Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Pani prodavacka chtela osobne videt ISIC studentskou karticku dcery, ktera zbozi nevyzvedavala (ale manzel a nemel ji tedy sebou) jinak slevu nechtela uznat. Kdybychom objednali zbozi s dopravou, tak bychom take neukazovali dopravci - vse bylo zadano pri internetove objednavce. Bylo to neprijemne :-(

    Reakce obchodu SCANquilt.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vložený komentář. Mrzí nás vzniklá situace při vyzvedávání Vaší objednávky na prodejně. Rádi bychom Vás ujistili, že naše kolegyně postupovala dle pravidel poskytnutí slevy po předložení ISIC karty. V případě objednávky s doručením zboží na adresu by kontrola platnosti karty proběhla na eshopu v košíku během dokončování nákupu. I přes tyto nepříjemnosti doufáme, že budete s našimi produkty spokojeni a budou Vám dělat radost každý den.

    Děkujeme za pochopení a přejeme příjemné předjarní dny!

    S pozdravem,
    Dagmar P., SCANquilt

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Předražené a ne vždy kvalitní

    Obchod s příjemnou paní.

    Reakce obchodu SCANquilt.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vložený komentář. Máme radost z Vašeho kladného hodnocení kolegyně na prodejně, především proto, že dáváme velký důraz na prodejní dovednosti a profesionalitu našich asistentek.

    Dále hodnotíte zpracování výrobků jako ne vždy kvalitní a zboží jako předražené. Bohužel blíže nespecifikujete žádný konkrétní případ, z kterého pramení Vaše nespokojenost, abychom mohli vše uvést na pravou míru vysvětlením nebo se poučit do budoucnosti.

    Rádi uvítáme Vaše bližší vyjádření nebo se v případě reklamace na nás neváhejte obrátit na e-mailu – [email protected]

    S pozdravem,
    Dagmar P., SCANquilt

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • design produktů
    • docela výběr produktů

    povlečení je na dotek drsné

    kvalita povlečení se zhoršila, mám stejné povlečení z roku 2019 a to bylo hebké hned při koupi i při několikanásobném praní

    už v eshopu nekoupím

    povlečení je srovnatelné s kvalitou povlečení v řetězcích a supermarketech

    Myslela jsem, že u této firmy bude povlečení kvalitní, ale bohužel není. Kvalita se od r. 2019 zhoršila, už to není sázka na jistotu. Když si kupuji povlečení za dosti vysokou cenu, očekávám, že bude na povrchu hladké, jako bylo dříve.

    Reakce obchodu SCANquilt.cz

    Dobrý den, paní Stelo,
    děkujeme za vložený komentář, který je pro nás nesmírně důležitý. Vaše konkrétní povlečení jsme měli v ruce a dívala se na něj naše reklamační technička. Na vysvětlenou bych chtěla uvést, že kvalita Vámi zakoupeného povlečení se určitě nezměnila, stále odpovídá 100% bavlně o stejné dostavě. Pokud pociťujete rozdíl na omak u povlečení zakoupeného v roce 2019 a současného, může to být způsobeno opráním u staršího povlečení, které tkaninu obrušuje a zjemňuje. Toto však v žádném případě nemůže být důvodem k reklamaci, neboť se nejedná o výrobní pochybení.

    Povlečení Klasik je jedno z nejoblíbenějších mezi zákazníky, měsíčně jich prodáme skutečně velké množství a neevidujeme stížnosti na hrubost tkaniny.

    Povlečení Klasik je plátnové, vždy bylo a bude mít charakteristický omak, který odpovídá klasickým povlečením. Dozajista bych Vám doporučila bavlněný satén z česané bavlny s nežehlivou úpravou nebo velmi oblíbené jerseyové povlečení z bavlněného úpletu.

    Mrzí nás, že nejste s výrobkem spokojena, doporučuji využít náš odborně školený personál na prodejnách, který Vám různé materiály ochotně ukáže a poradí, jak vybrat ten správný.


