• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po týdnu bylo odesláno zboží , když jsem napsala email o zrušení .
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Aktovka zobrazená na obrázcích má daleko sytější barvy.Zobrazený obrázek neodpovídá skutečnosti.

    Reakce obchodu Školní aktovka

    Dobrý den,
    obrázky aktovek odpovídají skutečnosti, přebíráme je od výrobce. Rozdíl může nastat v zobrazení na jednotlivých druzích monitorů. Tam může nastat rozdíl z důvodu nastavení Vašeho monitoru (kalibrace bílé barvy a další nastavení monitoru). Doposud jsme neměli ŽÁDNOU stížnost na to, že by obrázek neodpovídal skutečnosti.

    Pokud Vám barvy nevyhovují, zboží můžete samozřejmě vrátit.
    Team SKOLNI-AKTOVKA.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • spatne informace od dodavatele
    • prodavaji 4dilny aktovkovy set a pritom dorazi 3dilny s tim ze chybejici vec si mohu jedine dokoupit i kdyz jsem platila za 4dilny je to mateni zakaznika

    Reakce obchodu Školní aktovka

    Dobrý den paní Lát....á,
    pokud prodáváme set 4 dílný, není důvod, aby jste nedostala set 4 dílný. Pokud tedy v setu chyběl nějaký díl, je třeba nám napsat, který díl setu nemáte a problém okamžitě vyřešíme. Určitě nám nestojí za to, klamat zákazníky kvůli "několika" korunám. Jsme rádi, když jsou zákazníci spokojení a pokud mají problém se zbožím, rádi vše, vždy ke spokojenosti zákazníka vyřešíme. Na druhou stranu musím říct, že sety kompletují jenom lidé, takže chyba se opravdu mohla stát. Ale jsme tu od toho, aby jsme naši chybu napravili.
    Mrzí mě, že v recenzi nepíšete pravdu. Jsem si 100% jista, že jste nám nepsala e-mail, ani nevolala. To, že jsem Vám řekla, že si můžete chybějící díl dokoupit je bohužel lež a není mi jasné, proč neuvádíte pravdu.
    Pokud se nám někdy stalo to, že nějaká položka z objednávky chyběla (a to se určitě stalo :-) ), vždy byla zaslána zákazníkovi na naše náklady i s malou pozorností jako omluva za způsobené problémy.
    Takže pokud nebyla zásilka kompletní, dejte nám v první řadě vědět. Potom se můžete klidně podělit o zkušenost v recenzi, na to máte právo a jsme rádi, že tomu tak je, protože máme zpětnou vazbu k naší práci.
    Děkuji.

    Team SKOLNI-AKTOVKA

    • byla nám potvrzena objednavka a nasledne druhy den poslan email že zboží neni i presto že na strankách byl počet kusu 8 jeste druhy den po nasem objednaní

    nespolehlivost obchodu

    Reakce obchodu Školní aktovka

    Dobrý den Paní Hav...ová, poněkud se pletete. Objednávku jste zaslala 19.11.2014 v 9:29. Zprávu o tom, že set, který jste požadovala, již není skladem jste od nás obdržela 19.11.2014 v 10:21. Tedy do jedné hodiny od zaslání objednávky. Psala jsem Vám, že Vaši objednávku nejsme schopni již vykrýt, protože nám přišlo přes noc více objednávek, než bylo setů skladem. Provedla jsem změnu na e-shopu (zrušení položky, protože šlo o výprodejový set) v e-shopu se projeví změna ihned, nevím na který z vyhledávačů - porovnávačů cen jste se dívala, ale u některých chvilku trvá změna skladového množství - určitě to netrvá do druhého dne jak píšete... . Domnívám se, že jsem s Vámi jednala férově a rychle. Jako omluvu za to, že již byla položka vyprodána jsem Vám nabídla slevu X % na Váš případný nákup. Byla bych vděčna, když si příště při psaní recenze nejprve shrnete fakta a uvedete férově vše a po pravdě.
    Hezký den Vám přejí

    Team Skolni-aktovka.cz

  • inzeruje zboží, že má skladem, ale nakonec nemá

    Reakce obchodu Školní aktovka

    Zboží skladem náš e-shop má ovšem někdy se stane, že během pozdního odpoledne a noci dojde více objednávek, než je zboží na našem skladě. Ihned po zjištění této skutečnosti prověřujeme sklad výrobce a zboží opět do dvou dnů naskladníme. Pokud není zboží ani u výrobce, tak ihned informujeme zákazníka o této skutečnosti a jsme schopni okamžitě navrhnout nějakou náhradní, adekvátní variantu zboží. (stav zboží je na internetu aktualizován 1x denně).

