• Snad mi alespoň vrátí platbu

    Reakce obchodu Skladová-okna.cz

    Milý zákazníku,

    mrzí nás Vaše negativní hodnocení. Jak jsme po společném telefonátu zjistili, tak důvodemem Vaší nespokojenosti je termín dodání.

    Na naši obhajobu musíme uvést, že o termínu dodání skladové položky v kombinaci s příslušenstvím informujeme v procesu objednávky jasně: Pokud objednáváte ke skladovým výrobkům i příslušenství (žaluzie, sítě nebo parapety), které pro Vás vyrábíme na míru, prodlouží se doba naskladnění (a tím i dodání) až o 10 pracovních dnů.

    Ve Vašem konkrétním případě bylo zboží objednáno 5. 9. 2023 a expedováno 12. 9. 2023, tedy po 7 dnech a v termínu.

    Mrzí nás, že došlo k tomuto nedorozumění.

    S pozdravem,
    tým e-shopu Skladová-okna.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zatím jsem už předem zaplacené okno neobdržel....

    Reakce obchodu Skladová-okna.cz

    Dobrý den, milý Hanzi,

    děkujeme za hodnocení, ale mrzí nás, že je negativní.
    Prověřili jsme Vaši objednávku a zjistili, že jste si sice objednal skladové okno, které máme připravené k okamžité expedici, ale k oknu je objednaná i sít proti hmyzu. Tu musíme vyrobit na míru.

    Informace o tom, že pokud si ke skladovým výrobkům objednáte i příslušenství (žaluzie, sítě či parapety), prodlouží se doba dodání až o 10 dní, protože je musíme vyrobit, je uvedena v informacích o dodání (https://www.skladova-okna.cz/terminy-dodani/)

    Vaše objednávka bude co nejdříve expedována a věříme, že budete spokojený.

    S pozdravem,
    tým e-shopu Skladová-okna.cz.

    • nemám fakturu

    Reakce obchodu Skladová-okna.cz

    Dobrý den, milý zákazníku,

    mrzí nás Vaše špatná zkušenost. Faktura je součástí balení každé expedované zakázky. Může se stát, že je při rozbalování omylem vyhozena s obaly. V takovém případě stačí se obrátit na naši zákaznickou linku a fakturu Vám obratem pošleme znovu. Vaši chybějící fakturu Vám kolegyně odeslala. Pokud by bylo potřeba cokoli dalšího, neváhejte se na nás obrátit.

    S pozdravem a přáním hezkého výhledu z nových oken,

    tým e-shopu Skladová-okna.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychle jednani, dostatecny vyber
    • Spatna doprava

    Komunikace ze strany obchodu byla rychla a dobra. Chtel jsem si doplatit komfortni dopravu od ktere me operatorka odradila, ze dopravce stejne doruci zbozi k prvnim dverim. Realita vsak byla takova, ze dopravce prijel jednak bez predchoziho upozorneni s vozidlem bez sklopneho cela. Takze vylozit trojdilne okno 2400x1500 byla pekna prace. Ridic jen prihlizel.

    Reakce obchodu Skladová-okna.cz

    Dobrý den, milý zákazníku,

    velice nás mrzí vaše zkušenost. Co se týče služby komfortního doručení, bohužel nemohla být doporučena z důvodu hmotnosti zboží přesahující 75kg (limit pro tuto službu).
    Ohledně avizace dopravy – standardně dopravce posílá SMS při naložení zboží a následně volá řidič minimálně 30 min předem. Každopádně pokud došlo k selhání v tomto nastaveném systému, tak se velice omlouváme a budeme to s dopravcem řešit. Děkujeme za upozornění.

    S pozdravem a přáním hezkého výhledu z nových oken,

    tým e-shopu Skladová-okna.cz.

  • 14 dní zboží nedorazilo Dr.Skála

    Reakce obchodu Skladová-okna.cz

    Dobrý den, pane doktore Skálo,
    mrzí nás Vaše negativní hodnocení. Na naši obhajobu musíme uvést, že jste si zboží objednal s osobním odběrem a tedy bez dopravy. Zboží na Vás již 14 dní čeká u nás ve skladě. Kolegové Vás budou kontaktovat ohledně dalšího postupu. Věříme, že vše dopadne k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem,
    tým e-shopu Skladová-okna.cz.

    • ...okno bylo úplně jiné, než objednávka špatná komunikace

    ..........okno bylo vyrobeno narychlo , špatné řezy u těsnění, široký vnitřní rám ,který se používá na rámování okna. Původní objednávka byla skelní rám úzký. Okno tím nesplňuje prostor pro světlo. Moc špatné, ale prodali jsme ho a koupili hotové ..

