Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si zbozi, bylo mne napsano, ze az bude zbozi pripraveno, tak mne budou informovat. Do ted nemam zadnou informaci. Dekuji

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • na cestě
    • prodavači o zboží vůbec nic neví

    UNP

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná komunikace
    • zřejmě nepravdivý údaj na eshopu

    Objednal jsem si zboží 26.12. s osobním odběrem. Od té doby mě nikdo nekontaktoval. Nevím co si o tom myslet, zboží bylo skladem....

  • Pokud si někdo objednává vánoční dárek pro manželku a nebude v termínu doručení v místě bydliště, tak předpokládá, že dodavatelská firma objednané zboží zabalí do nějaké fólie, aby příjemce(kyně), neměla zdání, co přebírá.
    V tomto směru jsem zklamán a tuto firmu bych v období Vánoc nikomu nedoporučil.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Pár minut po odeslání objednávky mi obchod poslal e-mail, kde mi potvrdil naskladnění zboží na centrální sklad do týdne a že mám vyčkat na jejich další e-mail. Po uplynutí 9 kalendářních dní mi ale z obchodu nikdo nic neposlal. Tak jsem se zaptala sama, kdy si budu moci vyzvednout zboží. Na to mi přišla odpověď, že jejich dodavatel posunul dodací termín na leden 2016. Jelikož jsem zboží objednávala jako dárek k Vánocům a musela jsem a obchod se mi ani neráčil upozornit na delší dodací lhůtu, beru toto pochybení jako závažné a v obchodě již nenakoupím.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poměrně dobré ceny, které jsou mnohdy nižší než v jiných obchodech.
    • Délka dodací doby a komunikace obchodu.

    V obchodě se dají sehnat věci za velmi dobrou cenu.
    Bohužel mám s nakupováním v obchodě velmi špatné zkušenosti. Vždy, když jsem koupil zboží, tak mi byl přislíben termín dodání na určité datum. Toto datum bylo vždy překročeno více než o týden. Musel jsem se sám dotazovat, co se děje. Prodávající mi přislíbil, že zavolá zpět a nakonec jsem opět musel volat, protože se neozval. Nákup byl v řádech desetitisíců, a ještě to byla pračka, bez které se člověk jen těžko obchází.
    Takže, pokud máte zájem o levné a přitom kvalitní zboží, ale nespěcháte na dodávku - nakupujte.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemůžu hodnotit muj nakup jelikož je to darek,ale rodice nakoupily a nelibi se mi jednani elektra spáčil ze zakona je lhuta na vaceni penez za zbozi to vam ale spacil penize nevrati musite si vybrat jine zbozi v te hodnote ve ktere zbozi bylo a jeste jsou neprijemni ..takže za me příště určitě jakekoli jine elektro ale Spáčil určitě ne

    Pokud nechcete řešit problem vrácení zboží tak nenakupovat jelikož by vám nevratily peníze ale museli by jste si vzit ji e zbozi v hodnotě toho co vracite ;)

    Reakce obchodu Elektro Spáčil

    Dobrý den,
    v případě, že je zboží nakoupeno přes e-shop (dálková komunikace), platí zákonná lhůta na vrácení zboží a vrácení peněz.
    Zda si vyberte jiné zboží je čistě na Vás a nikdo Vás nutit nemůže.

    Na prodejnách ELEKTRO Spáčil (v případě zakoupení v kamenné obchodě) nabízíme službu nad rámec zákona “Výměna zboží v desetidenní lhůtě”. S pozdravem ELEKTRO Spáčil

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Prodejci na třebíčské pobočce nejsou moc příjemní a ochotní.
    Prodejnu jsem navštívila v poslední době 2x a pokaždé se špatný přístup opakoval. Kdyby bylo možné zakoupit zboží v jiné prodejně, upřednostnila bych to.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • osobní odběry
    • personál na prodejně, velice neochotná pokladní, kterou když jsem poprosila o vybalení a přezkoušení zboží jsem viditelně "otravovala"..jsem taky prodavačka v eshopu a i když jsou teď předvánoční stresy vše se dá řešit i jinak...

