Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Informace,ze zbozi doslo nebyla zadna,po tydnu jsem se musel sam informovat,zbozi doslo v jinem barevnem provedeni nez jsem objednal.Ochota personalu OTRESNA.V tonto obchodu ani tkanicku do bot.

    Reakce obchodu sport95.cz

    Dobrý den, informace Vám přišla do emailu, tento proces je automatický, bohužel neovlivníme, zda Vám nespadla do spamu. Kolegové včetně majitele obchodu, se Vám věnovali dlouhou dobu a dostatečně. To že máte nějaký obvod hlavy nezaručuje, že Vámi vybraná helma musí sedět. Ze zkušeností moc dobře víme, že výběr lyžařské nebo cyklistické helmy je kolikrát složitější proces, než výběr bot. Byli Vám nabídnuty i alternativy.
    Mrzí nás Váš zbytečný hněv, nehledě že jsem s Vámi mezi svátky telefonoval a vše bylo v pořádku.
    Vaše nesmyslná a poškozující recenze je zcela zbytečná. Mrzí mě, že máte nějaký osobní problém a žáhu si chladíte zde, zbytečně a takto zákeřně.
    Osobně se s Vámi klidně potkám a s čistým svědomím Vám popřeji vše nejlepší do Nového roku.
    Mějte se fajn. Jiří Böhm jednatel společnosti.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zpětnou vazbu na moji objednávku jsem dostal až po urgenci a požadavku vrácení peněz.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nevlidna obsluha

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Prý neaktualizovali skladové položky a zboží, které jsem objednal, bylo prodáno. Nesolidní obchod, který neaktualizuje své www stránky.

    Reakce obchodu sport95.cz

    Dobrý den, náš systém se aktualizuje 2x denně. Bohužel nám přišli dvě objednávky. Z toho důvodu jsme Vám nemohli zboží doručit. Za to jsme se již omluvili a velice nás to mrzí. Na zlepšení pracujeme. Böhm Jiří

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednané přes eshop s vyzvednutim na prodejně.Prodavač řekl že zboží nelze vrátit ve 14 denní lhůtě.Takže buď neví nebo lže.Jinde s takto vyzvednutém zboží problém není.

    Reakce obchodu sport95.cz

    Dobrý den, zřejmě došlo k nedorozumění. Samozřejmě máte po objednání na našem e-shopu vždy právo nepoužité zboží vrátit v zákonné 14-ti denní lhůtě vrátit. I v případě, že se jedná o osobní odběr. S pozdravem Jiří Böhm

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Přišlo mi jiné zboží než jsem si objednal. Dodání správného zboží trvalo celkem 14 dní.

    Reakce obchodu sport95.cz

    Děkujeme za negativní recenzi. Ano bohužel kolega se zmýlil a odeslal jiné zboží, protože objednávka byla provedena nestandardně po telefonu a došlo k nedorozumění. Omluvili jsme se a hned odeslali zboží správné. V rámci toho jak jsme i na dálku následně rychle a bez okolků vyřešili problém, který jste si způsobil sám, mě teď mrzí tato negativní reakce. Myslím, že si ji určitě nezasloužíme a je zcela zbytečná. Přejeme hodně štěstí ve Vašem příštím konání. S pozdravem Böhm Jiří Sport95

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Spinave zbozi

    Zbozi prislo v jine barevne kombinaci nez byla ta mnou zvolena take prislo spinave-cervena skvrna na bile kuzi, ktera nejde odstranit, obchod za to nabidl pouze neadekvatne nizkou slevu

    Reakce obchodu sport95.cz

    Dobrý den p. M...., mrzí nás Vaše neadekvátní záporná reakce, která nás zbytečně poškozuje. Za skvrnku na rukavici jsme se Vám omluvili a nabídli adekvátní slevu -300 Kč což je -30% z ceny rukavic. Souhlasil jste a neměl námitek. Po napsání Vaší negativní reakce jste nám navíc oznámil, že jsou rukavice malé. Bohužel nepochopím podobné jednání a Váš následný postoj.
    S pozdravem Jiří Böhm jednatel společnosti

  • zboží je dražší, než v normálním obchodě - př.Spottissimo

    Reakce obchodu sport95.cz

    Dobrý den paní V..., děkujeme za Váš nákup, který proběhl v naprostém pořádku. Pokud nejste spokojená s cenou, můžete si přece před nákupem třeba i na Heuréce, která k těmto účelům slouží cenu porovnat. Pokud náš zákazník cenu poptá a chce u nás nakoupit, vždy mu vyjdeme vstříc. Navíc při nákupu přes naše www stránky můžete zboží i když je to osobní odběr do 14 dnů vrátit. Myslím že Vaše negativní reakce je zcela zbytečná a poškozuje nás.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží, které bylo v nabídce, nebylo na skladě

    Reakce obchodu sport95.cz

    Dobrý den, jedna z Vámi vybraných položek byla uvedená jako "Na dotaz". Takové zboží není skladem jak je uvedeno v našich obchodních podmínkách a nelze ho expedovat do 3 dnů jak bylo Vámi požadováno. Záporná reakce je zcela zbytečná...

  • Objednal jsem zboží označené "skladem" ale nebylo k dispozici a tedy nedodáno.

    Reakce obchodu sport95.cz

    Vámi objednané zboží bylo uvedeno jako "Na dotaz" dle našich obchodních podmínek takové zboží nemusí být skladem a to v tomto případě ani nebylo.

  • Zatím nemam žádnou informaci, kdy zboží dostanu. Platila jsem ho zhruba pred týdnem a pul.

    Reakce obchodu sport95.cz

    Dobrý den, bohužel nám do systému nepřišlo avízo o platbě. Za zdržení se omlouváme a ihned posíláme i s malým dárkem. Böhm Jiří