    Reakce obchodu Skladová-okna.cz

    Dobrý den, Lubomíre,
    mrzí nás Vaše nespokojenost, ale popravdě jí moc nerozumíme. Zkontrolovali jsme Vaši zakázku a nenarazili jsme na žádný nezodpovězený dotaz ani konkrétní požadavek.

    Objednávku jste provedl sám a zvolil si konkrétní produkt z naší nabídky skladových oken. Obdržel jste tedy přesně to, co jste si objednal. Veškeré informace o prodávaných oknech včetně technických řezů jsou dostupné na našich stránkách.

    Pokud jste s oknem nebyl spokojen, stačilo jej ve lhůtě 14 dnů vrátit a my bychom Vám obratem poslali peníze.

    S pozdravem,
    tým e-shopu Skladová-okna.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Zboží přišlo bez slibovaných vnitřních želuzií.

    Reakce obchodu Skladová-okna.cz

    Dobrý den, milý zákazníku,

    mrzí nás nastalá situace. Bohužel jste si k oknům nakonfiguroval pouze sítě, žaluzie ne. Zmínku o žaluziích jsme objevili až nyní v poznámce objednávky.
    Protože tedy žaluzie nebyly objednány ani konkrétně specifikovány (barva lamel), spojíme se s Vámi a vše dořešíme. Věříme, že vše doladíme tak, abyste měl okna podle představ.

    S pozdravem, tým e-shopu Skladová-okna.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nekomunikuji

    Reakce obchodu Skladová-okna.cz

    Dobrý den milý zákazníku,
    Vaše zakázka na skladové okno byla okamžitě připravena k Vašemu vyzvednutí. O této skutečnosti jste obdržel automatický email. Je možné, že Vám zapadl do nevyžádané pošty, což bohužel nedokážeme ovlivnit.
    Každopádně naše zákaznická linka funguje přes týden od 8:30 do 16:00 a v sobotu od 8:00 do 12:30. Není tedy problém nás v případě jakéhokoli problému kontaktovat. Je také možné použít email nebo chat pro rychlý dotaz.
    Naše kolegyně Vás již kontaktovala věříme, že zboží, které si budete v tomto týdnu vyzvedávat, Vám bude dobře sloužit.

    Mrzí nás nastalé nedorozumění a věříme, že je vše vyřešeno.

    S pozdravem, tým e-shopu Skladová-okna.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Katastrofální dopravce,domluva s firmou špatná

    Rozhodně už nikdy nic u nich nekoupim

    Reakce obchodu Skladová-okna.cz

    Dobrý den milý zákazníku,
    omlouváme se za potíže vzniklé při komunikaci s dopravcem. Již jsme podnikli nápravná opatření.
    Týdně odbavujeme přes 300 zásilek oken a dveří, které v pořádku doputují k zákazníkům a velice nás mrzí, že zrovna u Vaší objednávky vzniklo komunikační nedorozumění.

    Doufáme, že i přes tento drobný zádrhel Vám okna či dveře dělají radost.
    S pozdravem, tým e-shopu Skladová-okna.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • okna v rozměrech, které jsme jinde nenašli

    Kliky k oknům byly zabalené v měkkém papíru, přišly rozlámané,
    po reklamaci bylo slíbeno, že přijdou s později dodávaným příslušenstvím,
    nepřišly.
    Příslušenství mělo přijít za 10 praconích dnů. protáhlo se na 15.

    Reakce obchodu Skladová-okna.cz

    Dobrý den milá Heleno,

    omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou. Bohužel skladníci omylem nepřidali při odeslání příslušenství 2 ks reklamovaných klik. Následně tuto chybu ihned napravili a zboží bylo 20. 6. doručeno. Ještě jednou se omlouváme.
    A doufáme, že máte i přes tento zádrhel z nových oken hezký výhled.

    S pozdravem,
    tým e-shopu Skladová-okna.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Čekání na e-mail který nedorazi

    Reakce obchodu Skladová-okna.cz

    Dobrý den milý zákazníku,
    neevidujeme u Vás žádný problém týkající se chybějícího e-mailu. Zkontrolujte si, prosím, všechny složky Vaší e-mailové schránky, je možné, že e-mail nezapadl mezi primární doručené zprávy. Pokud e-mail nedohledáte, ozvěte se nám.

    Prosíme všechny zákazníky, aby v případě jakýchkoli dotazů ohledně zakázky ve všech případech kontaktovali naši zákaznickou linku 725 997 397.