    Nečekejte úsměvy a pozdrav - spíš kyselý obličeje, zboží snad bude fungovat, je to vánoční dáreček...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • I přes informaci, že dodávka zboží bude realizována do 5 dní, 12 dní stále na dodávku čekám.

    Neakceptovatelná délka dodávky, obchod nezaslal informaci proč je dodávka opožděná, na mailový dotaz jsem dostal neurčitou odpověď, že snad příští týden. Pokud objednané zboží nebude k dispozici do 15 dní, objednávku zruším, zboží objednám u jiného pružnějšího prodejce a slžeb tohoto obchodu nebudu v budoucnosti využívat.

    • zadne
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • objednat z domova
    • Byl to můj první nákup v tomto obchodě přes e-shop
    • Jinak v něm nakupuji často ale v kamenné prodejně
    • zboží skladem dodává za 5 dní

    v kamenné prodejně nakupuji celkem často a jsem tam spokojen 100%.
    Ale jako internetový obchod se mi neosvědčil. Uvádí zboží skladem. Objednal jsem v pátek 11.9 tak bych předpokládal že zboží bude v pondělí připraveno. dodaní na prodejnu bylo avizováno na úterý 15.9 V pondělí došel omluvný mail že zboží doručí až ve středu 16.9 I když Spáčil hlavně nabízí černou a bílou techniku, tak si myslím že v tento podzimní čas by mohl mít v prodejnách i nářadí pro kutily jako jsou pily atd. protože na podzim se vesměs spravuje a opravuje to co se přes léto opotřebilo rozbilo a připravují se zahrady na zimu. Jak říkám s kamennými prodejnami jsem velice spokojen. Ochotný i odborně fundovaný personál.Jako e-shop mě ELEKTRO SPÁČIL moc nenadchlo

    Reakce obchodu Elektro Spáčil

    Dobrý den, ještě jednou se omlouváme, opravdu došlo ke zpoždění dodání zboží na pobočku z centrálního skladu, třetí pracovní den bylo připraveno k odběru. Děkujeme za pochopení ELEKTRO Spáčil e-shop.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • osobní odběry na pobočkách
    • po odeslání objednávky nulová komunikace, doposud bez odpovědi...

    nemohu doporučit.
    Objednala jsem zboží s osobním odběrem na pobočce a následně měla počkat na vyzvání k odběru.
    Za cca 14dní nedorazila žádná reakce o zpracování objednávky, změně či stornu mé objednávky.

    Reakce obchodu Elektro Spáčil

    Dobrý den, 7.10. v 11:34 vytvořena objednávka s osobním odběrem na prodejně Brno-Vinohrady. Obratem odeslán e-mail na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce o přijetí objednávky. 7.10. v 13.30 odeslána SMS pobočkou Vinohrady o připravenosti objednaného zboží k odběru. Prověřeno, včetně potvrzení o doručení na SMS bráně. Zboží je stále připraveno k odběru. S pozdravem ELEKTRO Spáčil, centrála Újezd u Brna.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nabízí dodání do 24 hod., zboží jsem objednala před 10 dny, dosud nedorazilo.
    • Tři dny chodí SMS, že je zboží vyskladněno a následující den dorazí,ale nedorazilo.

