Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Proč stále uvádíte u zboží, že ho máte skladem, přitom tomu tak není?
    Včera objednáno zboží které bylo skladem. Dnes jste mi napsali, že už zboží nemůžete dodat, protože ho už nemáte. Přitom stále na stránkách ho vidím jako zboží skladem. Zbytečně klamete zákazníky.

    • Dobrý den,
      děkujeme za Váš příspěvek, jelikož jste ale neuvedl své jméno a píšete v anonymní diskuzi, prosíme o doplnění čísla objednávky nebo sdělení konkrétního produktu. Rádi situaci prověříme a k popisované situaci se vyjádříme.

      Rádi bychom také dodali, že dostupnost zboží se může samozřejmě v čase měnit a je vždy nutno věnovat pozornost údajům o aktuální dostupnosti uvedeným na webových stránkách. Již nedostupné zboží (nebo také zboží na objednávku s delší dodací dobou vzhledem k očekávanému naskladnění) může být opět skladem pokud např. jiný zákazník, který má toto zboží rezervováno ve své objednávce svou objednávku zruší, nevyzvedne, nepřevezme apod. Takové zboží je pak pochopitelně opět dostupné.

      Děkujeme za pochopení.
      Sport365.cz

  • Dobrý den.
    Vlastně už ani nevím, co bych napsal.
    Dne 5.3.2021 jsem synovi u Sport365.cz objednal 1x H-Q Sadu bezpečných infra tanků 1/32. Tanky dorazily, ale bohužel nefungovaly. Tak jsme tanky reklamovaly. Poté, co dorazily tanky po reklamaci zpět, tak jsme zjistili, že vlastně nevíme jestli k nějaké opravě vůbec došlo. Tentokrát zase nešel ani jeden ovladač. Tak jsme tanky opět reklamovaly. To už mi, ale bylo celé divné a musel jsem reagovat. Zpětná vazba byla taková, že mi byly údajně zaslány tanky nové, které samozřejmě byly před tím vyzkoušeny. Mě osobně je divné, že někomu pošlu nové zboží, ale před tím ho rozbalím a zkouším. No i přesto prostě tanky nešly. Při druhé reklamaci už jsem dostal i potvrzení, které mě informuje, že reklamace byla uznána. No, děkuji, od 8.3.2021 si syn, který si na tanky šetřil, moc s tanky nepohrál. Nebudu napínat. Tanky po údajné druhé opravě došly dne 15.6.2021 zpět a ejhle opět nefungují. Tentokrát však ovladače jdou, ale zase nejde snímač zásahů, tak jak při první reklamaci.
    Prosím už mi nepiště, že se to může stát, jak se snažíte, aby byl zákazník spokojený, jak jde o chybu v komunikaci a jak je z Vaší strany vše velmi, ale opravdu velmi korektní.
    Děkuji za syna
    S pozdravem
    Váňa

    • Dobrý den,
      komplikace se zakoupeným zbožím nás opravdu velice mrzí. Ač je to statisticky velmi nepravděpodobné, není nikdy vyloučeno, že jakékoli zboží bude nutné reklamovat vícekrát. Samozřejmě je i v našem zájmu případný problém odstranit "napoprvé", ale zakoupil jste si RC model, které jsou citlivé na zacházení i jsou obecně náchylnější k různým elektronickým vadám, které jako prodejce můžeme jen těžko předem předvídat či ovlivnit.

      Pokud zboží, které jste od nás obdržel nefunguje správně nebo vykazuje vady, prosím kontaktujte nás emailem na [email protected] s konkrétním popisem vady a my Vám navrhneme další postup.

