• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná
    • dlouhé dodací lhůty 6-8 týdnů
    • chtějí zálohu na objednané zboží a zdůvodňují to tím, že nemají kamennou prodejnu, kde by případně neodebrané zboží prodali; jenže si neuvědomují, že zboží objednané přes internet lze do 14 dnů vrátit bez udání důvodu, takže v případě vrácení by jim stejně zboží zůstalo
    • pan majitel jen buzeruje zákazníky a otázka, co by si v případě zákonného vrácení zboží vymyslel, aby nemusel vracet peníze
    • že v současné době nemají kamennou prodejnu, není problém zákazníka a nevím, proč by kvůli tomu měl zákazník dělat něco jinak
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tento obchod nedoporučuji. Po objednání zboží mi po dvou dnech přišel email se strohou informací, že mám zaplatit zálohu s citací části obchodních podmínek. U zboží při objednávce o tom nebylo ani slovo. Volal jsem tedy na infolinku. Vzala to velmi nepříjemná paní, po které jsem chtěl vysvětlení a také se domluvit, jestli tedy ještě dává smysl platit za dobírku, když už jim tolik peněz pošlu předem. Paní ale nebyla vůbec připravená diskutovat. Jen na mě štěkla "to mám nařízené od vedení a jestli se vám to nelíbí, můžete objednávku stornovat". Ta paní pro mě reprezentuje celou firmu a takové firmě rozhodně nemám chuť posílat peníze.

    Reakce obchodu SpiSladce.cz

    Vážený pane,

    u vašeho zboží se jednalo o produkt vyrobený na přání zákazníka (odstín moření dřeva). U takovýchto výrobků požadujeme zálohu na objednané zboží, o kterou jste byl na základě Obchodních podmínek naší společnosti požádán. Těžko se báníme vašemu nepravdivému nařčení že po vás kdosi štěkal a nechtěl diskutovat a necháváme to raději bez komentáře.
    Mrzí nás, že jste nebyl spokojen nicméně jsme přesvědčeni o oprávněnosti požadavku na platbu zálohy u nestandardního zboží a zboží vyrobeného na zakázku.

    zákaznický servis spisladce.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Přestože u vybraného zboží byla uvedena informace o dodání do týdne, zboží stále ještě nebylo dodáno. Chválím však reakci na můj e-mailový dotaz, kdy jsem byla informována o možném dodání zboží až v příštím týdnu - takže uvidím, zda alespoň tato informace bude odpovídat skutečnosti. Z uvedeného důvodu mé hodnocení obchodu v níže uvedených bodech vyplývá ze současné situace.

    Reakce obchodu SpiSladce.cz

    Mrzí nás, že se vaše objednávka opozdila o zhruba 10 dní. Prodloužená doba dodání zboží byla zapříčiněna skluzem našeho dodavtele ve výrobě. Za situaci se omlouváme.

    zákaznický servis spisladce.cz®

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Již 10dnů čekám na objednané zboží

    Reakce obchodu SpiSladce.cz

    Dobrý den,

    vaše reakce nás velmi mrzí. Je nám líto, že jste s našim obchodem nebyl spokojen. Objednávku jste učinil v sobotu 22.2.2020. Zboží, které bylo skladem bylo po zprocesování objednávky 28.2.2020 předáno přepravci. Zboží jste 4.3. 2020 (po 7 pracovních dnech) přijal na vaši adrese.

    Omlouváme se za komplikace

    S přáním hezkého dne

    zákaznický servis spisladce.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Není pravda, že obchod má předváděcí prodejnu na matrace.
    Negativní zkušenost při řešení reklamace.

    Reakce obchodu SpiSladce.cz

    Dobrý den,

    dovolte abychom krátce reagovali na vaši recenzi. Ve vašem případě se nejadnalo o reklamaci výrobku z vadného plnění. Objednal jste si matraci u které jste po používání zjistil její nevyhovující tvrdost. V případě využití naší služby 30 denní bezplatné výměny matrace by vám byl naší společností zapůjčen hygienický obal matrace a tuto matraci by jste pak mohl následně zcela bezpúlatně vyměnit za matraci jinou. Je pravdou, že v současné době kamennou -,,předváděcí,, prodejnu nemáme, nicméně tuto informaci na našich stránkách ani neuvádíme. Pouze uvádíme kontaktní místo kanceláře a výdejní místo. Novou kamennou prodejnu v současné době připravujeme na atraktivnějším místě než byla provozovna stávající. Děkujeme za pochopení

    Děkujeme za vaši recenzi

    zákaznický servis spisladce.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Adresa pro vyzvednutí zboží, která byla potvrzena v objednávce nesouhlasila s adresou, která byla sdělena pro vyzvednutí zboží. (důvod neuveden)
    • Díky opakovaných neúspěšných pokusů o vyzvednutí zboží se doba od objednávky k převzetí zboží velmi prodloužila.