    S pozdravem,
    Dagmar P., SCANquilt

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zaslán požadavek do e-mailu na zaplacení již uhrazené objednávky z předchozího dne on-line přes platební bránu
    • Nulová komunikace

    Reakce obchodu SCANquilt.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vložený komentář, ke kterému bychom se rádi vyjádřili. Mimořádně se nám stane, že se nepropojí v systému příchozí platba s objednávkou, z tohoto důvodu se tato objednávka dále chová jako neuhrazená. Abychom zjistili, zda zákazník má s platbou problém a nabídli mu pomoc a řešení, zasíláme e-mail s dotazem a údaji pro platbu bankovním převodem. Tento e-mail byl také zaslán Vám. Na základě Vašeho vyjádření, že byla platba již provedena, jsme provedli kontrolu a platbu v pořádku dohledali. Následně jsme Vám písemně odpověděli, že jsme platbu v pořádku přijali a zásilku zašleme co nejdříve na uvedenou adresu. Prosíme, zkuste si zkontrolovat schránku se spamovou poštou, zda tam naši zprávu nenaleznete.
    Máme radost, že Vám bylo zboží v pořádku doručeno a věříme, že budete se zakoupenými výrobky spokojena.
    S pozdravem,
    Dagmar P., SCANquilt

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neposielajú tovar na Slovensko, ale zastúpenie na Slovensku majú.( scanquilt.sk)

    Reakce obchodu SCANquilt.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci, značku SCANquilt zastupuje na Slovensku partnerská společnost Quiltex a.s. se sídlem v Liptovském Mikuláši, která v SK provozuje 10 prodejen SCANquilt a eshop www.scanquilt.sk. To je důvod proč naše společnost odesílá zásilky pouze v rámci České republiky. Pokud nemůžete v eshopu scanquilt.sk nalézt některé výrobky, zkuste se prosím obrátit na jejich zákaznickou linku, jistě Vám vyjdou vstříc a případně zboží objednají.
    Děkujeme za pochopení.
    Dagmar P. , SCANquilt

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • U povlečení polštáře byly podstatně světlejší než povlečení přikrývky no

    Reakce obchodu SCANquilt.cz

    Dobrý den, paní Jiřino,
    děkujeme za vložený komentář, který nás trošku překvapil, protože jsme stížnost na Vámi zakoupené povlečení dosud nezaznamenali.
    Prosíme o jeho donesení na jakoukoliv naši prodejnu k reklamačnímu řízení, abychom prověřili, kde nastal případný problém a z jakého důvodu. Samozřejmě se budeme snažit Vaši reklamaci vyřídit co možná nejdříve.
    S pozdravem,
    Dagmar P., SCANquilt

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zaplaceno, nedoslo

    Reakce obchodu SCANquilt.cz

    Dobrý den, paní Marthy,
    děkujeme za Vaši reakci. Je nám líto, že jste dosud opravdu nemohla obdržet objednané výrobky, důvodem je, že Vaše platba stále není připsána na našem bankovním účtu.
    Prosíme o kontrolu, zda byly platební údaje správně zadané, je možné, že se Vám částka na bankovní účet vrátila.
    Děkujeme za pochopení.
    S pozdravem,
    Dagmar P., SCANquilt

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dodáno napoprvé do jiného města

    Reakce obchodu SCANquilt.cz

    Dobrý den, pane Tomáši,
    děkujeme za Vaši zprávu. Mrzí nás, že jste měl potíže s dopravou zásilky. Věříme, že již máte výrobky v pořádku doma, pokud problém stále trvá, prosíme, kontaktujte naši zákaznickou linku na e-mail: [email protected], společně vše vyřešíme.
    S pozdravem,
    Dagmar P., SCANquilt

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Docela nekvalitní zboží - látka prostěradla je hodně tenká, dlouho určitě nevydrží

    Reakce obchodu SCANquilt.cz

    Dobrý den, paní Kodadová,

    velice Vám děkujeme za recenzi. V systému vidím, že jste u nás zakoupila dvě prostěradla Jersey Soft v rozměru 140 x 200. Jedná se o prostěradla vyrobená ze 100% česané bavlny, mezi zákazníky jsou velmi oblíbená a patří ke stálicím našeho sortimentu. Nemáme na ně téměř žádné reklamace, jde o osvědčený produkt a zákazníkům slouží po dlouhou dobu. Gramáže 160 g/m2, kterou uvádíme na našich stránkách, se vůbec nemusíte obávat, ne vždy je vysoká gramáž zárukou trvanlivosti.