    V tomto případě šlo o "doprodejové" zboží a zákazník byl o nedostupnosti informován ihned ráno, následující den (byla to sobota ráno) a byla mu nabídnuta náhradní varianta dodávky. Ta byla zákazníkem odmítnuta.

    Team SKOLNI-AKTOVKA.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Do poznámek při nákupu jsem žádala laskavě o předběžné zavolání na uvedený telefonický kontakt. Moje žádost byla ignorovaná. Zásilka nebyla doručena na uvedenou adresu. Musela jsem ji jet osobně vyzvednout na poštu. Absolutně nedoporučuji Českou Poštu. Zvolte jiného kurýra.

    Reakce obchodu Školní aktovka

    Dobrý den paní XY (nebudu uvádět Vaše jméno),
    v den odeslání zásilky vždy zasíláme zákazníkovi e-mailem avízo s číslem zásilky pro její sledování (bylo odesláno 22.1.). Po odeslání e-mailu jsem se pokoušela zákaznici kontaktovat telefonem, s informací, že není možné přesně stanovit hodinu dodání, ale nedovolala jsem se. Po kliknutí na odkaz v e-mailovém avízu se ihned přesunete na stránku České pošty, kde vidíte, v jakém stadiu se nachází doručení zásilky. Pokud si zákazník objedná dopravu jako "balík na poštu" nebo "balík do ruky" je mu odesláno Českou poštou ještě avízo formou SMS. Požadovaná doprava byl "cenný balík".
    Požadavek, abych Vám sdělila přesnou hodinu doručení je bohužel nemožný. Nemá cenu vysvětlovat proč. Je zřejmé, že opravdu nemůžu vědět, kdy přesně chodí pošťák k domu č.p. 123 v některé z obcí v ČR.... .
    Zpět k tomuto případu, teď fakta: zboží objednáno 18.1. v 19:57 hod. (pátek) zboží odesláno 22.1. dopoledne, zboží doručováno poštou 24.1.2012 na adresu uvedenou v objednávce (byla uvedena pouze jedna adresa).

    S pozdravem

    Knížová Martina

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zboží bylo nekvalitní. Zip u penálu je špatně našitý, jde těžko zapínat a rozjíždí se.

    Reakce obchodu Školní aktovka

    Není nic jednoduššího, než zboží reklamovat. IHNED vám zašlu penál nový. Bohužel nevím kdo jste, takže tuto situaci s Vámi nemohu řešit :-( . Ozvě te se prosím, ať jste spokojená. Výše reklamací na námi dodávané zboží je 0,005% z celkového počtu objednávek (penál dosud nikdo nereklamoval - náš dodavatel fy. EMIPO šije penály v ČR ).
    Kvalitu komunikace hodnotíte 3,5 z 5-ti ... opravdu neumíme číst myšlenky, abychom Vám zaslali náhradu za penál s vadným zipem ihned jak na to pomyslíte, ozvěte se a situaci vyřešíme.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    dobrý

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neaktuální stránky.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Mají psáno skladem přitom to není pravda!

    Reakce obchodu Školní aktovka

    Zboží skladem v době objednání zákazníkem bylo, to znamená, že na internetu bbbylo uvedeno správné množství skladem. Toto množství se 1x denně aktualizuje. V době, před začátkem školního roku přichází velmi mnoho objednávek a v tomto případě se stalo, že v jeden den přišlo více objednávek, než bylo skladem. Objednávky vyřizujeme v pořadív jakém přišli k nám. Ihned po zjištění této skutečnosti, ten samý den, byl zákazník informován, že jeho požadavek, dodání na druhý den, není možné dodržet, protože nová dodávka nám přijde za dva dny. Na základě těchto informací jsem sdělila zákazníkovi, že objednávka bude stornována, protože jsem nebyla schopna jeho požadavku vyhovět. Domnívám se, že ze strany e-shopu nedošlo k žádnému pochybení, nebo klamání zákazníka.