      Děkujeme za pochopení.
      Sport365.cz

  • Příspěvek byl provozovatelem odstraněn ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Dne 5.3.2021 jsem synovi u Sport365.cz objednal 1x H-Q Sadu bezpečných infra tanků 1/32. Tanky dorazily, ale bohužel nefungovaly. Musel jsem tedy sadu reklamovat. Po reklamaci a údajné opravě jsme se pokusily tanky zprovoznit. Zda k opravě došlo nebo ne, se mohu jen domnívat a nebudu se k tomu tedy vyjadřovat. Skutečnost je bohužel taková, že se nám tentokrát nepodařilo zprovoznit ani dálková ovládání. Bohužel těžko vysvětlujete synovi, který si na hračku ušetřil sám a moc ji chtěl, že i když již proběhla reklamace a je již 19.4.2021, tedy více jak měsíc od původního dne zakoupení, nemůže si stále hrát, protože hračka prostě nefunguje. Musím tedy "pochválit" obchod Sport365.cz za vstřícný přístup. Za všech okolností jedná podle zákona. V překladu to znamená, že se při druhé reklamaci nejedná o stejnou závadu a obchodní oddělení mi také doporučilo reklamovat hračku znovu. Děkuji, co bych asi také mohl čekat. Ovšem, syn si bude muset opět měsíc počkat na opravu. Mě nezbývá než doufat a tiše se modlit zda již na potřetí bude již hračka ve stavu, kdy si bude syn moci hrát. Závidím všem, kteří mají s touto prodejnou dobré zkušenosti. Děkuji Váňa.

    • Dobrý den pane Váňo,
      veškeré komplikace s Vámi zakoupeným zbožím nás upřímně mrzí a za celou situaci jsme se Vám omluvili. O popisovaném problému jsme s Vámi komunikovali a situaci vysvětlovali. Pohled z naší strany tedy popíšeme i zde, veřejně. Opravdu si nemyslím, že bychom se za něco měli stydět.

      Vámi zakoupené tanky jsou jedny z nejprodávanějších z naší nabídky a historicky jsou na ně jednotky reklamací - naprosto minimální množství. Samozřejmě se jedná o RC model, sloužitou elektroniku a citlivou věc, a je zde vždy riziko (byť minimální), že zboží nebude fungovat správně nebo se nějak pokazí či poškodí. Od toho ale slouží možnost zboží reklamovat, případně vrátit.

      Po dvou týdnech od převzetí jste zboží reklamoval a my Vaši reklamaci rychle vyřídili, tanky vyměnily za nové, před odesláním odzkoušeli a zaslali zpět. Že se najednou objevila jiná vada, tentokrát nikoli v tanku, ale v ovladači si nedokážeme vysvětlit. Buď je tedy chyba v nesprávném postupu spuštění nebo se ovládání poškodilo při přepravě zpět k Vám. V ovládání jsme nikdy žádný problém neřešili. Tak či tak se jedná o obrovskou smůlu a chápeme nepříjemnost celé situace, nicméně jsme ji nezavinili schválně. Opravdu nemáme žádný zájem na tom komplikovat život našim zákazníkům, ani sobě. O tomto jsme s Vámi slušně komunikovali, situaci se snažili vysvětlit a nabídli Vám možnost zboží opět zaslat zpět k reklamaci s tím, že Vám samozřejmě veškeré náklady na poštovné spojené s reklamacemi uhradíme a na novou vadu se obratem podíváme a odstraníme ji.

      Náš přístup považuji za slušný a korektní, opravdu jsme udělali maximum pro to, aby jste měl doma funkční zboží již po první reklamaci. Že považujete tento náš přístup za špatnou zkušenost nás mrzí a do jisté míry to i chápeme. Nicméně jsme přesvědčeni, že právě fakt, že rychle komunikujeme, problémy řešíme a snažíme se vždy zákazníkům vyjít vstříc považuji spíše za dobrou vizitku. A že je občas nutné zboží reklamovat, to už bohužel k životu patří. Slušný prodejce se ale pozná podle toho, jak takový případný problém řeší.

      Děkujeme za pochopení a za vzniklé komplikace se ještě jednou omlouváme.

      S pozdravem
      Michal Just | Sport365.cz

    • Dobrý den.
      Děkuji za zpětnou vazbu. K celé události bych chtěl pouze dodat, že ano celá věc mi byla již osvětlena telefonicky. Při tomto mi však také bylo sděleno, že tanky byly opraveny a zaslány zpět. Tady uvádíte, že mi byly zaslány tanky nové, které jste před odesláním vyzkoušely. Nevím, kde se tedy stala chybička v komunikaci, ale pokud jste mi zaslaly tanky nové, jak uvádíte zde, tak nevím, proč jste ty tanky rozbalovaly?????
      Přeji hezký den.
      Váňa

    • Dobrý den,
      v případě řešení reklamace opravou / výměnou za nový kus zboží testujeme, abychom se ujistili, že zboží z reklamace přijde zpět plně funkční.

