Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Komunikace a nedodržení telefonické domluvy o vyložení zboží do 1.patra, i když jsme se na to informovali před objednávkou telefonicky a následně nám to bylo potvrzené i v objednávce (za příplatek). Zaměstnankyně mi pak po příchodu přes dopravce vzkázala, ať se s ním nějak domluvím.......

    Reakce obchodu Elektro Spáčil

    Dobrý den, výnos zboží do patra je při využití zásilkové služby GW zpoplatněn a je u něj nutná spoluúčast zákazníka, tak jak je uvedeno v našich podmínkách dopravy (http://www.spacil.cz/doprava-zbozi) Výnos do patra bez spoluúčasti zákazníka jsme schopni zajistit pouze v blízkosti našich prodejen naší vlastní dopravou. Elektro Spáčil.

  • Nevím proč po mě firma Elektro Spáčil chce srovnání jak jsem spokojena z dodávkou objednaného zboží. Zboží jsem objednávala 26.6.2015 , kde bylo jasně napsané, že je na skladě. Napřed jsem dostala zprávu, že mě zboží dojde do dvou dnů a vzápětí zprávu s omluvou , že zboží není na skladě a bude objednané do týdne. Do dnešního dne zboží nemám a považuji firmu Ekektro Spáčil snad za komiky, kteří by rádi abych napsala jak jsu spokojena s výrobkek, který jsem údajně dostala před 10 dny. Dnes je 9.8. A na srandičky nemåm náladu. Proto tuto firmu nedoporučuji!

    Reakce obchodu Elektro Spáčil

    Dobrý den, dotazník Heureky odchází na základě vytvořené objednávky nehledě na výsledek zpracování - proto má tato služba nějakou hodnotu. Omlouváme se za nedodržení původního termínu dodání a děkujeme za pochopení. Elektro Spáčil.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zadne
    • Komunikace se zakaznikem

    Osobni skusenost pri vyzvednuti na prodejne v hodonine katastrofa chlapek neprijemny jak prdel.napsana stiznost primo majiteli prej to da do poradku a napise mi email jak to vyresil zase keci proste se na to vysral!!!!!!!

    Reakce obchodu Elektro Spáčil

    Dobrý den, Vaší stížností se zabýváme, zainteresovaný prodavač aktuálně čerpá dovolenou, proto nebyl případ dosud vyřešen. Za nepříjemnou zkušenost s nákupem v Elektro Spáčil se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Slabiny ma v tom ze jsem hendykepovana a ani mi tu televizi nedali na stul nezmontovali a kdyz jsem jsem chtela aby mi odvezli tu starou tak rekli ze to neni jejich povinost ale na konec mi ji za 350 kc odvezli.

    Dala bych tam ze ptatba dobirkou je nejrihlejsi spusob dopravy sbozi.a ochotni lidi.ne ze se tvari ze vam projevuji milost.

    Reakce obchodu Elektro Spáčil

    Dobrý den, při nákupu přes internet a za internetovou cenu nenabízíme služby jako zapojení televize.Odvoz starého spotřebiče je zpoplatněn podle podmínek dopravy zboží - http://www.spacil.cz/doprava-zbozi Elektro Spáčil.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod uvádí v nabídce skladem zboží, které skladem nemá. Pro mě nákup poprvé a naposled!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    špatná komunikace s personálem-katastrofa,neochota a drzost

    Reakce obchodu Elektro Spáčil

    Dobrý den, Vaše stížnost byla prověřována na pobočce Uherské Hradiště, kde bylo zboží na základě Vaší objednávky připraveno k odběru. Objednané zboží není celé nerezové, pro domácí použití není takové provedení dostupné, některé části jsou vždy plastové.
    Veškerý sortiment nabízený v e-shopu není možné vystavit na prodejně, aby bylo možné si každý produkt takzvaně “ošahat” a správně se při výběru rozhodnout. S pozdravem ELEKTRO Spáčil.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zakoupil jsem nové zboží, dostal jsem použitý kus. Po výměně jsem měl na účtence chybně napsané výrobní číslo nového zboží. Kvůli jednomu nákupu jsem musel navštívit obchod 4x.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod nabízí něco, ne ve skutečnosti není sto dodat.

    Pro mě zklamání, ale je to jen jeden nákup, co nevyšel. Alespoň se tvářili férově, že nemohou dostát své nabídce.

    • žádné
    • dezinformace zákazníka
    • po dvou dnech obchod oznámil, že daný typ sekačky se už nedělá, tak jsem objednal jiný a po týdnu mi bylo sděleno, že ten už se taky nedělá, DOBRÁ PRÁCE

    SKUSTE JINÉ ELEKTRO, KTERÉ INZERUJE POUZE CO MÁ A OBCHODNÍCI JEDNAJÍ PRUŽNĚJI

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neodborný personál,který nepodává relevantní informace.