    Přejeme, ať Vám okna či dveře dělají radost.

    S pozdravem, tým e-shopu Skladová-okna.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    S firmou mám 2 rozdílné zkušenosti. První byla dobrá, zboží přišlo včas, v dobré kvalitě a za do dobrou cenu. Druhá zkušenost byla špatná. Kvalita i cena byly OK, ale vyskytlo se několik problémů v komunikaci. Nebyl jsem informován o některých skutečnostech. Dodání se zpozdilo o cca týden, bez jakýchkoliv informací. Po pár dalších dnes mi přišel email, ve znění v následujících 48 hodinách vám bude doručeno zboží XY. Nedostal jsem žádný kontakt na přepravní společnost, nebo řídiče, a na požadavek o tyto informace mi nebylo vůbec odepsáno. Dovolat se na zákaznickou linku celí den nebylo možné. S přihlédnutím k rozumné ceně a kvalitě bych jejich služeb pravděpodobně využil znovu, ale počítal bych s větší časovou rezervou.

    Reakce obchodu Skladová-okna.cz

    Dobrý den milý zákazníku,
    velmi nás mrzí Vaše negativní zkušenost. Podle naší evidence byly všechny Vaše dotazy zodpovězeny a neevidujeme žádnou nedořešenou e-mailovou komunikaci.

    Naše infolinky bývají některé dny vytížené. Pro všechny zákazníky, kteří se nám kvůli tomu nemohou dovolat, platí, že jsme k dispozici také na e-mailu a chatu.

    Děkujeme za pochopení a jsme rádi, že jste na náš e-shop nezanevřel.

    S pozdravem,
    tým e-shopu Skladová-okna.cz.

    • nevyžádaná telefonická rekapitulace objednávky - bez upozornění zpoplatněna 50kč?????!!!!!!

    Reakce obchodu Skladová-okna.cz

    Dobrý den milý zákazníku,

    při objednávání skladového zboží je možné zatrhnout políčko s technickou kontrolou objednávky po telefonu, která je u nás zpoplatněna 50 Kč a tato částka se následně propíše v košíku ještě před závazným potvrzením. Po přijetí předběžné elektronické objednávky jsme Vám tedy volali pro její potvrzení tak, jak vyplynulo z objednávky. Mrzí nás, že došlo k tomuto nedorozumění, ale snažíme se naše služby udržovat pro zákazníky co nejvíce komfortní a pomoct i těm, kteří s námi chtějí provést technickou kontrolu.

    Doufáme, že i tak budete s okny spokojený a přejeme, ať Vám dělají radost.

    S pozdravem, tým e-shopu Skladová-okna.cz.

    • Špatná komunikace se zákazníky

    Reakce obchodu Skladová-okna.cz

    Dobrý den milý Jaroslave,

    mrzí náš, že vnímáte negativně zkušenost s naším e-shopem. Obdrželi jsme od Vás e-mail, na který jsme reagovali obratem hned druhý den ráno. Žádný jiný problém u Vaší objednávky nevidíme. Pokud ale cokoli není v pořádku z Vaší strany, obraťte se, prosím, na náš e-mail [email protected] nebo telefon 725 997 397.

    S pozdravem a přáním, ať Vám okna či dveře dělají radost,
    tým e-shopu Skladová-okna.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Normální
    • Cena
    • Zboží z Polska v horší kvalitě.

    Zboží z Polska, takže horší kvalita.
    Normální okna bych si od nich nekoupil, ale do garáže dobrý. Rám na několika místech navrtany u těsnění probroušeny, těsněni částečně nefunkční. Svár v rozích horší, klika a krytky pantů nejsou ve stejné barvě. Prostě co chcete za tu cenu.

    Reakce obchodu Skladová-okna.cz

    Hezký den milý Radku,

    co se týká Vaší připomínky o původu zboží, všechny potřebné informace jsou veřejně dostupné na naší webové stránce. Jedná se o Švýcarskou společnost Arbonia AG, která má pobočky po celé Evropě. Pro nás dováží zboží přímo z polské pobočky. Kvalita zboží nemá vliv na místo kompletace, jelikož profily se vyrábějí přímo ve Švýcarsku, kování v Německu a do konečného stavu se produkty kompletují v Polsku strojovou výrobou.
    K Vaší objednávce nemáme hlášenou žádnou reklamaci, připomínku ani stížnost. Pokud je u dodaného zboží jakýkoli problém, ozvěte se nám a problém budeme řešit.

