů,ale byly rozbalené a v nich vložené obyčejné uhlíkové gumičky.
    B.Gavlas.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Proti ostatním žádné
    • Balení zboží nezaručuje poškození!!!
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Dorazilo jine zbozi

    Reakce obchodu stírej.com

    Vážený zákazníku,

    bohužel nám od Vás nepřišla žádná reklamace objednávky, vzhledem k čemuž nemůžeme říci, v čem nastala chyba a omluvit se malým dárkem při výměně zboží.

    Přijměte proto prosím dodatečnou omluvu aspoň touto formou za případné potíže s dodáním jiného zboží.

    S pozdravem,
    Stírej.com

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Sterace. A uznavam, ze sadu Bosch Aerotwin 700+400 jsem v dobe objednani jinde na netu nenasel.
    • Nelze platit kartou.
    • Obchod neni platce dph ( to neni slabina, jen upozorneni pro firmy).

    Vyber zbozi na eshopu je velmi dobry. Na strankach se zobrazuje Ceska posta jako jeden z dopravcu. Ale po vyberu zbozi a vyberu zpusobu doruceni se vsak Ceska posta jiz neobjevila ( proc?)
    Vyberu tedy 'Postomat', ale na dalsi strance se mi potvrdi jako preprava 'INTIME'. Chapu, mam vedet, ze Postomaty patri Intime. Ale ja to nevedel a ani me to nezajimalo... Konec byl dobry. Vse dorazilo do Postomatu od Intimu.

    Reakce obchodu stírej.com

    Dobrý den,

    omlouváme se za nastalé komplikace. Chyba byla zapříčiněna na naší straně, kdy byla na e-shopu implementována dodatečná funkcionalita, která zapříčinila, že se po určitou dobu nezobrazovaly jiné možnosti dopravy.

    Děkujeme Vám i za Vaše podměty ke zlepšení - budeme se jimi zabývat.

    S pozdravem,
    Stírej.com

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • dodací lhůta

    objednané zboží nedorazilo, takže nelze nic dalšího hodnotit

    Reakce obchodu stírej.com

    Vážený pane Novotný,

    mrzí nás, že doručení Vaší objednávky trvalo delší dobu.

    Celá situace byla zapříčiněna tím, že jste objednávku odeslal před koncem roku 2014 v době probíhající inventury, na kterou ale byli všichni zákazníci upozorněni. Další zdržení pak nastalo kvůli volbě doručení formou Cenného balíku, u kterého není garantována dodací lhůta (obvykle bývá až 5 pracovních dní).

    Omlouváme se Vám za delší dodací lhůtu a děkujeme za pochopení

    S pozdravem
    Stírej.com

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • sortiment
    • dodací lhůty

    Reakce obchodu stírej.com

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. U Vaší objednávky byla delší dodací lhůta zapříčiněna chybou na naší straně.

    Omlouváme se Vám a děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    Stírej.com

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží bylo skladem, následně jsem obdržel mail, že bude dodáno a v den dodání mi bylo napsáno, že nebude doručeno.

    Reakce obchodu stírej.com

    Dobrý den,

    děkujeme za reakci. Skutečnost, že jsme Vám nemohli zboží doručit nás velice mrzí. Bohužel se nám vyskytla chyba ve skladovém systému, který ukazoval zboží skladem i přes to že na našem skladě nebylo. Rádi bychom Vám vyšli vstříc, bohužel jsme nemohli splnit Vámi požadované dodání produktu do druhého dne. Ještě jednou se velice omlouváme za způsobené problémy.

    Za Stírej.com

    Martin Müller
    [email protected]
    721 898 009

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nevidim zadne
    • nulova informovanost
    • uvadi, ze maji veci skladem, ale neni to tak

    Reakce obchodu stírej.com

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste nebyl s nákupem u nás spokojen. Uznáváme, že se chyba při aktuální skladové dostupnosti může stát. Klademe však důraz na to, aby zboží skladem bylo skutečně skladem. Pokud se tak ve Vašem případě nestalo kontaktujte nás, prosím, a celou situaci jistě nějak napravíme.

    S pozdravem

    Martin Müller
    www.stirej.com
    [email protected]
    721 898 009