    Reakce obchodu SpiSladce.cz

    Dobrý den,

    za vzniklé problémy se Vám omlouváme. Ke změně adresy došlo z důvodu probíhající rekonstrukce na naší prodejně a i z toho důvodu se pravděpodobně stalo, že jste nás na adrese nezastihla. Zákazníky už nyní upozorňujeme, že je potřeba předem volat na telefonní čísla uvedená v emailové komunikaci.

    Vaše Spisladce.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Akce 1+1
    • Dodací lhůta neni dodržena

    Jestli chtějí na zboží čekat tak to můžou...

    Reakce obchodu SpiSladce.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení a za nastalé problémy se Vám omlouváme. Bohužel nám výrobce Vaše matrace nestihl vyrobit, i přesto že nám je vyfatkuroval. Zboží Vám tedy dorazí přímo od výrobce začátkem týdne. Budeme se snažit aby k tomuto dále nedocházelo. Mrzí nás, že se do hodnocení obchodu promítla vaše špatná zkušenost s dodací lhůtou jednoho z našich výrobců, jež nabízíme.
    Vaše Spisladce.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednal 27.11.2016 a zaplatil dne 28.11.20165 z mého účtu. 9.12.2016 jsem obdržel emailou zprávu, že je zboží ve výrobě.Do dnešního dne, tj. 21.12.2016 jsem neobdržel žádnou další zprávu a ani se nemohu telefonicky na uvedená čísla dovolat. Nevím v jakém stavu je moje objednávka a kdy bude vyřízena.Zašlu ještě emailovou zprávu.

    Reakce obchodu SpiSladce.cz

    Dobrý den,
    jak jsme spolu již mluvili telefonicky, zboží dorazí zítra na náš skad a bude Vám ihned odesláno na Vaši adresu. Předpokládaný termín dodání 3 týdny na naši adresu byl 19,12, a jsme tedy ve zpoždění o 3 dny za což se velice omlouváme.

    Vaše Spisladce.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Urcite neobjednatnat, asi by meli zmenit dopravce...

    Reakce obchodu SpiSladce.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení a za nastalé problémy se Vám omlouváme. Budeme se snažit aby k tomuto dále nedocházelo. Mrzí nás, že se do hodnocení obchodu promítla vaše špatná zkušenost s přepravní společností, jejichž služby využíváme.
    Vaše Spisladce.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    V kamenném obchodě firmy v Příbrami jsme si vybrali postel. Cena byla stejná jako při objednání přes eshop. Pokud jsme nakupovali v kamenném obchodě složili jsme na požadavek prodejte kauci ve výši 4tis. CZK protože se nám postel líbila a souhlasili jsme s dodáním namísto avizovaných 3 týdnů na 5. Po ani ne týdnu jsme chtěli objednávku zrušit a vrátit peníze protože jsme našli jinou, jaké bylo naše překvapení, že objednávku již stornovat nelze a pokud ji zrušíme, požadují 25% z ceny postele (3000 CZK). Po nátlaku (nevelkém) nám byl nabídnut poukaz k budoucímu uplatnění v témž obchodě.

    Poučení pro příště - nikde neskládat zálohy a objednat přes eshop! Toto byl náš poslední nákup zde.

    Reakce obchodu SpiSladce.cz

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za komplikace a vaší nepříjemnou zkušenost spojenou s nákupem na naši prodejně.
    Ovšem při objednání postele by byla požadována záloha (nikoli kauce) i při objednání přes e-shop, neboť jde o zboží, které se vyrábí přímo pro zákazníka. Záloha (nikoli kauce) na zboží se skládá právě z důvodu, aby si zákazník zcela bezdůvodně objednávku atypického zboží nerozmyslel a nám tak tento atypický výrobek výrobek nezůstal na provozovně. V případě zrušení objednávky atypického zboží nebo zboží vyráběného na zakázku si pak dle našich obchodních podmínek můžeme ponechat tuto zálohu na částečné pokrytí nákladů spojených s touto zakázkou.Dále jsme ve vašem případě neuplatnili možnost stornování zakázky za poplatek, ale snažili jsme se najít kompromisní řešení akceptovatelné pro obě strany.

    Děkujeme za pochopení

    Vaše Spisladce.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Temer zadna komunikace ze strany obchodu.

