Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Jsem opravdu spokojený s dodávku zboží, se zbožím samotným. Děkuji.

    Reakce obchodu spíme.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za moc milou pochvalu, která nás moc těší i doporučení a také za 100% pozitivní recenzi. Jsme opravdu moc rádi, že jste spokojeni, vážíme si toho.

    S úctou a s přáním klidného spánku,
    Jiří Adamec za eshop spime.cz a výrobce Postelia s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Co se týče rychlosti komunikace, tam bych to viděl spíše pozitivně.
    Co se týče výrobků, tak zatím veliká spokojenost.
    Tím pozitiva ale bohužel končí.
    Objednal jsem si matraci Visco Quattro s možností měnit tuhost - až 24 kombinací.
    Po rozbalení matrace bych čekal, že u ní bude nějaký stručný manuál, jako třeba jak dlouho nechat matraci po rozbalení v klidu, než se může použít a pro mě především manuál na to, jak poskládat jednotlivé vrstvy, abych si mohl vybrat jednu, dvě, tři, čtyři... z těch 24ti variant tuhosti a podle toho poskládal.
    Bohužel manuál nepřišel absolutně žádný.
    Napsal jsem tedy do firmy email, kde jsem žádal o zaslání tabulky, kde bude zobrazeno všech 24 kombinací a tady nastal problém.
    Nejdřív, že to problém není, ale tabulka nikde. Že na webu mají zobrazeno 8 nejběžnějších kombinací. Jenže já si koupil matraci s možností 24ti kombinací, tak bych rád už z principu viděl možnosti, jak všech kombinací docílit.
    Tabulku(manuál) se mi podařilo získat asi po dvou dnech a několika emailech.
    Jenže po prozkoumání tabulky jsem zjistil, že to absolutně nekoresponduje s tím, co je uvedené na webu v popisu této matrace jako uvedených osm nejpoužívanějších kombinací(podle webu mám nastavenou tuhost na H4, jenže podle kompletní tabulky, kterou mi zaslali H2-H3).
    Firmu jsem informoval o této skutečnosti, na kterou mi bylo odpovězeno, že tabulka, kterou mi zaslali, tak je správná a pokud je vada ve vyobrazení na webu, tak se omlouvají.
    Nicméně již 14 dní ode mě vědí, že na webu tedy mají naprosto milné informace, ale nic s tím nedělají.
    Takže z tohoto nákupu bohužel dobrý pocit nemám.
    Z čeho ale dobrý pocit mám je matrace a to je hlavní.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • kvalita výrobků
    • zavádějící informace o dostupnosti - dle webu vše na první pohled skladem, po objednání komunikovaný čas až dvou týdnů na výrobu, ve skutečnosti doško k dodání 23. den po objednání.

    zavádějící informace o dostupnosti - dle webu vše na první pohled skladem, po objednání komunikovaný čas až dvou týdnů na výrobu, ve skutečnosti doško k dodání 23. den po objednání.

    Reakce obchodu spíme.cz

    Dobrý den, pane Beneši,

    omlouváme se za délku dodání, ale ihned po přijetí Vaší objednávky Vás kontaktovala kolegyně a vysvětlila, že rošty a matrace máme naskladněny na dvou různých místech, nabízela více variant dodání a nakonec bylo dohodnuto, že Vám to zašleme najednou v dohodnutém termínu, který byl přesně dodržen.
    Informace není zavádějící, ve Vašem případě šlo o latexovou matraci v rozměru 200x160, aktuálně máme ve výrobě v Kojetíně skladem 560 ks latexových matrací, které dle objednávky kompletujeme a zasíláme obratem přepravní společností. Roštů aktuálně máme v centrálním skladě v Táboře skladem přes 1.600 Ks. Skladem produkty skutečně jsou, ale ne vždy znamená, že pokud je to skladem, tak to dostanete druhý den.
    Bohužel různé místa naskladnění u kombinace matrace a rošty znamenají buď, že rozdělíme objednávku a pošleme každé zvlášť, nebo posíláme kompletní objednávku najednou, ale na zkompletování potřebujeme více času. Zvolil jste, že to chcete zaslat najednou a na delší termín dodání jste byl upozorněn.
    Ve Vašem případě se objednávka zpozdila i díky velké vytíženosti, protože aktuálně probíhala promo akce, takže jsme měli velký počet objednávek.
    Za délku dodání se tedy ještě jednou velmi omlouváme, ale i tak Vám byla dodána přesně v dohodnutý termín, který Vám kolegyně sdělila hned druhý den po objednání.