    Pokud jsou povlečení ještě nepoužitá, můžete je do čtrnácti dnů od převzetí vrátit na kterékoliv naší prodejně, případně vrátit na náš centrální sklad.

    V každém případě, jestliže hledáte skutečně luxusní produkt, můžeme Vám nabídnout prostěradla Jersey Lycra. Ta obsahují 95% česané bavlny a 5% vlákna Lycra. Právě díky Lycře jsou prostěradla velmi příjemná na omak, výborně drží tvar a skvěle se napínají i na vyšší matraci. Jestli jsou Vaše prostěradla ještě nepoužitá, můžeme zařídit výměnu s doplatkem právě za tato prostěradla Jersey Lycra, jen nám prosím dejte vědět, výměnu bychom domluvili na Vaší nejbližší prodejně SCANquilt.

    Kdybych Vám mohl ještě jakkoliv poradit, neváhejte se na nás s důvěrou obrátit!

    Přeji příjemné předjarní dny,

    František K., SCANquilt.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nevyškolený personál
    • materiál kvalitní, ale bez specifikace počtu nití na pale ani gramáže, hlavně zapracování neodpovídá ceně... každá strana jinou metodou

    materiál kvalitní, ale bez specifikace počtu nití na pale ani gramáže, hlavně zapracování neodpovídá ceně... každá strana jinou metodou.

    nevyškolený personál

    Reakce obchodu SCANquilt.cz

    Dobrý den, pane Martine,
    děkujeme za Váš komentář. Mrzí nás, pokud jste nebyl spokojen s obsluhou na prodejně, protože dáváme velký důraz na prodejní dovednosti našich asistentek. Snažíme se, abychom zákazníky obsluhovali vždy s největší profesionalitou, tak jak bychom chtěli být obslouženi sami. Tuto skutečnost prověříme a omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti.
    Dále hodnotíte zpracování povlečení jako neodpovídající udané ceně. Dovolte nám proto, abychom Vám vysvětlili, proč jsou látky zakončeny úzkým, nepárajícím se pásem cca 0,5 cm dlouhých nití.
    Metráže jsou zpracovávány na speciálních tryskových stavech, z nichž je standartní zakončení složené ze stejně dlouhých nití, napojených na pevný okraj metráže. Toto je zapracováno do rubové části povlečení, nepárá se a není nutné ho dále začišťovat obnitkováním - nejedná se tedy o nekvalitní výrobu. Obnitkování provádíme ve střižených částech metráže, kde by docházelo k párání.
    Pokud Vás zajímají bližší detaily, které nejsou uvedeny u výrobků na e-shopu, prosíme, kontaktujte nás s dotazem na e-mailu – [email protected].
    S pozdravem,
    Dagmar P., SCANquilt

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Přijde mně absurdní, že na povlečení, které stojí skoro 3 tisíce korun si musím koupit za 25 Kč igelitovou tašku. Zboží, které jsem si objednala přes e-shop na prodejnu dorazilo v papírové tašce, ze které ho prodavačky vyndávaly a kterou mně odmítly dát.

    Reakce obchodu SCANquilt.cz

    Vážená paní Petro,
    děkujeme za email i za Váš názor, protože si velice vážíme každé připomínky od zákazníka, i když nemusí být vždy pozitivní.
    Zmiňujete, že jste byla pohoršena, že Vám byla nabídnuta taška za cenu 25,- Kč k nákupu ve výši 3000,- Kč. Před pár lety byla pro nás igelitová taška zdarma samozřejmostí. Tato skutečnost se však od 1. 1. 2018 změnila, neboť vyšel v platnost nový zákon o obalech, který nám nařizuje igelitové tašky pouze prodávat a to minimálně za výrobní náklady.
    Účelem tohoto zákona je chránit životní prostředí předcházením vzniku odpadů z obalů, a to zejména snižováním hmotnosti, objemu a škodlivosti obalů a chemických látek v těchto obalech obsažených v souladu s právem Evropské unie.
    Naše společnost se k této aktivitě hlásí a věříme, že díky tomuto opatření nebude planeta zaplavena plasty a okolí kolem nás bude postupně krásnější.
    Věříme, že si my zákazníci na toto opatření zvykneme, budeme používat jednu igelitovou tašku vícekrát nebo si pořídíme látkovou, případně se vrátíme k retro síťovkám, zkrátka se přizpůsobíme, i když nám to nyní přijde nepohodlné.
    Děkujeme za Vaše pochopení.
    S pozdravem,
    Dagmar P., SCANquilt

