Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Sifonová hlava vydrží cca rok
    Objednal jsem novou originál kovocas znovu a často po udělání sifonu teče, že musím mít sifon na talíři a kolem utěrky protože začne kapat z otvoru kam se dává bombička.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nezpraví o doručení
    • jsou sprostí

    Otřes. Ale na tom východě je víc takových firem, co ještě nevstaly z předrevolučního systému.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Sifonová hlava na retro opletenou lahev je velice nepodařená,prominul bych plastovou páčku,co však nelze prominout je mnohem kratší výpustný kohout,takže po použití sifon odkapává přímo na opletení lahve potažmo na stůl !! Druhá velice závažná chyba tohoto paskvilu je že šroubení na hrdlo lahve je příliš hluboké a nelze utáhnout tak aby se dostatečně zmačklo těsnění protože hlava dosedne na kování opletení lahve !! Je nutné nejméně dva mm ubrousit !! Závěrem : Obchod v pořádku, výrobek špatný !! zákazník František Pleskot

  • Co jsem nakoupil, to víte. A byl to dárek, takže jsem to vlastně jen hezky zabalil a daroval. Když jsem v tomto týdnu navštívil obdarovaného, tak jsem se propadal studem. Vyzkoušeli jsme spolu udělat asi šest nebo sedm lahví, ale všechny dopadly stejně. Tedy stejně špatně. Oběma je nám přes 60, takže ten dárek měl i trochu retro význam, ale ve skutečnosti se k předlistopadovým výrobkům nedá vůbec přirovnat. Sifon nestříká tehdejším proudem a nemá tehdejší bublinky. Sotva teče a sotva perlí. A tak stojí na barovém pultu v pohostinství mého kamaráda a požije se jen když nějaký host projeví zájem, nebo dojde řeč na srovnání tehdy a dnes a pak poslouží jako příklad změny k horšímu. Ing. Pavel Novotný

    Reakce obchodu SIFOS-obchod.cz

    Dobrý den, pane inženýre,
    mrzí nás Vaše nespokojenost s produktem, ale je škoda, že jste zvolil jen formu postesku na internetu s odstupem 2 měsíců od koupě.
    Pokud je s lahví něco v nepořádku, máte právo na reklamaci (tu řešíme na naše náklady), pokud jde jen o subjektivní pocit že to není co bývalo a Vy nebo Váš kamarád nejste spokojeni, je zde prostor pro diskuzi o vrácení nepoškozeného, pouze vyzkoušeného zboží, na 14-denní lhůtě nijak nelpíme. Kontaktujte případně [email protected].
    Pokud pojedete někdy kolem nás, stavte se, předvedeme Vám sifon z předlistopadové lahve a z nové nerezové, třeba shledáte, že jsou k nerozeznání. I chutě se mění.
    S úctou Jiří Lejsek, SIFOS

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • nemusim obihat kamenne obchody
    • dlouhou dodaci dobu

    nevyhovujici slibi dodat do 4 pracovnich dnu a trva to 7 dni s dalsi preposilkou

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Je to velmi smutné, že tak stará dobrá firma, není schopna komunikovat se zákazníkem, který zaplatil a nedostal zboží. Nakupoval jsem tak trochu z nostalgie a nejspíše naposledy

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Jsou jediní,kteří náhradní díly na láhve Kovočas dělají:(
    • Neprofesionalita.Dodnes nevědí jaké láhve Kovočas vyráběl...

    Objednaná náhradní hlavice měla nekompatibilní těsnění(bylo nízké).Spojil jsem se s dodavatelem a vysvětlil můj problém.Bohužel mi doposlal další těsnění,které do staré láhve kovočas nešlo(tentokrát průměrem)...prý Kovočas vyráběl více typů lahví.Nechápu,že firma Sifos nedokázala za desetiletí co Kovočas neexistuje,podchytit všechny typy lahve a mít na ně těsnění....ač jsem svůj problém zveřejnil na jejich na stránkách v recenzi,již se mi nikdo neozval a problém neřešil...jestli chcete vyhodit 400 s dopravou,obraťte se na odborníky ve firmě SIFOS:-D

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • jedinečnost zboží
    • obchodní oddělení má kvalitní komunikaci-doporučuji
    • logistika a dopravce

    ja neměl štěstí :-(
    s tím musíme počítat chybu se obchod snažil napravit !!!! tak to mý být a je to v prořadku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • že mají těsnění k hlavě kovočas
    • dlouhá dodací lhůta
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Velmi drahé náklady služeb souvisejících s dodáním zboží.

    Dobrá cena zboží, vysoké související náklady, celková cena je vyžší než u jiných dodavatelů.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Jsem diabetik a tak jsem objednával na ZKOUŠKU ,jaké to má vlastnosti a co to se mnou bude dělat.

    Vypadá to,že si až dopotřebuji tuto zásilku objednám další a větší balení.Zatím mi to chutná,ale musím se zozhodnout pro aroma.
    Děkuji za ochotu.

  • na žádost uživatele