Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den, bylo vám řečeno, ano chyba je na naší straně, žlutá nebo zelená je u kelímků velmi podobná. Také vám bylo řečeno, že budete mít proplacené při vrácení i dopravné. Tvrdíte dále, že obchod krachuje a prodělává, nezlobte se, ale co si to vůbec dovolujete tvrdit takové nesmysly. O špatně zaslané barvě kelímku, jste nás navíc informovala až 14 dnů po vyzvednutí balíků. Bublinková folie je nejideálnější způsob proti poškození produktů, investujeme také značné prostředky do obalového materiálu, který zákazník nehradí. Pokud paragon došel poškozen, stačilo nás informovat a dostala by jste ihned na mail fakturu. Nerozumíme neuvěřitelné aroganci, poškozování firem atd. od některých nenávistných zákazníku v Česku.

  • Pan Šustr (majitel obchodu) je velmi nepříjemný člověk a rozhodně nedoporučuji v tomto obchodu nic objednávat. Objednali jsme si 3 kusy slushy makerů, z nichž jeden měl být zelené barvy, dorazila místo něho žlutá. Jedná se o banalitu, ale vzhledem k tomu, že potřebujeme zelenou kvůli malému 3 letému klukovi, tak se nedá nic dělat. Volali jsme, že bychom rádi tuto situaci řešili, ale pan Šustr nám pouze řekl, že můžeme zaslat zboží zpět, že vrátí peníze, ale za vyměněný kus si musíme opět zaplatit poštovné, které opravdu není malé a dal nám k tomu přednášku, jak již nyní jeho obchod prodělává a že se mu to nevyplatí - toto není jednání seriózního obchodu. On udělá chybu a není ochotný ji nijak napravit. Zasíláme tudíž zpět kompletně všechny 3 kusy. Pokud panu Šustrovi dělá problém proplatit zákazníkovi poštovné, jako odškodné za jeho chybu, neměl by podnikat vůbec, protože asi dělá něco špatně, když ho 70kč dostane do krachu.

    Jinak ty 3 kusy slushy makerů přišli v bublinkové fólii s roztrhnutým paragonem psaným ručně. Už to o něčem svědčí.

  • Bohužel některým lidem nelze říci jinak než hovado nebo hajzle:) Sám by si nikdy nekoupil, a už vůbec ne svým dětem, to co cpe pod nos zákazníkům. Ale tak, jak se říká: "na každou svini někde čeká řezník........."

  • Three: Dobrý den. Doporučuji si zakoupit kvalitní oblečení, které nepouští barvu. Pokud si vlastní vinou znehodnotíte kabelku, nemůžete přeci svalovat vinu na obchodníka a kvalitu výrobku.

  • Bohuzel, s kvalitou vyrobky Speedyshopu vubec nejsem spokojena, kabela crossbody se po jednodenni noseni uspinila - reakce obchodniaka- byla v kontaktu s textilii, reklamaci nemuze uznat!!! A s cim mela byt kabela v kontaktu? Na nahe telo se nenosi. Vyjadruji ohromnou nespokojenost v komunikaci a s pristupem prodavajiciho. Nenechte se zmast nizkou cenou a radeji hledejte kvalitu.

  • "Milý" pane, začněte se chovat jako normální rozumný člověk. Pokud začnete nadávat do telefonu urážky typu ty hovado nebo ty hajzle, tak se nemáme o čem bavit a to platí pro všechny nevychované lidi. Šustr

  • V únoru 2013 jsem objednal kráječ cibule (cena 164 Kč). V prosinci letošního roku přestal fungovat. Při telefonické reklamaci jsem hovořil s p. Michalem Šustrem. Ten se mě v podstatě vysmál a přímo mi sdělil, že když kráječ zašlu jejich firmě, pošlou ho okamžitě zpět s tím, že se nejedná o závadu krytou 2-letou záruční lhůtou, ale o opotřebení v důsledku jeho používání.! Dále dodal, že podobné "vyčůrané" praktiky velmi dobře znají.
    Doporučuji se tomuto obchodu vyhnout a zvláště panu Šustrovi.

  • Tak jsem si objednala UV lampu, přišla v pořádku a včas.
    Používala jsem ji dva dny a přestala svítit jedna žárovka.
    Vyzkoušela jsem výměnu žárovek abych zjistila zda je to žárovkou nebo lampou a žárovka je v pořádku. Volala jsem tedy panu Šustrovi že budu uplatňovat reklamaci. Nejen že nebyl do telefonu moc příjemný, ale také mi řekl že mi nevěří, že zboží nefunguje. Normálně mě nazval lhářkou!!!
    Takže zboží posílám zpět a jsem zvědavá co bude. Fakt moc příjemný pán.

  • Dobrý den, žádali jste mě o mou zpětnou vazbu na váš obchod, tak jak se to v dnešní době běžně provozuje. Já jsem ZV podala a místo toho, aby jste se omluvili, či si z ní vzali ponaučení - nařknete mě, že jsem zamindrákovaná nebo dokonce, že jsem z konkurence? Né nadarmo se říká, že potrefená huse se vždy ozve. Ano zamindrákovaná ano, ale za to, že jsem vyhodila peníze za něco, co nemá dle mého názoru žádnou kvalitu. Logicky lze i usoudit, že kdyby měla konkurence zájem vám zde něco napsat - musela by si něco objednat. To ale trhovci nedělají. Dále se vztekáte ohledně kvality vaší komunikace: pokud je pro vás odpověď vaší "Klárky" či někoho jiného, do tří dnů dostatečně rychlá, tak máme asi každý jiné požadavky na kvalitu služeb, které máte poskytovat. Myslím, že reakce na mou zpětnou vazbu svědčí o kvalitě vašeho "internetového obchodu" . Úmyslně jsem se nepodepsala, nemám totiž odvahu vám propůjčit své osobní údaje. Pěkný den a věřím, že svůj podnikatelský záměr do budoucna zkvalitníte.