• Nedoporučuje obchod

    20 %

    V eshopu nabízejí zboží, které nemají.

    • Je nabízeno zboží, které není po zaslání objednávky skladem ani jej obchod není schopen zajistit.

    Je nabízeno zboží, které není skladem ani jej obchod není schopen zajistit.

    Reakce obchodu Ski Centrum Litoměřice

    Dobrý den, občas se stane, že se zboží doprodá na prodejně a mezi tím, než ho smažeme z eshopu přijde objednávka. Pokud zboží není skladem u dodavatele, nebo u výrobce tak s tím nic nenaděláme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • výhody...??? Ve zrušené objednávce opravdu žádné výhody nevidím, ale byli slušní a zavolali, že již vyprodali
    • v eshopu nabízí k prodeji věci, které již vyprodali.
    • Nerozumím, osobně také neprodávám to co nemám....

    Osobně u nich již nic neobjednám

    Reakce obchodu Ski Centrum Litoměřice

    Dobrý den,
    bohužel se někdy stane, že se zboží doprodá na prodejně a nestihneme ho ihned smazat z eshopu. V tomto případě se jednalo o PÁSKY NA STAHOVÁNÍ LYŽÍ, kterých je více typů a zrovna ten typ který jste objednal nám došel. Nejedná se o záměr nabízet zboží, které nemáme. K čemu by nám to také bylo.
    Ještě jednou se Vám omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zadne

    Desiva komunikace

    Reakce obchodu Ski Centrum Litoměřice

    Dobrý den, Vaše nespokojenost nás mrzí, bohužel jste si objednal výprodejovou položku (obal Blizzard s červeným nápisem) která se v naší prodejně během dne vyprodala a tak se neaktualizoval počet obalů skladem na eshopu.
    Z důvodu velkého počtu objednávek jsme Vás o této skutečnosti informovali během dvou dnů, za což se moc omlouváme. Pokud jste měl ještě nějaké problémy s komunikací tak nás prosím kontaktujte. Děkujeme a ještě jednou se omlouváme.