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Peřina je teplá
    • V Brně na Vaňkovce neochotná prodavačka, která si vykládá s kamarádkou a evidentně jsem ji rušil když jsem chtěl koupit peřinu za 3.500,-Kč řekla že nejsou…
    • V Brně v Olympii mi peřinu objednali, ale za dva dny, když jsem ji přišel vyzvednout mi jiná směna řekla, že tam nic není a když mi ji objednají tak asi za týden by mohla dorazit Až v OC futurum mi příjemná paní prodavačka řekla že jich mají ve skladu 60ks a za dva dny mi přišla k nim na prodejnu.
    • Fa. Scanquit udělala maximum abych koupil peřinu jinde, na všech prodejnách má jen 1ks který neprodaji a mimo Futurum jsou prodavačky celkem neochotné i když jsem byl jediný zákazník v prodejně. No nevím jestli je tento přístup v dnešní době vhodný…

    Na to jak má tento obchod přemršťné ceny má absolutně neprozákaznický přístup. Vůbec nechápu že ještě někde tento styl funguje a vedení to toleruje, ale ryba smrdí od hlavy. Nikdy víc !!!

    Reakce obchodu SCANquilt.cz

    Vážený pane Pohanko,
    děkujeme za vloženou připomínku i za Váš názor, protože si velice vážíme každé zpětné reakce od zákazníka, i když nemusí být vždy pozitivní.
    Mrzí nás, pokud jste nebyl spokojen s obsluhou na prodejnách Vaňkovka a Olympie, protože dáváme velký důraz na prodejní dovednosti našich asistentek. Snažíme se, abychom zákazníky obsluhovali vždy s úsměvem a s největší profesionalitou, tak jak bychom chtěli být obslouženi sami. Vámi uvedenou skutečnost prověříme a velice se omlouváme za vzniklé nepříjemnosti s obsluhou na prodejně.
    Dále vyjadřujete svou nespokojenost s cenami. Řadu let zůstávaly naše ceny neměnné, bohužel nyní jsme je museli navýšit, aktuální nárůst nákladů byl pro nás již neúnosný. Ke starým cenám se již bohužel vracet nemůžeme.

    Děkujeme za Vaše pochopení a věříme, že nám zůstanete nakloněn aspoň na prodejně Futurum. :-)

    S pozdravem,
    Dagmar P., SCANquilt

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Drahé

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dopoledne jsem byla osobně v obchodě v City Parku v Jihlavě a sháněla dětskou oboustrannou osušku. Byli mi ukázány 3 osušky velmi drahé a že jiné nemaji. Poté jsem doma na internetovych stránkách Vaší firmy našla levnější a hezčí osušku, kterou jsem objednala s přirážkou 50 Kč za dopravu na výše zmíněný obchod. Jaké bylo moje překvapení, když do pár hodin mi přišla zpráva, že osuška již je k vyzvednuti. Ptala jsem se prodavačky, proč musím platit dopravu, ke které vůbec nedošlo, jelikož osuška byla celou dobu na prodejné - i to dopoledne, kdy jsem ji tam osobně sháněla a nebyla mi ukázána. Odpověď, že musim dopravu zaplatit a že to jinak udělat nejde mě dost nemile překvapila a zarmoutila, jelikož toto jednání se mi zdá neférové - platit za něco, k čemu vůbec nedošlo!!!!

