Přihlásit se a přidat recenzi
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nižší cena než u konkurence,vstřícnost dopravce,
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Levnější než ostatní obchody
    • rychlé dodání zboží

    skvělý obchod, doporučuji.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Sháněla jsem skluzavku za rozumnou cenu a tento obchod byl nejlevnější a v reálu je moc pěkná. Z obchodu mi chodili informační zprávy o stavu objednávky, tak jsem přesně věděla, kdy mi skluzavka přijde.
    Obchod doporučuji, já jsem spokojená.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Skvělé zboží, dodání bylo 100%
    • Nevím.

    Vše šlapalo, jak má - doporučuji

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • spolehlivost
    • žádné

    dobrý

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • - je levný
    • - malý sortiment
    • - zapracovala bych na internetových stránkách
    • - uvítala bych možnost vyzvednutí na uloženka.cz
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Kupovali jsme si skluzavku a ze všech internetových obchodech byla nejlevnější!

    Nákup bez problémů, v případě nejasností, nás paní kontaktovala a bez problémů jsme se domluvili. Doporučuji tento obchod. :)

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Vše v pořádku, jsem naprosto spokojený...

  • 10 %

    • Objednal jsem, protože si to dcera vybrala a vzhled vypadal lákavě.
    • - nekvalitní zboží
    • - neslušné jednání se zákazníkem
    • - nedoporučuji

    NEDOPORUČUJI. Obchod poslal zboží rozbité a reklamace nevyhověna. Obraceli to proti nám. To jsem ještě neviděl Neslušné, vymýšlivé chování. Majitelka nenechala ani člověka domluvit a už mu skákala do řeči. Z takovým jednáním jsem se ještě nesetkal.

    Reakce obchodu SMOBYSHOP

    Reklamace jsou řešeny dle zákona.
    Pán Filip, si u nás nikdy nic neobjednal, proto také nemohl nic reklamovat. Náš obchod nemá majitelku, ale majitele. Věříme, že se jedná o omyl. Předpokládáme nekalé jednání konkurence.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Poměrně široký sortiment výrobků značky Smoby.
    • Rychlá komunikace ze strany obchodu.
    • Zboží dorazilo poškozené, v poškozené krabici, ale neporušené fólii.
    • Reklamace byla zdlouhavá, komplikovaná.

    Obchod po svých zkušenostech určitě nedoporučuji. Reklamace poškozeného zboží (dětské kuchyňky) byla komplikovaná a zdlouhavá. Ačkoliv byla chyba na straně obchodu (zboží nebylo dostatečně zajištěné pro přepravu, doloženo stanoviskem České pošty), obchod odmítal převzít zodpovědnost za poškozené zboží. Reklamaci jsme tedy řešili zároveň s Českou poštou, abychom prokázali, že škoda nebyla způsobena námi nevhodnou manipulací. Až po vystavení reklamačního protokolu ze strany ČP jsme teprve dostali peníze zpět.
    Od seriózního eshopu bych čekala přijetí poškozené zásilky nazpět a vrácení peněz bez jakýchkoliv komplikací. Odstoupení od smlouvy ve 14-denní lhůtě nám nebylo umožněno, prý kvůli udanému důvodu poškození zásilky, proto jsme řešili právě reklamací u České pošty.
    V tomto eshopu už si zcela jistě neobjednáme.

    Reakce obchodu SMOBYSHOP

    Paní Naděžda Doležalová, [email protected], zakoupila kuchyňku Excellence. Před expedicí bylo z naší strany zboží kontrolováno. Paní Doležalová po přijetí zboží zjistila rozbití 1 ks plastového dílu, které bylo rozbito během přepravy, protože v krabici byl jeho úlomek, ihned napsala velmi sprostý e-mail s urážkami na naší firmu a chtěla ihned vrátit peníze. Bylo jí i umožněno odstoupení od smlouvy, kde jsme ji odkázali na podmínky prodeje a občasnký zákoník. Paní si vybrala možnost reklamace zboží. Požádali jsme ji, aby se nejprve obrátila na přepravce, a následně aby nám výsledek reklamace spolu se rozbitým zbožím zaslala zpět. Pošta v Kadani reklamaci neuznala. Pošta ve Frýdku-Místku ano. Paní Doležalové jsme vrátili platbu, včetně poštovného za vrácení zboží vrátili do 7mi dní od přijetí zboží na naší adresu.
    Mimochodem stačilo jen vyměnit malou součástku.
    Reklamace řešíme do 3 pracovních dní. Náklady hradíme.
    Paní Doležalová z Kadaně nyní napsala lživé hodnocení, což předáváme právníkům a budeme žádat o odstranění.

    Bohužel nás mrzí, že paní to bere velmi negativním způsobem, když všichni víme, jakým způsobem se přepravní firmy chovají k balíčkům. Chyba nebyla způsobena námi, ale přepravní firmou, a paní hodnotí přepravní firmu, nikoli naší firmu.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • mám ráda značku smoby
    • určitě žádné

    Obchod mě zaujal,mám ráda značku smoby.Obchod určitě doporučuji,skvělá komunikace a rychlá dodací lhůta...Pošta balík dovezla,sice byl přepravou docela potrhaný obal,ale kočrek byl v pořádku.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    dobry a rychly za dobře penisky

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • přehled nabízeného zboží
    • objednávka od teplého domácího krbu
    • bohužel si nelze zboží "osahat"

    hlavně šetří čas a nemusím se tlačit u pultu s ostatními zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Nemusím lítat po krámech a v klidu si zboží vyberu doma.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • rychlost dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • dobré ceny
    • velký výběr zboží
    • nic

    kvalitní zboží za výhodné ceny
    dobré služby obchodu

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlost a dobrou komunikativnost,před tím jsem ještě do prodejny telefonovala.

    Obchod je v poho

  • Doporučuje obchod

    100 %

    jsem spokojená..:-)

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Velmi spokojena

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • osobní odběr
    • žádné

    spokojenost