Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Šla jsem v běžné otevírací době obchodu v pátek brzy odpoledne vyzvednout objednávku. Na prodejně byl lísteček "Hned jsem zpátky, jsem v bance". Po dvaceti minutách čekání jsem to vzdala.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Obchod posílá zboží po expiraci.
    • Nekomunikuje žádným způsobem se zákazníkem.
    • Velmi dlouhé doručovací doby objednaného zboží.
    • Nedoporučuji.
  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Nakupoval jsem zde poprvé a bylo vše rychle a v pořádku vyřízeno. Jediná nevýhoda je, že se nedá platit kartou.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Z obchodu mi prisel pouze potvrzovaci email o objednavce a to je cele. Prosila jsem obchod o co nerychlejsi dodani a pokud by to nebylo mozne,aby me kontaktovali a objednavku pripadne stornovali. Vubec nikdo se neozval a po tydnu jsem si doplnky koupila jinde. Protoze zbozi bylo objednano na dobirku,nic dalsiho jsem neresila a obchod uz jsem nekontaktovala.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zboží mi bylo doručeno, ale žel nebylo úplné dle objednávky a faktury, kterou jsem zaplatil jako dobírku, věřím, že omylem. O tom zda omylem se dá pochybovat neboď chybějící 1 krabička s čajem SAMAHAN byla v balíčku nahrazena smotkem textílie.
    Já jsem reagoval okamžitě fotkou obsahu v krabičce na obě telefonní čísla (Pražský obchod nemá službu MMS), ale Ústí kde bylo mé sdělení doručeno nereaguje na MMS do dnes.
    Nevýhodou je tedy placení vašemu obchodu předem před rozbalením!
    Obal byl neporušen.

    Reakce obchodu Směr zdraví

    Vážený pane Smetano,

    velmi nás mrzí, že Vám objednávka nedorazila v pořádku. Chyba nastala pravděpodobně při balení Vaší objednávky. Čaj Samahan nebyl samozřejmě nahrazen žádnou textilií. Tu a mnoho dalšího ( např. papír, bublinkovou folii, apod. ) užíváme jako balící materiál, aby se zboží nepoškodilo.

    Věřte, že vzhledem k naší dlouholeté působnosti na trhu (fungujeme od roku 1997) a našim spokojeným zákazníkům, se skutečně jednalo pouze o nedorozumění, za které se velmi omlouváme. Našim cílem je spokojenost zákazníků.

    Při jakékoliv reklamaci reagujeme obratem. Bohužel žádný z našich firemních mobilních telefonů nemá aktivované multimediální zprávy, a proto jsme nemohli tedy na Váš podmět reagovat. První informaci o tom, že s Vaší objednávkou nebylo něco v pořádku, máme z hodnocení na Heurece.

    V případě reklamace doporučujeme přímo zatelefonovat či, pokud měla být přílohou také fotografie, zaslat e-mail.

    Na Vaši e-mailovou adresu jsme Vám zaslali další informace.

    Děkujeme a s pozdravem

    Směr zdraví

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Plody kustovnice čínské bylo spiš jako odpad, malé, děravé a nechutné. Váš výrobek nemůže být BIO i když ma nálepku bio. Jsem zklamaná a koupím si raději u " Vietnámců " kde stoji pouze 30 kč a nedá se srovnat s vaši údajně bio kustovníci. Jejích plody jsou o hodně větší, čisté a sladké.

  • Bohužel nemohu hodnotit pozitivně. Objednala jsem osobní odběr, protože jsem chtěla zboží dostat co nejrychleji (akutní problém). Na tento doplněk stravy jsem čekala sedm dní (však včetně víkendu). Během této doby jsem neobdržela žádnou další zprávu o stavu objednávky. Po telefonátu na místo vyzvednutí v Praze jsem zjistila, že zboží nemají skladem. Proto jsem objednávku zrušila ten samý den a objednala v jiném obchodě (tam jsem zboží dostala do druhého dne).

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Celkově nespokojenost, zkažená objednávka (předáno jiné zboží než jsem objednala) a neochota ze strany personálu chybu napravit. Nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Rok výroby produktů : hydratační krém 2016, šampon 2017, balzám 2016,
    mýdlo 2017. Přesto, že výrobky jsou ještě v záruční době, očekávala jsem
    "čerstvější" zboží. Vše značka Siddhalepa.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • 1 sklenička s tabletami byla rozbitá a vysypaná
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod vůbec nekomunikuje, nepotvrzuje objednávky, nesděluje termíny dodání. Dále pak na stránkách uvádí, že zboží je skladem na prodejně, ale při osobní návštěvě to nebyla pravda, prodavačka mi sdělila, že o mojí objednávce vůbec neví. Sice "někam" volala, ale výsledek byl opět špatný, sdělila mi, že zboží bude druhého dne, po mé návštěvě obchodu, po třetí hodině odpoledne k vyzvednutí, ale nebyla to pravda, zboží bylo k dispozici až za dalších 5 dnů. V tomto obchodě si již nikdy nic neobjednám :-(

    Reakce obchodu Směr zdraví

    Dobrý den,
    omlouváme se za vzniklé komplikace. Připravení objednávky opravdu v tomto případě trvalo neobvykle dlouhou dobu. Stalo se tak z důvodu "lidské chyby", kdy objednávka nebyla přeposlána do obchodu v Korunní a personál v obchodě tudíž neměl na základě čeho komunikovat se zákazníkem. Za to se Vám velice omlouváme a budeme dělat vše pro to, aby se tato situace neopakovala.
    V případě osobního odběru je třeba brát na vědomí upozornění, které je součástí každé objednávky, že objednané zboží je na prodejně připraveno až tehdy, kdy zákazník obdrží informační sms či tel.hovor. Upozornění naleznete v objednávce v tomto tvaru : V případě osobního odběru na naší prodejně v Praze prosím vyčkejte na informační SMS, či telefonní hovor, že je objednávka připravena k vyzvednutí.
    V opačném případě se zákazník bohužel vystavuje riziku, že jeho objednávka nebude kompletní, protože dostupnost zboží odpovídá skladu v Ústí nad Labem, odkud se expedují objednávky .

    Ve svém hodnocení také uvádíte, že náš e-shop nepotvrzuje objednávky a nekomunikuje se zákazníky. Můžete nám, prosím, např. e-mailem či telefonicky sdělit, ve kterém časovém úseku jste se s námi pokoušela spojit a nebylo Vám odpovězeno? Tento nedostatek okamžitě projednáme s našimi zaměstnanci a zařídíme, aby se toto již neopakovalo.
    Věříme, že pokud si v našem e-shopu cokoliv v budoucnu objednáte, tato situace se již nebude opakovat.

    Děkujeme a jsme s pozdravem tým směr-zdraví.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    dodavatel mne kontaktoval a když jsme změnili požadované množství, tak už se neozval

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • OK
    • neduvera

    platba predem

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vůbec nekomunikuje, nevíte ani, zda zboží bude dodáno
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • zaujala mě nabídka ayurvédských produktů
    • cena uvedená při objednávání se lišila od té, kterou mi v obchodě při osobním odběru naúčtovali

    celkový dojem z obchůdku, ve kterém je umožněn osobní odběr, je rozporuplný, nevzbuzuje ve mně důvěru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V době internetového nakupování mi připadá až neuvěřitelné, jak laxní je přístup dané firmy.
    Neozvou se, nevolají, nedodají....
    Co dodat, nakupoval jsem tady 3x:
    1. poprvé
    2. naposled
    3. nikdy více