• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Neposielajú na Slovensko , napriek tomu , že som bola ochotná zaplatiť všetky poplatky
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    vraj nedoručujú na SR ale objednávku mi to vytvorilo a následne ju pani stornovala

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Všechno dorazilo velmi rychle a vše sedělo podle objednávky, nicméně potahovací hmoty byly jedna s měsíc prošlou minimální trvanlivostí a druhé týden před koncem. Což by mi nevadilo, pokud by to bylo poživatelné. Barvy krásné ale chuť syntetická. Protože jsem neměla možnost náhradního řešení, dort jsem potáhla, ale pak jsme to vyhodili.... škoda..

    Reakce obchodu Sladké pečení

    Dobrý den paní Veroniko,
    děkuji Vám za Vaše hodnocení. Mrzí nás, že s našim obchodem nejste spokojena. Snažíme se vždy v našem eshopu zákazníky pravdivě o všech výrobcích informovat. Zboží, které jste si vybrala bylo slevněno s tím, že končí nebo překračuje doporučená minimální trvanlivost. Tato informace je u každého výrobku několikrát zmíněna (v popisu produktu, v parametrech produktu a v detailním popisu produktu). Chuť výrobků je od každého výrobce jiná, to bohužel nemůžeme ovlivnit. Chápu, že Vám zorvna tato chuť nemusela vyhovovat. Jestliže budete chtít příště konzultovat kvalitu výrobků, můžete se s námi spojit telefonicky či emailem, rády Vám poradíme. Budu ráda, když se k nám i přes tuto negativní zkušenost zase někdy vrátíte. Přeji pěkný den, Zdeňka Michnová

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Po potvrzeni objednavky emailem mi nabidly jestli jsem neco zapomela mohu doobjednat a pridaji mi to k objednavce jiz vytvorene bez placeni dalsiho postovneho coz se nestalo a ja platila postovne zvlast dalsi balicek

    Kdyz neco zapomenete nedoobjednavejte jak nabizeji ze sjednoti objednavku me se tak nestalo platila jsem postovne dvakrat kazda objednavka byla zvlast

    Reakce obchodu Sladké pečení

    Dobrý den, velmi mě mrzí tato situace a vaše zklamání chápu. Bohužel se stalo, že jsme Vaše dvě objednávky přehlédly a nespojily jsme je do jedné. Došlo k chybě, která rozhodně nebyla našim záměrem. Poštovné za jeden balík Vám samozřejmě vrátíme. Prosím, kontaktujte nás telefonicky či emailem, abychom se dohodly na způsobu vrácení peněz. Děkuji za pochopení, Z.Michnová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • absolutně žádné výhody
    • 11 dní poslané peníze na jejich účet a zboží stále nemám

    tady nenakupovat !!!!!!!

    Reakce obchodu Sladké pečení

    Dobrý den, bohužel převod peněz bankovním převodem trvá někdy i více dnů, my jsme peníze na Váš účet dostali až během minulého týdne. V pátek bylo Vaše zboží odesláno, o tomto jsem Vás informovala písemně taktéž v pátek emailem. Zboží byste měla obdržet dnes. Jestliže nastanou nějaké komplikace při dodání, neváhejte mě kontaktovat přímo na náš email anebo telefonicky. Zdeňka Michnová

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlé odeslání zboží.
    • Nekvalitní produkty
    • Pomala dodavka
    • nemoznost platby online zo Slovenska

    Nespokojna