    Velké nedostatky. Zaměstnanci nejsou profesionálové, hlavním cílem je prodej zboží za každou cenu, místo spokojeného zákazníka, který by se mohl do obchodu vracet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedodá objednané
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží si rezervuji a mám jistotu že bude.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • mraky zboží
    • doprava zboží na prodejny

    napřed bylo vše OK - obrovský sortiment zboží, jeho dostupnost skladem,takže jsem si s radostí objednala... nebylo ale na té prodejně, kde jsem si jej chtěla osobně vyzvednout - to bylo ve čtvrtek, do zavírací doby v pátek nebylo zboží ještě na prodejně k dispozici. SMS mi zaslali až v úterý, ačkoliv zboží bylo k dispozici v Brně, jen na jiné prodejně. Z toho plyne, že doba doručení zboží z Brna do Brna je 6 dní - vypadá to že firma patrně využívá k dopravě Českou poštu???Ä dále - na webových stránkách bylo na prodejnu Brno-Vinohrady uvedeno chybné telefonní číslo, takže se tam nedalo ani zavolat.
    To je hlavní důvod, proč tento způsob nákupu v daném obchodě nedoporučuju

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neochotné zaměstnance na třebíčské pobočce

    Reakce obchodu Elektro Spáčil

    Dobrý den,
    prosíme o upřesnění na e-mail [email protected].
    Děkujeme
    ELEKTRO Spáčil centrála

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Sici stroj jsem objednala 14.2. ve ctvrtek 19.2. Dorazil,ale uplne jiny nez jsem objednala! Objednala jsem si singer simple a dorazila Veronica, ale v dodacim listu byl sunger (protoze to prebiral otec, zaplatil to)... na zavolani mi teda sdelili ze v pondeli 23 mi dorazi. Taky dorazil, ale chteli ho po me zase zaplatit! No za me teda hruza!! uz nikdy si u el. Spacil nic neobjednam

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • zajímavá nabídka zboží
    • zajímavá možnost dodávky zboží
    • zboží nebylo kompletní, chyběl jeden zásadní díl.
    • Zdálo se, že mi snad pracovník ani nevěří
    • zboží bylo samozřejmě, jak jsem již očekával, nefunkční

    Důvod nákupu byl, že jsem chtěl opravdu podpořit místní firmu. Po zjištění nedostatků jsem toho začal litovat. Zboží bylo nekompletní, chyběla jedna zásadní součástka a to již signalizovalo potíže. Ty se potvrdily, neboť zboží nebylo funkční. Při reklamaci již na telefonu a také při odevzdávání zboží na prodejně jsem se setkal s takovým chladným přístupem, že mi bylo i trapně za ně. Asi zaměstnanci mají blok z očekávání nějakých "podvodníků". Asi obchod nedoporučím, protože spíš očekávám milé a vstřícné jednání a v opačném případě nemám dobrý pocit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Chování prodavajicich na prodejně Brno Vinohrady

    V tomto obchodu již nakupovat nebudu. Platim peníze za zboží a myslím si,ze je samozdrejmosti slusne chování prodavaček na prodejně.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • uvedené zboží bylo na objednávku
    • dlouhá dodací doba

    chtěla jsem koupit uvedené zboží přímo v prodejně (poptávala jsem jej ve 3 prodejnách) ale nebylo skladem. Objednala jsem jej s dodáním a vyzvednutím na prodejně. Do dnešního dne nepřišla výzva k vyzvednutí zboží.

    Reakce obchodu Elektro Spáčil

    Dobrý den, v případě, že je u produktu uvedeno "Na dotaz", znamená to, že není skladem. Mezi svátky a na konci roku (29.12) má většina dodavatelů zavřeno a tak není možné zboží objednat. Na e-mail Vám tak bylo 29.12.odepsáno, že zboží bude připraveno nejdříve 8.1.v odpoledních hodinách. Zboží bylo objednáno v nejbližším možném termínu. S pozdravem ELEKTRO Spáčil

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • snad nižší cena, jinak nic
    • nekomunikuje se zákazníkem

    špatná komunikace se zákazníkem, dlouhé dodací lhůty

    Reakce obchodu Elektro Spáčil

    Dobrý den, objednávka byla předána na pobočku, kde bylo zvoleno místo pro osobní odběr. Komunikaci prověříme. Děkujeme za Vaši reakci. S pozdravem Centrála ELEKTRO Spáčil Újezd u Brna

    • nedokážu posoudit
    • inzeruje zboží jako zboží "na skladě", přestože zboží na skladě nemá

    Byl jsem velmi nespokojen (zboží jsem objednával na Vánoce, protože prý bylo "na skladě" ihned k odběru, a doposud ho nemám...).