Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obchod jako takový zřejmě špatný není, ale prodávající na prodejně byl neskutečně arogantní a protivný. Přesvědčovat někoho o tom, že Vám zboží prostě sedí, i když si to Vy sami nemyslíte, není dle mého názoru zrovna ta správná obchodní strategie...osobní odběr už nikdy více!

    Reakce obchodu skier.cz

    Dobrý den,

    Vaší recenzi a hodnocení moc nerozumím a nemohu s ním souhlasit, osobně se právě snažím zákazníkům ze zkušeností poradit a pomoci s výběrem. Samozřejmě co a jak sedí a v čem se cítíte musíte vědět sama, ale hodnotit nás tak jak píšete není opravdu férové. Řada lidí chce právě při prodeji bruslí, lyžáků apod. poradit a znát i názor prodejce jak to má správně tlačit atd.

    Snažil jsem se Vám především poradit a i nabídnout jiné zboží a celou dobu jsem se Vám věnoval což byla možná chyba, jelikož jsem z Vás měl pocit, že poradit vlastně ani moc nechcete. Bohužel jako prodejci se mne proti tomuto nařčení špatně brání.Opravdu necítím, že bych byl arogantní a protivný. Jelikož, ostatní zákazníci mají s naším obchodem a se mnou jako prodejcem zcela jiné zkušenosti viz. ostatní recenze, kterých se velice vážím, tak mne Vaše hodnocení opravdu mrzí.

    S pozdravem

    Martin Sichyngr, skier.cz