• Nedoporučuje obchod

    40 %

    • hřeben byl OK
    • Pěnu na kadeře neměli ač psali že je připravena k výdeji, nabídli mi jinou 3x dražší
    • Místo lotionu krému mi dali olej
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Prodavačka chtěla heslo, které jsem neměla... Objednávka byla přes domovský eshop.. Ale to si neuvedomila, mají zde totiž i zasilkovnu. Takže vyzvednuto až na 2 pokus
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Personál

    Špatně zkušenosti s obchodem nemám, spíše s personálem, který v obchodě pracuje. S jakou povýšeností a neochotou s Váma mluví,hlavne pokud člověk není z oboru. Jsem kadeřnice a člověk který mému oboru nerozumí ráda poradím (pomůžu). Více k tomu nemusím dodávat.

    Reakce obchodu Scalp

    Dobrý den, velmi nás mrzí Váš negativní dojem k chování našeho personálu vůči zákazníkům. Personál našich Kadeřnických potřeb je pravidelně školen k pravidlům chování k zákazníkům tak, aby zálazník vždy odcházel spokojen a se všemi dostupnými informacemi. Vždyť spokojený zákazník je to, co je základem obchodu a Vaše stížnost na personál je první za několik let, vlastně první od zavedení tohoto hodnocení služeb. Proto se domníváme, že náš personál je k zákazníkům vstřícný a snaží se poradit.
    Pokud došlo k nějakému nedorozumnění, a personál z Vašeho pohledu neadekvátně reagoval, tak se Vám omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné, je to hrůza
    • -zboží není skladem, přestože je inzerováno na stránkách, že je.
    • -na stránkách je i zboží, které se již nevyrábí
    • -po objednání mi bylo sděleno, že u některých produktů je špatný popisek.
    • -po přijetí balíčku jsem zjistil, že neobsahuje to co jsem si objednal. Ten den jsem odeslal zpět
    • -peníze mi byli vráceny po skoro 3 týdnech.
    • Až po druhém dopisu, že odstupuji od smlouvy jsem byl kontakován co se jako děje.

    -zboží není skladem, přestože je inzerováno na stránkách, že je.
    -na stránkách je i zboží, které se již nevyrábí
    -po objednání mi bylo sděleno, že u některých produktů je špatný popisek.
    -po přijetí balíčku jsem zjistil, že neobsahuje to co jsem si objednal. Ten den jsem odeslal zpět
    -peníze mi byli vráceny po skoro 3 týdnech.
    Až po druhém dopisu, že odstupuji od smlouvy jsem byl kontakován co se jako děje.

    věci jsem poté objednal na vlasy-kosmetika.cz a vše bez problémů, rychlejší dodání, měli skladem, dokonce levnější.

    • Nemají nabízené zboží skladem ani u dodavatele!

    Zboží vystavené na e-shopu nemaj skladem ani u dodavatele a stále ho nabízejí.

    Reakce obchodu Scalp

    Ano stalo se, že objednané zboží bylo vyřazeno z výroby a tak jsme nabídli náhradu.Shodou okolností nám onemocněl pracovník, který se stará o chod a údržbu stránek a tak se stalo, že produkt byl odstraněn až po upozornění výše uvedeného zákazníka. Poděkovali jsme mu za to a vysvětlili, proč k tomu došlo.Nemáme zájem ani zapotřebí naše kupující klamat a naopak se snažíme vycházet vstříc, jako většina prodávajících. Nejsme stroje a chyba se může stát.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Na obrazku maji jine zbozi, nez mi bylo zaslano.
    • Obal je stejny, az na slozeni vyrobku.
    • Vyrobek ma jine slozeni, nez ten co maji na obrazku.

    Obchod v pohode, jenom chyba v e shope.

    • Zboží jsem zaplatila okamžitě, ale zatím do dnešního dne nedorazilo, ani jsem neobdržela žádnou informaci jestli vůbec dorazí.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Rychlá expedice, platba předem (a s tím spojená sleva za dopravu).
    • Zboží (Elgon - Color Remover 2x30 ml) mi nedorazilo v originálním balení jako to vypadalo na stránkách (v krabičce), dorazily mi jen jakésy "pytlíčky" (to je dost hloupé, co kdyby se po cestě pytlíčky poškodily? Krabička by je ochránila). Navíc nechápu, proč nejsou k balení přiloženy ochranné rukavice, když je podle návodu nutné je použít? Kvůli tomu jsem musela jít ještě do drogerie koupit si ochranné rukavice, což byl výdaj a zdržení navíc. Jsem s dodávkou dost nespokojená, takhle podle mě nevypadají profesionální služby. Jak si pak můžu být jistá, že je dodávka v pořádku když mi ji nepošlete v originálním balení? Už si u vás nikdy nic nekoupím. Zatím jsem produkt nezkoušela, tak nevím, zda je v pořádku. Obávám se taky, že nebude možné zjistit, jestli je kosmetika ještě v záruce nebo je už prošlá, když jste mi ji nedodali v originální krabičce.
    • A ještě jedna věc. Vadí mi, že nenabízíte možnost dodání přes PPL, ale jen přes Českou poštu. Služby České pošty normálně nevyužívám, nevyhovují mi.

