Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den,sháním kryt řemenu na vibrační desku Bomag 18/45-2 můžete mě v tomto směru nějak pomoci?Pokud ano jaká je jeho cena? Děkuji

  • pro Tomáš Honzík: Obloukem se vyhněte panu Honzíkovi (www.eurocycles.cz). Tento zákazník převzal zboží, které při přebírání nezkontroloval. Pak nám sdělil, že mu zboží přišlo poškozené (vinou přepravce) a v emailu uvádí: ,,Zásilku jsem přebíral osobně s naším technikem a oběma nám přišlo divné, že kamna nebyla na nákladním voze nijak zajištěna, pouze se opírala o bočnici´´. Zákazník měl pouze napsat do protokolu přepravce, že zboží je poškozené. To je ovšem pro pana Honzíka velký problém. Přepravce ho nahání více jak týden, buď nemá čas nebo je někde pryč. Pak v telefonu křičí, že chce okamžitě jiný výrobek. Po týdnu nahánění konečně do protokolu u TQM uvedl poškození doručené zásilky. Okamžitě poté jsme mu poslali nový kotel a rozbitý přepravili na náš sklad. Myslíme, že stěžovat na liknavost tohoto zákazníka bychom si měli spíše my.

  • Jsem schopen a ochoten doložit, že tvrzení zaměstnanců obchodu stavba-stroje.cz jsou lživá, bohužel není možné do recenze již zasáhnout a opravit uvedené lži. Nepřijde mi ale férové, že poslední slovo má takto neseriozní obchodník. Na vyžádání mohu zaslat prokazatelně nyní pořízenou fotografii poškozených kamen dodaných touto firmou, vyfotografovaných spolu s hodinami a datem. Z fotodokumentace vyplývá, že informace o tom, že poškozená kamna vyměnili, je bohapustá lež. My máme stále kamna původní, nefunkční, žádná nová nepřišla. Přepravce mne nenahání, po třídenním pátrání se mi povedlo přes centrálu přepravce konečně sehnat řidiče přepravní společnosti, který měl u sebe protokol, vzal jsem auto a jel za ním na jeho rozvozovou trasu přibližně 20km, následně jsme na ulici škodní protokol podepsali. Jeho kontakt pro ověření mojí informace mám samozřejmě k dispozici.
    Není ani pravda, že bychom zboží nezkontrolovali po převzetí, bylo ale dodáno dobírkou, tudíž jsme jej rozbalili až po úhradě a ihned reklamovali s fotodokumentací. Prosím o zveřejnění naší zkušenosti s těmito obchodníky z leknutí, aby se nemohli napálit další zákazníci. S pozdravem Tomáš Honzík, Eurocycles.cz

  • Pane Stevuljaka , problém byl u dodavatele AL-KO Vizovice ,slíbili ,že sekačku pošlou a neposlali, jednalo se o typ Al-KO 40 E na kterém byla výrobní závada (ostatní prodejci jí také nemohli prodávat, protože nebyla dostupná pro celou ČR). Proto se dodávka zpozdila. Pán říkal ,že počká ,pak chtěl vrátit peníze a do 3 dnů je měl zpátky. Nevidím problém proč si stěžuje.

    Lukáš Hahn

  • K hodnocení stevuljaka "Objednal jsem 17.7.08 sekačku"
    Tak p.Hahnová peníze vrátila, spadl mi kámen ze srdce. Jenom nechápu, jak to že peníze, které údajně poslala v pátek ráno, přišly v rámci banky ČS až v úterý příští týden. Opět někde něco zaskřípalo, že by banka držela peníze? :-)