    Reakce obchodu Elektro Spáčil

    Dobrý den, dodání do 24 hod je údaj uváděný od expedice přepravní službou k dodání na adresu u zboží kde je uvedeno skladem. Nicméně opravdu došlo k nedodržení termínu z naší strany z důvodu posunutí závozu našeho dodavatele a to hned dvakrát. Za uvedenou skutečnost se omlouváme. Zboží Vám bylo odesláno v pátek a jeho dodání můžete očekávat během pondělí. V pátek Vám byla také odeslána SMS zpráva a e-mail o předání zboží přepravci. Ještě jednou se omlouváme za způsobené komplikace. S pozdravem ELEKTRO Spáčil.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • - RYCHLOST DODÁNÍ
    • - ZÁKAZNICKÝ SERVIS A KOMUNIKACE VELMI NEPROFESIONÁLNÍ
    • - BYLO NÁM ŘEČENO, ŽE NOVÝ ELEKTRICKÝ SPORÁK NÁM BUDE ZAPOJEN, ALE O TOM SE NÁM MOHLO JENOM ZDÁT PO DODÁNÍ NOVÉHO SPORÁKU - NEJASNÁ KOMUNIKACE.
    • - ROZUMÍME, ŽE ŘIDIČ NEMÁ V NÁPLNI PRÁCE ZAPOJOVAT SPORÁK, ALE V TOM PŘÍPADĚ JSME NEPOCHOPILI VŮBEC, PROČ PANÍ NÁM PO TELEFONU ŘEKLA, ŽE PO DODÁNÍ BUDE ELEKTRICKÝ ZAPOJEN A ŽE TO NEBUDE PROBLÉM (JEŠTĚ KDYŽ JSME KVŮLI TOMU VOLALI A PTALI SE KONKRETNE NA TENTO DOTAZ). OPRAVDU NEPOCHOPITELNÉ.

    Reakce obchodu Elektro Spáčil

    Dobrý den, protože zapojení elektrických sporáků bohužel neprovádíme a nikdy jsme neprováděli(mimo běžné zapojení spotřebičů do sítě přes vidlici 230V) nemůžeme uvedenou službu nabízet. S pozdravem ELEKTRO Spáčil

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné nenabízí
    • skoro žádná komunikace a tovar ješte nemám, za 14 dnú zatím nic

    nakupoval jsem poprvé a naposled

    Reakce obchodu Elektro Spáčil

    Dobrý den, 2.9.2015 večer byla vytvořena Vaše objednávka. Následující pracovní den (3.9.2015) Vám byla odesláno potvrzení o zpracování objednávky s tím, že pro Vás bude zboží připraveno od 7.9.2015 na prodejně v Hodoníně(tak jak bylo zvoleno v objednávce). Zboží máte stále připraveno a rezervováno na Vaše jméno. Elektro Spáčil.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Široký sortiment nabízeného zboží, přehlednost stránek
    • Pravděpodobně se v mém případě jednalo o ojedinělý případ, ale na mě zapůsobil velice negativně.

    Po vlastní negativní zkušeností s distribucí bych váš obchod nikomu nedoporučil.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neochotu prodavacu
    • Prodavaci neboli personal

    Uz nikdy vice

    Reakce obchodu Elektro Spáčil

    Dobrý den,

    pokud jste nebyla spokojena a máte nějaké výhrady upřesněte nám je prosím na [email protected]. Děkujeme ELEKTRO Spáčil

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic
    • Není schopen pokrýt objednávky. V dnešní době by měl eshop vědět, kolik kusů zboží zbývá na skladu.

    Kupujte jinde.

    Reakce obchodu Elektro Spáčil

    Dobrý den,

    ještě jednou se omlouváme, ale poptávka po ventilátorech byla vzhledem k rekordním teplotám opravdu velká a nepodařilo se vykrýt všechny objednávky. S pozdravem ELEKTRO Spáčil

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Povolí objednat i to zboží, které již vyprodali zákazníci předem a stále u něj uvádí, že je skladem.

    O víkendu jsem objednala zboží, u kterého měli uvedeno skladem. Vpořádku mi přišlo i potvrzení objednávky. V pondělí mi ale psali, že zboží už vykoupili zákazníci předemnou. Asi nekvalitní systém, který nedokáže vypnout produkt, když už se jim vyprodá a nejspíše to dělají ručně.

    Reakce obchodu Elektro Spáčil

    Dobrý den,

    ještě jednou se omlouváme, ale poptávka po ventilátorech byla vzhledem k rekordním teplotám opravdu velká a nepodařilo se vykrýt všechny objednávky. S pozdravem ELEKTRO Spáčil