    Za tým spáčů ze spíme.cz
    Novotný Petr

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po objednání zboží dodatečně požadována záloha v absurdní výši

    Reakce obchodu spíme.cz

    Dobrý den, pane Uhríne,
    Omlouváme se, ale na objednanou komodu (STONE 8 zásuvek, dub) ve Vámi zvolené specifikaci skutečně požadujeme 30% zálohu, protože komoda není skladem, vyráběla by se dle Vámi zvolené specifikace pouze pro Vás. Pokud by jste si ji neodebral, tak by byla velmi malá šance, že takto specifikovanou komodu prodáme jinému zákazníkovi.
    Na možnost požadování zálohy upozorňujeme i v obchodních podmínkách, konkrétně v bodu VII./5. "Prodávající může požadovat po kupujícím zálohu ve výši 30-100% z celkové částky objednaného zboží. U běžných rozměrů a odstínů (postele, roštu, matrace atd.) je výše zálohy 30-50% z celkové částky objednaného zboží. U atypových rozměrů a odstínů je výše zálohy 50-100% z celkové částky objednaného zboží. Požadovat zálohu může prodávající i zpětně po přijetí objednávky přes internetový obchod spime.cz"

    Mrzí nás, že Vás záloha odradila a objednávku jste stornoval, ale i my musíme mít jistotu, že si objednané zboží, které pro Vás budeme vyrábět, skutečně odeberete.

    Děkujeme za pochopení
    Za tým spáčů ze Spíme.cz
    Novotný Petr

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Arogantní chování.

    Reakce obchodu spíme.cz

    Dobrý den, paní Fejtková,
    velmi se omlouvám, jestli na Vás naše chování působilo arogantně, ale s některými požadavky zákazníka nemůžeme vyhovět. Odmítla jste přepravu TOPTRANS, tak jsme Vám nabídli možnost osobního odběru na prodejně ve městě, kde bydlíte, tato možnost se Vám také nelíbila.
    Mrzí nás, že i přes velký počet nabízených řešení, jste objednávku stornovala a velmi nás mrzí i označení, že jsme arogantní, ale samozřejmě je to Váš názor, máte na něj právo a nám nezbývá, než ho přijmout.

    S pozdravem Novotný Petr
    Spíme.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    stálé sliby něco řešit, ale nikdy nic neřeší natož reklamace, stále o ničem nikdo nic neví a pokaždé se vše ztratí, nikdo za nic nemůže a nikdo o ničem neví, pokaždé zavolá někdo jiný a jen neustále musíte opakovat reklamaci, když pošlete foto poškozených věcí tak to začnou jako řešit až do ztracena a pak už se nikdo neozve a neodpoví a to už je poněkolikáté........

    Reakce obchodu spíme.cz

    Dobrý den, pane Kote,
    Velmi nás mrzí, že s námi máte špatnou zkušenost, ale vážíme si opakovaného nákupu. Dle telefonátu se tato recenze týká rok staré reklamaci přepravy, kdy Vám dovezl TOPTRANS poničené rošty. Mrzí nás, že k tomu došlo a také je škoda, že jste si zboží nepřekontroloval při jejím přijetí, protože pak je reklamace přepravy velmi obtížná. Věřte, že jsme pro Vás udělali maximum, ale přepravní společnost reklamaci neuznala.
    Doufám, že i přes tuto nemilou zkušenost budete dále věrný našim produktům a ještě jednou se omlouváme za přepravní společnost.

    Za tým spáčů ze spíme.cz
    Novotný Petr

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • účelové balení

    Matrace jsou o pět cm kratší, než je rozměr v objednávce.

    Reakce obchodu spíme.cz

    Dobrý den, pane Šašvato,
    děkujeme za recenzi, omlouváme se, pokud jste naměřil kratší délku, ale to je po rozbalení komprimované matrace běžné, matraci občas trvá několik hodin, než se opět natáhne do správné délky.