      Děkuji za pochopení.

      S pozdravem
      Michal Just | Sport365.cz

  • Dobrý den, v této diskuzi zaznělo od pana Justa, že pro obchod není problém poskytnout na požádání zákazníkovi, kterému byla zamítnuta reklamace, kopii odborného posudku reklamačního řízení zpracovaným výrobcem, případně soudním znalcem. Je to lež, e-shop Sport365.cz nic takového na mé požádání nezaslal a ještě pan Just požadoval po mně výmaz negativních příspěvků. K příspěvkům jsem se uchýlil, protože jsem nemohl využít možnosti napsat klasickou recenzi a přístup obchodu k jasné technologické vadě výrobku mě šokoval. Co mě ale nejvíc překvapilo, je výmaz posledního příspěvku v diskuzi Heurékou s odůvodněním, že se jedná o recenzi stejného nakupujícího (Ing. Just má opravdu dlouhé prsty...). Heuréko, tyto příspěvky jsou součástí diskuze mezi obchodem a zákazníky - nejde o recenzi k nákupu.

    Samozřejmě jsem s obchodem normálně komunikoval a zvláštní zamítnutí reklamace s důvodem nepřiměřeného zacházení řešil. Jednalo se o železnou basketbalovou obroučku, která v domácích podmínkách pokud je dobře vyrobena a instalována vydrží i desetiletí. Bohužel tato z obchodu Sport365.cz s řádným používáním měla výdrž pár týdnů. Praskala ve svárech výrobce, jako kdyby nebyla ani z kovu. Příspěvkem jsem se snažil upozornit na zvláštní postupy obchodu při uplatňování reklamace ostatní nakupující. Soudit se s e-shopem opravdu nebudu. Jen jsem myslel, že Heuréka je tady pro zákazníky a ne proti nim!
    S pozdravem všem, kteří dočetli až do konce, bývalý zákazník obchodu Karel Poskočil

    • Dobrý den, pane Poskočile,
      jsem rád, že jste se na rozdíl od všech předchozích příspěvků podepsal a můžeme se tak bavit o konkrétní záležitosti. Každá mince má dvě strany, proto nabídnu náš pohled na věc.

      Vaši reklamaci prasklé basketbalové obroučky v ceně 489 Kč jsme bohužel museli zamítnout a to hned ze dvou důvodů. Prvním, zcela zásadním důvodem je, že kovová obroučka nepraskla sama od sebe. V daném místě při odborném posouzení nebylo zjištěno zhoršení kvality materiálu ani jiná výrobní či technologická vada. Se zbožím bylo zacházeno nepřiměřeným způsobem, proto došlo k jeho mechanickému poškození. Toto odborné posouzení zpracovával přímo reklamační servis výrobce, který na svých výrobcích nejen ze zkušeností pozná, jak k poškození došlo. Je v jejich vlastním zájmu, aby byli zákazníci s jejich zbožím spokojení, ale má to své hranice. Druhý důvod je, že jste reklamaci neuplatnil ihned po zjištění vady a sám si obroučku na několika místech neodborně opravoval / svařoval.

      Na tom, že má prodávající právo reklamaci v zákonem daných situacích i zamítnout, není nic zvláštního, ani šokujícího. Spíše mě překvapuje (a mnohé to také vysvětluje), že máte pocit, že kovová basketbalová obroučka za necelou pětistovku vydrží desetiletí a jakékoli zacházení.

      Na téma zamítnuté reklamace jsme si vyměnili několik emailů, kde jsem Vám slušně vysvětloval, jak se věci mají a proč taková reklamace nemůže být uznána. Na to jsme se dočkali Vašich příspěvků zde, kde doslova ohýbáte pravdu až k prasknutí a vydáváte nás pomalu za největší podvodníky na světě. O tom ať si ale udělá obrázek každý sám.

