• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neinformoval zákazníka o zrušení objednávky

    neodporúčam

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • široký sortiment v nabídce
    • někdy i cena
    • komunikace....
    • nesmyslné termíny dodání

    Pokud na něco vyloženě nespěcháte tak je to dobrá volba

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Údajně dochází k převodu obchodu na jiného majitele.Bohužel,zatím moje objednávka nebyla vyřízena.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ušetříte
    • Komunikace

    Možná jednorázový problém, doposud obchod pouze potvrdil objednávku, na mé pokusy o komunikaci nereaguje.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dodaci lhuta, neinformuji sami, ze se objednavka zpozdi z jakehokoliv duvodu... asi prvni a posledni nakup
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Našel jsem co potrebuji za výhodnou cenu.
    • Zboží s dodací lhutou 10 dní nepřišlo ani po 14. Obchod nereaguje na muj dotaz ohledne stavu objednávky.

    Nemohu doporučit. Čekám aspoň nejakou spětnou vazbu. Zboží musím hledat jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné potvrzení objednávky, žádná komunikace ani po urgenci. Netuším jest-li tenhle obchod vůbec ještě funguje...
    • před 14 dny došel potvrzující email o objednávce a od té doby nic.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Az na prodejne reknou, ze pokud clovek plati kartou tak cena je jina!

    Az na prodejne reknou, ze pokud clovek plati kartou tak cena je jina!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • dobrá nabídka zboží
    • dobrý servis skútrů
    • po týdnu od objednání mi přišel e-mail s žádostí na ohodnocení e-shopu, ale žádná informace k objednávce; e-mailem jsem se dotázal na stav objednávky a po dalším týdnu stále čekám na jakoukoliv odpověď
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nabidka na trhu unikatniho zbozi.
    • Spatna komunikace, obejdnavka potvrzena snad po 2 tydnech a na email doted nikdo neodpovedel
    • dodavatelé obchodu pry prebaluji neznackove misto znackoveho a obchod s tim "nemuze" nic delat
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zadne
    • Pisi dodani do deseti dnu ja cekal 24 dnu zadna komunikace s obchodem nic

    Nenakupovat doba dodani je delsi nez pisi

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Možná to byla souhra okolností a náhod, ale po upozornění, že nemohu provést platbu na účet a požaduji zaslání na dobírku, přestala veškerá komunikace. Dva dny nikdo ani nereagoval na telefony, zatím na zboží stále čekám, tak uvidím jak dlouho.

    • Netusim. Zbozi jsem objednala a nedorazilo. Zadna zprava z obchodu.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • sortiment (některé položky nelze jinde sehnat)
    • komunikace, respektive nekomunikace obchodu

    doporučuji tomu, kdo si na objednané zboží počká a smíří se s tím, že ho obchod nebude informovat o stavu objednávky a případné dotazy na stav bude ignorovat

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    žboží skladem není skladem

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neshponost komunikace se zákazníkem
    • prolhaní lidé na kontaktním telefonu

    6.6. objednáno zboží, které bylo dle shopu skladem.
    7.6. přišel email, že byla objednávka předána k vyřízení, do 13.6. se nic nedělo.
    13.6. jsem jim volal ohledně stavu objednávky a kdy zboží dorazí. Bylo mi řečeno, že zboží nemají skladem, ale že je na cestě a že ho budu mít do konce týdne u sebe. Týden se nic nedělo.
    20.6. jsem volal ohledně stavu objednávky. Bylo mi řečeno, že to zjistí a zavolají zpět. Když za chvíli pán volal, tak mi sdělil, že tam má poznámku od kolegy, že mi hned po objednání 2x volal, že zboží není a já mu to nezvedal (žádné zmeškané hovory jsem neměl), zajímalo by mě tedy, jak to minulý týden kolega ověřil, ověřoval to i podle čísla obejdnávky.
    Po ukončení hovoru přišel email s oznámením o stornování objednávky.

    Je to banda lhářů. Nedoporučuji!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • KOMUNIKACE
    • KOMUNIKACE
    • KOMUNIKACE

    Za sebe mohu říct jen jediné: NEDOPORUČUJI
    Byl jsem velice zklamán a vím, že do tohoto obchodu se již nevrátím a všem nakupujícím přeji, ať se jim nestane to, co mně.
    Jak to probíhalo:
    - zboží jsem objednal dne 28.3.2016, obdržel jsem automatický email o přijetí objednávky ke zpracování (u některého zboží byl stav skladem, u některého do 10 dnů).
    - dne 4.4.2016 jsem obdržel email, že objednávka byla přijata k vyřízení.
    - dne 11.4.2016 jsem emailem poslal dotaz na stav objednávky - bez odpovědi.
    - dne 19.4.2016 jsem opakoval emailem dotaz na stav objednávky - téhož dne jsem obdržel odpověď a byl jsem požádán o strpení s tím, že některé zboží je dodáváno z Itálie a že v tento týden obchod očekává závoz
    - čekal jsem dlouho, ale 10.6.2016 jsem objednávku stornoval, neboť nikdo mě nekontaktoval, nevysvětlil důvody nedodání, prostě nic; naprostý nezájem

    • Obchod nekomunikuje a
    • neposílá zboží.

    Objednávka byla potvrzena a tím veškerá komunikace s obchodem končí. Na emailový dotaz nikdo neodpověděl a zboží nikdo neposlal. Zboží je podle obchodu stále skladem.