    S pozdravem, tým e-shopu Skladová-okna.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Stále zboží nedorazilo

    Reakce obchodu Skladová-okna.cz

    Dobrý den milý zákazníku,

    u Vaší objednávky došlo k nemilé komplikaci. Zboží se na cestě k Vám poškodilo a muselo nám být vráceno. Zítra, 19. 1., expedujeme novou objednávku znovu.
    Doufáme, že k Vám dorazí co nejdříve a bez dalších komplikací. Kdyby nastal jakýkoli problém, ozvěte se nám (725 997 397 nebo [email protected]).
    Ještě jednou se omlouváme, moc nás to mrzí.

    S pozdravem, tým e-shopu Skladová-okna.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nekomunikuje ohledně stavu objednávky

    Reakce obchodu Skladová-okna.cz

    Dobrý den milý zákazníku,
    Jak jsme avizovali na našich webových stránkách (https://www.skladova-okna.cz/novinky/detail/terminy-dodani-do-konce-roku-2020.htm) během Vánoc a na konci roku (od 19. 12. 2020 do 3. 1. 2021) byl náš sklad i obchodní centrum uzavřené.

    Na dotazy zákazníků je naše klientské centrum znovu připravené odpovídat ode dneška, 4. 1. 2021.

    Děkujeme za pochopení a přejeme úspěšné vykročení do nového roku.
    Tým e-shopu Skladová-okna.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    prodali ste m,y okna ,tri kusi a ke kazdymu oknu jednu kliku trochu na hlavu kdyz ma byt ke kazedemuz oknu dve kliky...

    Reakce obchodu Skladová-okna.cz

    Hezký den milý Milane,
    omlouváme se za problém, který nastal. S největší pravděpodobností došlo k chybě při expedici, kdy jsme se v předvánočním shonu snažili vyexpedovat co nejvíce objednávek. Kolegyně od nás už Vás kontaktovaly k dořešení věci. Doufáme, že brzy budete mít k Vašim oknům kompletní příslušenství.
    Ještě jednou se omlouváme a přejeme Vám, i přes tento drobný zádrhel, krásné Vánoce.

    S pozdravem, tým e-shopu Skladová-okna.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Okno přišlo bez parapetniho dorazu

    Reakce obchodu Skladová-okna.cz

    Dobrý den milý zákazníku,
    děkujeme za Vaši recenzi. Podkladový profil je součástí všech balení oken, která od nás odcházejí. Občas se stane, že ho přepravní společnost utrhne nebo poškodí.
    V takovém případě prosíme zákazníky, aby tuto věc reklamovali, a my obratem pošleme nový. Pokud se ještě nestalo, tak nás kontaktujte a domluvíme se, jak věc vyřešit.

    Omlouváme se za komplikace.
    S pozdravem, tým e-shopu Skladová-okna.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Okno, které jsem si objednal, sice přišlo brzy, protože bylo skladem, ale díly k oknu ( objednával jsem si zlatý dub), tak jednoduše přišly na bílé. Dovolat se je takřka nemožné na e-shop, tak jsem řešil svou reklamaci po emailu, ta mě byla po několika dnech sice uznána a slíbená náhrada, ale je to již třetí týden a stále nic. Řeším tedy stále po emailu moji reklamaci( s paní Vašíčkovou) a i když mě odepisuje, že má reklamace byla vyřízena a poslána(dokonce dvakrát), tak od 25.září jen a jen čekám...a poštou, to asi nebude(poptával jsem se na depu), že se má zásilka někam zatoulala. Konec konců, asi budu muset díly přestříkat z bílé na hnědo, protože mě už to dopisování přestalo bavit, když vidím že to stále nikam nevede. Doporučení tedy za sebe dát druhým nemůžu, i když jako takové okno z e-shopu "Skladová-okna" mám.

    Reakce obchodu Skladová-okna.cz

    Dobrý den milý zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi. Jsme si vědomi toho, že se stala chyba na naší straně a poslali jsme špatný počet příslušenství ve špatné barvě. Za to se omlouváme.
    Hned jsme odeslali nové příslušenství ve správném počtu i barvě. Problémy s dodáním bohužel nemůžeme ovlivnit a je chyba na straně dopravce. Přesto posíláme správné okapničky ještě jednou ihned znovu a doufáme, že už se k Vám co nejdříve dostanou, abyste měl okna kompletní.

    Ačkoli děláme všechno proto, abychom odbavili požadavky našich zákazníků co nejdříve, zájem o naše produkty je nyní extrémní a infolinky jsou vytížené. Děkujeme tedy všem zákazníkům za trpělivost.

    S pozdravem, tým e-shopu Skladová-okna.cz