    Doufáme, že vše bude v pořádku a budete s matrací spokojený.
    Za tým spáčů ze spíme.cz
    Petr Novotný

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    neochota, nezájem, nespolupráce s přepravní firmou,

    Reakce obchodu spíme.cz

    Dobrý den, pane Abraháme,
    Velmi se omlouváme za služby přepravní společnosti TOPTRANS. Chápeme, že jste se službou dodání nespokojený, ale to hodnocení by tedy spíše mělo patřit přepravní společnosti, je nám ale jasné, že tu si jako zákazník nemůžete vybírat, takže ta celková špatná recenze "padá" na naši hlavu.
    Ještě jste do telefonu zmínil, že nešlo platit kartou, tuto službu TOPTRANS sice podporuje a nabízí, ale my ji na stránkách ani nemáme uvedenou, tu jste tedy sice slíbenou neměl, ale chápeme, že v dnešní době to je bráno, jako samozřejmost. Naopak výnos jste si zaplatil, tak nás mrzí, že byl dopravce neochotný a musel jste si službu vynesení vyžádat, i když jste na ni měl mít automaticky právo.
    Za špatnou zkušenost s přepravou se velmi omlouváme a doufáme, že i přes tyto potíže budete s lamelovými rošty spokojený.

    Za tým spáčů ze Spíme.cz
    Petr Novotný

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • na zboží,které udavali že je skladem a bude odeslano do 2dnů po objednání stale čekám

    Reakce obchodu spíme.cz

    Dobrý den, pane Jaroslave,

    děkujeme Vám za recenzi a mrzí nás, že nejste zcela spokojen. U Vámi objednané matrace, matracového chrániče a chromového držáku matrace byla rozdílná dostupnost, kterou jste patrně přehlédl. U čelního držáku jsme měli výpadek a aktuálně byla psána dodací lhůta 2 týdny.
    I tak bylo přijetí objednávky: 20. 11. 2022 (neděle) a předpokládané dodání: 28.11.2022
    Omlouvám se pokud jste na zboží čekal déle, ale vše bylo dodáno dle uvedených dostupností.

    S úctou a s přáním klidného spánku,
    Jiří Adamec za eshop spime.cz a výrobce Postelia s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Ačkoli zboží mají uvedeno skladem, až po objednání a zaplacení se dozvíte, že budete 14 dní čekat.

    Reakce obchodu spíme.cz

    Dobrý den, pane Přemysle,

    děkujeme Vám za recenzi a mrzí nás, že nejste zcela spokojen. Matraci MULTINO skutečně máme skladem, respektive skladem máme zvlášť jádra a potahy(z důvodu velkého počtu nabízených potahů), které po objednávce kompletujeme a zasíláme. Kolegyně z obchodního oddělení vždy volá a nabízí zákazníkům, zda na matraci chvátají, tak matraci zkompletujeme a pošleme skladovou, pokud nechvátají, tak ji zařadíme do výroby a bude dodána do 10 pracovních dnů, to by i Váš případ.

    V tomto případě vždy dorazí dotazník od Heureka dříve, než zakoupená matrace, takže chápeme, že na to většina zákazníků reaguje negativně. Dotazník zasílá Heureka.cz, bez možnosti zasahovat do jeho datumu zaslání. U Vás se to ještě zkombinovalo s neproběhlou online platbou, která se měnila na převod, to také trvalo několik dnů, o kterých společnost Heureka nemůže vědět.

    Omlouváme se, pokud došlo k nedorozumění a předčasnému zaslání dotazníku spokojenosti, ale matrace byla zaslána dle telefonické dohody. Doufáme, že i přes delší dodání budete s matrací spokojený.

    S úctou a s přáním klidného spánku,
    Jiří Adamec za eshop spime.cz a výrobce Postelia s.r.o.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedostatek informací o tvrdosti matrace byla jsem rozhodnuta tvrdost č 3 a v obchodě po vyzkoušení bez informace o číslu tvrdosti jsem se rozhodla pro špatnou tvrdost. Mám značné potíže když vstávám.Jelikoš mám nestandardní šířku nelze matraci vrátit.

    Reakce obchodu spíme.cz

    Dobrý den, paní Havlenová,

    děkujeme Vám za recenzi a mrzí nás, že nejste zcela spokojena. Vámi objednaná matrace ze 100% přírodního Latexu MULTI NATURAL je skvělá volba. Škoda, že nepíšete na které pobočce jste byla. Rád bych znal komentář konkrétního prodejce.