    Reakce obchodu SpiSladce.cz

    Děkujeme Vám za upozornění. Bohužel neznáme detaily, tak se jen můžeme domnívat, že k opomenutí mohlo dojít v souvislosti s migrací databází a zaváděním nového e-shopu. Proto se omlouváme a věříme, že nyní s novou administrací bude komunikace se zákazníky bezproblémová.

    Vaše SpiSladce.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • pro mě žádné

    Nabízené zboží bylo ve výprodeji (předpokládal jsem nové) bohužel takto prodávají použité zboží z showroomu (používané půl roku). Nízká cena "rádoby výprodejového zboží) je jen záminka pro lepší pozici na HEURECE.
    Velké zklamání s tímto obchodem.

    Reakce obchodu SpiSladce.cz

    Vážený zákazníku, na to že je zboží použité z showroomu jste byl telefonicky upozorněn ihned po vytvoření objednávky. Dohodli jsme se, že si nákup rozmyslíte a dáte nám vědět. Bohužel jste se nijak 14 dnů neozval, až teď prostřednictvím této recence. Děkujeme tedy konečně za nějakou Vaši reakci. V naší výprodejové nabídce je zboží jak nové tak použité a jeho nízká cena je kvůli tomu, že jej chceme prostě vyprodat.

    Michal Končitík
    SpiSladce.cz

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Zboží jsem objednal 29.11. Bylo u něj napsáno naskladnění do týdne.
    • Dnes je 13.12. a stále nic nepřišlo a u zboží je poznámka do 7 dnu na skladu

    Reakce obchodu SpiSladce.cz

    Vážený zákazníku, děkujeme za Vaši reakci a tímto se omlouváme za zpoždění. Zboží již dorazilo a věříme, že s ním budete spokojen. Toto prodlení bylo způsobeno dodavatelem, který v předvánočním období nebyl schopen vykrývat včas všechny naše objednávky.

    S pozdravem
    Team SpiSladce.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • žádné mě nenapadají
    • obchod nekomunikuje se zákazníkem během vyřizování objednávky, jediný email který jsem dostala byl, že platba byla přijata na účet, ale žádné informace o průběhu objednání u dodavatele či o prodloužení lhůty dodání...

    Nakupovala jsem poprvé a opravdu spokojená nejsem, interetový obchd s nábytkem, u kterého jsem nedávno nakupovala mě informoval o veškerém průběhu, dodací lhůta byla stanovena na téměř dvojnásobnou než v tomto obchodě, ale zboží odtamtud už je u přepravní společnosti, a to jsem obě objednávky provedla ve stejný den.

    Reakce obchodu SpiSladce.cz

    Dobrý den,

    jsme rádi, že vše se nakonec vysvětlilo a dodalo včas.

    S pozdravem

    Team SpiSladce.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Na písemný dotaz ohledně nakupovaného zboží jsem dostala nepravdivou odpověď.
    • Zaplacené zboží jsem doposud neobdržela a nevím v jaké fázi je moje objednávka.Před 10 dny mi bylo telefonicky sděleno,že zboží není na skladě

    Reakce obchodu SpiSladce.cz

    Vážená zákaznice, předem děkujeme za Vaši recenzi.
    Co se týče Vašeho dotazu na který jste dostala nepravdivou odpověď, opravdu netuším, co tím myslíte, to byste musela být konkrétnější.
    Ohledně doby dodání jsme Vám 29. 11. 2012 zaslali mail, ve kterém Vás informujeme, že doba dodání jsou 3 týdny,
    To tedy znamená, že zboží Vám bude dodáno v průběhu příštího týdne, což je do 3 týdnů.

    S pozdravem

    Team SpiSladce.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nekomunikuje, nedrží dodací lhůty

    Reakce obchodu SpiSladce.cz

    Vážený pane Řezníčku,

    dne 26. 10. 2012 jste u nás zadal objednávku, tentýž den Vám mělo být doručeno potvrzení o objednávce, které díky výpadkům internetového připojení nedorazilo, což jsem zjistil až dnes a za což se omlouváme, ale na našem e-shopu jste si nemohl nevšimnout, že doba dodání jednoho Vámi objednaného zboží je 14 dní. Dne 1. 11. 2012 Vás e-mailem kontaktovala kolegyně s tím, že dodací doba Vaší objednávky se o pár dní prodlouží z důvodů velkého objemu objednávek u tohoto dodavatele v předvánočním období a zaslala Vám, že zboží dorazí cca 14. 11. 2012.
    Vzhledem k těmto okolnostem nechápu Vaše rozhořčení, protože k dnešnímu dnu, kdy si stěžujete nevypršela ani dodací doba, která je uvedena na e-shopu, dostal jste i všechny potřebné informace o tom v jakém stavu je Vaše objednávka dne 1. 11. 2012. Co se týče Vašeho hodnocení přehlednosti našeho obchodu, věřím, že je přinejmenším neobjektivní.