      Jelikož si zde na Heurece vytváříte nové (falešné) účty, jen proto, abyste mohl napsat další anonymní lživé hodnocení "za jiného zákazníka", který má obdobnou zkušenost, je pravdou, že jsem Vás žádal, abyste tyto nepravdivé příspěvky odstranil. Máte plné právo zde řešit svou zkušenost s naším obchodem, nemáte ale právo zde lhát.

      Vrchol pak ale nastal, když jste nám nabídl, že pokud Vám pošleme na účet 600 Kč, své hodnocení stáhnete. Po tomto pokusu o vydírání jsem se s Vámi v dané věci již dále odmítl bavit a cokoli dalšího nad rámec všech povinných záležitostí posílat.

      Mrzí nás, že vidíte chybu jen na všem kolem sebe (náš obchod, Heureka, výrobce, kvalita zboží, ...).

      S pozdravem
      Michal Just | Sport365.cz

  • Recenze byla smazána z důvodu opakovaného hodnocení jedním uživatelem.

  • Vážení potencionální zákazníci, buďte opatrní při nákupech na tomto eshopu. Takový příspěvek píšu poprvé, ale nemohu jinak. Nákup, dodání zboží, doba dodání, komunikace obchodu všechno fajn. Až do chvíle, kdy máte smůlu na vadný kus a musíte zboží reklamovat. Zde lze postupy a jednání obchodu přirovnat k frašce, při které vedení či jednatel obchodu Sport365.cz a reklamační oddělení v jedné osobě přestává myslet na spokojeného zákazníka, ale zejména na vlastní obohacení. Chybný technologický postup při výrobě nepřizná a vinu svede na zákazníka s odůvodněním např. nepřiměřeného zacházení!!! To je - jakože si koupíte boty, za 3 měsíce prasknou ve švu, vy je tedy reklamujete, protože by měly vydržet minimálně 2 roky. A ze zamítnuté reklamace se dozvíte, že jste je denním chozením do práce nepřiměřeně používal... možná kdybyste je střídal často s jinou obuví nebo část cesty jezdil autobusem, výrobek by obstál. K smíchu... Už se nedivím těm bez mála 400 negativních recenzí, který obchod má. Musím příště recenze více před nákupy na internetu zkoumat.
    Nestojím v podstatě o to, aby mi nebo nám zákazníkům v diskuzi eshop nějak odpovídal, protože, jak jsem poznal, fér jednat neumí a jen bláhový by nějakým vytáčkám a nepravdám věřil.

    • Dobrý den,
      pochopitelně se k Vašemu příspevku rádi vyjádříme i my. Přeci jen je tato část vyhrazena k diskuzi a jednostranné "očernění" naší společnosti pochybnými argumenty bez doložení a udání konkrétních faktů působí opravdu spíše zavádějícím dojmem.

      Bohužel je Váš příspěvek anonnymní a neuvedl jste (nejspíše záměrně) nic, dle čeho by bylo možné identifikovat konkrétní objednávku, zboží či reklamaci, abychom se nemohli vyjádřit konkrétně. Proto se vyjádříme obecně, jelikož nevíme o jakou situaci se jedná.

      Chápeme, že je velmi nepříjemné, když je nutné zakoupené zboží reklamovat. Výrobní vady či jiné vady však na výrobcích vždy v určité malé míře byly, jsou a budou. Není to nic, co bychom mohli jako prodejci ovlivnit - my zboží nevyrábíme, nenavrhujeme, "pouze" jej prodáváme. Samozřejmě za něj jako prodejce neseme odpovědnost a té se nikdy nezříkáme. Každou přijatou reklamaci pečlivě řešíme, odborně posuzujeme a u sporných záležitostí si necháváme vypracovat znalecký posudek od soudního znalce z příslušného oboru. Nikdy reklamaci nezamítneme jen tak z plezíru, nebo kvůli osobnímu zisku, jak uvádíte. Naopak, vždy se snažíme zákazníkovi, pokud to jde, vyjít vstříc. Reklamací, které uznáváme i přesto, že by u jiného prodejce nejspíše neobstáli máme opravdu mnoho.

      Ale ano, máme pochopitelně i reklamace, které nejsou a nemohou být uznány jako oprávněné. A u takových k tomu musí vždy existovat silný a oprávněný důvod, podpořený odborným posouzením či znaleckým posudkem, který vždy kupujícímu v písemné formě ve vyjádření k reklamaci sdělíme.