    Reakce obchodu SCANquilt.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zprávu.
    Máte pravdu v tom, že 50 Kč za dopravu, když je zboží přítomno na prodejně, se nemusí jevit jako oprávněný náklad. Z různých, relativně komplikovaných důvodů, je obtížné rozlišovat u eshop objednávek, kdy je zboží ve chvíli odeslání objednávky přítomno na prodejně a kdy musí být zavezeno pro zákazníka z centrálního skladu (v danou chvíli může probíhat prodej příslušného výrobku na pokladně).

    Rozhodli jsme se tedy účtovat pouze symbolický poplatek bez ohledu, který případ nastane. Jde o poplatek vlastně transakční, který je možná nesprávně nazván v objednávce jako "Doprava". Jakmile však hodnota objednávky přesáhne 2500 Kč, veškeré náklady na zpracování objednávky, vychystání zboží, zabalení a dopravu již zákazníkům neúčtujeme. U menších objednávek, jako např. u Vaší v hodnotě 550 Kč si bohužel nemůžeme dovolit žádný poplatek neúčtovat.

    Ještě jednou děkujeme za zpětnou vazbu, průběh nákupu samozřejmě projednáme s paní kolegyní na prodejně, jestli její postup kladení otázek, zjištění co potřebujete a následné nabídky byly v pořádku či nikoliv. Je to zásadní znalost a kompetence každého dobrého prodejce. V každém případě se zabýváme všemi připomínkami našich zákazníků a pokud je to možné, snažíme se na základě nich posunout kvalitu našich služeb a výrobků.

    Věříme, že budete s osuškou spokojena a zachováte nám přízeň.
    S pozdravem,
    Dagmar P., SCANquilt

    • Obchod nezasiela tovar na Slovensko.

    Reakce obchodu SCANquilt.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši reakci, značku SCANquilt zastupuje na Slovensku partnerská společnost Quiltex a.s. se sídlem v Liptovském Mikuláši, která v SK provozuje 10 prodejen SCANquilt a eshop www.scanquilt.sk.
    To je důvod, proč naše společnost odesílá zásilky pouze v rámci České republiky. Pokud nemůžete v eshopu scanquilt.sk nalézt některé výrobky, zkuste se prosím obrátit na jejich zákaznickou linku, jistě Vám vyjdou vstříc a případně zboží objednají.

    Děkujeme za pochopení.

    Dagmar P. , SCANquilt

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    + krásné zboží, velký výběr
    - naúčtované poštovné při vyzvednutí na prodejně - vybrala jsem si na prodejně jiné zboží a chtěli po mně uhradit poštovné!

    Reakce obchodu SCANquilt.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci a dovolte nám vysvětlení poplatku 50 Kč za dopravu eshop objednávky na prodejnu.

    Naše společnost a značka SCANquilt se zaměřuje na vysokou kvalitu výrobků. Ke spolupráci si vybíráme pouze výrobce, kteří jsou technologicky na odpovídající výši a jsou schopni dlouhodobě dodávat kvalitní materiály a produkty. Preferujeme tedy kvalitu, nikoliv cenu, protože věříme, že dlouhodobě je výhodnější, když např. povlečení nebo přikrývka vydrží v domácnosti 10 let, nikoliv 1, 2 roky.

    Kvalitu lze získat pouze poctivým uhrazením nákladů výrobcům a dodavatelům, protože ti pak nejsou nuceni snižovat nároky na kvalitu surovin, přízí, tkanin a výrobních postupů.
    Obdobnou filozofii pak uplatňujeme ve fungování celé společnosti včetně eshopu a prodejen.

    Nabídka výrobků v našem eshopu není z prostorových důvodů dostupná v plné šíři na prodejnách SCANquilt, 90 % zboží objednaného zákazníky v eshopu s vyzvednutím na prodejně je tedy samostatně zabaleno a dopraveno z centrálního skladu na prodejnu. Náklady na takovéto zabalení a dopravu jsou v průměru výrazně vyšší než účtovaných 50 Kč.

    Poplatek se standardně zobrazuje v košíku a každý zákazník se může rozhodnout, jestli provede nákup přímo na prodejně (bez objednávky v eshopu) bez poplatku 50 Kč nebo si v eshopu objedná zboží, které se mu líbí a vyzvedne si ho na prodejně se zmíněným poplatkem, a to bez ohledu, jestli si nakonec příslušné zboží zakoupí nebo vymění za jiné, které je skladem v prodejně.