    Mrzí nás Vaše hodnocení, kde nás nedoporučujete z důvodu tvrdosti matrace, kterou jste si sama vybrala a určitě i vyzkoušela. Bohužel, asi se nelze zavděčit úplně všem. Možná máte problém se "zády", což je spíš na konzultaci s lékařem...

    Zavolejte prosím naší info linku. Věřím, že se nám povede vyřešit Vaše potíže při vstáváním tvrdostí matrace. Výměna jádra je za poplatek, nikoli zdarma!

    S úctou a s přáním klidného spánku,
    Jiří Adamec za eshop spime.cz a výrobce Postelia s.r.o.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod prodává postele bez lamelových roštů. Zákazník není o této skutečnosti dostatečně důrazně informován. Postel bez lamelového roštu je nepoužitelná.
    • Zbytečně drahá doprava.

    Obchod prodává postele bez lamelových roštů. Postel bez lamelového roštu je nepoužitelná. Ano, skutečnost, že lamelový rošt není součástí postele se zákazník má šanci dozvědět, je ale skryta mezi množstvím dalších bezvýznamných informací.

    Reakce obchodu spíme.cz

    Dobrý den, paní Bařinová,

    Omlouváme se, ale u Vámi objednané jednolůžkové postele SANY je v textu jasně uvedeno "Cena postele je bez úložného prostoru, nočních stolků, lamelových roštů a matrací". V tabulce technického popisu je také uvedeno "Včetně roštu: NE".
    Mrzí nás, že jste tuto informaci přehlédla, ale je uvedena dostatečně jak v popisu, tak v technických parametrech.
    Doprava na lamelové rošty je zdarma a rošty jsou skladem, tak jej doporučujeme doobjednat, doručen bude obratem :)

    Za tým spáčů ze Spíme.cz
    Novotný Petr

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Dobré ceny
    • U laťového roštu sice píšou lak, ale téměř žádný tam není, povrch pak není hladký
    • Emailové kontakty na webu nejdou copy/paste, člověk to musí přepisovat ručně, jsou tam vloženy jako obrázek
    • U postelí/nábytku nenabízí možnost laku
    • Přes léto přehnané epidemiologické opatření na provozovně

    Reakce obchodu spíme.cz

    Dobrý den, pane Waclawiku,

    děkujeme za recenzi a pochvalu cen. Jsme opravdu moc rádi, že jste objednal naše výrobky.

    Na roštu je lakovaná pouze část, u které hrozí případné zatrhávání potahu matrace. Ostatní části lakované nejsou, to je z důvodu případného pracování dřeva s vlhkostí lepší.

    Emailová adresa je jako obrázek schválně. Je to velice účinné opatření proti robotům, který procházejí weby a sbírají nejen emailové adresy pro šíření spamu. Děkujeme za pochopení.

    U postelí již nabízíme pouze ekologickou a přírodní povrchovou úpravu olejo-voskem, která je pro dřevo přirozenější, protože lépe pracuje z vlhkostí.

    Omlouváme se, pokud Vám epidemiologické opatření na prodejně nevyhovovalo, ale jsou to Vládní nařízení, které je nutné dodržovat.

    S úctou a s přáním klidného spánku,
    Jiří Adamec za eshop spime.cz a výrobce Postelia s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Cena nočního stolku je opravdu hodně vysoká v porovnání s cenou postele

    Dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu spíme.cz

    Dobrý den, paní Urbánková,

    děkujeme Vám za recenzi. Mrzí nás, že nejste spokojená i storno Vaší objednávky. Naše výrobní kapacity jsou omezené, ale těší náš velký zájem o naše výrobky. Chápeme některé zákazníky, pro které je dodací doba příliš dlouhá. Je třeba zmínit i dopravu postele, které rozvážíme vlastními vozy a montáž provádějí naši zaměstnanci s dlouholetou praxí. I doprava se musí důkladně naplánovat, aby se vše stihlo a jaksi vše vede k dlouhé dodací době jak píšete. Nabízíme i jiné možnosti, například "přepravní box", ale ten je bez výnosu a montáže.

    Co se nočních stolků týče, je pravda, že cena může působit vyšší, ale je to dáno náročností výroby. U nočních stolků není sice významná spotřeba dřeva, ale vysoká pracnost.

    S úctou a s přáním klidného spánku,
    Jiří Adamec za eshop spime.cz a výrobce Postelia s.r.o.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.