    S pozdravem
    Michal Končitík
    SpiSladce.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Matrace je kvalitní
    • Neodpovídá dodací doba
    • Nikdo vás neinformuje že dodací dobu nedodrží
    • Nekomunikují sami od sebe-musíte volat a shánět se vy

    Osobně už si od nich nikdy nic neobjednám,matrace je sice opravdu skvělá a a kvalitní ,ale přístup je strašný,čekala bych alespon telefon,že z místo 3 týdnů to bude 6 ,nikdo se ale neobtěžoval a tak jsem týden co týden musela volat já a zjištovat,jak na tom má objednávka je.Doporučuji změnu přístupu k zákazníkům!

    Reakce obchodu SpiSladce.cz

    Vážená paní Líšková,
    dovolte nám reagovat na Vaše připomínky.
    Zboží jste objednala dne 8.6., potvrzení objednávky jste obdržela v pondělí 11.6., kdy bylo zboží objednáno u výrobce. Od této chvíle začala běžet zmíněná tří-týdenní dodací lhůta.
    Jelikož jste objednávala akční zboží 1+1 navíc v atypickém rozměru je nutno počítat s tím,že dodací lhůta je skutečně dané tři týdny.
    Třetí týden od objednání jste dostala informaci,že výroba se pozdrží o cca 1 týden. V této době však probíhalo období státních svátků a žádné zboží nebylo od výrobce dodáváno, jelikož závozy probíhají výhradně v pátek. Následující týden nám zboží bylo dodáno a Vy jste opět byla informována o stavu objednávky a expedici zboží na Vaši adresu, kdy Vám matrace byla dodána následující pracovní den.
    Samozřejmě nás velice mrzí Vaše rozhořčení a Vaše připomínky si i tak vezmeme k srdci!

    S pozdravem a přáním příjemného dne,
    Tým SpiSladce.cz - Tomáš Fiala

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • šíře sortimentu a jako snad jediný v republice nabízí i náhradní díly
    • má na Internetu v nabídce i díly, které inzeruje skladem a po objednání se zjistí,že skladem nejsou

    velké plus tohoto obchodu je, že nabízí i ND na rošty. Ne vždy je však inzerované zboží skladem

    Reakce obchodu SpiSladce.cz

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaše hodnocení.
    Bohužel Vámi objednané náhradní díly jsme neměli momentálně skladem v množství, jež jste požadoval. Proto jsme Vás bezprostředně kontakovali a informovali o dané skutečnosti. Vaše zboží již bylo předáno přepravní společnosti a odesláno na Vaši adresu.
    S pozdravem,
    Tým SpiSladce.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • všechny co mohou mít internetpové obchody

    no to nevím jak jsem mohla být tak blbá
    zkušenost hrozná
    ne nedoporučila
    protože to trvá dlouho a ani se neráčili napsat důvod proč, když jsem zboží objednávala měli ho na skladě a druhý den mi napsali, že už ho nemají na skladě a že se ozvou a od té doby nic. Fakt hrůza. A to se mi jevil tento obchod docela fajn.

    Reakce obchodu SpiSladce.cz

    Vážená zákaznice,
    mrzí nás Vaše zkušenost, ale Vaše objednávka ze dne 26.12. 2011 byla přijata v době vánočních svátků, celozávodních dovolených a odstávek výroby. Vámi objednané zboží bylo na skladě v počtu 1ks, proto Vám systém vygeneroval potvrzení o objednávce s informací, že dva kusy nejsou skladem. Standardní doba dodání u tohoto výrobku, pokud není skladem jsou 3 týdny.
    Zboží Vám bylo odesláno dne 9.1. 2012. K vyřízení objednávky tedy došlo za 9 pracovních dní. O stavu objednávky je každý zákazník průběžně informován e-maily, takže pokud došlo k nedoručení e-mailu, velmi se omlouváme.
    Děkujeme za Vaši objednávku a přejeme, aby Vám zakoupené zboží sloužilo k plné spokojenosti.

    Tomáš Fiala
    Tým SpiSladce.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Údaje, které uvádí e-shop, neodpovídají skutečnosti, zboží uvedené "skladem" na skladě není, t.j. dodací lhůta se značně prodlouží

    Reakce obchodu SpiSladce.cz

    Vážený zákazníku,
    mrzí nás Vaše zkušenost. Snažíme se držet stavy skladu neustále aktuální ke spokojenosti zákazníků.
    Michal Benda
    www.SpiSladce.cz