      Ač reklamací máme v porovnání s množství odeslaného zboží orpavdu velmi málo a naprostá většina reklamací končí výměnou zboží za nový kus, opravou či vrácením platby, bohužel i my se občas setkáme buďto s vypočítavým jednáním kupujícího nebo s jeho neznalostí svých práv a povinností (není myšleno ve zlém). Nejčastějším důvodem při zamítnutí reklamace je opravdu Vámi zmíněné nepřiměřené užívání / mechanické poškození. Zakoupené zboží je vždy nutné používat pouze k účelu, ke kterému je určeno, a pečlivě se o něj starat. Dle míry intenzity užívání pak také může být daná věc spotřebována mnohem dříve, než vyprší zákonná záruční lhůta. Např. pokud si koupíte dron, při prvním letu s ním narazíte do zdi a spadne Vám na zem, zboží je možné zboží znehodnotit / spotřebovat v podstatě během 1 minuty. I takové reklamace máme a bohužel nejsou oprávněné. Nebo například Vámi zmíněná obuv - aktivní sportovec, např. běžec, obuv může spotřebovat dříve než uplyne zákonná 2 letá záruční lhůta, dokonce výrazně dříve. Nebo tolik diskutované případy módní obuvi (kterou neprodáváme), která není určena pro každodenní nošení - na toto téma je na internetu spousta diskuzí.

      I když je zamítnutí reklamace pochopitelně nepříjemné, vždy k tomu existuje pádný důvod. Pokud pak kupující s tímto rozhodnutím nesouhlasí, má spoustu možností věc dále řešit (např. vypracování vlastního posudku soudním znalcem), který potvrdí nebo vyvrátí naše tvrzení. Jelikož se tak doposud v žádném případě nestalo, je zřejmé, že i sám kupující tyto naše argumenty po pečlivém a střízlivém uvážení uzná. Jako i ve Vašem případě - žádný znalecký posudek jsme neobrželi, tedy se zde svým příspěvkem chcete pouze "pomstít" za údajnou křivdu, která však nebyla způsobena naším jednáním, ale pouze způsobem, jakým jste nejspíše užíval zakoupené zboží, které se Vám nějakým způsobem poškodilo. Za jaký druh vad prodejce odpovídá však definuje občanský zákoník, nikoli kupující svými argumenty nebo názory.

      Míru spokojenosti zákazníků s naším obchodem pochopitelně každý vidí zde na Heurece a Vámi zmíněných necelých 400 (přesně 379) negativních hodnocení za 10 let (!) našeho fungování zde na Heurece je podle nás spíše dobrou vizitkou (ač bychom si samozřejmě přáli nemít žádné, vždy se najde případ, kdy něco pokazíme a i přes naši snahu věc vyřešit, zákazník již pochopitelně spokojený není). Z tisíců vyřízených objednávek měsíčně nám tedy průměrně 3 (!) zákazníci vyjádří nějakým způsobem svou nelibost či nespokojenost. Negativní recenze a hodnocení mají všechny obchody napříč celým spektrem. Od největších, po nejmenší. Nicméně nikde v našich negativních hodnoceních nenajdete žádné podvodné jednání či jiný druh zavádějícího či klamavého jednání vůči zákazníkům nebo že bychom například nevraceli peníze za vrácené zboží apod. Chováme se k našim zákazníkům fér a v souladu s platnými zákony a to samé očekáváme i od nich. Ale o tom si může obrázek udělat každý sám pročtením všech našich recenzí.

      Navíc k diskuzím zde přistupujeme s tím, že spokojený zákazník vše bere jako samozřejmost a jen malá část si najde čas napsat příspěvek do diskuze, že byl spokojený nebo že mu byla uznána reklamace. Proto zde v diskuzi bohužel řešíme jen stížnosti i přesto, že naprosto drtivá většina reklamací u nás je uznána a končí ve prospěch zákazníka a naprostá většina zákazníků je s nákupem u nás maximálně spokojena.