    Věříme, že pouze tento přístup nám umožňuje již 30 let nabízet zákazníkům výrobky SCANquilt a dlouhodobě zachovávat jejich vysokou kvalitu.

    Velice děkujeme za Váš nákup a věříme, že budete spokojena.
    S přáním klidného závěru roku a pohodových svátků,

    Michaela Š.
    SCANquilt

  • povlečení se zapustilo, což mě vzhledem k ceně neskutečně zklamalo

    Reakce obchodu SCANquilt.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zprávu. Mohla byste nám napsat na e-mail [email protected] více informací o tom, jak bylo povlečení vypráno?

    Našim zákazníkům doporučujeme, aby nové ložní povlečení s potiskem vždy před použitím vyprali na teplotu 60 °C, použili vyzkoušený prášek bez bělících přísad a nastavili program s dlouhým mácháním. Stává se, že na vlasových vláknech ulpí malé množství zbytkové barvy, která se odepere po prvním vyprání. Je však nutné vždy prát na 60 °C.

    V případě, že jste takto postupovala a povlečení se přesto obarvilo, prosíme, zkuste ho vyprat znovu a v případě, že zůstane obarvené, zašlete ho na posouzení k reklamačnímu řízení. Reklamace bude vyřízena co možná nejrychleji.

    Děkujeme.
    S pozdravem,
    Dagmar P., SCANquilt

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Požadavek na hodnoceni nákupu, ktery po 6 dnech stále čeká na expedici je drzost.

    Reakce obchodu SCANquilt.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za pozdní odeslání Vaší zásilky, které nastalo v důsledku dočasného přetížení našeho centrálního skladu během populární akce Dny Marianne.
    Vaši objednávku evidujeme z pondělí 20. 9. a k odeslání byla připravena v úterý 21. 9., bohužel kurýrovi PPL se tento den nevešly všechny zásilky do auta a došlo k další prodlevě.
    Doufáme, že s objednanými výrobky budete spokojen a my si to tak trochu "vyžehlíme":)

    Ještě jednou přijměte prosím naši omluvu a přejeme Vám pěkný den.

    Za tým SCANquilt
    Dagmar P.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zaplatila jsem navíc 50 Kč za dopravu na prodejnu a balné. Prostěradla byla zabalena jako ostatní - v obalu od výrobce a na “zabalení” jsem si musela koupit tašku za 15 Kč. O dopravě a balném v objednávce jsem nenašla informaci.

    Reakce obchodu SCANquilt.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši reakci. Velmi nás mrzí, že Vám bylo naúčtováno dopravné a balné, které jsme Vám v objednávce neavizovali, problém vznikl při úpravách našeho informačního systému.

    Kontaktujte nás prosím na e-mailu [email protected], peníze za dopravu Vám samozřejmě vrátíme zpět.

    S Pozdravem
    Lucie T., SCANquilt

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Jsem letitý zákazník. Toto povlečení je jedna katastrofa. Materiál tuhý, nejde vyžehlit ani při nakropení. Látka křivá, nekvalitní šití. Dosud jsem s povlečením od této firmy byla spokojená, ale teď bych ráda věděla, proč se tak zhoršila kvalita. Cena není nízká, kvalita odpovídá tržnici. Jsem velmi zklamaná.

    Reakce obchodu SCANquilt.cz

    Vážená paní Urbanová,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, vážíme si toho, že jste si udělala čas a sdělila nám, že něco není v pořádku. Ve SCANquiltu si velmi zakládáme na kvalitě, proto nás mrzí, že máte s povlečením tuto zkušenost, zvláště pokud jste náš věrný zákazník.

    Výrobek samozřejmě můžete reklamovat na jakékoliv naší prodejně, reklamaci pečlivě posoudíme a o výsledku Vás budeme co nejdříve informovat. V případě potřeby mne neváhejte kontaktovat na e-mailu – [email protected].

    S pozdravem,
    Dagmar P., SCANquilt