    Viz výše.

    Reakce obchodu Scalp

    Dobrý den,

    zboží je originálně baleno v pytlíčcích, v každé krabici je 6 ks pytlíčků. Pokud si jich objednáte méně, zasíláme je bez krabičky. Vždy zasíláme zboží balené tak, aby nemohlo dojít k jeho poškození během přepravy. Rukavice standartně výrobce k balení nepřidává, s dotazem "proč to tak není", by jste se tedy musela obrátit přímo na výrobce. Zboží je originálně baleno v sáčcích, kde je uveden výrobce, návod k použití a doba použitelnosti výrobku. Přepravu službou PPL nenabízíme, ale jistě je na internetu mnoho obchodů s podobným sortimentem, které přepravu pomocí PPL nabízí. Zboží Vám dorazilo rychle a v pořádku, proto nevidím opodstatněný důvod pro Vaši negativní reakci.

    S pozdravem.

    Tereza Švantnerová

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Objednala jsem dva kusy melírovacího prášku, přišel jen jeden a barva Directions byla načatá. Zaplatila jsem předem a bohužel nemám důkaz, že to tak doopravdy přišlo, abych mohla zásilku reklamovat. Rozhodně nedoporučuji. Už zde nenakoupím, bojím se.

    Reakce obchodu Scalp

    Dobrý den,

    moc se omlovám, ale byla jsem na svatební cestě a měli jsme zde náhradní zastoupení brigádnicí. Melírovací prášek Vám byl samozřejmě doposlán. Barvu bych Vám samozřejmě poslala novou, ale jelikož jste ji vypotřebovala nebylo možné ji vyreklamovat. Před každým odesláním prochází zboží vizuální kontrolou a kontrolou počtu kusů v balíčku. Za tento ojedinělý problém se ještě jednou omlouvám.

    S pozdravem.

    Tereza Švantnerová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V obchodě jsem nakoupila, ten samý den zaplatila a když mi po dvou týdnech nepřišlo zboží, tak jsem objednávku zrušila a požadovala peníze zpět. Slečna po telefonu mě ujistila, že peníze mi trčitě přepíší na účet a dnes, ani po rvou týdnech od telefonátu peníze nikde.

    Reakce obchodu Scalp

    Dobrý den slečno Kristýno,v den, kdy jste se slečnou mluvila shodou okolností nebylo možné ze strany banky se do systému podívat a tak slečna přislíbila vrácení peněz.Při kontrole účtu jsme Vaši platbu nenašli, proto jsme peníze neposlali, jen jsme Vás zapoměli informovat.Po přečtení recenze jsem Vás informovala o situaci, též jsem volala, ale bez výsledku.Nemáme žádný úmysl se na Vás o 258,-Kč obohatit, ale bylo by dobré s námi komunikovat, protože chyba se samozřejmě může stát.Již jsme Vás několikrát kontaktovali, ale na naše otázky nereagujete, telefon nezvedáte, potvrzení o platbě jste též neposlala, tak to je pak těžké. S pozdravem Kostecká Eva

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zboží, které bylo v malém sáčku a jeho hodnota byla sto korun, bylo zasláno v obálce, a přesto poštovné činilo přes sto korun, to je, myslím, úplně zbytečné.

    Reakce obchodu Scalp

    Dobrý den, ceník služeb je vypsaný v obchodních podmínkách. Na službu "Balík na poštu" a nebo "Balík do ruky" máme s českou poštou sjednané speciální podmínky kdy cena těchto služeb je výrazně nižší než by platil jiný koncový zákazník. Ke snížení ceny Vám pro příště mohu doporučit platbu předem na účet a nebo máme pro zákazníky skvělou nabídku, že při nákupu nad 2000,- Kč platíme poštovné my. S pozdravem SCALP.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • v mém případě velice slabá komunikace se zákazníkem, když jsem se dotazovala na termín dodání objednaného zboží- řekli, že se ozvou a nic.

    v mém případě dlouhá dodací doba-po 9-ti pracovních dnech od objednávky zboží stále nedošlo.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • asi špatná kontrola cen - matení zákazníků - špatná zkušenost
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nekomunikuje ohledne objednavky

    nespokojenost

    Reakce obchodu Scalp

    Omlouvám se paní Strejcová, ale dnes jste poprvé volala ohledně Vaší objednávky kdy jsem Vám vysvětlila, že čekáme s odesláním Vaší objednávky až na připsání peněz na účet. (takovou formu platby jste si vybrala sama) Proto nepovažuji Vaši recenzi jako korektní a pravdivou. S pozdravem Kostecká

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedodání zboží ani do 8 dní