      S pozdravem
      Michal Just | Sport365.cz

  • Ladislav Jurček: Dobrý den, bohužel nám chvíli trvalo, než jsme si zde Vašeho příspěvku všimli (většina ověřených zákazníků - tedy těch, kteří u nás reálně uskutečnili objednávku - veškerou komunikaci směřují přímo na naše kontatky či do hodnocení / recenzí, které denně řešíme a na které reagujeme), proto odpovídáme až nyní, s relativně velkým zpožděním. Rádi bychom se ale vyjádřili, jelikož nás mrzí Vaše negativní zkušenost.

    Pochopitelně není v našem zájmu prodávat "píchlé" lehátka, to by přeci postrádalo jakýkoli smysl. Lehátko, stejně jako jakékoli jiné zboží může mít již od počátku, ač originálně zabaleno, výrobní vadu, kterou není možné před odesláním jednoduše odhalit. Pokud tomu tak bylo, bohužel toto nemáme jak ovlivnit, ale máme samozřejmě možnosti to vyřešit. Stačí se nám s problémem ozvat na naše kontakty, dodat potřebné podklady a pokud by tomu bylo, jak zde uvádíte, obratem bychom odeslali nové lehátko na naše náklady. To považuji za samozřejmé a běžně takto problém s dodaným zbožím řešíme. Nejsme neomylní a zboží může mít vady. Pokud nás o tom ale zákazník informuje a věc aktivně řeší, obratem vše napravíme.

    Dle Vámi uvedeného jména jsem žádnou objednávku v našem obchodě nedohledal, nemohu se tedy vyjádřit konkrétněji. Ale jsem přesvědčený, že komunikace z naší strany je vždy rychlá, slušná, s ochotou řešit případné komplikace vždy ve prospěch našeho zákazníka.

    Děkuji za pochopení a přeji příjemný den.

    S pozdravem
    Michal Just | Sport365.cz

  • Nejsem s obchodem vubec spokojen. Objednal sem si lehatko a doslo pichle a komunikace nic moc :(

  • Jodie Hruby: Dobrý den,
    Vašemu příspěvku opravdu nerozumíme. Jelikož je v podstatě anonymní a ani nezmiňujete, o co jde a píšete obecně, nemáme se vlastně ani jak bránit či vyjádřit.

    Pokud nám Vaši zkušenost s naším obchodem blíže popíšete, rádi se zde veřejně vyjádříme.

    O kvalitě našeho obchodu se může případný kupující přesvědčit sám, a to v recenzích našeho obchodu např. zde na Heurece. Tyto jsou totiž psány našimi skutečnými zákazníky, na základě reálné zkušenosti s nákupem v našem obchodě.

  • Tato společnost není vůbec spravedlivá a její chování sousedí s vynalézavostí. Určitě vám nedoporučuji, abyste něco koupili od této společnosti. Produkt může být nedokonalý a společnost vám nezašle náhradní položku. Důrazně doporučuji, abyste se podívali jinde.

  • Dobrý den,
    těžko Vám poradit, každá přepravní firma se hodí na něco jiného, obecně ale dle našeho názoru je nejspolehlivější doručení přes přepravce PPL. Česká pošta však nabízí benefit v možnosti vyzvednutí na příslušné pobočce, pokud nejste zrovna v den doručení doma.
    Výběr dopravce je víceméně na Vašem zvážení, v současné době je kvalita přepravních firem, které nabízíme dost vyrovnaná. Záleží tak převážně na osobních preferencích zákazníka, co zvolí. Bohužel jako vše i doručování zásilek je jen a pouze o lidech a záleží tedy, na jakého řidiče při doručování zásilky narazíte. Námi nabízené přepravní firmy jako takové jsou spolehlivé a všechny doručují druhý pracovní den po expedici.
    Volba je na Vás, chybou není ani jeden přepravce.

  • Dobrý den, jaký způsob dopravy je u vás reálně nejrychlejší a nejspolehlivější. Osobně mám s různými dopravci spíše negativní zkušenost. Ocením radu při vyplňování této části objednávky.

  • Jiri Majerek: Dobrý den, v případě, že je chyba v odeslání zboží na naší straně, což se samozřejmě může stát - také jsme jen lidé, vždy vracíme celou částku za zboží včetně nákladů spojených s vrácením zboží. Tudíž vracíme i poštovné za zaslání zboží k nám.
    Pokud zákazník objedná špatné zboží/velikost či mu zboží nesedí a chyba tak není způsobena naším přičiněním, poštovné směrem k nám opravdu neproplácíme. Na druhou stranu ale nabízíme výměnu zdarma, tudíž v případě, že si zákazník vybere jinou velikost, která bude sedět lépe, pošleme ji zdarma a neúčtujeme si žádné poštovné.

  • Zdravím.
    Před časem jsem si objednal brusle velikosti 9,5. Domů mi přišly brusle velikosti 9. Vše bylo v pořádku peníze se na účet vrátily po odeslání bruslí zpět do obchodu, ale peníze za poštovné už ne. Jde o částku do 100 Kč, ale jde o princip. V tomto obchodě už nikdy nic nekoupím...

  • Tak tady se mě něco nepovedlo. Sorry, nevšiml jsem si, že jsem přihlášený :-)

  • fadfa

  • Dobrý den,

    také bych rád reagoval na uvedení věci na pravou míru ze dne 25. listopadu 2011 (Vyjádření obchodu Sport365.cz).

    Nemyslím si, že je zavádějící napsat "... protože velkou slabinou obchodu je takřka nulová komunikace se zákazníkem, po zakoupení a převzetí zásilky.", jelikož se stále domnívám, že to je pravda.

    Obdržel jsem od Vás pouze jeden e-mail, kde mi bylo napsáno, že zboží skutečně mohu vrátit, žádné politování nad nepříjemnou situací či ujištění, že dojde k navrácení peněz v plné výši (obě poštovné). Na mail se zaslaným podacím lístkem rovněž nikdo nereagoval, ani o přijetí balíku či zaslání peněz jste mě neinformovali.

    V současné době peníze připsané na svém úctě stále nemám, takže nemohu skutečně posoudit, jestli jste mi skutečně vrátili vše, jak až teď teprve uvádíte.

    Nehledě na to, že jsem Vás už při objednání v poznámce prosil, aby byla zásilka vystavena i na paní *************, rovněž informace která Vám nejspíše utekla, jelikož balík byl vystaven pouze na mé jméno.

    Mrzí mě to, ale domnívám se, že mé hodnocení bylo zcela objektivní.


    Ve chvíli, kdy mi budou připsány peníze zpět, budu celou situaci vnímat čistě jako špatnou zkušenost, v současné době si ale myslím, že byste se skutečně měli zamyslet nad tím, co vše jsem uvedl a zjednat na patřičných místech nápravu.



    Hezký den

  • Dobrý den,
    rozumím, že ne každému princip nakupování přes internet vyhovuje. Váš názor respektujeme a objektivnost Vašich anonymních příspěvků (typu "co by kdyby") bez jakékoli reálné zkušenosti s naší firmou nechám na zvážení případných čtenářů této diskuze. Každopádně děkujeme za Vaše připomínky a přejeme hezký den.

  • Sport365.cz: no me podezreni teda spise vzrostlo !!!
    Rozhodne bych si od vas nenechal poslat nic bez predchoziho osobniho prezkouseni !!
    kdovi kdy a zda-li vubec bych ty penize od vas videl ; a to by jste mi zaplatili i dopruceny balik, kterym bych vam to musel vracet, veskere telefony, pokud bych se tedy dovolal, o casu a nervech ani nemluve ?!!?
    jste evidentni user unfriendly obchod ( a tim znacne podezrely ) !!!
    kdybyste meli skutecny zajem o zakaznika, budete mit otevreno i pres vikend (resp. aspon v sobotu) , tak jako 99% serioznich obchodu !!!!!
    potom by si mohl potencialni zakaznik udelat pres vikend
    (v sobotu ) vylet do Zlina, pri kterem by si pochodil par obchodu, udelal vetsi nakup a neztracel tim logicky zbytecne cas ( i penize ), u vas by si prohledl objednane zbozi a rozhodl ihned, jestli je to ono co ocekaval, ci nikoliv !!
    Ale o toto evidentne zajem nemate - proc asi ...?!!?
    Takze tim padem nemam zajem ani ja ...
    (hlavne ne o nejake preposilani baliku a nekonecne dohady po telefonech ...)